Сабақтың
басы
10
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық ахуал
Оқушыларға жақсы көңіл күй
тілеу
Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін
игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
үйренеді.
|
Оқушылар сәлемдесіп
болып, жақсы көңіл күймен сабаққа
кіріседі.
|
|
|
Өткен білімді еске
түсіру.
Wordwall платформасында
кездейсоқ айналым арқылы таңдалған оқушы сұрақтар жазылған билетті
таңдап, жауап береді.
Сұрақтар:
-
Митоз дегеніміз не ?
-
Митоз кезінде жас жасушаларда хромосома санына не болады
?
-
Өсімдіктер мен жануарларда митоз арқылы қандай жасушалар
бөлінеді.
-
Митозда неше фаза бар ?
-
Профаза кезінде қандай өзгеріс болады
?
-
Кариокинез дегеніміз не ?
-
Цитокинез дегеніміз не
?
|
Таңдалған оқушы үй тапсырмасының сұрақтары жазылған билетті
алып, жауап береді.
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушылар үй жұмысын
пысықтайды.
|
1.Оқушылар өткен
сабақты пысықтайды
2.Сұрақтарға жауап
береді.
|
1
1
|
Қалыптастырушы
бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
|
https://wordwall.net/play/67602/957/134
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
30 мин.
|
«Мейоз, оның фазалары.
Митоз және мейоз үдерістерін салыстыру.» тақырыбында
бейнеролик және презентация
ұсынылады.
Тапсырма
1.
Квест
әдісі.
Жаңа тақырыпты талқылау
мақсатында квес ойыны көрсетіледі.Оқушылар квестті шешу үшін
қойылған сұрақтарға қол көтеру арқылы жауап
береді.
Тапсырма 2.
Жұптық жұмыс.
Суретте берілген фазаны анықтап, атауын
жазу.
Тапсырма
3.
«Түртіп
алу» әдісі арқылы берілген
тақырыпты оқып шығады, сол бойынша терминдерді жазып
алады.
|
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен
танысады.
Тапсырма 1.
Оқушылар квестті шешу арқылы мейоз фазаларына қатысты
сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма 2.
Оқушылар жанындағы оқушымен жұптасып, мейоз фазаларын
анықтап, атауын жазады.
Тапсырма 3.
Оқушылар терминдерді ауызша қайталап, даптерге жазып
алады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
қазақша
ынталандыру стикерлері таратылады.
Тапсырма 1.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Мейоз фазаларын
ажыратады.
|
-
Оқушылар мейоздық бөлінуді
толық сипаттай біледі.
|
2
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.
Тапсырма 2.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Жыныс гормондарының әсерін
талдайды.
|
-
Оқушылар тірек сөздерді
қолдану арқылы тақырыпты
ашады.
|
3
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Тапсырма 3
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Мейоздық бөлінуді
түсінеді.
|
-
Жаңа тақырып бойынша
қажетті анықтамаларын жазып
алады.
|
1
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.
|
https://www.canva.com/design/DAF7eeY2uuw/pQ7kbhQEl7msytiP4yrc1g/edit?utm_content=DAF7eeY2uuw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
https://www.canva.com/design/DAF7e9dbnVs/HObdNhoZtVklUZpVjtDQ1Q/edit?utm_content=DAF7e9dbnVs&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Оқулық
Алматы: «Атамұра» 2019.
140 – 141 бет
Н.Г.Асанов А.Соловьева,
Б.Ибраимова
Оқулық
Алматы: «Атамұра» 2019. 142 – 143
бет
Н.Г. Асанов
А.Соловьева, Б.Ибраимова
|