Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін :

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    § 33 Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.4.1 Генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау

    Сабақтың мақсаты:

    • Генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Г . Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау

    ОДД

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Синтез

    Бағалау

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    Сергіту сәті «Cөз тізбегі» кез келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырады. Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.







    Оқушылар кез – келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырып, ойынды жалғастырады.





    Өткен білімді еске түсіру.

    Әмияннан ақша суыру арқылы сұрақтарға жауап беру.

    Сұрақтар:

    1. Мейоз дегеніміз не ?

    2. Мейоз қандай негізгі екі сатыдан тұрады ?

    3. Гамета дегеніміз не ?

    4. Зигота дегеніміз не ?

    5. Мейоз арқылы бөлінген кезде хромосома мөлшері қалай өзгереді ?

    6. Коньюгация процесін сипаттаңыз ?



    Оқушылар ақшаларды таңдау арқылы мұғалім қойған сұрақтарға жауап беріп, өткен сабақты қайталайды.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

    1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

    2.Сұрақтарға жауап береді.



    1





    1

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.








    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.

    «Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.






    Тапсырма 1.

    Жұптық жұмыс. Карточкада берілген генетикалық шартты белгілердің атауын жазу, түсіндіріп беру.












    Тапсырма 2.

    Ақиқат немесе жалған ойыны.

    Оқушыларға жаңа тақырып бойынша тұжырымдар, терминдер таратылады.




    Тапсырма 3.

    «Сұрақтарға жауап бер»

    Quizizz платформасында оқушыларға сұрақтар қойылады.





















    Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.














    Тапсырма 1.

    Оқушылар жанындағы оқушымен жұптасып таратылған карточкадағы тапсырманы орындайды















    Тапсырма 2.

    Оқушылар купондарды

    таңдау арқылы ол жерде берілген тұжырым немесе терминнің ақиқат немесе жалған екендігін анықтап, егер берілген тұжырым жалған болса, өзінің дұрыс нұсқасымен бөліседі.











    Тапсырма 3.

    Платформада берілген сұрақтарға жауап береді.













    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.





    Тапсырма 1.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Генетикалық шартты белгілерді ажыратып, қолданылуын білу.

    1. Оқушылар генетикалық шартты белгілерді толық сипаттай біледі.

    2






    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.

    Тапсырма 2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Генетиканың дамуы мен қалыптасуын түсіну.

    1. Оқушылар тірек сөздерді қолдану арқылы тақырыпты ашады.



    3

    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

    Тапсырма 3.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Сабақты қорытындылайтын сұрақтарға жауап беру

    1. Оқушылар жаңа тақырыпты қорытындылайды


    3

    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.


    https://www.canva.com/design/DAF7LQAbjD0/TeKtg27qWt8HRI3KAJ34PA/edit?utm_content=DAF7LQAbjD0&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton




    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2019.

    146-147 бет

    Н.Г.Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова












    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2019. 203- 204 бет

    Н.Г. Асанов

    А.Соловьева, Б.Ибраимова













    https://quizizz.com/admin/quiz/65b7a47c523a524992aac15d?source=quiz_share

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    5 мин.

    Үй тапсырмасы

    1. §33 Г . Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы тақырыбын мазмұндап келу;

    2. Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы.


    Padlet платформасы арқылы кері байланыс.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Та

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ихсанова Ақбота Куттыбекқызы
    21 Сәуір 2024
    724
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    § 33 Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    § 33 Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9 сыныпқа арналған ҚМЖ. Соңғы әдіс - тәсілдерді қолдану арқылы жасалған сабақ жоспары, Ұстаздар үшін тиімді болады деп ойлаймын. Гиперссылкалар ашылады. ҚМЖ - да презентация жұмысы қосылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін :

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    § 33 Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.4.1 Генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау

    Сабақтың мақсаты:

    • Генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Г . Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау

    ОДД

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Синтез

    Бағалау

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    Сергіту сәті «Cөз тізбегі» кез келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырады. Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.







    Оқушылар кез – келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырып, ойынды жалғастырады.





    Өткен білімді еске түсіру.

    Әмияннан ақша суыру арқылы сұрақтарға жауап беру.

    Сұрақтар:

    1. Мейоз дегеніміз не ?

    2. Мейоз қандай негізгі екі сатыдан тұрады ?

    3. Гамета дегеніміз не ?

    4. Зигота дегеніміз не ?

    5. Мейоз арқылы бөлінген кезде хромосома мөлшері қалай өзгереді ?

    6. Коньюгация процесін сипаттаңыз ?



    Оқушылар ақшаларды таңдау арқылы мұғалім қойған сұрақтарға жауап беріп, өткен сабақты қайталайды.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

    1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

    2.Сұрақтарға жауап береді.



    1





    1

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.








    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.

    «Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.






    Тапсырма 1.

    Жұптық жұмыс. Карточкада берілген генетикалық шартты белгілердің атауын жазу, түсіндіріп беру.












    Тапсырма 2.

    Ақиқат немесе жалған ойыны.

    Оқушыларға жаңа тақырып бойынша тұжырымдар, терминдер таратылады.




    Тапсырма 3.

    «Сұрақтарға жауап бер»

    Quizizz платформасында оқушыларға сұрақтар қойылады.





















    Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.














    Тапсырма 1.

    Оқушылар жанындағы оқушымен жұптасып таратылған карточкадағы тапсырманы орындайды















    Тапсырма 2.

    Оқушылар купондарды

    таңдау арқылы ол жерде берілген тұжырым немесе терминнің ақиқат немесе жалған екендігін анықтап, егер берілген тұжырым жалған болса, өзінің дұрыс нұсқасымен бөліседі.











    Тапсырма 3.

    Платформада берілген сұрақтарға жауап береді.













    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.





    Тапсырма 1.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Генетикалық шартты белгілерді ажыратып, қолданылуын білу.

    1. Оқушылар генетикалық шартты белгілерді толық сипаттай біледі.

    2






    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.

    Тапсырма 2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Генетиканың дамуы мен қалыптасуын түсіну.

    1. Оқушылар тірек сөздерді қолдану арқылы тақырыпты ашады.



    3

    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

    Тапсырма 3.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Сабақты қорытындылайтын сұрақтарға жауап беру

    1. Оқушылар жаңа тақырыпты қорытындылайды


    3

    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.


    https://www.canva.com/design/DAF7LQAbjD0/TeKtg27qWt8HRI3KAJ34PA/edit?utm_content=DAF7LQAbjD0&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton




    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2019.

    146-147 бет

    Н.Г.Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова












    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2019. 203- 204 бет

    Н.Г. Асанов

    А.Соловьева, Б.Ибраимова













    https://quizizz.com/admin/quiz/65b7a47c523a524992aac15d?source=quiz_share

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    5 мин.

    Үй тапсырмасы

    1. §33 Г . Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы тақырыбын мазмұндап келу;

    2. Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы.


    Padlet платформасы арқылы кері байланыс.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Та

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 9 сынып
    21.04.2024
    724
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ихсанова Ақбота Куттыбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации