9сыныптар бойынша география пәнінен БЖБ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9сыныптар бойынша география пәнінен БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқсан бойынша БЖБ жұмыстары
Материалдың қысқаша нұсқасы






1-ТOҚCAН БOЙЫНШA ЖИЫНТЫҚ БAҒAЛAУ ТAПCЫРМAЛAРЫ

«ГЕOГРAФИЯНЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІCТЕРІ» бөлімі бoйыншa жиынтық бaғaлaу№1

Тaқырып


Қaзaқcтaндық геoгрaфтaрдың зерттеулері.

Геoгрaфиялық ныcaндaрды, үдеріcтер мен құбылыcтaрды кaртaдaн көрcету тәcілдері


Oқу мaқcaты

9.1.1.1 геoгрaфия ғылымының дaмуынa үлеc қocқaн қaзaқcтaндықтaрдың зерттеулері турaлы бaяндaйды

9.1.1.3 географиялық нысандар мен құбылыстарды номинациялау ерекшеліктерін анықтайды.

Бaғaлaу критерийі

Білім aлушы

  • Caяхaтшылaр мен зерттеушілердің қocқaн үлеcін cипaттaйды

  • геoгрaфиялық ныcaндaрды, прoцеcтер мен құбылыcтaрды кaртaлaрдaн көрcетіп, тaлдaйды


Oйлaу деңгейлері

Білу, түcіну, қoлдaну


Oрындaу уaқыты

20 мин


Тaпcырмa 1.



1. Ш. Уәлихaнoв қaй жылдaры Тянь-Шaнь мен Қaшғaрияғa aрнaлғaн caяхaт құрaмындa бoлды?

A) 1856-1857

Б) 1846-1856

В) 1836-1856

Г) 1826-1836

2. Қaй ғaлым «Кентaну мектебін» құрды?

A) М. Қaшғaри

Б) У. Мендібaйұлы

В) Қ. Cәтпaев

Г) Н. Пaльгoв




Тaпcырмa 2.

Кеcтеде көрcетілген бoc oрындaрғa дұрыc мәліметті жaзып, тoлтырыңыз



Ғaлымдaрдың aты-жөні


Ғaлымдaрдың зерттеу уaқыттaры

Зерттеу нәтижеcі





1858-1859


«Іленің aрғы бетіндегі өлкенің геoгрaфиялық oчеркі», Жoңғaр oчерктері








Тянь-Шaнь тaуынa caяхaттaды. Oл бұл caяхaтындa тaулы өлкенің oрoгрaфияcынa (тaулы жер бедері) жaңaшa cипaттaмa беріп, aлғaш рет биік тaу лaндшaфтын aнықтaды.


Н.Пальгов


1945-1962








Тaпcырмa 3.

Қ. Cәтпaевтың aшқaн кен oрындaрының aтaулaрын кеcкін кaртaғa түcіріңіз:





Тaпcырмa 3 (A).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________









Бaғaлaу критерийі

Тaпcырмa №

Деcкриптoр

Бaлл

Білім aлушы

Caяхaтшылaр мен зерттеушілердің қocқaн үлеcін cипaттaйды


1

Ш. Уәлихaнoв қaй жылдaры Тянь-Шaнь мен Қaшғaрияғa aрнaлғaн caяхaт құрaмындa бoлғaнын жaзaды

1

Қaй ғaлым «Кентaну мектебін» құрғaнын тaбaды

1

2

Ғaлымның aты-жөнін жaзaды

1

П. Cеменoвтың зерттеу уaқытын жaзaды

1

З. Пaльгoвтың зерттеу нәтижеcін жaзaды

1

Геoгрaфиялық ныcaндaрды, прoцеcтер мен құбылыcтaрды кaртaлaрдaн көрcетіп, тaлдaйды

3

Қ. Cәтпaевтың aшқaн кен oрындaрын кеcкін кaртaғa түcіреді

1

3 (A)

Қ. Cәтпaевтың зерттеу қoрытындыcын жaзaды

1

Жaлпы бaлл

7






Бөлім «Физикалық география»\ бөлімше «Литосфера» бойынша жиынтық бағалау№3

Тақырып

Қазақстан территориясының тектоникалық құрылымының геологиялық тарихы

Қазақстанның басты орографиялық объектілері

Қазақстанның минералды ресурстарының таралу заңдылықтары

Минералды ресурстарды игерудегі мәселелер


Оқу мақсаты

9.3.1.1. жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды.

9.3.1.2. Қазақстанның басты орографиялық нысандарын сипаттау

9.3.1.4. Қазақстанның минералды ресурстарының таралу заңдылықтарын анықтайды.

9.3.1.7. минералды ресурстарды игерумен байланысты проблемаларды топтастырады және Қазақстанның әртүрлі аймақтары бойынша оларды шешудің жолдарын ұсынады.


Бағалау критерийі

  • жер бедерінің тектоникалық құрылымын айқындайды

  • орографиялық нысандарын ажыратады

  • минералды ресурстардың таралу заңдылықтарын талдайды

  • минералды ресурстарды игеруде пайда болатын проблемалардың шешу жолдарын ұсынады.


Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану

жоғарғы деңгей


Орындау уақыты

20 мин


Тапсырма


1. Қазақстанның жер бедерінің тектоникалық құрылымын анықтаңыз


Нысандар

тектоникалық құрылымы

Алтай


Жетісу Алатауы


Мұғалжар


Шығыс Еуропа жазығы




2. Берілген нысандарды тиісті орнына топтастырыңыз:

Бетпақдала, Жем үстірті, Жалпы сырт, Каспий маңы ойпаты, Мойынқұм


Тұран жазығы

Шығыс Еуропа жазығы









3.

a) мұнайдың ірі кен орындарын кескін картаға белгілеңіз


https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ved=2ahUKEwjfkPPk


b ) мұнайдың таралу заңдылықтарын талдаңыз


_________________________________________________________________________




4. Тау–кен  өндіру  өнеркәсібі   қоршаған  ортаға   жан–жақты  әсерін  тигізеді. Бұл рельефтің өзгеріске ұшырауынан, карьерлердің, жарлардың, террикондардың пайда болуынан және тау жыныстарының құлауынан көрінеді. Пайдалы қазбаларды өндіру топырақ, атмосфера, су бөгендері мен жерасты сулары режимінің жағдайына әсер етеді. Өсімдіктер мен жануарлар тіршілігінің мән жайы түбірімен өзгереді.

Пайдалы қазбалардың кен орындарын өңдеу тікелей ландшафтардың пайда болуына геохимиялық жағдайына техногендік техногендік аномалиялардың пайда болуына әсерін тигізеді.












а) мәтіннен минералды ресурстарды игеруде пайда болатын проблемаларды

анықтаңыз.


1.__________________________________ 2.___________________________________

3.__________________________________ 4.___________________________________


b) минералды ресурстарды игеруде туындайтын бір проблеманы шешудің жолын қарастырыңыз


__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Жер бедерінің тектоникалық құрылымын анықтайды


1

Алтай тауының тектоникалық құрылымын анықтайды

1

Жетісу Алатауының тектоникалық құрылымын анықтайды

1

Мұғалжар тауының тектоникалық құрылымын анықтайды

1

Шығыс Еуропа жазығының тектоникалық құрылымын анықтайды

1

Орографиялық нысандарын ажыратады


2

Бетпақдаланы тиісті орнына орналастырады

1

Жем үстіртін тиісті орнына орналастырады

1

Жалпы сыртты тиісті орнына орналастырады

1

Каспий маңы ойпатын тиісті орнына орналастырады

1

Мойынқұмды тиісті орнына орналастырады

1

Минералды ресурстардың таралу заңдылықтарын талдайды

3

мұнайдың ірі кен орындарын кескін картаға белгілейді

1

мұнайдың таралу заңдылықтарын талдайды

1

Минералды ресурстарды игеруде пайда болатын проблемалардың шешу жолдарын ұсынады

4

Минералды ресурстарды игеруде пайда болатын проблеманы анықтайды

1

Минералды ресурстарды игеруде пайда болатын проблеманы анықтайды

1

Минералды ресурстарды игеруде пайда болатын проблеманы анықтайды

1

Минералды ресурстарды игеруде пайда болатын проблеманы анықтайды

1

Минералды ресурстарды игеруде туындайтын бір проблеманың шешу жолын карастырады


1

Барлығы

16 балл
















2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсармалары

Физикалық география» «Атмосфера» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№1


Тақырып Қазақстанның климат түзуші факторлары. Қазақстанның

климаттық жағдайы. Қазақстанның климаттық ресурстар


Оқу мақсаты 9.3.2.1 Қазақстан климатын қалыптастырушы факторларды

талдайды

9.3.2.2 Климаттық жағдайын бағалайды

9.3.2.3 Климаттық ресурстарын бағалайды

Бағалау критерийі Білім алушы

  • климат қалыптастырушы факторларды анықтайды

  • климаттық жағдайын сипаттайды

  • климаттық ресурстарды талдайды


Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, Түсіну.

Қолдану. Жоғарғы деңгей


Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма


  1. Климат қалыптастырушы факторларды анықтаңыз

Shape1

Климат қалыптастырушы фактор


Shape2 Shape3

Shape5 Shape4


Shape9 Shape8 Shape7 Shape6





(а ) Бір климат қалыптастырушы факторға сипаттама беріңіз

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2.


Қаңтар айындағы ауа температурасының Жауын-шашын картасы

картасы



http://jagrafia.ucoz.kz/_ph/2/966309809.jp https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/081f/00015426


а) Қаңтар айындағы ауа температурасының ең төмен аймағын анықтаңыз________________________

б) Жауын-шашын көп түсетін аймақты анықтаңыз____________________________________________

в) Жауын-шашын ең аз түсетін аймақты анықтаңыз___________________________________________

д) Жауын-шашын картасын пайдаланып, Қостанай, Шымкент қалаларының ылғалдану коэффициен-тін анықтаңыз және баға беріңіз.____________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________


3. Берілген суреттегі климаттық ресурстарды анықтаңыз

1-сурет 2-сурет 3-сурет

http://shymkenttv.kz/images/news/ https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=81178e39d244731660cd9

________________________ ________________________ ________________________


(а) Климаттық ресурстардың адам өміріндегі маңызына баға беріңіз ______________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Климат қалыптастырушы факторларды анықтайды.






1

Климат қалыптастырушы 1 фактордың атауын жазады

1

Климат қалыптастырушы 2 фактордың атауын жазады

1

Климат қалыптастырушы 3 фактордың атауын жазады

1

Климат қалыптастырушы 4 фактордың атауын жазады

1

Климат қалыптастырушы бір факторға сипаттама береді

1

Қазақстан климаттық жағдайын сипаттайды.





2

Қаңтар айындағы t0 ең төмен аймақты анықтайды

1

Жауын-шашын көп түсетін аймақты анықтайды

1

Жауын-шашын ең аз түсетін аймақты анықтайды

1

Қостанай қаласының ылғалдану коэффициентін анықтйды және баға береді

1

Шымкент қаласының ылғалдану коэффициентін анықтайды және баға береді

1

Қазақстаның климаттық ресурсын талдайды.



3

1 -суреттегі ресурсты анықтайды

1

2-суреттегі ресурсты анықтайды

1

3-суреттегі ресурсты анықтайды

1

Климаттық ресурстың адам өміріндегі маңызына баға береді.

1


Жалпы балл

14
































II-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

«Физикалық география» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№1


Тақырып

Қазақстанда қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар. Қазақ халқының атмосфералық және климаттық құбылыстарды номинациялау ерекшеліктері


Оқу мақсаты

9.3.2.4 Қазақстанда атмосфералық қолайсыз және қауіпті құбылыстардың қалыптасуын, таралу аумақтарын картада көрсетіп, сақтану шараларын ұсынады.

9.3.2.5 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде қазақ

халқының атмосфералық және климаттық құбылыстарды номинациялау ерекшеліктерін анықтайды


Бағалау критерийі

Білім алушы


- Атмосфералық қолайсыз және қауіпті құбылыстардың қалыптасуын, таралу аумақтарын картадан анықтап, сақтану шараларын ұсынады

- Атмосфералық және климаттық құбылыстарды номинациялаудағы ерекшеліктерін сипаттайды


Ойлау дағдыларының

деңгейі

Қолдану



Орындау уақыты


20 минут



Тапсырма

1.

https://www.google.com/search?biw=1366&bih=657&tbm=isch&sa=1&ei=N3QxXdzmG8bGgQa40a

Картадан дала және шөл зонасында болатын бір қауіпті табиғат құбылысын анықтаңыз

Дала зонасы______________________________________________________________________

Табиғи құбылыстың пайда болу себебі________________________________________________ _________________________________________________________________________________

Салдары _________________________________________________________________________

Сақтанудың екі жолы _____________________________________________________________

1.________________________________________________________________________________

2.________________________________________________________________________________

Шөл зонасы_______________________________________________________________________

Табиғи құбылыстың пайда болу себебі________________________________________________ _________________________________________________________________________________

Салдары _________________________________________________________________________

Сақтанудың екі жолы _____________________________________________________________

1.________________________________________________________________________________

2.________________________________________________________________________________


  1. Сайқан желінің «Сайқан» аталуына сипатама беріңіз______________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бағалау

критерийі

Тап

сырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы



Атмосфералық қолайсыз және қауіпті құбылыстардың қалыптасуын, таралу аумақтарын картадан анықтап, сақтану шараларын ұсынады







1




Картадан дала зонасындағы қауіпті табиғат құбылысының атауын жазады

1

Табиғи құбылыстың пайда болу себебін жазады

1

Салдарын жазады

1

Сақтанудың 1 жолын ұсынады

1

Сақтанудың 2 жолын ұсынады

1

Картадан шөл зонасындағы қауіпті табиғат құбылысының атауын жазады

1

Табиғи құбылыстың пайда болу себебін жазады

1

Салдарын жазады

1

Сақтанудың 1 жолын ұсынады

1

Сақтанудың 2 жолын ұсынады

1

Атмосфералық және климаттық құбылыстарды номинациялаудағы ерекшеліктерін ұсынады



2

Сайқан желінің аталуын сипаттайды




1

Жалпы балл



11



2 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ №2


3.3 «Гидросфера» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Қазақстанның ішкі суларының түрлері.Қазақстанның су ресурстарына экономикалық баға беру.Су ресурстарының экологиялық проблемалары.



9.3.3.1 Қазақстанның ішкі суларын топтастырады,көрсеткіштерін талдайды және сипаттайды,өзендер мен көлдер, мұздықтар мен мәңгі тоң,жерасты сулары.

9.3.3.3 Қазақстан су ресурстарына экономикалық баға береді.

9.3.3.4 Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде су ресурстарының экологиялық проблемаларын тандап, шешу жолдарын ұсынады.



Білім алушы

Қазақстанның ішкі суларын жіктейді,көрсеткіштерін талдайды.

Су ресурстарын экономикалық бағалайды.

Су ресурстарының экологиялық проблемаларын талдайды және шешу жолдарын ұсынады.



Талдау, жинақтау, бағалау.




20 минут


Тапсырма













1.Қазақстанның ішкі суларын жіктеніз.

а) Суреттер арқылы Қазақстнаның ішкі суларына қатысты кестені толтырыңыз.











Ppt-online.org

Old2.aikyn.kz

Shape10

Indy-guide.com

Twitter.com

Hoover.org

Pwo.su

In-w.ru


Shape11 Shape13 Shape12

Shape14

Shape15 Shape16 Shape17

Shape19 Shape20 Shape18

Өзеннің бөліктері

Көлдердің пайда болу түрлері


Shape21 Shape22

Мұздықтар

Жерасты сулары


Shape23 Shape24

Shape25 Shape26 Shape27 Shape28 Shape29 Shape30 Shape31 Shape32





б) Анықтамаларға түсініктеме берініз.

Сала-___________________________________________________________________________

Саға-____________________________________________________________________________

Грунт-__________________________________________________________________________

Көл-____________________________________________________________________________



2.Қазақстанның ішкі суларын қандай шаруашылықта және өнеркәсіпте қолданылуына

баға беріңіз.


Көл сулары_______________________________________________________________________


Өзен сулары______________________________________________________________________


Жерасты сулары__________________________________________________________________


Мұздықтар_______________________________________________________________________


3.Берілген мәтінді оқып, Қазақстанның ішкі суларының экологиялық проблемаларының шығу

себептерін анықтап, шешу жолдарын ұсыныныз.


а) Берілген кестені толтырыныз.


Еліміздегі су ресурсы саласындағы экологиялық проблемалар

Олардың шығу себептері

Табиғатқа тигізетін әсері

Шешу жолдары












б) Өздерің тұратын өңірде қандай экологиялық проблемалар бар?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________




Дескрипторлар

Бағалау критериийлері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Қазақстанның ішкі суларын жіктейді,көрсеткіштерін талдайды.


1





Өзен бөліктерінің атауын жазады.

Көлдердің пайда болу түрлерін жазады.

Жерасты суларының түрлерін жазады.

Мұздықтардың түрлерін жазады.

Сала сөзіне түсініктеме береді.

Саға сөзіне түсініктеме береді.

Грунт сөзіне түсініктеме береді. Көл сөзіне түсініктеме береді.

1


1


1

1

1

1

1

1

Су ресурстарын экономикалық бағалайды.



2






Шаруашылықта көл суларының маңызына баға береді.

Шаруашылықта өзен суларының маңызына баға береді.

Шаруашылықта жерасты суларының маңызына баға береді.

Шаруашылықта мұздықтардың маңызына баға береді.


1


1


1


1

Су ресурстарының экологиялық проблемаларын талдайды және шешу жолдарын ұсынады.

3







Қазақстандағы ішкі суларының экологиялық проблемаларын анықтап, шешу жолдарын ұсынады.

Жергілікті жердегі экологиялық проблеманын болашақтағы рөлін айтады.



1



1

Барлық балл саны:

14


3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

Бөлім «Физикалық география» / бөлімше «Биосфера» бойынша жиынтық бағалау№1

Тақырып

Қазақстанның табиғат зоналары мен биіктік белдеулері. Қазақстанның табиғи мұрасы. Табиғи хоронимдердің (ерекше қорғауға алынған аумақтар) мағынасы.


Оқу мақсаты

9.3.4.1 Қазақстанның табиғат зоналары мен биіктік белдеулеріне салыстырмалы талдау жасайды.

9.3.4.3 Қазақстанның табиғи мұрасына баға береді.

9.3.4.4 Тақырыпқа қатысты қазақтың табиғи хоронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транслитерациясын үш тілде ұсынады.


Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • Қазақстанның табиғат зоналары мен биіктік белдеулерінің ерекшеліктерін анықтайды;

  • Қазақстанның табиғи мұрасын бағалайды;

  • Қазақ хоронимдерінің мағынасын түсіндіреді, үш тілде ұсынады.


Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану, жоғарғы деңгей

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма:

  1. Картаны қолданып кестені толтыру .

Shape33



Таралу аймағы

Ауданының пайызы

Ерекшелігі

Дала зонасы

Қиыр солтүстік бөлігі




Шөл зонасы



Өсімдік және жануарлар әлемі өте жұтаң, топырағы қоңыр, сұр-қоңыр

Биіктік белдеу


10%







2. ЮНЕСКО-ның құрамына табиғи мұра ретінде енгізілген «Батыс Тянь-Шань» трансшекаралық нысанына сипаттама бер. http://expert.atamura.kz/kz/books/558#page/212,

Шекаралық сипаттамасы ______________________________________________________ __________________________________________________________________

құндылықтары ______________________________________________________________ __________________________________________________________________

қандай мәртебеге лайықты _____________________________________________________ __________________________________________________________________



3. Табиғи аймақтың хоронимінің мағынасын ашып, үш тілде транслитерациясын беріңдер.

«Батыс Алтай» ________________________________________________________________ __________________________________________________________________

«Сарыарқа» ____________________________________________________________________________________________________________________________________



Қазақ тілінде

Орыс тілінде

Ағылшын тілінде

Батыс Алтай




Сарыарқа







Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Қазақстанның табиғат зоналары мен биіктік белдеулерінің ерекшеліктерін анықтайды

1

Дала зонасының пайызын көрсетеді

Дала зонасының ерекшелігін анықтайды

Шөл зонасының аймағын анықтайды

Шөл зонасының пайызын көрсетеді

Биіктік белдеуінің таралу аймағын анықтайды

Биіктік белдеудің ерекшелігін анықтайды



1

1

1

1


1

1

Қазақстанның табиғи мұрасын бағалайды

2

Шекарасын анықтайды


Құндылықтарын атайды


Мәртебесін бағалайды


1


1


1


Қазақ хоронимдерінің мағынасын түсіндіреді және үш тілде транслитерацияны ұсынады

3

«Батыс Алтай» табиғи аумақтың хоронимін анықтайды

Орыс тілде ұсынады

Ағылшын тілде ұсынады


«Сарыарқа» табиғи аумақтың хоронимін анықтайды

Орыс тілде ұсынады

Ағылшын тілде ұсынады


1


1

1


1


1

1


Жалпы балл



15


3 тоқсан. Бөлім «Физикалық география» \Бөлімше «Биосфера» бойынша жиынтық бағалау №1

Тақырып Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың түрлері.

Қазақстанның табиғи мұрасы.

Қазақстанның ноосфераның дамуына қосқан үлесі.

Оқу мақсаты 9.3.4.2 қорықтар,қорықшалар,ұлттық саябақтар

ерекше қорғалатын аумақтарының құрылу

мақсатын түсіндіреді.

9.3.4.3 Қазақстанның табиғи мұрасына баға береді.

9.3.4.6 Қазақстанның ноосфераның дамуына қосқан

өзіндік үлесін бағалайды.

Бағалау критерийі Білім алушы

-Ерекше қорғалатын аумақтарының құрылу

мақсатын сипаттайды.

-Қазақстанның табиғи мұрасын бағалайды.

-Ноосфераның дамуына Қазақстанның қосқан үлесін

талдайды.



Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей



Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Төменде берілген ерекше қорғауға алынған аумақтардың құрылу мақсатын мен ерекшелігін сипаттаңыз.

Аумақ

Құрылу себебі

Ерекшелігі

Ақсу-Жабағылы



Баянауыл



Рахман



2.а) Еліміздің ЮНЕСКО-ның құрамына енген табиғи мұралардың 2 түрін анықтаңыз.

_________________________________________________________________б)Ұлы Жібек жолының мәдени маңыздылығын бағалаңыз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

3. А) Ноосфера терминінің идеясын қалыптастырған және атауын берген ғалымдарды атаңыз. _________________________________________________________



Б) Еліміздің ноосфераның дамуына қосқан үлесі Семей полигонының жабылуы дүниежүзі елдеріне қалдырған әсерін талдаңыз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Білім алушы

Балл

Ерекше қорғалатын аумақтарының құрылудағы мақсатын сипаттайды.


1 .






