Сағат
саны
|
Қызметтің тәрбие
бағыттары
|
Мақсаты
|
Қыркүйек
|
Қазан
|
Қараша
|
Желтоқсан
|
1
|
Қазақстандық патриотизм және
азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие
|
Жаңа демократиялық қоғамда
өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси,
құқықтық және саяси жемқорлыққа қарсы мәдениетін, оларда балалар
мен жастар ортасындағы қатігездік пен зорлық – зомбылыққа қарсы
тұру дайындығын қалыптастыру
|
Рухани жаңғыру: Бизнес
баспалдағымен
|
Жұмбақ жайлап, аңыз өрген
Маңғыстау
|
|
Тәуелсіздік теңдесі жоқ
байлығым
|
2
|
Рухани-адамгершілік
тәрбие
|
Тұлғаның Қазақстандық қоғам
өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтар мен нормалармен және
дәстүрлермен келісілген рухани адамгершілік және этикалық
ұстанымдарын моральдық қасиеттерін және көзқарастарын
қалыптастыру
|
Дін ислам
діңгегім
|
Адам жанын түсіне білу де
өнер
|
Сыйласаң сыйлы
боласың
|
|
3
|
Ұлттық
тәрбие
|
Тұлғаны ұлттық және жалпы
адамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді қазақ
халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық
топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау
|
Ана тілім
айбыным
|
|
|
Тектілік деген не? Тексіздік
деген не?
|
4
|
Отбасы
тәрбиесі
|
Ата аналарды оқыту, бала
тәрбиесіндегі олардың – психологиялық құзіреттіліктерін және
жауапкершіліктерін арттыру
|
|
Отбасы - алтын
діңгек
|
|
|
5
|
Еңбек, экономикалық және
экологиялық тәрбие
|
Тұлғаның өзін кәсіби
анықтауына саналы қарым қатынасын қалыптастыру,экономикалық
ойлануын және экологиялық мәдениетін
дамыту
|
|
Мамандық
таңдау
|
Ақша уақыт
тынысы
|
|
6
|
Көпмәдениетті және
көркем-эстетикалық тәрбие
|
Тұлғаның жалпы мәдени мінез
құлыұ дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы
эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін
дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта
құру
|
|
|
Мүсін
өнері
|
Менің балалық қиялым(«Егер мен
президент болсам...»)
|
7
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық
мәдениет тәрбиесі
|
Әрбір тұлғаның зияткерлік
мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай – ақ
ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік
кеңестік қалыптастыру
|
Ұстаз ұлы
есім
|
|
Сыныбыңдағы
оқушылармен қарым -қатынасың қандай
|
Не? Қайда?
Қашан?
|
8
|
Дене тәрбиесі, салауатты өмір
салты
|
Салауатты өмәр салты, дене
дамуы, және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа
зиян келтіретін факторларды анықтау, біліктілігін ойдағыдай
қалыптастыру үшін кеңістік орнату
|
Мен білетін жалғыз ғана
сұлулық бар, ол денсаулық
|
|
|
|
|
Сынып
жиналысы
|
|
-мектеп
ережесі
-сынып белсенділерін
тағайындау
-әртүрлі
мәселелер
|
-I тоқсан
қорытындысы
-оқушылардың сабаққа
қатысы
|
-сынып тәртібі,
тазалығы
-әртүрлі
мәселелер
|
-II
тоқсан
қорытындысы
-Сабаққа
қатыс
|
|
Ата –ана жиналысын
өткізу
|
|
-Мектеп ережесімен
таныстыру
-Ата аналар үштігін
сайлау
-Әртүрлі
мәселелер
|
|
-I тоқсан қорытындысымен
таныстыру
-
баяндама
- әртүрлі
мәселелер
|
-II тоқсан қорытындысымен
таныстыру
-
баяндама
- әртүрлі
мәселелер
|
|
Сыныптан тыс шаралар
өткізу
|
|
Сыныбым
мақтанышым
(сынып күнін
өткізу)
|
Алтын
күз
|
|
Жасыл
шырша
|