№ 2 Табиғатты аялау-халық даналығында.docx

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 2 Табиғатты аялау-халық даналығында.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау. 11.4.4.1 мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып).
Материалдың қысқаша нұсқасы

ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Бөлім: Табиғат және экология.

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 11

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Табиғатты аялау-халық даналығында.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі

үрдістерді анықтау.

11.4.4.1 мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып).

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: графиктік мәтінді түсініп жазу, тіл нормаларының ерекшелігін түсіну;

Көпшілігі: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ақпаратты жазу, мәтін нормаларын сақтап жазу;

Кейбір оқушылар: әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау, мәтін нормаларын сақтап жазу.

Бағалау критерийі

  • әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырады;

  • негізгі үрдістерді анықтайды;

  • мәтін нормаларын сақтап жазады.

Ойлау

дағдысының

деңгейі

Қолдану, талдау.

Құндылықтарға

баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

(4-құндылық)

Алдыңғы білім

Табиғат және экология туралы білімдерін толықтырады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



5 мин





Сабақтың ортасы





10 мин





































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Ой шақыру.

Табиғаттану Абай шығармасында үлкен орын алады. Абай үшін туған жер мен туған ел ұқсас ұғымдар. Осы мекен ортаны адам мақсатына сай түсіну, талқылау және бағалау қабілетінен даналық қалыптасты. Туған жерді қадірлей білген тәнтілік, ысырапқа ұшыратпаған шаруалық қашанда болмасын өрелі де, өтімді еді. Осы қажеттілікпен шұғылдану немесе адамды жақсы бастаманың ыңғайына орай тәрбиелеу - табиғаттанудың басты проблемасы. Табиғаттану - сезімді бейімдеу және тәжірибелік қабылдау, бастысы, табиғи құбылыстың түп тамырын табу, салыстыру арқылы оны тірлікке тірек ете білу. Табиғат ғажабына сай әрекет жасай білу - адамның дайындығын лайықты ескерту деген сөз. Абай «берекелі болса ел - жағасы жайлау ол бір көл» деп, көңілде түйген тұжырым әлденеше жетістікке ұйытқы болатынына кәміл сенді. Тіпті «жер білмеген көп адам адасып жүрсе, бір жер білетұғын кісінің керегі жоқ па екен?» (23-сөз) деген күдігіне «тіршіліктің несі сән, тереңге бет қоймаса» деп уәжін айтады.

Оқушылар айтылған ойға байланысты өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтінді оқыңыз. Мәтінді түсініп оқып, «SWOT-талдау» әдісі арқылы мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама жасаңдар.


Дескриптор


  • мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтайды;

  • ақпараттарды талдап жазады;

  • мәселенің күшті жақтарын жазады;

  • әлсіз тұстарын анықтайды;

  • Мүмкіндіктерін анықтайды;

  • Мәселеге байланымсты қауіпті анықтайды.

ҚБ


ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

Тапсырма. Берілген үлгіні негізге алып, жұптарыңның жазған шығармашылық жұмысына сыни пікір жазыңдар.

Дескриптор:

  1. Берілген үлгіні негізге алады;

  2. Сыни пікір жазады;

  3. Сыни пікірдің құрылымын сақтайды.

«Автор орындығы». Үздік сыни пікірлер «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.



Оқушылар айтылған ойға байланысты өз пікірлерін білдіреді.









Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.









Мәтінді түсініп оқып, «SWOT-талдау» әдісі арқылы мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама жасаңдар.



























Оқушылар мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтайды;

ақпараттарды талдап жазады;

мәселенің күшті жақтарын жазады;

әлсіз тұстарын анықтайды;

мүмкіндіктерін анықтайды;

мәселеге байланымсты қауіпті анықтайды.





Грамматикалық тақырыппен танысады.









Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды.











ҚБ

































































ҚБ























ҚБ



11-сынып «Қазақ тілі» оқулығы































Төлеген Мұхамеджанов


























Рефлексия

5 мин





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы

6-тапсырма


Қосымша мәлімет

Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?


Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланысқа сілтеме

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ сілтемелері

Құндылықтар сілтемесі


Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.


Оқуды қадағалау

Сұрақ - жауап

Топтық бағалау


Георграфия пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.


Сыныпты топтарға бөлу.


АҚТ дағдылары


Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)



Рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2025
175
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі