Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сыныпта жағымды
ахуал қалыптастыру.
Қызығушылықты
ояту.
ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ. «Тәуелсіз Қазақстан» туралы
қандай ассоциацияларың бар?
Ассоциация
құру. Оқулықтағы Елбасы Нұрсұлтан
Әбішұлы Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты
мақаласын тыңдап, ассоциация
жасаңдар.
«Болашаққа бағдар: рухани
жаңғыру»
Сабақ тақырыбы
мен мақсатын айқындайды.
ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Жұптық
жұмыс.
2-тапсырма(60-бет). Б. Жақыптың «Қазақстан» өлеңін
тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге
жазыңдар.
Шығу
тегі
|
Атқарған
қызметі
|
Өмір сүрген
кезеңі
|
Жасаған
ерліктері
|
Ел тарихындағы
орны
|
Туып-өскен
жері
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
ӘТН.
3-тапсырма. Б.
Жақыптың «Қазақстан» өлеңінен құрмалас сөйлемнің түрлеріне бірнеше
мысал келтіріп, жасалуындағы ерекшеліктерді түсіндіріңдер. Өлеңді
оқып, алынған мәліметтерді «Семантикалык карта» әдісімен
бейнелеңдер.
Семантикалық
карта
Мысалдар
|
Салалас
құрмалас
|
Сабақтас
құрмалас
|
Аралас
құрмалас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор: Білім
алушы
Салалас құрмалас
сөйлемдерді ажыратады;
|
Сабақтас құрмалас
сөйлемдерді ажыратады;
|
Аралас құрмалас
сөйлемдерді ажыратады;
|
ТЫҢДАЛЫМАНА
КЕЙІН.
Топтық
жұмыс
2-тапсырма. Үш топқа бөлініп,
тапсырмаларды орындайды.
1-топ. Б. Жақыптың «Қазақстаным»
өлеңінен алған түсініктеріңді «5-5-1» әдісімен тұжырымдайды. Өлең
мазмұны бойынша бес сөйлем жазып, одан кейін бес сөйлемді бес сөзге
дейін қысқартады. Соңында бес сөзді бір сөзбен
түйіндейді.
2-топ. «Блум
түймедағы» әдісімен алты сұрақ құрастырып, жауап береді. Жауаптарын
салыстырады.
3-топ. «Президент» сөзіне қатысты
өзіндік түсініктеріңді «Бестармақ» әдісімен
жазыңдар.
Дескриптор:
-
өлеңінен алған
түсініктеріңді «5-5-1» әдісімен
тұжырымдайды;
-
Б. Жақыптың
«Қазақстан» өлеңін тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге
жазады;
-
«Блум түймедағы»
әдісімен алты сұрақ құрастырып, жауап
береді;
-
Жауаптарын
салыстырады.
-
«Президент» сөзіне
қатысты өзіндік түсініктеріңді «Бестармақ» әдісімен
жазады.
|
Оқушылар назарын
сабаққа аударады.
1,2,3 сандары
бойынша топқа бөлінеді.
Оқулықтағы Елбасы
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»
атты мақаласын тыңдап, ассоциация
жасайды.
Жұптық
жұмыс.
Б. Жақыптың
«Қазақстан» өлеңін тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге
жазады.
Топтық
жұмыс.
Өлеңінен алған
түсініктеріңді «5-5-1» әдісімен
тұжырымдайды;
Б. Жақыптың
«Қазақстан» өлеңін тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге
жазады;
«Блум түймедағы»
әдісімен алты сұрақ құрастырып, жауап
береді;
Жауаптарын
салыстырады.
«Президент» сөзіне
қатысты өзіндік түсініктеріңді «Бестармақ» әдісімен
жазады.
|
Қалыптастырушы
бағалаулар
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
ОӘК
материалдары
Топқа бөліну
қағаздары
Ойтүрткі сұрақтар
жазылған кеспе қағаздар.
ОӘК
материалдары
|