|
ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ Бөлім: Табиғат және экология. |
МЕКТЕП: |
||||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||||
|
СЫНЫП: 11 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғатты аялау-халық даналығында. |
||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау. 11.4.4.1 мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып). |
||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: графиктік мәтінді түсініп жазу, тіл нормаларының ерекшелігін түсіну; Көпшілігі: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ақпаратты жазу, мәтін нормаларын сақтап жазу; Кейбір оқушылар: әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау, мәтін нормаларын сақтап жазу. |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану, талдау. |
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||||
|
Алдыңғы білім |
Табиғат және экология туралы білімдерін толықтырады. |
||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин Сабақтың ортасы 10 мин |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал.
Табиғаттану Абай шығармасында үлкен орын алады. Абай үшін туған жер мен туған ел ұқсас ұғымдар. Осы мекен ортаны адам мақсатына сай түсіну, талқылау және бағалау қабілетінен даналық қалыптасты. Туған жерді қадірлей білген тәнтілік, ысырапқа ұшыратпаған шаруалық қашанда болмасын өрелі де, өтімді еді. Осы қажеттілікпен шұғылдану немесе адамды жақсы бастаманың ыңғайына орай тәрбиелеу - табиғаттанудың басты проблемасы. Табиғаттану - сезімді бейімдеу және тәжірибелік қабылдау, бастысы, табиғи құбылыстың түп тамырын табу, салыстыру арқылы оны тірлікке тірек ете білу. Табиғат ғажабына сай әрекет жасай білу - адамның дайындығын лайықты ескерту деген сөз. Абай «берекелі болса ел - жағасы жайлау ол бір көл» деп, көңілде түйген тұжырым әлденеше жетістікке ұйытқы болатынына кәміл сенді. Тіпті «жер білмеген көп адам адасып жүрсе, бір жер білетұғын кісінің керегі жоқ па екен?» (23-сөз) деген күдігіне «тіршіліктің несі сән, тереңге бет қоймаса» деп уәжін айтады. Оқушылар айтылған ойға байланысты өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Мәтінді оқыңыз. Мәтінді түсініп оқып, «SWOT-талдау» әдісі арқылы мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама жасаңдар.
Дескриптор
ҚБ ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН
Тапсырма. Берілген үлгіні негізге алып, жұптарыңның жазған шығармашылық жұмысына сыни пікір жазыңдар. Дескриптор:
«Автор орындығы». Үздік сыни пікірлер «Автор орындығында» оқылады.
|
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Оқушылар айтылған ойға байланысты өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды. Мәтінді түсініп оқып, «SWOT-талдау» әдісі арқылы мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама жасаңдар. Оқушылар мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтайды; ақпараттарды талдап жазады; мәселенің күшті жақтарын жазады; әлсіз тұстарын анықтайды; мүмкіндіктерін анықтайды; мәселеге байланымсты қауіпті анықтайды. Грамматикалық тақырыппен танысады. Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Төлеген Мұхамеджанов |
|||||
|
Рефлексия 5 мин |
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы 6-тапсырма |
|
|||||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||||
|
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? |
Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланысқа сілтеме Денсаулық және қауіпсіздік АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемесі
|
|||||||
|
Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау. |
Оқуды қадағалау Сұрақ - жауап Топтық бағалау |
Георграфия пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім. Сыныпты топтарға бөлу. АҚТ дағдылары Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.) |
|||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|||||||||
|
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім? |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№ 2 Табиғатты аялау-халық даналығында.docx
№ 2 Табиғатты аялау-халық даналығында.docx
|
ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ Бөлім: Табиғат және экология. |
МЕКТЕП: |
||||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||||
|
СЫНЫП: 11 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғатты аялау-халық даналығында. |
||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау. 11.4.4.1 мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып). |
||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: графиктік мәтінді түсініп жазу, тіл нормаларының ерекшелігін түсіну; Көпшілігі: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ақпаратты жазу, мәтін нормаларын сақтап жазу; Кейбір оқушылар: әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау, мәтін нормаларын сақтап жазу. |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану, талдау. |
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||||
|
Алдыңғы білім |
Табиғат және экология туралы білімдерін толықтырады. |
||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин Сабақтың ортасы 10 мин |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал.
Табиғаттану Абай шығармасында үлкен орын алады. Абай үшін туған жер мен туған ел ұқсас ұғымдар. Осы мекен ортаны адам мақсатына сай түсіну, талқылау және бағалау қабілетінен даналық қалыптасты. Туған жерді қадірлей білген тәнтілік, ысырапқа ұшыратпаған шаруалық қашанда болмасын өрелі де, өтімді еді. Осы қажеттілікпен шұғылдану немесе адамды жақсы бастаманың ыңғайына орай тәрбиелеу - табиғаттанудың басты проблемасы. Табиғаттану - сезімді бейімдеу және тәжірибелік қабылдау, бастысы, табиғи құбылыстың түп тамырын табу, салыстыру арқылы оны тірлікке тірек ете білу. Табиғат ғажабына сай әрекет жасай білу - адамның дайындығын лайықты ескерту деген сөз. Абай «берекелі болса ел - жағасы жайлау ол бір көл» деп, көңілде түйген тұжырым әлденеше жетістікке ұйытқы болатынына кәміл сенді. Тіпті «жер білмеген көп адам адасып жүрсе, бір жер білетұғын кісінің керегі жоқ па екен?» (23-сөз) деген күдігіне «тіршіліктің несі сән, тереңге бет қоймаса» деп уәжін айтады. Оқушылар айтылған ойға байланысты өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Мәтінді оқыңыз. Мәтінді түсініп оқып, «SWOT-талдау» әдісі арқылы мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама жасаңдар.
Дескриптор
ҚБ ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН
Тапсырма. Берілген үлгіні негізге алып, жұптарыңның жазған шығармашылық жұмысына сыни пікір жазыңдар. Дескриптор:
«Автор орындығы». Үздік сыни пікірлер «Автор орындығында» оқылады.
|
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Оқушылар айтылған ойға байланысты өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды. Мәтінді түсініп оқып, «SWOT-талдау» әдісі арқылы мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама жасаңдар. Оқушылар мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтайды; ақпараттарды талдап жазады; мәселенің күшті жақтарын жазады; әлсіз тұстарын анықтайды; мүмкіндіктерін анықтайды; мәселеге байланымсты қауіпті анықтайды. Грамматикалық тақырыппен танысады. Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Төлеген Мұхамеджанов |
|||||
|
Рефлексия 5 мин |
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы 6-тапсырма |
|
|||||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||||
|
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? |
Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланысқа сілтеме Денсаулық және қауіпсіздік АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемесі
|
|||||||
|
Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау. |
Оқуды қадағалау Сұрақ - жауап Топтық бағалау |
Георграфия пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім. Сыныпты топтарға бөлу. АҚТ дағдылары Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.) |
|||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|||||||||
|
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім? |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз





















