Сағат саны | Қызметтің тәрбие бағыттары | Мақсаты | Қыркүйек | Қазан | Қараша | Желтоқсан |
1 | Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие | Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси, құқықтық және саяси жемқорлыққа қарсы мәдениетін, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатігездік пен зорлық – зомбылыққа қарсы тұру дайындығын қалыптастыру | Рухани жаңғыру: Бизнес баспалдағымен
| Жұмбақ жайлап, аңыз өрген Маңғыстау |
| Тәуелсіздік теңдесі жоқ байлығым |
2 | Рухани-адамгершілік тәрбие | Тұлғаның Қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтар мен нормалармен және дәстүрлермен келісілген рухани адамгершілік және этикалық ұстанымдарын моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру | Дін ислам діңгегім | Адам жанын түсіне білу де өнер | Сыйласаң сыйлы боласың |
|
3 | Ұлттық тәрбие | Тұлғаны ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау | Ана тілім айбыным |
|
| Тектілік деген не? Тексіздік деген не? |
4 | Отбасы тәрбиесі | Ата аналарды оқыту, бала тәрбиесіндегі олардың – психологиялық құзіреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру |
| Отбасы - алтын діңгек |
|
|
5 | Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие | Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым қатынасын қалыптастыру,экономикалық ойлануын және экологиялық мәдениетін дамыту |
| Мамандық таңдау | Ақша уақыт тынысы |
|
6 | Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие | Тұлғаның жалпы мәдени мінез құлыұ дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру |
|
| Мүсін өнері | Менің балалық қиялым(«Егер мен президент болсам...») |
7 | Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі | Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай – ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңестік қалыптастыру | Ұстаз ұлы есім |
| Сыныбыңдағы оқушылармен қарым -қатынасың қандай | Не? Қайда? Қашан? |
8 | Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты | Салауатты өмәр салты, дене дамуы, және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау, біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату | Мен білетін жалғыз ғана сұлулық бар, ол денсаулық |
|
|
|
| Сынып жиналысы | | -мектеп ережесі-сынып белсенділерін тағайындау -әртүрлі мәселелер
| -I тоқсан қорытындысы -оқушылардың сабаққа қатысы
| -сынып тәртібі, тазалығы -әртүрлі мәселелер | -II тоқсан қорытындысы-Сабаққа қатыс |
| Ата –ана жиналысын өткізу |
| -Мектеп ережесімен таныстыру-Ата аналар үштігін сайлау -Әртүрлі мәселелер |
| -I тоқсан қорытындысымен таныстыру- баяндама - әртүрлі мәселелер | -II тоқсан қорытындысымен таныстыру- баяндама - әртүрлі мәселелер |
| Сыныптан тыс шаралар өткізу |
| Сыныбым мақтанышым(сынып күнін өткізу) | Алтын күз |
| Жасыл шырша |