Материалдар / § 32 Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

§ 32 Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып § 32 Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру. ҚМЖ жұмысында презентация, квест т.б гиперссылка арқылы берілген. ҚМЖ жұмысынының ішіндегі барлық ресурстарды пайдалана аласыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
24
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:


Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

11 – Бөлім. Жасушалық цикл.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§ 32 Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.2.2 - Мейоз кезеңдерін сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

  • Мейоз кезеңдерін сипаттау: митоз және мейоз үдерістерін салыстыру

ОДД

Білу және түсіну

Қолдану

Талдау

Синтез

Бағалау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық ахуал

Оқушыларға жақсы көңіл күй тілеу


Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.




Оқушылар сәлемдесіп болып, жақсы көңіл күймен сабаққа кіріседі.




Өткен білімді еске түсіру.

Wordwall платформасында кездейсоқ айналым арқылы таңдалған оқушы сұрақтар жазылған билетті таңдап, жауап береді.

Сұрақтар:

  1. Митоз дегеніміз не ?

  2. Митоз кезінде жас жасушаларда хромосома санына не болады ?

  3. Өсімдіктер мен жануарларда митоз арқылы қандай жасушалар бөлінеді.

  4. Митозда неше фаза бар ?

  5. Профаза кезінде қандай өзгеріс болады ?

  6. Кариокинез дегеніміз не ?

  7. Цитокинез дегеніміз не ?

Таңдалған оқушы үй тапсырмасының сұрақтары жазылған билетті алып, жауап береді.




Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

2.Сұрақтарға жауап береді.



1





1

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.





https://wordwall.net/play/67602/957/134


Picture 1



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

«Мейоз, оның фазалары. Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.





Тапсырма 1.

Квест әдісі.

Жаңа тақырыпты талқылау мақсатында квес ойыны көрсетіледі.Оқушылар квестті шешу үшін қойылған сұрақтарға қол көтеру арқылы жауап береді.










Тапсырма 2.

Жұптық жұмыс.

Суретте берілген фазаны анықтап, атауын жазу.














Тапсырма 3.

«Түртіп алу» әдісі арқылы берілген тақырыпты оқып шығады, сол бойынша терминдерді жазып алады.












Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.














Тапсырма 1.

Оқушылар квестті шешу арқылы мейоз фазаларына қатысты сұрақтарға жауап береді.




















Тапсырма 2.

Оқушылар жанындағы оқушымен жұптасып, мейоз фазаларын анықтап, атауын жазады.



















Тапсырма 3.

Оқушылар терминдерді ауызша қайталап, даптерге жазып алады.
















Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.





Тапсырма 1.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Мейоз фазаларын ажыратады.

  1. Оқушылар мейоздық бөлінуді толық сипаттай біледі.



2






Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.





Тапсырма 2.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Жыныс гормондарының әсерін талдайды.

  1. Оқушылар тірек сөздерді қолдану арқылы тақырыпты ашады.



3

Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.




Тапсырма 3

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Мейоздық бөлінуді түсінеді.

  1. Жаңа тақырып бойынша қажетті анықтамаларын жазып алады.





1


Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.

https://www.canva.com/design/DAF7eeY2uuw/pQ7kbhQEl7msytiP4yrc1g/edit?utm_content=DAF7eeY2uuw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton





https://www.canva.com/design/DAF7e9dbnVs/HObdNhoZtVklUZpVjtDQ1Q/edit?utm_content=DAF7e9dbnVs&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton










Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019.

140 – 141 бет

Н.Г.Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова

















Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019. 142 – 143 бет

Н.Г. Асанов

А.Соловьева, Б.Ибраимова








Сабақтың соңы

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!