№ 2 Қазақстандық өнертабыстар.docx ЖМБ, 11-сынып 3-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 2 Қазақстандық өнертабыстар.docx ЖМБ, 11-сынып 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе)
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: Әлемді

Өзгерткен өнер-

табыстар.

Мектеп: Пәні: қазақ тілі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 11

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандық өнертабыстар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу;

11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе)

Сабақтың мақсаты

Тақырып бойынша берілген мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе)

Бағалау критерийі

  • мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтай біледі;

  • қажетті ақпараттарды орынды қолданады;

  • көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп дискуссивті эссе жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау, бағалау.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Әдебиет

Алдыңғы білім

Дүниежүзіне әйгілі өнертабыстар

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Ұлағатты сөздер» әдісімен оқушылар даналық сөздердің мағынасын ашады.

Бір сөз айтсаң жақсыға, аталы сөзге тоқтайды.

Бір сөз айтсаң жаманға, өмірінде ұқпайды.

Надандықтың белгісі – өзін-өзі мақтайды.

Көкірегі соқырға өмірде таң атпайды.

Шешеннің сөзі – дария, қап түбінде жатпайды.

(Жанқұтты би)

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.







Оқушылар ойтүрткі сұрақтарына жауап беріп, ой тұжырымдайды.Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау













ҚБ



Сабақтың ортасы






















10 минут











10 минут


ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

1.Суретке қарап, тақырып бойынша болжам жасаңыз.

2. Мәтін бөліктерін тыңдап, әрі қарай қандай мәселе қозғалатынына өз болжамыңызды білдіріңіз.

Сілтеме: https://www.inform.kz/kz/zhas-onertapkyshtar-kokys-zhinaytyn-robot-oylap-tapty_a2891010

1-бөлік:

АСТАНА. ҚазАқпарат - Қазақстандық жас өнертапқыштар жаңа құлтемірді лего құрастырғыштарының тетіктерінен жасаған. Назарбаев зияткерлік мектебі оқушыларының еңбегі халықаралық бәйгеде үздік деп танылды, деп хабарлады 24.kz.

Сұрақ: Қазақстандық жас өнертапқыштар қандай жаңалықтар ашуы мүмкін?

2-бөлік:

Робот құрастыруда физика, математика, химия, биология пәндерінің берері мол. Тыңнан түрен салған таланттар үшін төзімділік қажет. Өйткені, бір роботты құрастыру барысында миллиондаған майда лего құрастырғыштармен жұмыс істеу қажет. Болашақта бар қызметті құлтемірлер атқарады. Жас өнертапқыш Санжар Асықбаев бұған сенімді. Сондықтан, робот техникасын дамытуды осы бастан қолға алу керек деп санайды. Өзі достарымен бірігіп, қала көшелерінде қоқыс жинайтын машинаны ойлап тапты. Жанармайды қажет етпейтін экологиялық таза құрылғы бір айдың ішінде құрастырылған. - Бұл Трэвиш» деп аталады. Оның басты мақсаты - қаладағы қоқыс мөлшерін азайту. Күн батареясын қолдану арқылы өзінің энергия қорларын қайтадан жаңарта алады, - дейді Назарбаев зияткерлік мектебінің 10-сынып оқушысы Санжар Асықбаев.

Сұрақ: Жас өнертапқыштардың ашқан жаңалығы қаншалықты тиімді?

Демек, жақын жылдары елордада қоқыс жинап жүрген робот көрсеңіз, таң қалмаңыз. Бұл - жас өнертапқыштарымыздың жетістігі. Робот құрастыруда әлем бойынша Жапонияға тең келетін ел жоқ. Дегенмен, отандық өнертапқыштар да ешкімге есе жібермек емес. Балалар саланы дамытуға мүмкіндік бар деп отыр. Ол үшін қажырлы еңбек ету керек. Санжар бастаған команда өзінің алғашқы жеңісіне қол жеткізді. Олардың жұмысы жақында ғана халықаралық байқауда үздік танылды. Шарада Ресей мен Сербияның жас өнертапқыштары да бақ сынаған болатын.

3. Өз болжамыңыз бен мәтін мазмұнын салыстырыңыз.

Менің болжамым

Мәтін мазмұны




Дескриптор:

  • тақырып бойынша өз болжамын білдіреді;

  • болжамын суреттермен байланыстырады;

  • мәтін бөліктерінтыңдап, көтерілетін мәселені болжайды;

  • өз болжамы мен мәтін мазмұнын салыстырады.

ҚБ.


ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

Тапсырма. Мәтін мазмұнымен танысып, ой түйіндеңіз. «Өнер – ризық, несібе таусылмайтын...» деген тақырыпта дискусивті эссе жазыңыз.

Дескриптор:

  • эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды;

  • позициясына таңдау жасайды;

  • өз ұстанымына сай дәлелдер келтіреді.

ҚБ

Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар суретке қарап, тақырып бойынша болжам жасайды.





Мәтін бөліктерін тыңдап, әрі қарай қандай мәселе қозғалатынына өз болжамын білдіреді.












Мәтін мазмұны бойынша болжам сұрақтарына жауап береді.

















Өз болжамын мәтін мазмұнымен салыстырады.














Мәтін мазмұнымен танысып, ой түйіндеп, «Өнер – ризық, несібе таусылмайтын...» деген тақырыпта дискусивті эссе жазады.

































































ҚБ


















ҚБ











11-сынып

Қазақ тілі

оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



https://www.inform.kz/kz/zhas-onertapkyshtar-kokys-zhinaytyn-robot-oylap-tapty_a2891010


















































«Шешендік өнер» хрестоматиясынан

Сабақтың соңы


2 минут

Кері байланыс.

«3 қ»

Қызық ...

Қажет ...

Қиын ...


Үй жұмысы

7-тапсырма.


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:

Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:

Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2025
152
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі