|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 10 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларды интернеттегі қауіптермен таныстыру. Цифрлық қауіпсіздік ережелерін меңгерту. Жауапкершілік пен саналы интернет қолдануға тәрбиелеу. Оқушыларға жағымсыз сөздер мен буллингке (қорқыту, мазақтау) қарсы тұрудың тиімді тәсілдерін үйрету Өз эмоцияларын басқару және жағымсыз сөздерге дұрыс жауап беру дағдыларын дамыту Басқа адамдардың сезімдеріне құрметпен қарауды қалыптастыру |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау: |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
|
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі: Интернеттің пайдасы қандай? Ол қандай қауіп тудыруы мүмкін? ІІ. Негізгі бөлім 1. Интернеттегі негізгі қауіптер: Кибербуллинг (онлайн қорқыту, мазақ ету). Фишинг (жалған сайттар арқылы жеке ақпаратты ұрлау). Вирустар мен хакерлік шабуылдар. Әлеуметтік желідегі қауіптер. 2. Қауіпсіз интернет ережелері: Құпиясөзді күрделі әрі қауіпсіз ету. Бөгде адамдарға жеке мәлімет бермеу. Белгісіз сілтемелерге өтпеу. Әдепті интернет қарым-қатынасты сақтау. ІІІ. Практикалық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, «Қауіпсіз интернет» тақырыбында постер дайындайды. Әр топ өз жұмысын таныстырады. IV. Бекіту «Дұрыс – Бұрыс» ойыны (тез жауап беру). Оқушылар «Мен үйрендім...» әдісі арқылы негізгі түйіндерін жазады |
Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады.
Оқушылар ойынға қатысты
Топтар өз тақырыптары бойынша постер дайындайды және қорғайды.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз шешімдерін айтады.
|
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
V. Қорытынды және рефлексия Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. 5 негізгі қауіпсіздік ережесін құрастыру. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
Шығармашылық тапсырма бойынша ауызша пікір айту. |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың мақсаты мен тақырыбын таныстыру. 1. Ұйымдастыру кезеңі: «Сендерге біреу жағымсыз сөз айтқанда не істейсіңдер?» сұрағы бойынша пікір алмасу 2. Жаңа тақырыпты түсіндіру Жағымсыз сөздер мен буллинг деген не? Жағымсыз сөздер – адамның көңіл-күйін түсіретін, ренжітетін немесе оның өзіне деген сенімін төмендететін сөздер. Буллинг – қорлау, мазақтау, қысым көрсету немесе әлеуметтік желілерде жағымсыз пікір жазу. Жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары: Елемеу. Кейбір жағдайларда жауап бермеу – ең дұрыс шешім. Өзіңді сабырлы ұстау. Ашуланбау, эмоцияға берілмеу. Сенімді жауап беру. «Мен сенің сөзіңе мән бермеймін», «Бұл менің көңіл-күйімді бұза алмайды» деп нақты, сенімді жауап қайтару. Әзілмен жауап беру. Кейде сыпайы әзіл буллингті тоқтатуға көмектеседі. Көмек сұрау. Егер жағдай шиеленіссе, мұғалімге, ата-анаға немесе достарыңа айту қажет. Қарсы шабуыл жасамау. Жауап ретінде басқа адамды ренжітпеу. 3. Практикалық бөлім Рөлдік ойын: Оқушыларға әртүрлі жағымсыз жағдайлар ұсынылады, олар дұрыс жауап беру жолдарын ойнайды. «Мен өзімді қалай қорғай аламын?» жаттығуы: Әр оқушы жағымсыз сөздерге қарсы тиімді жауап жазып, оны дауыстап оқиды. Сыныптық талқылау: «Егер біреу сені ренжітуге тырысса, сен не істейсің?» деген сұрақ төңірегінде пікір алмасу. 4. Қорытынды және кері байланыс Сабақты қорытындылау: Жағымсыз сөздерге сабырлы әрі ақылды түрде жауап беру керек екенін түсіндіру. Оқушылардың пікірлерін тыңдау, сабақтан алған әсерлерін сұрау. Үй тапсырмасы: «Менің сабырлы және сенімді жауап беруімнің 5 әдісі» тақырыбында шағын эссе жазу. |
Оқушылар тақырып бойынша өз пікірлерін айтады. Сұрақтарға жауап береді. Топтық жұмыс орындайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Оқушыларды мадақтайды Топтық жұмыстағы белсенділік. Талқылаудағы ұсыныстардың нақтылығы. Сабақ соңындағы рефлексия сапасы. |
Презентация Суреттер Видеороликтер Жағдайлық тапсырмалар парақтары. Презентация (интернет қауіпсіздігі туралы). |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9-сынып «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Кәмелетке толмаған бала заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін бе?» тәрбие
