Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 9 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
9 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар
Материал туралы қысқаша түсінік
Программа құрылымын қалай сипаттауға болады? Паскаль тілінің алфавитіне нелер жатады? Идентификатор деген не, оған не жатады? Айнымалылар, тұрақтылар деген не және олар қалай белгіленеді? Паскаль тіліндегі стандартты функциялар қандай қызмет атқарады? Логикалық өрнек неден тұрады?
Жауапкершілік; өзгелердің
мәдинетіне және көзқарастарына құрметпен
қарау.
Пәнаралық
байланыс
География
Алдыңғы
білім
Деректер базасы,кесте
өріс,жазба ақпараттарды іздеу туралы білімі
бар.
Сабақ
кезеңдері
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Саралау
түрлері
Бағалау
Сабақтың
басы
12
минут
I. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу.
Сыныпты
түгелдеу.
Оқушыларды сабаққа ынталандыру
мақсатында психологиялық ахуал туғызу үшін«Гүлмен
тілек»әдісін қолданамыз.Оқушылар
шеңбер бойымен тұрып гүлді алақандарына салып,бір-біріне тілек
айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.
Оқушыларды таратпа
қағаз және арқылы 2 топқа
бөлеміз.
Мақсаты:бірлескен білім алу, өзара
қарым-қатынас жасау
Топ«Өріс»,
«Кесте»болып
бөлінеді.
Жана
тақырып.
«Артығын алып
таста»
Оқушыларға сөздер немесе
суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен
байланысты) көрсетіңіз. Олар
қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы
керек.
Артық сөзді алып тастау арқылы
сабақтын тақырыбын ашады.
Мақсаты:жаңа тақырып бойынша теориялық
білімдеріне бағдар беру.
Топтық
жұмыс.
Оқушылардың қажеттілігін
қанағаттандыру үшін«Ойлан, жұптас,
бөліс»тәсілі арқылы тапсырма береді.
Уақыттың шектеулі екенін айтып өтеді.
1 топ«Өріс»–Деректерді
сұрыптау.
2 топ«Кесте»тобы – Деректерді
сүзгілеу.
Оқушылар бір – біріне тілек
айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
Түрлі ресурстар қолдана
отырып,
Постерлер
жасайды.
Тапсырма
Жаңа тақырып бойынша оқулықпен
теориялық білім алуда кейбір оқушылар күрделі идеяларды
түсіндіретін мәтіндермен жұмыс істей алады. Соған орай, постер
жасағанда идеялар ілгертуге әр түрлі ресурстар ұсынады
(оқулық)
Топтық
бағалау
«Бас бармақ»
әдісі
Жасыл – өте
жақсы
Сары – жаман
емес
Қызыл -
түсініксіз
Сабақтың
ортасы
20
минут
І.А
денгейі.
(тәжірибелік
тапсырма)
1.Атырау облысы бойынша
аудандардың халық саны,жер аумағы жайлы деректер қоры берілген.Осы
деректер қорындағы мәліметтерді белгілі бір шарттар бойынша
сұрыптап,сүзгілеп қарастырыңдар.
Облыс
Ауданы
Халық
саны
Жер
көлемі
Атырау
Қызылқоға
31,6
24,9
Құрманғазы
57,9
20,9
Махамбет
32,0
9,6
Индер
31,9
10,9
Дескриптор
деректер базасын
құрады;
деректерді
сүзгілейді;
деректерді
сұрыптайды
ЖӘНЕ,НЕМЕСЕ шарттарды
пайдаланады
ІІ.(ЖЖ) «Ойлан,жұптас
бөліс»
Компьютерде
орындау
Дескриптор:
-кесте
құрады;
-деректерді
сүзгілейді;
-шарттар бойынша
сүзгілейді;
ІІІ(ЖЖ).«Ойлан,жұптас
бөліс»
Компьютерде
орындау
«Азияда қортындысы» ДҚ
құр.
Мынадай өрістерден
тұрады:
Азиаданың қорытындысы бойынша Қазақстан жалпы
командалық есепте 25 алтын, 19 күміс және 15 қола медаль иеленіп,
бірінші орынға ие болды.
Екінші орынға - 11 алтын, 15 күміс, 12 қола
медальдармен Жапония, ал үшінші орынға 15 алтын, 10 күміс, 10 қола
медаль алған Оңтүстік Корея ие болды. Төртінші орынды 10алтын, 12
күміс, 10 қола алған Қытай
иеленді.
№
Алтын
Күміс
Қола
Барлығы
1
Қазақстан
25
19
9
2
Қытай
10
11
8
3
Жапоия
11
10
21
4
Оңт.Корея
15
12
2
Дескриптор
-Деректер базасын
құрады;
- Деректерді
сұрыптайды;
- Деректерді
сүзгілейді;
Оқушылар тапсырманы саралады,
талдады.
Алдын ала таратылған
дескрипторлар бойынша оқушы өзін-өзі
бағалады.
Тапсырманың Excel бағдарламасы
арқылы орындады.
Тапсырманың Excel бағдарламасы
арқылы орындады.
Оқушы деректер базасын құрып,
деректерді сұраптаудан және сүзгілеуден
откізді.
Тапсырма қажеттілігіне қарай
орындайды.
Диалог және қолдау
көрсетутәсілі жүзеге асады.Тапсырманы
орындау барысын.да«Жанама
әдіс»арқылы көмек қажет еткен
оқушыларға көмек көрсетемін.
Дереккөздер
Ойды нақты жинақтауға, пікірін ашық айтуға
үйрету.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады