Материалдар / § 32 Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.

§ 32 Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып § 32 Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру. ҚМЖ жұмысында презентация, квест т.б гиперссылка арқылы берілген. ҚМЖ жұмысынының ішіндегі барлық ресурстарды пайдалана аласыз.
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:


Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

11 – Бөлім. Жасушалық цикл.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§ 32 Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.2.2 - Мейоз кезеңдерін сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

  • Мейоз кезеңдерін сипаттау: митоз және мейоз үдерістерін салыстыру

ОДД

Білу және түсіну

Қолдану

Талдау

Синтез

Бағалау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық ахуал

Оқушыларға жақсы көңіл күй тілеу


Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.




Оқушылар сәлемдесіп болып, жақсы көңіл күймен сабаққа кіріседі.




Өткен білімді еске түсіру.

Wordwall платформасында кездейсоқ айналым арқылы таңдалған оқушы сұрақтар жазылған билетті таңдап, жауап береді.

Сұрақтар:

  1. Митоз дегеніміз не ?

  2. Митоз кезінде жас жасушаларда хромосома санына не болады ?

  3. Өсімдіктер мен жануарларда митоз арқылы қандай жасушалар бөлінеді.

  4. Митозда неше фаза бар ?

  5. Профаза кезінде қандай өзгеріс болады ?

  6. Кариокинез дегеніміз не ?

  7. Цитокинез дегеніміз не ?

Таңдалған оқушы үй тапсырмасының сұрақтары жазылған билетті алып, жауап береді.




Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

2.Сұрақтарға жауап береді.



1





1

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.





https://wordwall.net/play/67602/957/134


Picture 1



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

«Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.





Тапсырма 1.

Квест әдісі.

Жаңа тақырыпты талқылау мақсатында квес ойыны көрсетіледі.Оқушылар квестті шешу үшін қойылған сұрақтарға қол көтеру арқылы жауап береді.










Тапсырма 2.

Жұптық жұмыс.

Суретте берілген фазаны анықтап, атауын жазу.














Тапсырма 3.

«Түртіп алу» әдісі арқылы берілген тақырыпты оқып шығады, сол бойынша терминдерді жазып алады.












Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.














Тапсырма 1.

Оқушылар квестті шешу арқылы мейоз фазаларына қатысты сұрақтарға жауап береді.




















Тапсырма 2.

Оқушылар жанындағы оқушымен жұптасып, мейоз фазаларын анықтап, атауын жазады.



















Тапсырма 3.

Оқушылар терминдерді ауызша қайталап, даптерге жазып алады.
















Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.





Тапсырма 1.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Мейоз фазаларын ажыратады.

  1. Оқушылар мейоздық бөлінуді толық сипаттай біледі.



2






Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.





Тапсырма 2.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Жыныс гормондарының әсерін талдайды.

  1. Оқушылар тірек сөздерді қолдану арқылы тақырыпты ашады.



3

Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.




Тапсырма 3

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Мейоздық бөлінуді түсінеді.

  1. Жаңа тақырып бойынша қажетті анықтамаларын жазып алады.





1


Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.

https://www.canva.com/design/DAF7eeY2uuw/pQ7kbhQEl7msytiP4yrc1g/edit?utm_content=DAF7eeY2uuw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton





https://www.canva.com/design/DAF7e9dbnVs/HObdNhoZtVklUZpVjtDQ1Q/edit?utm_content=DAF7e9dbnVs&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton










Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019.

140 – 141 бет

Н.Г.Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова

















Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019. 142 – 143 бет

Н.Г. Асанов

А.Соловьева, Б.Ибраимова








Сабақтың соңы

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі