Материалдар / 9-сынып Құқық 4-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9-сынып Құқық 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып Құқық 4-тоқсан ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
197
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Құрметті әріптес 2023-2024 оқу жылына дейін аман-есен болайық!

ІҮ оқу тоқсаны

Құқықтану 9-сынып

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Құқықтану

Бөлім:

9.4Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Құқықтықмемлекеттіңбастыидеяларынеде?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.1.2.1 құқықтық мемлекеттің ерекшелігі мен маңызын анықтау

Сабақтың мақсаты

мелекетке сипаттама беру үшін әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды;

оқушыларды қоғамдық – саяси өмір дамуының кезеңдерімен, тарихи өзгерістердің қоғамдық қатынастардың дамуына тигізген әсерімен танысу және тарихи оқиғаға баға бере алу;

ұлттық бірлік, ұлттық тұтастық хақындағы оқушылардың отаншылдық сезімін ояту;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.


Сабақ тақырыбын айтпай, оқушыларға құқықтық мемлекеттің белгілерін қарастыруға тапсырма беріледі.


Мақсат галереясы әдісі арқылы әр топ оқушыларыөз мақсаттарын ұсынады. Кейін оқу мақсатымен сәйкестендіріледі.

Жетістік критерилерімен танысады.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Мұғалім презентациясы









Жаңа білім





Зерттеу мен талдау

  1. Құқықтық мемлекеттің белгілері қандай?

  2. Құқықтық мемлекеттің идеясының мақсаттарын атаныз ?

  3. Құқықтық мемлекеттің негізгі қағидаттары қандай?

ЕББҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.

Екі түрлі күнделік әдісі арқылы Құқықтық мемлекеттің белгілері жазылған карточкалары топтарға таратылады.


Айырмашылығы


Ұқсастықтары







ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

Қазақстанды және өзге мемлекеттердің құқықтық мемлекет ретіндегі белгілерін интеллект карта арқылы көрсетуге ұсынуға болады. Бұл жұмысты топтық жұмыс арқылы көрсету қажет:

1. Қазақстан

2. Европа мемлекеттерінің бірі

3.Латын Америкасы мемлекеттерінің бірі

4. Азия мемлекеттерінің бірі

5. Африка мемлекеттерінің бірі

Ой түйін: «Мен құқықтық мемлекет азаматымын»

ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Оқушылар «Сәйкестік аймағына» құқықтық мемлекеттің белгілерін маңыздылығына қарай орналастырады


Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі

.






Оқушылар Қазақстанды және өзге мемлекеттердің құқықтық мемлекет ретіндегі белгілерін интеллект карта арқылы көрсетеді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Дескриптор:

Құқықтық мемлекеттің белгілерін жазады;

Құқықтық мемлекеттің идеясының мақсаттарын анықтайды;

Құқықтық мемлекеттің негізгі қағидаттарын ажыратады;

ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады.

ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.





Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

http://adilet.zan.kz


Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

http://www.akorda.kz/



Бекіту



Сабақты қорытындылау

«Еркін микрофон» әдісі арқылы оқушылар «Құқықтық мемлекеттің басты идеялары неде?» деген сұраққа тұжырым жасайды

Үйге тапсырма

Құқықтық мемлекеттің басты идеялары неде?

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

Кері байланыс

  • Қиын болды…

  • Бүгін мен білдім…

  • Қызықты болды…


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




4 тоқсан бойы тегін қолданған әріптестер ораза айында еңбекті бағалар мүмкін!7027984413

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Құқықтану

Бөлім:

9.4Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Азаматтық қоғамды қалыптастырудың маңызы неде?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.1.2.2 азаматтық қоғам институттарының ролі мен маңызын анықтау

Сабақтың мақсаты

  • мелекетке сипаттама беру үшін әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды;

  • оқушыларды қоғамдық – саяси өмір дамуының кезеңдерімен, тарихи өзгерістердің қоғамдық қатынастардың дамуына тигізген әсерімен танысу және тарихи оқиғаға баға бере алу;

  • ұлттық бірлік, ұлттық тұтастық хақындағы оқушылардың отаншылдық сезімін ояту;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


«Азаматтық қоғамның дамуы» туралы бейнеролик көрсетіп, оның аясында талқылау ұйымдастыру. Бейнеролик бойынша сұрақтар:

  • Бейнеролик не туралы?

  • Белсенді қоғам дегенді қалай түсінесіздер?

  • Не себепті азаматтық қоғамның дамуынан біздер мүдделі болуымыз қажет?


Мақсат галереясы әдісі арқылы әр топ оқушылары өз мақсаттарын ұсынады. Кейін оқу мақсатымен сәйкестендіріледі.

Бағалау критерилерімен танысады.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Мұғалім презентациясы









Жаңа білім






«Азаматтық қоғам» терминіне ассоциациялар жасаңыз.


Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқушыларға азаматтық қоғамның элементтерін (белгілерін) және азаматтық қоғамның институттарын көрсетілгенмәтінді береді. Олар ол мәтіннен азаматтық қоғамның элементтерімен институттарын ажыратулары қажет.

ЕББҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

Мұғалім азаматтық қоғамның элементтері мен институ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!