Ақсу-Жабағылы қорығының құрылу себебін анықтайды

1

Баянауыл ұлттық саябағының құрылу себебін анықтайды

1

Рахман қорықшасының құрылу себебін анықтайды

1

Ақсу-Жабағылы қорығының ерекшелігін сипаттайды

1

Баянауыл ұлттық саябағының ерекшелігін сипаттайды

1

Рахман қорықшасының ерекшелігін сипаттайды


1


Қазақстанның табиғи мұрасын бағалайды

2

а)ЮНЕСКО-ның құрамына енген түрлерін анықтайды.

б)Ұлы Жібек жолының мәдени маңыздылығын бағалайды.

1



1


Ноосфераның дамуына Қазақстанның қосқан үлесін талдайды.

3

А)Ноосфера терминінің идеясын қалыптастырған және атауын берген ғалымдарды атайды.


1


Б)Еліміздің ноосфераға қосқан үлесі Семей полигонының жабылуы дүниежүзі елдеріне қалдырған әсерін талдайды

1



Жалпы балл

10

ІІІ -тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар.

"Физикалық география " бөлімі бойынша жиынтық бағалау№1

Тақырып : Қазақстанның ірі физикалық-географиялық аудандары. Қазақтың табиғи хоронимдері (физикалық-географиялық аудандардың атауы)

Оқу мақсаты:

9.3.5.1 Қазақстанның ірі табиғи кешендерін жоспар бойынша сипаттайды;

9.3.5.2 Қазақтың табиғи хоронимдерін жіктеп мағынасын түсіндіріп, транслитерациясын үш тілде ұсынады.

Бағалау критерийі: Білім алушы

1.Ірі табиғат кешендеріне жоспар бойынша талдайды

2.Табиғи хоронимдерге анықтама береді.

3. Транслитерациясын үш тілде жазады

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

Орындау уақыты: 20 минут

Тапсырма.

1. Жоспар бойынша табиғат кешендеріне сипаттама бер:

Р/с

Табиғи кешендер

Географиялық орны

Өзендері мен көлдері

Табиғат зоналары

1

Алтай





2

Солтүстік Қазақ жазығы





3

Орал







2. Берілген табиғи хоронимдердің екеуіне анықтама беріңіз.

Сарыарқа, Сауыр, Мұғалжар,Тарбағатай,Жетісу Алатауы,Тянь-Шань

а)______________ - ___________________________________________________________

б)_______________- ___________________________________________________________





3. Транслитерациясын үш тілде ұсыныңыз

Р/с

Қазақ

Орыс

Ағылшын

1




Sauyr

2

Мұғалжар




3



Жетысуский Алатау




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы


1.Ірі табиғат кешендеріне жоспар бойынша анықтайды





1

Алтай тауының географиялық орның анықтайды

1

Алтай тауының өзен көлдерін анықтайды

1

Алтай тауының табиғат зоналарын анықтайды.

1

Солтүстік Қазақ жазығы тауының географиялық орның анықтайды

1


Солтүстік Қазақ жазығының өзен көлдерін анықтайды

1

Солтүстік Қазақ жазығының табиғат зоналарын анықтайды.

1

Орал тауының географиялық орның анықтайды.


1

Орал тауының өзен көлдерін анықтайды.

1

Орал тауының табиғат зоналарын анықтайды.

1

Берілген табиғи хоронимдердің екеуін анықтама береді

2

Берілген табиғи хоронимдердің біреуіне анықтама береді

1

Берілген табиғи хоронимдердің біреуіне

анықтама береді

1

Транслитерациясын үш тілде жазады


3

Сауыр жотасын қазақ ,орыс тілінде ұсынады

1

Мұғалжар тауын ағылшын ,орыс тілінде ұсынады

1

Жетісу Алатауын қазақ ,ағылшын тілінде ұсынады

1



Жалпы балл

14






























3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

«Әлеуметтік география» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№2

Тақырып

Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы. Қазақстандағы халықтың миграциясы.

Елді мекендердің жіктелуі.


Оқу мақсаты

9.4.1.1 Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтайды

9.4.1.3 Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдап, басты бағыттарын анықтайды

9.4.1.7 Қазақстандағы елді мекендерді жіктейді



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Халықтың ұлттық және діни құрамын ажыратады

  • Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдайды

  • Қазақстандық елді мекендерді ажыратады



Ойлау деңгейлері

Түсіну, қолдану, жоғары деңгей



Орындау уақыты

20 мин



Тапсырма

) Қазақстан халқының ұлттық құрамын гистограммаға түсіріңіз



Ұлттар

Қазақтар

66,97

Орыстар

20,2%

Өзбектер

3,15%

Ұйғырлар

1,46%







ә)Кестеде Қазақстанда ұстанатын діндер көрсететілген. Аталған діндерді қандай ұлттар ұстанатынын кестеге толтырыңыз



Shape36



2. а) Қазақстандағы көші-қон үдерістерінің себебі мен салдарын талда


Көші-қон

Себебі

Салдары

Ішкі миграция



Эммиграция



Иммиграция







ә) Таңдауыңыз бойынша бір көші-қонның түріне анықтама беріңіз__________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 а) Картадан Қазақстандағы урбандалу деңгейі ең жоғары және ең төменгі облысты көрсетіңіз

http://go.mail.ru/redir




ә) Қазақстандағы урбандалу деңгейі жоғары бір қаланы сипаттаңыз_________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

б) себебін анықтаңыз_________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








































Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Халықтың ұлттық және діни құрамын ажыратады


1

Қазақстан халқының ұлттық құрамын гистограммаға түсіреді

1

Кестеде көрсетілген діндерді қандай ұлттар ұстанатынын кестеге толтырады

1

Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдайды


2

Ішкі миграцияның себептерін жазады

1

Эммиграцияның себептерін жазады

1

Иммиграцияның себептерін жазады

1

Ішкі миграцияның салдарын жазады

1

Эммиграцияның салдарын жазады

1

Иммиграцияның салдарын жазады

1

Таңдауы бойынша бір көші-қонның түріне анықтама береді

1

Қазақстандық елді мекендерді ажыратады


3

Картадан Қазақстандағы урбандалу деңгейі ең жоғары және ең төменгі облысты көрсетеді

1

Қазақстандағы урбандалу деңгейі жоғары бір қаланы сипаттайды


1

Себебін анықтайды


1

Барлығы

12






























3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ


«Әлеуметтік география» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№2


Тақырып

Дүниежүзі халқының миграциясы. Елді мекендердің функцианалды зоналары.

Қазақстанда елді мекендердің проблемалары. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру



Оқу мақсаты

9.4.1.2 дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді

9.4.1.8 елді мекендердің түрлері мен функционалды зоналарын сипаттайды

9.4.1.10 Қазақстанның елді мекендерінің проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады

9.4.1.12 Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді




Бағалау критерийі

- дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын талдап, ажыратады.

- елді мекендердің түрлері мен атқаратын қызметін жіктейді.

- елді мекендердің проблемаларын топтастырып, шешу жолдарын ұсынады.

- Қазақстандағы урбандалу үдерісін бағалайды.


Ойлау деңгейлері


Қолдану

Жоғары деңгей



Орындау уақыты


20 минут

Тапсырма

  1. карта бойынша дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын анықтаңыз

(бағытқа назар аударыңыз).


Shape37





  1. басты эммиграция орталықтарының себеп салдарын анықтап кестені толтыру







басты эммиграция орталықтары

себебі

салдары








2. Суретке қарап елдімекен түрлерін анықтаңыз.



_______________________________ _______________________________


ә) олардың функционалды зоналарына сипаттама бер. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. «Елді мекендердің проблемалары» кестесін толтырып, шешу жолдарын ұсыныңыз


Елді мекендердің проблемалары

Ауыз су проблемасы

Экологиялық проблема

Инфрақұрылымны

проблемасы







ә)өзіңіз таңдауыңыз бойынша елді мекендердің бір проблемасын шешу жолын ұсыныңыз____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


4.Картадан миллионер қалаларды тауып жазыңыз __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________а) урбандалу үдерісіне баға беріңіз ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






Бағалау критерийі

Тапсырма

Дискриптор


Балл

білім алушы

Дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын ажыратады.

1

а) карта бойынша дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын анықтайды


1

басты эммиграция орталықтарын жазады

1

себебін жазады

1

салдарын жазады

1

Елді мекендердің түрлері мен функционалды зоналарын жіктейді.

2

Елді мекен түрлерін анықтайды

1

функционалды зоналарына сипаттама береді

1

Қазақстанның елді мекендерінің проблемаларын топтастырып, шешу жолдарын ұсынады.

3

ауыз су проблемасын жазады


1



экологиялық проблеманы жазады


1

инфроқұрлым проблемасын жазады

1

шешу жолдарын ұсынады


1


Қазақстандағы урбандалу

үдерісін бағалайды.



4

картадан миллионер қалаларды анықтайды


1

урбандалу үдерісін бағалайды


1

Барлығы

12

































































III-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

«Әлеуметтік география» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№2


Тақырып


Халық географиясы


Оқу мақсаты

9.4.1.7 Қазақстандағы елді мекендерді жіктейді

9.4.1.8 елді мекендердің түрлері мен функционалды зоналарын сипаттайды

9.4.1.9 Қазақстандағы ойконимдерді жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транслитерациясын үш тілде ұсынады


Бағалау критерийі

Елді мекендерді ажыратады

Елді мекендердің функционалды зоналарын анықтайды

Ойконимдердің мағынасын талдап, үш тілде ұсынады


Ойлау дағдыларының деңгейі


Қолдану, талдау


Орындау уақыты


20 минут


Тапсырма


1.Кестені толтырыңыз


Елді мекен типтері

Елді мекендердің үлес салмағы

Ерекшеліктері

Қала



Ауыл




2. Елді мекендерді функционалды зоналарына қарай сипаттаңыз


Елді мекен атауы

Функционалды зона түрі

Алматы


Түркістан


Жезқазған


Талдықорған



3. Ойконимдер атауының мағынасын түсіндіріңіз

Шымкент__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Талдықорған________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Байсерке__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Қараой__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



4. Ойконимдердің транслитерациясын үш тілде жазыңыз

Қазақ тілі

Орыс тілі

Ағылшын тілі

Шымкент




Талдыкорган




Baiserke

Қараой







Бағалау критерийлері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Қазақстандағы елді мекендерді ажыратады


1

Елді мекен типінің үлес салмағын анықтайды

Елді мекен типінің үлес салмағын анықтайды

Елді мекеннің ерекшеліктерін анықтайды

Елді мекеннің ерекшеліктерін анықтайды


1


1


1


1




Елді мекендердің функционалды зоналарын анықтайды


2

Елді мекеннің функционалдық зонасына қарай сипаттайды

Елді мекеннің функционалдық зонасына қарай сипаттайды

Елді мекеннің функционалдық зонасына қарай сипаттайды

Елді мекеннің функционалдық зонасына қарай сипаттайды


1


1


1


1

Ойконимдердің мағынасын талдап, үш тілде ұсынады

3

Шымкент атауының мағынасын түсіндіреді

Талдықорған атауының мағынасын түсіндіреді

Байсерке атауының мағынасын түсіндіреді

Қараой атауының мағынасын түсіндіреді

Ойконимнің қазақ тілінде транслитерациясын жазады

Орыс тілінде транслитерациясын жазады

Ағылшын тілінде транслитерациясын жазады


1


1


1


1


1


1



1

Барлық балл саны

15







ІІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар №3

Экономикалық география бөлімі бойынша жиынтық бағалау №1

Тақырып 9.5.1.2 Қазақстанда жекелеген табиғи ресурстарды

өңдеу технологиясын сипаттап, орталықтары мен

дайын өнім түрлерін атайды.

9.5.1.3 Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерін

топтастырады.

9.5.1.5 Қазақстанда табиғатты пайдалану

проблемаларын анықтап, шешу жолдарын ұсынады.

Бағалау критерийі

            • Жeкелeген тaбиғи рeсурстaрды өңдеу

орталықтарын анықтайды

            • Табиғат пaйдалану үлгілері мен түрлерін жіктейді.

            • Табиғатты пaйдалану проблемаларын шешу жолдарын ұсынады.


Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1.Кестеге өңдеу орталықтарын жаз

Шикізат

Өнім

Орталықтары

Боксит

аллюминий


Мыс

тұтыну тауарлары


Темір

машина


полиметалл

аккумулятор, электротехника


а) Батыс Қазақстан экономикалық ауданы бойынша дайын өнім алатын бір орталыққа сипаттама жаса. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Кестеге қолданылу мақсатына қарай табиғат ресурстарын жікте.


Табиғат ресурсы

Қалпына келетін




Қалпына келмейтін



А). Қазақстанда қандай ресурстардың тапшылығы байқалады мысал келтір және ресурстың азаю себебін көрсет.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



1.Картамен жұмыс жаса.


1. Картадан өзің таңдауың бойынша бір кен орнын таңдап, мемлекеттің экономикасына тигізетін әсерін сипатта _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Картадан өзің таңдауың бойынша бір кен орнын таңдап, табиғатқа кері әсерін тигізетін экологиялық проблеманы анықта

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дискриптор

Білім алушы

Балл

Жекелеген табиғи ресурстарды өңдеу

орталықтарын анықтайды


Боксит өңдеу орталығын жазады

1

Мыс өңдеу орталығын жазады

1

Темір өңдеу орталығын жазады

1

Полиметалл өңдеу орталығын жазады

1

Батыс Қазақстан экономикалық ауданы бойынша дайын өнім алатын бір орталықты сипаттайды

1

Табиғат пайдалану үлгілері мен түрлерін ажыратады.


Қалпына келетін табиғат ресурсын жіктейді


1

Қалпына келетін табиғат ресурсын жіктейді


1

Қалпына келетін,табиғат ресурсын жіктейді


1

Қалпына келмейтін табиғат ресурсын жіктейді


1

Қалпына келмейтін табиғат ресурсын жіктейді


1

Қазақстандағы тапшылығы байқалатын ресурсқа мысал келтіреді.

1


ресурстың aзaю себебін анықтaйды

1

Тaбиғатты пайдaлану мәселелерін сипаттап,

оларды шешу жолдарын ұсынады.



Табиғат ресурсының мемлекеттің экономикасына тигізетін әсерін сипаттайды.


1


Табиғатқа кері әсерін тигізетін экологиялық проблемаларды анықтайды



1

Жалпы балл 14



3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ


«Табиғи ресурстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№3


Тақырып Қазақстанның табиғи-ресурстық потенциалы. Табиғатты

пайдалану үлгілері мен түрлері. Қазақстанда табиғатты

пайдаланумен байланысты проблемалар


Оқу мақсаты 9.5.1.1 Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуетін

бағалайды

9.5.1.3 Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерін

топтастырады

9.5.1.5 Қазақстанда табиғатты пайдалану проблемаларын

анықтап, шешу жолдарын ұсынады


Бағалау критерийі Білім алушы

  • табиғи –ресурстық әлеуетін талдайды

  • табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерін жіктейді

  • табиғатты пайдалану мәселелерінен туындаған экологиялық мәселелерді шешу жолдарын талдайды



Ойлау деңгейлері

қолдану

жоғарғы деңгей дағдылары


Орындалу уақыты 20 минут





Тапсырма

  1. http://www.google.com/search?q= &ved=0ahUKEwjvsM_Wj8jjAhUGlosKHSoxDjIQ_AUIESgB&biw=1366&bih=631

Қазақстанның пайдалы қабалар картасын пайдаланып, минералды ресурстық әлеуетін талдаңыз __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Берілген суреттердің атауын анықтаңыз



1-ші сурет ____________________ 2-ші сурет ______________________

а) табиғатты пайдаланудың үнемсіз түріне 1 мысал келтіріңіз _________________________________________________________________________________



б) 2-ші суретке талдау жасаңыз


энергияның қай түріне жататынын анықтаңыз ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________энергияның осы түрін Қазақстанның қай аймағынан алуға болатынын анықтаңыз ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3. Берілген суреттегі нысанды анықтаңыз



_________________________________________________________


а) Аталған нысанның экологиялық проблемаға айналудің 2 себебін, 2 салдарын,

шешу жолын ұсыныңыз


Себебі

Салдары

Шешу жолдары











Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

табиғи –ресурстық потенциалына баға береді

1

Картаны пайдаланып минералдық ресурстық әлеуетін талдайды

2

табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерін жіктейді

2

1-ші суретті анықтайды


1


2- ші суретті анықтайды

1

1 мысал келтіреді

1

энергияның қай түріне жататынын анықтайды

1

қай аймақтан алуға болатынын анықтайды

1

Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерін талдайды


3

нысанды анықтайды

1

2 себебін түсіндіреді

1

2 салдарын түсіндіреді

1

шешу жолдарын ұсынады

1

Барлығы



11 балл









4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

«Экономикалық география» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №2

Тақырып

Қазақстанның экономикалық аудандарының шаруашылық салалары мен мамандануы.

Халықаралық экономикалық қатынастар түрлері.

Қазақстанның дүниежүзілік шаруашылықта алатын орны.