9-сынып «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Кәмелетке толмаған бала заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін бе?» тәрбие
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 10 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларды интернеттегі қауіптермен таныстыру. Цифрлық қауіпсіздік ережелерін меңгерту. Жауапкершілік пен саналы интернет қолдануға тәрбиелеу. Оқушыларға жағымсыз сөздер мен буллингке (қорқыту, мазақтау) қарсы тұрудың тиімді тәсілдерін үйрету Өз эмоцияларын басқару және жағымсыз сөздерге дұрыс жауап беру дағдыларын дамыту Басқа адамдардың сезімдеріне құрметпен қарауды қалыптастыру |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау: |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
|
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі: Интернеттің пайдасы қандай? Ол қандай қауіп тудыруы мүмкін? ІІ. Негізгі бөлім 1. Интернеттегі негізгі қауіптер: Кибербуллинг (онлайн қорқыту, мазақ ету). Фишинг (жалған сайттар арқылы жеке ақпаратты ұрлау). Вирустар мен хакерлік шабуылдар. Әлеуметтік желідегі қауіптер. 2. Қауіпсіз интернет ережелері: Құпиясөзді күрделі әрі қауіпсіз ету. Бөгде адамдарға жеке мәлімет бермеу. Белгісіз сілтемелерге өтпеу. Әдепті интернет қарым-қатынасты сақтау. ІІІ. Практикалық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, «Қауіпсіз интернет» тақырыбында постер дайындайды. Әр топ өз жұмысын таныстырады. IV. Бекіту «Дұрыс – Бұрыс» ойыны (тез жауап беру). Оқушылар «Мен үйрендім...» әдісі арқылы негізгі түйіндерін жазады |
Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады.
Оқушылар ойынға қатысты
Топтар өз тақырыптары бойынша постер дайындайды және қорғайды.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз шешімдерін айтады.
|
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
V. Қорытынды және рефлексия Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. 5 негізгі қауіпсіздік ережесін құрастыру. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
Шығармашылық тапсырма бойынша ауызша пікір айту. |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың мақсаты мен тақырыбын таныстыру. 1. Ұйымдастыру кезеңі: «Сендерге біреу жағымсыз сөз айтқанда не істейсіңдер?» сұрағы бойынша пікір алмасу 2. Жаңа тақырыпты түсіндіру Жағымсыз сөздер мен буллинг деген не? Жағымсыз сөздер – адамның көңіл-күйін түсіретін, ренжітетін немесе оның өзіне деген сенімін төмендететін сөздер. Буллинг – қорлау, мазақтау, қысым көрсету немесе әлеуметтік желілерде жағымсыз пікір жазу. Жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары: Елемеу. Кейбір жағдайларда жауап бермеу – ең дұрыс шешім. Өзіңді сабырлы ұстау. Ашуланбау, эмоцияға берілмеу. Сенімді жауап беру. «Мен сенің сөзіңе мән бермеймін», «Бұл менің көңіл-күйімді бұза алмайды» деп нақты, сенімді жауап қайтару. Әзілмен жауап беру. Кейде сыпайы әзіл буллингті тоқтатуға көмектеседі. Көмек сұрау. Егер жағдай шиеленіссе, мұғалімге, ата-анаға немесе достарыңа айту қажет. Қарсы шабуыл жасамау. Жауап ретінде басқа адамды ренжітпеу. 3. Практикалық бөлім Рөлдік ойын: Оқушыларға әртүрлі жағымсыз жағдайлар ұсынылады, олар дұрыс жауап беру жолдарын ойнайды. «Мен өзімді қалай қорғай аламын?» жаттығуы: Әр оқушы жағымсыз сөздерге қарсы тиімді жауап жазып, оны дауыстап оқиды. Сыныптық талқылау: «Егер біреу сені ренжітуге тырысса, сен не істейсің?» деген сұрақ төңірегінде пікір алмасу. 4. Қорытынды және кері байланыс Сабақты қорытындылау: Жағымсыз сөздерге сабырлы әрі ақылды түрде жауап беру керек екенін түсіндіру. Оқушылардың пікірлерін тыңдау, сабақтан алған әсерлерін сұрау. Үй тапсырмасы: «Менің сабырлы және сенімді жауап беруімнің 5 әдісі» тақырыбында шағын эссе жазу. |
Оқушылар тақырып бойынша өз пікірлерін айтады. Сұрақтарға жауап береді. Топтық жұмыс орындайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Оқушыларды мадақтайды Топтық жұмыстағы белсенділік. Талқылаудағы ұсыныстардың нақтылығы. Сабақ соңындағы рефлексия сапасы. |
Презентация Суреттер Видеороликтер Жағдайлық тапсырмалар парақтары. Презентация (интернет қауіпсіздігі туралы). |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













