Материалдар / № 10 Жердің көркі – ағаш.docx
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

№ 10 Жердің көркі – ағаш.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.2.1жанрлық ерекшеліктері не сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу; 5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2024
364
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 5

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Жердің көркі – ағаш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.1жанрлық ерекшеліктері не сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу;

5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: хат, жарнама, хабарландыру құрылымы мен рәсімделуін білу, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану;

Көпшілігі: жанрлық ерекшеліктері не сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру жазу, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану;

Кейбір оқушылар: жанрлық ерекшеліктері не сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Бағалау критерийі

  • жанрлық ерекшеліктері не сай ресімделуі мен құрылымын сақтайды;

  • хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазады;

  • тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Алдыңғы білім

Миуалы ағаш

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

























Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Білезік» әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал тудырамыз.Оқушылар бірінің қолына бірі «Әрқашан…., ешқашан…..» деген тілек айтып білезік тағады.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту. Міне қызық!

Дүние жүзіндегі ең биік ағаш - австралиялық алып ЭВКАЛИПТ! Ол Австралияда өседі. Биіктігі 100-110 метрге жетеді. Баяғыда бір кедей адам осы ағаштың әбден қурап, омырылып қалған біреуінің түбірін ойып, өзіне және отбасына үй жасайды. Түбірдің ішіндегі қуыстың кең болғандығы сондай, тіпті ат қорасын да соның ішінде жасапты дейді.

Өзінің биіктігі мен мықтылығығынан талай ағашыңнан асып түсетін бір шөп бар. Оның қармақтың сабын, шаңғының таяқтарын жасайды. Бұл өсімдіктің аты - БАМБУК! Дүниедегі ең биік шөп, міне, осы. Жас бамбук күніне жарты метрдей өседі. Бірақ мұндай қарқын онша көп уақытқа созылмайды, бар-жоғы 40 күн ғана, әйтпесе ол көкпен таласып, бұлтқа да жеткен болар еді. Бамбук ауа-райы ыстық елдерде өседі, дегенмен Қиыр Шығыс пен Кавказда да бар. Әсіресе, ол Вьетнамда, Қытайда, Индонезияда, Үндістанда, Африкада аса қалың.

Ең аумағы үлкен ағаш - бәріміз білетін фикус тұқымдас БАНЬЯН ағашы. Оны тоғай ағаш деп те атайды. Себебі, баньянның діңі басқа ағаштар секілді біреу емес, бірнешеу. Оның жас шыбығы жан-жаққа бұтақтарын жаяды. Ал бұл бұтақтардан жапырақтар ғана емес, тамырлар да өсіп шығып, төмен иіледі. Мұндай тамыр жерге жетісімен-ақ жуанданып, ағаштың тағы бір діңіне айнала бастайды. Ең үлкен баньян ағашының 4 мыңнан астам діңі бар екені анықталған. Бұл деген тіпті де тоғай-ағаш емес, нағыз орман-ағаш емес пе! Мұндай бір ағаштың саясы екі полк солдаттың дамылдап, еркін демалуына жарайды. Сол кезде олардың штабы қалыңдығы он метрге жететін ең негізгі діңінің түбіне жайғасар еді.

Әлемдегі ерекше ағаштармен танысыңдар.


Мәліметтерге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Тапсырма. 1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Берілген мәтіндерді оқушылар өз бетінше кезек-кезек оқып шығады, өз жұбымен жанр түрін ажыратады.

1-топ-Хат үлгісі бойынша мәтін.

Сәлем, құрбым! Қалың қалай?

Мен үйіме аман - есен жеттім. Қалада ауа райы салқындап кетіпті, күздің жақындағаны сезіліп тұр. Енді жаңа күшпен оқу жылының басталуына дайындалу керек. Келесі аптада сабақ басталады.

Сенде не жаңалық бар? Ауылда ауа райы қалай? Ата - анаңа сәлем айт!

Екінші тоқсан аяқталғаннан кейін демалыста кездескенше! Қош сау бол! Хабарласып тұр.

Сәлеммен, Айман

2-топ-Жарнама үлгісі бойынша мәтін

Жарнама

5 бөлмелі жер үй сатылады. Әуезова көшесі. Қасында сауда орталығы және мектеп бар. Тел: 53269

Мөлдір

3-топ – Хабарландыру үлгісі бойынша мәтін.

Дескриптор:

  • Мәтін түрін ажыратады.

  • Мәтіндегі жанрының талаптарын еске түсіреді.

ҚБ

2-тапсырма. Жоғарыдағы танысқан мәтін бойынша әр топ жазба жұмысын орындайды:

1-топ. Шетелдік досына «Әлемдегі таңғаларлық ағаштар» тақырыбында хат жазады.

2-топ. «Жердің көркі – ағаш» демекші мектеп оқушыларына қасиетті ағаштар туралы айтып, жарнамалайды.

3-топ. Ағаштар көрмесі өтетіндігі туралы хабарландыру жазады.

Дескриптор:

  • Шетелдік досына хат жазады.

  • қасиетті ағаштар туралы айтып, жарнамалайды;

  • Ағаштар көрмесі өтетіндігі туралы хабарландыру жазады;

  • жанрлық ерекшеліктерін біледі.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

«Автор орындығы». Жазба жұмыстарын «Автор орындығында» оқиды.

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

Жағымды ахуал қалыптастыру.


Оқушылар тақтаға ілінген түрлі ағаштардың суреттеріне назарларын аударып, қандай ой келгенін, не түйгендерін ортаға салып талқылайды.


Мәліметтерге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауп береді.





























Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.




«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Берілген мәтіндерді оқушылар өз бетінше кезек-кезек оқып шығады, өз жұбымен жанр түрін ажыратады.












Жоғарыдағы танысқан мәтін бойынша әр топ жазба жұмысын орындайды:

1-топ. Шетелдік досына «Әлемдегі таңғаларлық ағаштар» тақырыбында хат жазады.

2-топ. «Жердің көркі – ағаш» демекші мектеп оқушыларына қасиетті ағаштар туралы айтып, жарнамалайды.

3-топ. Ағаштар көрмесі өтетіндігі туралы хабарландыру жазады.









«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа

























































Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!




Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!

5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы












https://www.uniface.kz/interfacts/index.php?post=article&id=677






































https://www.youtube.com/watch?v=32g6bmZL4R4






Рефлексия

Кері байланыс: Мен үшін түсінікті Мен үшін түсініксіз Менің көңіл күйім







































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!