№ 2 Жылқыға жүген салған жер.docx ҚГБ 3-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 2 Жылқыға жүген салған жер.docx ҚГБ 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 11.4.4.1 мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып).
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау

Мектеп: Пәні: қазақ тілі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жылқыға жүген салған жер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау

11.4.4.1 мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып).

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін анықтау;

Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, мәтін нормаларын сақтап жазу.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту. 1.Суретті көргенде қандай ойға келдіңдер? Жылқы малының халқымыздың тұрмысындағы рөлі қандай?

2.Жылқының түсіне және т.б. белгілеріне қарай берілген атауларын білесіңдер ме? «Артық болмас білгенің» айдарымен берілген мәліметті пайдаланып, өзара пікірлесіп, әңгіме өткізіңдер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Ойтүрткі сұрақтарына жауап береді.


«Артық болмас білгенің» айдарымен берілген мәліметті пайдаланып, өзара пікірлесіп, әңгіме өткізіңдер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау







ҚБ


11-сынып

«Қазақ тілі»

оқулығы

Сабақтың ортасы























ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Мәтіндерді оқып, салыстырмалы талдау жасаңыз.

1-мәтін

2-мәтін


1-мәтін


2-мәтін


Тақырыбы



Автор көзқарасы



Көзделген аудиториясы



Құрылымы мен тілдік ерекшелігі



Дескриптор:

  • мәтіннің тақырыбын анықтайды;

  • автор көзқарасын талдайды;

  • көзделген аудиториясын көрсетеді;

  • Құрылымы мен тілдік ерекшелігіне талдау жасайды.

ҚБ. Бағалау. «Одағайлар»

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

6-тапсырма. Жылқы малына қатысты мақал-мәтелдерді қатыстырып, «Тұлпар желіде танылады» тақырыбында шығармашылық жұмыстың бір түрін (өлең, әңгіме, шығарма) орындаңдар. Мәтін нормаларын сақтап жазыңдар.

Дескриптор:

  • Жылқы малына қатысты мақал-мәтелдерді қатыстырады;

  • Тақырыпқа байланысты шығармашылық жұмыс орындайды;

  • мәтін нормаларын сақтап жазады.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

Мәтіндерді оқып, салыстырмалы талдау жасайды.













Мәтін мазмұндарымен танысады.


Мәтіннің тақырыбын анықтайды;

автор көзқарасын талдайды;

көзделген аудиториясын көрсетеді;

Құрылымы мен тілдік ерекшелігіне талдау жасайды.


Әңгіме және дөңгелек үстел туралы мәлімет алады.








Тақырыпқа байланысты шығармашылық жұмыс орындайды;

мәтін нормаларын сақтап жазады.


Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

























ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап



















ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

11-сынып

«Қазақ тілі»

оқулығы


Оқулықпен жұмыс


(«Қазақстан» ұлттық энциклопедиясы, 2-том)


(Темірлан Қылышбек)
































Сабақтың соңы


Кері байланыс

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


Үй жұмысы

7-тапсырма.




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2025
207
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі