Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.1.4.1 мәтін тақырыбы,
сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды
анықтау;
7.4.3.1
фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік
ерекшеліктерін түсініп
қолдану.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық оқушылар: тыңдалған
мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, фразеологизмдердің мәнін түсініп
қолданады;
Көптеген оқушылар: сөйлеушінің
дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды,
фразеологизмдерге мысал
келтіреді;
Кейбір
оқушылар: мәтін тақырыбы, сөйлеушінің
дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды,
фразеологизм, мақал-мәтелдерді өз
шығармащылығында қолданады.
|
Сабақтың
басы
|
І.
Ұйымдастыру:
-оқушылардың сабаққа қатысын
тексеру;
- сабақ мақсатымен
таныстыру.
Қызығушылықты
ояту
Оқушыларға сабақтың тақырыбын
болжатуға бірнеше суреттер
ұсынылады.
Оқушылар пікірлері тыңдалады.
Сабақ тақырыбын тапқан оқушы жұлдызшамен
бағаланады.
Тыңдалым алды
мәлімет. Бейнеролик көрсетіледі «Қорқыт
ата» https://www.youtube.com/watch?v=9hNKAeOTmow
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
зейінін сабаққа аудару.
Оқушыларға сабақтың тақырыбын
болжатуға бірнеше суреттер
ұсынылады.
|
ҚБ
ҚБ
|
https://www.youtube.com/watch?v=9hNKAeOTmow
|
Сабақтың
ортасы
|
Тыңдалым
тапсырмасы.
Мәтінді тыңдап, тақырыбы,
құрылымы және тілдік ерекшелігін 3-тапсырма мәтінімен
салыстырыңдар.
Бағалау критерийі
таныстырылады:
1-мәтін
2-мәтін. Мәтіндегі қою қаріппен
берілген сөздер мен фразеологизмдерді синонимдерімен ауыстырып
баяндаңдар. Ауыстырған сөздерді дәптерге
жазыңдар.
1-мәтін
|
Мәтіндердің
идеясы
|
2-мәтін
|
|
Тілдік
ерекшелігі
|
|
|
Қорытынды
|
|
Дескриптор:
-
екі мәтінді
салыстырады, идеялық мазмұнын
анықтайды;
-
мәтіннен
фразеологизмдерді анықтап, синонимдерімен алмастырып
баяндайды;
-
«Төрт сөйлем» тәсілі
бойынша берілген мәтіндердегі ойды
қорытындылайды.
ҚБ
ТЫҢДАЛЫМНАН
КЕЙІН
Деңгейлік
тапсырмалар.
1-деңгей.
Мәтін мазмұнына сай 2-3 фразеологизм
жазыңдар.
2-деңгей.
Өткен сабақпен ортақ ойды анықтап, кластерге
түсіріңдер.
3-деңгей.
Қобыздың қасиеттері туралы ойтолғау
жазыңдар.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Фразеологизмдердің
эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп
қолданады.
|
мәтін мазмұнына сай
фразеологизмдер жазады.
|
ортақ ойды анықтап, кластерге
түсіреді.
|
қобыздың қасиеттері туралы
ойтолғау жазады.
|
Жұптар бір-біріне
жұлдызша беру арқылы
бағалайды.
ЖЖ. Оқушылар жұптаса отырып жазба жұмыстарын
тексереді.
|
Мәтінді тыңдап,
тақырыбы, құрылымы және тілдік ерекшелігін 3-тапсырма мәтінімен
салыстырыңдар.
Екі мәтінді
салыстырады, идеялық мазмұнын
анықтайды;
Мәтіннен
фразеологизмдерді анықтап, синонимдерімен алмастырып
баяндайды;
«Төрт сөйлем» тәсілі
бойынша берілген мәтіндердегі ойды
қорытындылайды.
Деңгейлік
тапсырмалар орындайды.
Оқушылар жұптаса
отырып жазба жұмыстарын
тексереді.
|
ҚБ
ҚБ
|
Жапсырма
жұлдызшалар
(http://malimetter.kz/kobyz-dasturi)
А4 форматты
қағаздар
|