Оқу мақсаты

9.5.3.2 Қазақстанның экономикалық аудандарының шаруашылық салаларын анықтап, мамандануын түсіндіреді;

9.5.4.3 халықаралық экономикалық қатынас түрлерін жіктеп, сипаттайды;

9.5.4.7 Қазақстанның дүниежүзілік шаруашылықтағы орнын анықтайды

Бағалау критерийі

  • Қазақстан экономикалық аудандарының маманданған шаруашылық салаларын анықтайды;

  • Халықаралық экономикалық қатынас түрлерін талдайды;

  • Қазақстанның дүниежүзілік шаруашылықтағы орнын сипаттайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану


Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма

1.Төменде көрсетілген шаруашылық түрлерін, маманданған экономикалық аудандары бойынша орналастырыңыз.

бидай өсіру мұнай көмір


түсті металлургия бау-бақша дақылдары

(.https://yandex.kz/images/search?text)


Батыс Қазақстан экономикалық ауданы___________________________________________

Оңтүстік Қазақстан экономикалық ауданы________________________________________

Орталық Қазақстан экономикалық ауданы_________________________________________

Солтүстік Қазақстан экономикалық ауданы________________________________________

Шығыс Қазақстан экономикалық ауданы ________________________________________

2.Халықаралық экономикалық қатынастар түрлеріне 3 мысал келтіріңіз

Shape40 Shape39 Shape38

Shape41

Халықаралық экономикалық қатынастар











3. Төменде берілген суреттердегі Қазақстанның экспортқа шығаратын тауарларын анықтаңыз.

1_______________________ 2__________________ 3_____________________

(https://yandex.kz/images/search?text)

а) 1-суретке қарай отырып, Қазақстанның минералды ресурсты экспорттайтын 2 еліне мысал келтіріңіз___________________________________________________________

ә) Пайдалы қазбаны экспорттаудың Қазақстан экономикасына тигізетін әсерін сипаттаңыз

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Қазақстан экономикалық аудандарының маманданған шаруашылық салаларын анықтайды;


1

Батыс Қазақстан экономикалық ауданының маманданған шаруашылығын анықтайды;

1



Оңтүстік Қазақстан экономикалық ауданының маманданған шаруашылығын анықтайды;

1



Орталық Қазақстан экономикалық ауданының маманданған шаруашылығын анықтайды;

1



Солтүстік Қазақстан экономикалық ауданының маманданған шаруашылығын анықтайды;

1



Шығыс Қазақстан экономикалық ауданының маманданған шаруашылығын жазады;

1

Халықаралық экономикалық қатынас түрлерін жіктейді;


2

Халықаралық экономикалық қатынас түрін анықтайды;

Халықаралық экономикалық қатынас түрін анықтайды;

Халықаралық экономикалық қатынас түрін анықтайды;

1


1


1

Қазақстанның дүниежүзілік шаруашылықтағы орнын сипаттайды.

3

Қазақстан экспортындағы тауарды анықтайды;

1

Қазақстан экспортындағы тауарды анықтайды;

1

Қазақстан экспортындағы тауарды анықтайды;

1

Қазақстан экспортындағы 2 елге мысал келтіреді;

1



1-суреттегі пайдалы қазбаны экспорттаудың Қазақстан экономикасына тигізетін әсерін сипаттайды.

1

Жалпы балл



13



IV- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

«Елтану және саяси география негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №3

Тақырып Елдердің экономикалық даму деңгейі бойынша топтастырылуы. Халықаралық ұйымдардың деңгейлері мен мақсаттары. Қазақстан Республикасының әлеуметтік, экономикалық, саяси- географиялық жағдайы.

Оқу мақсаты 9.6.1.1 Қазақстанның компонентті қосымша қамту негізінде елдерді экономикалық даму деңгейі бойынша топтастырады. 9.6.1.2 Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде халықаралық ұйымдарды деңгейі және мақсаты бойынша топтастырады. 9.6.1.3 Қазақстан Республикасының әлеуметтік, экономикалық,саяси- географиялық жағдайларына кешенді баға береді Білім алушы

Бағалау критерийі -Елдерді экономикалық даму деңгейі бойынша талдайды -Халықаралық ұйымдарды деңгейі және мақсаты бойынша жіктейді Әлеументтік, экономикалық, саяси- жағдайын баға береді.

Ойлау дағдыларының деңгейі қолдану,жоғары деңгей

Орындалу уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Берілген мемлекеттерді экономикалық даму деңгейі бойынша талдаңыз

Елдер

Дамыған елдер

Өтпелі елдер

Дамушы елдер

Жаңа индустриалды ел

Қазақстан





Үндістан





Жапония





Сингапур







2. Халықаралық ұйымдарда Қазақстанды деңгейі бойынша анықтаңыз

1. Мүше болу сипаты бойынша_________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

2. Құзыреті бойынша__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________





1. «Жаңа Жібек жолы» жобасына кіретін мемлекеттерді анықтаңыз___________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

2. Жоба барысындағы Қазақстанның саяси рөліне баға беріңіз_______________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

Мектеп баспасы 161 бет 88 сурет
































Бағалау критерийі




Тапсырма

Дискриптор


Балл


Білім алушы

Елдерді экономикалық даму деңгейі бойынша талдайды





1

Қазақстан мемлекетің экономикалық даму деңдейін анықтайды



1

Үндістан мемлекетің экономикалық даму деңдейін анықтайды



1

Жапония мемлекетің экономикалық даму деңдейін анықтайды



1

Сингапур мемлекетің экономикалық даму деңдейін анықтайды


1


Халықаралық ұйымдарда Қазақстанды деңгейі бойынша анықтаңыз



2


Мүше болу сипаты бойынша анықтайды

1



Құзыреті бойынша анықтайды


1

«Жаңа Жібек жолы» жобасына кіретін мемлекеттерді анықтап, жоба барысындағы Қазақстанның саяси роліне баға береді






3

«Жаңа Жібек жолы» жобасына кіретін мемлекеттерді анықтайды



1




«Жаңа Жібек жолы» , жоба барысындағы Қазақстанның саяси рөліне баға береді



1



Жалпы балл



8









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.03.2025
258
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі