§ 14. Дыбысты жазу және ойнату. Дыбысты өңдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

§ 14. Дыбысты жазу және ойнату. Дыбысты өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Scratch ойын программалау және бағдарламаған дыбыстарды қою
Материалдың қысқаша нұсқасы


§ 14. Дыбысты жазу және ойнату. Дыбысты өңдеу

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

3-бөлім. Мәтін және мультимедиа (ортақ тақырыптары: «Меніңтуған өлкем», «Жыл мезгілдері»)

Педагогтің аты-жөні

Дюсенбаева А

Күні:

2.12.2024

Сынып: 2 «А,Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§ 14. Дыбысты жазу және ойнату. Дыбысты өңдеу


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.4.2 Scratch (скретч) программалау ортасында дыбыстық файлдарды өңдеу

Сабақтың мақсаты

Scratch ойын программалау ортасында библиотекадағы дыбысты қолдана алу

Құндылықты дарыту

Жасампаздық және Жаңашылдық

Апта дәйексөзі

Бірлігі күшті ел озады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу. Түгендеу


Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру: «Гүлмен тілек»



Бүгінгі сабақ тақырыбы:

§ 14. Дыбысты жазу және ойнату


  • Оқу мақсатын таныстыру;

  • Күтілетін нәтижені анықтау

  • Сабақты түсіндіру




Scratch программасында біз жоба құрып, скріптілерді жазып жүрміз. Бүгін тағы бір кітапханамен танысамыз. Ол –  Дыбыс кітапханасы.



Сәлемдеседі


Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді.












Kundelik.kz








Сабақтың ортасы































Дыбыстарды скриптіге қолғануға қандай блок қажет?


Scratch программасын іске қосып,1-8-суреттерде берілген жобаны жаса.


Орында

Ре­бус­ты шеш. Қандай сөз шықты?

Зертте

Көрсетілгенкомандалардыңұқсастығыменайырмашылығынзерттепайт.




Компьютер-мен жұмыс жасайды








Тапсырмаларды орындайды








Ребусты шешеді

Дискриптер:


Тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, мультфильм құрастыра алады;

Кейіпкерлер арасында диалог ұйымдастырады.



Оқушылар-

дың тапсырма-

ны орындау деңгейіне қарай бір-

бірлерін

«Үш шапалақ» арқылы бағалау











Формативті бағалау

1-10 балл



Электрон-дық қосымша.

Слайдтар




Компьютер



Электрон-дық қосымша










Оқулық




Скретч програм-масы

Сабақтың соңы


Рефлексия (жеке, жұпта, топта)

Қызыл – түсінбедім.

Сары – сұрақтарым әлі де бар.

Жасыл – бәрі түсінікті.

Үйге тапсырма: Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау.

Кері байланыс жасайды









2


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.12.2024
198
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі