Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

    Күні: 06.12.2022.ж. Сынып: 9 Ж

    Мектеп: №266 мектеп-лицей

    Мұғалімнің аты-жөні: Ф.Ж.Махамбетова

    Қатысқандар: ___ Қатыспағандар:_____

    Сабақтың тақырыбы

    Деректерді сұрыптау және сүзгілеу

    Оқу

    мақсаттары

    9.2.2.3 Деректерді іздеуді,сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру.

    Сабақтың

    мақсаты

    Барлығы: MS Excel программасында деректерді сұрыптауды,сүзгілеуді іздеуді білу, түсіну.

    Көпшілігі: Деректерді сұрыптау, сүзгілеуге қолдану

    Кейбіреулері: Деректерді іздеуді,сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру талдау

    Бағалау критерийі

    • MS Excel программасында деректерді сұрыптауды,сүзгілеуді ;

    • Деректерді сұрыптау,сүзгілеуге қолданады;

    • Үлкен көлемді деректерді бірнеше шарттар арқылы сұрыптайды, сүзгілейді

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • Кесте-таблица сұрыптау-сортировк, іздеу-поиск, сүзгілеу-фильтрация.

    • Диалогқа/жазылымға қатысты тіркестер:

    Мемо өрісі.......

    Кесте .........

    Сүзгі дегеніміз

    Сұраныс-мәліметтерді....................................................... амалдары.

    Құндылықтарға

    баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

    Қарым-қатынас жасау қабілеті;

    Жауапкершілік; өзгелердің мәдинетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.

    Пәнаралық

    байланыс

    География

    Алдыңғы білім


    Деректер базасы,кесте өріс,жазба ақпараттарды іздеу туралы білімі бар.




    Сабақ кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті


    Оқушының іс-әрекеті

    Саралау түрлері

    Бағалау

    Сабақтың басы

    12 минут

    I. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу.

    Сыныпты түгелдеу.

    Оқушыларды сабаққа ынталандыру мақсатында психологиялық ахуал туғызу үшін «Гүлмен тілек» әдісін қолданамыз.Оқушылар шеңбер бойымен тұрып гүлді алақандарына салып,бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.

    Оқушыларды таратпа қағаз және арқылы 2 топқа бөлеміз.

    Мақсаты: бірлескен білім алу, өзара қарым-қатынас жасау

    Топ «Өріс», «Кесте» болып бөлінеді.

    Жана тақырып.


    «Артығын алып таста»

    Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен

    байланысты) көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек.

    Сөздер: Деректер,Қалам, Ұялы телефон, Сұрыптау, Сүзгілеу.

    Артық сөзді алып тастау арқылы сабақтын тақырыбын ашады.

    Мақсаты: жаңа тақырып бойынша теориялық білімдеріне бағдар беру.

    Топтық жұмыс.

    Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру үшін «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы тапсырма береді. Уақыттың шектеулі екенін айтып өтеді.

    1 топ «Өріс» – Деректерді сұрыптау.

    2 топ «Кесте» тобы – Деректерді сүзгілеу.


    Оқушылар бір – біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.







    Түрлі ресурстар қолдана отырып,

    Постерлер жасайды.
























    Тапсырма

    Жаңа тақырып бойынша оқулықпен теориялық білім алуда кейбір оқушылар күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндермен жұмыс істей алады. Соған орай, постер жасағанда идеялар ілгертуге әр түрлі ресурстар ұсынады (оқулық)




















    Топтық бағалау

    «Бас бармақ» әдісі


    Жасыл – өте жақсы

    Сары – жаман емес

    Қызыл - түсініксіз


















    Сабақтың ортасы

    20 минут


    І.А денгейі.

    (тәжірибелік тапсырма)

    1. Атырау облысы бойынша аудандардың халық саны,жер аумағы жайлы деректер қоры берілген.Осы деректер қорындағы мәліметтерді белгілі бір шарттар бойынша сұрыптап,сүзгілеп қарастырыңдар.

    Облыс

    Ауданы

    Халық саны

    Жер көлемі


    Атырау

    Қызылқоға

    31,6

    24,9

    Құрманғазы

    57,9

    20,9

    Махамбет

    32,0

    9,6

    Индер

    31,9

    10,9

    Дескриптор

    • деректер базасын құрады;

    • деректерді сүзгілейді;

    • деректерді сұрыптайды

    • ЖӘНЕ,НЕМЕСЕ шарттарды пайдаланады


    ІІ.(ЖЖ) «Ойлан,жұптас бөліс»

    Компьютерде орындау


    Дескриптор:

    -кесте құрады;

    -деректерді сүзгілейді;

    -шарттар бойынша сүзгілейді;




    ІІІ(ЖЖ). «Ойлан,жұптас бөліс»

    Компьютерде орындау

    «Азияда қортындысы» ДҚ құр.

    Мынадай өрістерден тұрады:

    Азиаданың қорытындысы бойынша Қазақстан жалпы командалық есепте 25 алтын, 19 күміс және 15 қола медаль иеленіп, бірінші орынға ие болды.

    Екінші орынға - 11 алтын, 15 күміс, 12 қола медальдармен Жапония, ал үшінші орынға 15 алтын, 10 күміс, 10 қола медаль алған Оңтүстік Корея ие болды. Төртінші орынды 10алтын, 12 күміс, 10 қола алған Қытай иеленді.


    №


    Алтын

    Күміс

    Қола

    Барлығы

    1

    Қазақстан

    25

    19

    9


    2

    Қытай

    10

    11

    8


    3

    Жапоия

    11

    10

    21


    4

    Оңт.Корея

    15

    12

    2


    Дескриптор

    - Деректер базасын құрады;

    - Деректерді сұрыптайды;

    - Деректерді сүзгілейді;




    Оқушылар тапсырманы саралады, талдады.

    Алдын ала таратылған дескрипторлар бойынша оқушы өзін-өзі бағалады.





















    Тапсырманың Excel бағдарламасы арқылы орындады.

























    Тапсырманың Excel бағдарламасы арқылы орындады.

    Оқушы деректер базасын құрып, деректерді сұраптаудан және сүзгілеуден откізді.






    Тапсырма қажеттілігіне қарай орындайды.

    Диалог және қолдау көрсету тәсілі жүзеге асады.Тапсырманы орындау барысын.да «Жанама әдіс» арқылы көмек қажет еткен оқушыларға көмек көрсетемін.











    Дереккөздер

    Ойды нақты жинақтауға, пікірін ашық айтуға үйрету.

























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна
    06 Желтоқсан 2022
    540
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    9 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    9 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Программа құрылымын қалай сипаттауға болады? — Паскаль тілінің алфавитіне нелер жатады? — Идентификатор деген не, оған не жатады? — Айнымалылар, тұрақтылар деген не және олар қалай белгіленеді? — Паскаль тіліндегі стандартты функциялар қандай қызмет атқарады? — Логикалық өрнек неден тұрады?
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

    Күні: 06.12.2022.ж. Сынып: 9 Ж

    Мектеп: №266 мектеп-лицей

    Мұғалімнің аты-жөні: Ф.Ж.Махамбетова

    Қатысқандар: ___ Қатыспағандар:_____

    Сабақтың тақырыбы

    Деректерді сұрыптау және сүзгілеу

    Оқу

    мақсаттары

    9.2.2.3 Деректерді іздеуді,сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру.

    Сабақтың

    мақсаты

    Барлығы: MS Excel программасында деректерді сұрыптауды,сүзгілеуді іздеуді білу, түсіну.

    Көпшілігі: Деректерді сұрыптау, сүзгілеуге қолдану

    Кейбіреулері: Деректерді іздеуді,сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру талдау

    Бағалау критерийі

    • MS Excel программасында деректерді сұрыптауды,сүзгілеуді ;

    • Деректерді сұрыптау,сүзгілеуге қолданады;

    • Үлкен көлемді деректерді бірнеше шарттар арқылы сұрыптайды, сүзгілейді

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • Кесте-таблица сұрыптау-сортировк, іздеу-поиск, сүзгілеу-фильтрация.

    • Диалогқа/жазылымға қатысты тіркестер:

    Мемо өрісі.......

    Кесте .........

    Сүзгі дегеніміз

    Сұраныс-мәліметтерді....................................................... амалдары.

    Құндылықтарға

    баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

    Қарым-қатынас жасау қабілеті;

    Жауапкершілік; өзгелердің мәдинетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.

    Пәнаралық

    байланыс

    География

    Алдыңғы білім


    Деректер базасы,кесте өріс,жазба ақпараттарды іздеу туралы білімі бар.




    Сабақ кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті


    Оқушының іс-әрекеті

    Саралау түрлері

    Бағалау

    Сабақтың басы

    12 минут

    I. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу.

    Сыныпты түгелдеу.

    Оқушыларды сабаққа ынталандыру мақсатында психологиялық ахуал туғызу үшін «Гүлмен тілек» әдісін қолданамыз.Оқушылар шеңбер бойымен тұрып гүлді алақандарына салып,бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.

    Оқушыларды таратпа қағаз және арқылы 2 топқа бөлеміз.

    Мақсаты: бірлескен білім алу, өзара қарым-қатынас жасау

    Топ «Өріс», «Кесте» болып бөлінеді.

    Жана тақырып.


    «Артығын алып таста»

    Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен

    байланысты) көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек.

    Сөздер: Деректер,Қалам, Ұялы телефон, Сұрыптау, Сүзгілеу.

    Артық сөзді алып тастау арқылы сабақтын тақырыбын ашады.

    Мақсаты: жаңа тақырып бойынша теориялық білімдеріне бағдар беру.

    Топтық жұмыс.

    Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру үшін «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы тапсырма береді. Уақыттың шектеулі екенін айтып өтеді.

    1 топ «Өріс» – Деректерді сұрыптау.

    2 топ «Кесте» тобы – Деректерді сүзгілеу.


    Оқушылар бір – біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.







    Түрлі ресурстар қолдана отырып,

    Постерлер жасайды.
























    Тапсырма

    Жаңа тақырып бойынша оқулықпен теориялық білім алуда кейбір оқушылар күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндермен жұмыс істей алады. Соған орай, постер жасағанда идеялар ілгертуге әр түрлі ресурстар ұсынады (оқулық)




















    Топтық бағалау

    «Бас бармақ» әдісі


    Жасыл – өте жақсы

    Сары – жаман емес

    Қызыл - түсініксіз


















    Сабақтың ортасы

    20 минут


    І.А денгейі.

    (тәжірибелік тапсырма)

    1. Атырау облысы бойынша аудандардың халық саны,жер аумағы жайлы деректер қоры берілген.Осы деректер қорындағы мәліметтерді белгілі бір шарттар бойынша сұрыптап,сүзгілеп қарастырыңдар.

    Облыс

    Ауданы

    Халық саны

    Жер көлемі


    Атырау

    Қызылқоға

    31,6

    24,9

    Құрманғазы

    57,9

    20,9

    Махамбет

    32,0

    9,6

    Индер

    31,9

    10,9

    Дескриптор

    • деректер базасын құрады;

    • деректерді сүзгілейді;

    • деректерді сұрыптайды

    • ЖӘНЕ,НЕМЕСЕ шарттарды пайдаланады


    ІІ.(ЖЖ) «Ойлан,жұптас бөліс»

    Компьютерде орындау


    Дескриптор:

    -кесте құрады;

    -деректерді сүзгілейді;

    -шарттар бойынша сүзгілейді;




    ІІІ(ЖЖ). «Ойлан,жұптас бөліс»

    Компьютерде орындау

    «Азияда қортындысы» ДҚ құр.

    Мынадай өрістерден тұрады:

    Азиаданың қорытындысы бойынша Қазақстан жалпы командалық есепте 25 алтын, 19 күміс және 15 қола медаль иеленіп, бірінші орынға ие болды.

    Екінші орынға - 11 алтын, 15 күміс, 12 қола медальдармен Жапония, ал үшінші орынға 15 алтын, 10 күміс, 10 қола медаль алған Оңтүстік Корея ие болды. Төртінші орынды 10алтын, 12 күміс, 10 қола алған Қытай иеленді.


    №


    Алтын

    Күміс

    Қола

    Барлығы

    1

    Қазақстан

    25

    19

    9


    2

    Қытай

    10

    11

    8


    3

    Жапоия

    11

    10

    21


    4

    Оңт.Корея

    15

    12

    2


    Дескриптор

    - Деректер базасын құрады;

    - Деректерді сұрыптайды;

    - Деректерді сүзгілейді;




    Оқушылар тапсырманы саралады, талдады.

    Алдын ала таратылған дескрипторлар бойынша оқушы өзін-өзі бағалады.





















    Тапсырманың Excel бағдарламасы арқылы орындады.

























    Тапсырманың Excel бағдарламасы арқылы орындады.

    Оқушы деректер базасын құрып, деректерді сұраптаудан және сүзгілеуден откізді.






    Тапсырма қажеттілігіне қарай орындайды.

    Диалог және қолдау көрсету тәсілі жүзеге асады.Тапсырманы орындау барысын.да «Жанама әдіс» арқылы көмек қажет еткен оқушыларға көмек көрсетемін.











    Дереккөздер

    Ойды нақты жинақтауға, пікірін ашық айтуға үйрету.

























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Конспект 9 сынып
    06.12.2022
    540
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации