Материалдар / § 33 Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

§ 33 Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа арналған ҚМЖ. Соңғы әдіс - тәсілдерді қолдану арқылы жасалған сабақ жоспары, Ұстаздар үшін тиімді болады деп ойлаймын. Гиперссылкалар ашылады. ҚМЖ - да презентация жұмысы қосылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
194
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін :

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§ 33 Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.1 Генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау

Сабақтың мақсаты:

  • Генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Г . Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау

ОДД

Білу және түсіну

Қолдану

Талдау

Синтез

Бағалау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Сергіту сәті «Cөз тізбегі» кез келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырады. Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.







Оқушылар кез – келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырып, ойынды жалғастырады.





Өткен білімді еске түсіру.

Әмияннан ақша суыру арқылы сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтар:

  1. Мейоз дегеніміз не ?

  2. Мейоз қандай негізгі екі сатыдан тұрады ?

  3. Гамета дегеніміз не ?

  4. Зигота дегеніміз не ?

  5. Мейоз арқылы бөлінген кезде хромосома мөлшері қалай өзгереді ?

  6. Коньюгация процесін сипаттаңыз ?



Оқушылар ақшаларды таңдау арқылы мұғалім қойған сұрақтарға жауап беріп, өткен сабақты қайталайды.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

2.Сұрақтарға жауап береді.



1





1

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.








Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

«Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.






Тапсырма 1.

Жұптық жұмыс. Карточкада берілген генетикалық шартты белгілердің атауын жазу, түсіндіріп беру.












Тапсырма 2.

Ақиқат немесе жалған ойыны.

Оқушыларға жаңа тақырып бойынша тұжырымдар, терминдер таратылады.




Тапсырма 3.

«Сұрақтарға жауап бер»

Quizizz платформасында оқушыларға сұрақтар қойылады.





















Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.














Тапсырма 1.

Оқушылар жанындағы оқушымен жұптасып таратылған карточкадағы тапсырманы орындайды















Тапсырма 2.

Оқушылар купондарды

таңдау арқылы ол жерде берілген тұжырым немесе терминнің ақиқат немесе жалған екендігін анықтап, егер берілген тұжырым жалған болса, өзінің дұрыс нұсқасымен бөліседі.











Тапсырма 3.

Платформада берілген сұрақтарға жауап береді.













Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.





Тапсырма 1.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Генетикалық шартты белгілерді ажыратып, қолданылуын білу.

  1. Оқушылар генетикалық шартты белгілерді толық сипаттай біледі.

2






Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.

Тапсырма 2.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Генетиканың дамуы мен қалыптасуын түсіну.

  1. Оқушылар тірек сөздерді қолдану арқылы тақырыпты ашады.



3

Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

Тапсырма 3.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Сабақты қорытындылайтын сұрақтарға жауап беру

  1. Оқушылар жаңа тақырыпты қорытындылайды


3

Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.


https://www.canva.com/design/DAF7LQAbjD0/TeKtg27qWt8HRI3KAJ34PA/edit?utm_content=DAF7LQAbjD0&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton




Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019.

146-147 бет

Н.Г.Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова












Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019. 203- 204 бет

Н.Г. Асанов

А.Соловьева, Б.Ибраимова













https://quizizz.com/admin/quiz/65b7a47c523a524992aac15d?source=quiz_share

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Үй тапсырмасы

  1. §33 Г . Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығы тақырыбын мазмұндап келу;

  2. Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы.


Padlet платформасы арқылы кері байланыс.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Та

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!