|
Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Күні: 06.12.2022.ж. Сынып: 9 Ж |
Мектеп: №266 мектеп-лицей Мұғалімнің аты-жөні: Ф.Ж.Махамбетова Қатысқандар: ___ Қатыспағандар:_____ |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Деректерді сұрыптау және сүзгілеу |
|
|
Оқу мақсаттары |
9.2.2.3 Деректерді іздеуді,сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: MS Excel программасында деректерді сұрыптауды,сүзгілеуді іздеуді білу, түсіну. Көпшілігі: Деректерді сұрыптау, сүзгілеуге қолдану Кейбіреулері: Деректерді іздеуді,сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру талдау |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Мемо өрісі....... Кесте ......... Сүзгі дегеніміз Сұраныс-мәліметтерді....................................................... амалдары. |
|
|
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; Қарым-қатынас жасау қабілеті; Жауапкершілік; өзгелердің мәдинетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
География |
|
|
Алдыңғы білім |
Деректер базасы,кесте өріс,жазба ақпараттарды іздеу туралы білімі бар. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Саралау түрлері |
Бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 12 минут |
I. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу. Оқушыларды сабаққа ынталандыру мақсатында психологиялық ахуал туғызу үшін «Гүлмен тілек» әдісін қолданамыз.Оқушылар шеңбер бойымен тұрып гүлді алақандарына салып,бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді. Оқушыларды таратпа қағаз және арқылы 2 топқа бөлеміз. Мақсаты: бірлескен білім алу, өзара қарым-қатынас жасау Топ «Өріс», «Кесте» болып бөлінеді. Жана тақырып. «Артығын алып таста» Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек. Сөздер: Деректер,Қалам, Ұялы телефон, Сұрыптау, Сүзгілеу. Артық сөзді алып тастау арқылы сабақтын тақырыбын ашады. Мақсаты: жаңа тақырып бойынша теориялық білімдеріне бағдар беру. Топтық жұмыс. Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру үшін «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы тапсырма береді. Уақыттың шектеулі екенін айтып өтеді. 1 топ «Өріс» – Деректерді сұрыптау. 2 топ «Кесте» тобы – Деректерді сүзгілеу. |
Оқушылар бір – біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Түрлі ресурстар қолдана отырып, Постерлер жасайды. |
Тапсырма Жаңа тақырып бойынша оқулықпен теориялық білім алуда кейбір оқушылар күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндермен жұмыс істей алады. Соған орай, постер жасағанда идеялар ілгертуге әр түрлі ресурстар ұсынады (оқулық) |
Топтық бағалау «Бас бармақ» әдісі
Жасыл – өте жақсы Сары – жаман емес Қызыл - түсініксіз
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
І.А денгейі. (тәжірибелік тапсырма) 1. Атырау облысы бойынша аудандардың халық саны,жер аумағы жайлы деректер қоры берілген.Осы деректер қорындағы мәліметтерді белгілі бір шарттар бойынша сұрыптап,сүзгілеп қарастырыңдар.
Дескриптор
ІІ.(ЖЖ) «Ойлан,жұптас бөліс» Компьютерде орындау
Дескриптор: -кесте құрады; -деректерді сүзгілейді; -шарттар бойынша сүзгілейді; ІІІ(ЖЖ). «Ойлан,жұптас бөліс» Компьютерде орындау «Азияда қортындысы» ДҚ құр. Мынадай өрістерден тұрады: Азиаданың қорытындысы бойынша Қазақстан жалпы командалық есепте 25 алтын, 19 күміс және 15 қола медаль иеленіп, бірінші орынға ие болды. Екінші орынға - 11 алтын, 15 күміс, 12 қола медальдармен Жапония, ал үшінші орынға 15 алтын, 10 күміс, 10 қола медаль алған Оңтүстік Корея ие болды. Төртінші орынды 10алтын, 12 күміс, 10 қола алған Қытай иеленді.
Дескриптор - Деректер базасын құрады; - Деректерді сұрыптайды; - Деректерді сүзгілейді;
|
Оқушылар тапсырманы саралады, талдады. Алдын ала таратылған дескрипторлар бойынша оқушы өзін-өзі бағалады.
Тапсырманың Excel бағдарламасы арқылы орындады.
Тапсырманың Excel бағдарламасы арқылы орындады. Оқушы деректер базасын құрып, деректерді сұраптаудан және сүзгілеуден откізді.
|
Тапсырма қажеттілігіне қарай орындайды. Диалог және қолдау көрсету тәсілі жүзеге асады.Тапсырманы орындау барысын.да «Жанама әдіс» арқылы көмек қажет еткен оқушыларға көмек көрсетемін.
Дереккөздер Ойды нақты жинақтауға, пікірін ашық айтуға үйрету.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Махамбетова Фариза ЖарылкапбергеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 9 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
9 сыныптарға арналған практикалық тапсырмаларМатериал туралы қысқаша түсінік
Программа құрылымын қалай сипаттауға болады? Паскаль тілінің алфавитіне нелер жатады? Идентификатор деген не, оған не жатады? Айнымалылар, тұрақтылар деген не және олар қалай белгіленеді? Паскаль тіліндегі стандартты функциялар қандай қызмет атқарады? Логикалық өрнек неден тұрады?
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















