Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9-сынып Құқық 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес 2023-2024 оқу жылына дейін аман-есен болайық!
ІҮ оқу тоқсаны
Құқықтану 9-сынып
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||
Пәні: |
Құқықтану |
|||||||||
Бөлім: |
9.4Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам |
|||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||
Күні: |
|
|||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Құқықтықмемлекеттіңбастыидеяларынеде? |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.1.2.1 құқықтық мемлекеттің ерекшелігі мен маңызын анықтау |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
мелекетке сипаттама беру үшін әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды; оқушыларды қоғамдық – саяси өмір дамуының кезеңдерімен, тарихи өзгерістердің қоғамдық қатынастардың дамуына тигізген әсерімен танысу және тарихи оқиғаға баға бере алу; ұлттық бірлік, ұлттық тұтастық хақындағы оқушылардың отаншылдық сезімін ояту; |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақ тақырыбын айтпай, оқушыларға құқықтық мемлекеттің белгілерін қарастыруға тапсырма беріледі. Мақсат галереясы әдісі арқылы әр топ оқушыларыөз мақсаттарын ұсынады. Кейін оқу мақсатымен сәйкестендіріледі. Жетістік критерилерімен танысады. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы |
||||||
Жаңа білім |
Зерттеу мен талдау
ЕББҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын. Екі түрлі күнделік әдісі арқылы Құқықтық мемлекеттің белгілері жазылған карточкалары топтарға таратылады.
ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. Қазақстанды және өзге мемлекеттердің құқықтық мемлекет ретіндегі белгілерін интеллект карта арқылы көрсетуге ұсынуға болады. Бұл жұмысты топтық жұмыс арқылы көрсету қажет: 1. Қазақстан 2. Европа мемлекеттерінің бірі 3.Латын Америкасы мемлекеттерінің бірі 4. Азия мемлекеттерінің бірі 5. Африка мемлекеттерінің бірі Ой түйін: «Мен құқықтық мемлекет азаматымын» ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар «Сәйкестік аймағына» құқықтық мемлекеттің белгілерін маңыздылығына қарай орналастырады
Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі .
Оқушылар Қазақстанды және өзге мемлекеттердің құқықтық мемлекет ретіндегі белгілерін интеллект карта арқылы көрсетеді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Дескриптор: Құқықтық мемлекеттің белгілерін жазады; Құқықтық мемлекеттің идеясының мақсаттарын анықтайды; Құқықтық мемлекеттің негізгі қағидаттарын ажыратады; ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады. ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.
|
Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі
Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты
|
||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Еркін микрофон» әдісі арқылы оқушылар «Құқықтық мемлекеттің басты идеялары неде?» деген сұраққа тұжырым жасайды Үйге тапсырма Құқықтық мемлекеттің басты идеялары неде? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||||||
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
4 тоқсан бойы тегін қолданған әріптестер ораза айында еңбекті бағалар мүмкін!7027984413
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Құқықтану |
|||||
Бөлім: |
9.4Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Азаматтық қоғамды қалыптастырудың маңызы неде? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.1.2.2 азаматтық қоғам институттарының ролі мен маңызын анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Азаматтық қоғамның дамуы» туралы бейнеролик көрсетіп, оның аясында талқылау ұйымдастыру. Бейнеролик бойынша сұрақтар:
Мақсат галереясы әдісі арқылы әр топ оқушылары өз мақсаттарын ұсынады. Кейін оқу мақсатымен сәйкестендіріледі. Бағалау критерилерімен танысады. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы |
||
Жаңа білім |
«Азаматтық қоғам» терминіне ассоциациялар жасаңыз. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқушыларға азаматтық қоғамның элементтерін (белгілерін) және азаматтық қоғамның институттарын көрсетілгенмәтінді береді. Олар ол мәтіннен азаматтық қоғамның элементтерімен институттарын ажыратулары қажет. ЕББҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; Мұғалім азаматтық қоғамның
элементтері мен институ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |