Материалдар / № 3 Тәуелсіз Қазақстаным..docx 9-сынып .қазақ тілі

№ 3 Тәуелсіз Қазақстаным..docx 9-сынып .қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
310
9 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 9

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Тәуелсіз Қазақстаным.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;

9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіндегі ақпаратты түсіні, негізгі ойды анықтайды;

Көпшілігі: анықталған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра біледі;

Кейбір оқушылар: құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын қатыстырып, мысалдар жаза алады.

Бағалау критерийі

  • тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады;

  • құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін біледі.

Ойлау

дағдысының

деңгейі

Қолдану, талдау

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






















Сабақтың ортасы























Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту.

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. «Тәуелсіз Қазақстан» туралы қандай ассоциацияларың бар?

Ассоциация құру. Оқулықтағы Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласын тыңдап, ассоциация жасаңдар.

Shape1

«Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»








Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Жұптық жұмыс.

2-тапсырма(60-бет). Б. Жақыптың «Қазақстан» өлеңін тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге жазыңдар.

Шығу тегі

Атқарған қызметі

Өмір сүрген кезеңі

Жасаған ерліктері

Ел тарихындағы орны

Туып-өскен жері







Дескриптор:

  • ассоциация жасайды;

  • Б. Жақыптың «Қазақстан» өлеңін тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге жазады.

ӘТН.

3-тапсырма. Б. Жақыптың «Қазақстан» өлеңінен құрмалас сөйлемнің түрлеріне бірнеше мысал келтіріп, жасалуындағы ерекшеліктерді түсіндіріңдер. Өлеңді оқып, алынған мәліметтерді «Семантикалык карта» әдісімен бейнелеңдер.

Семантикалық карта

Мысалдар

Салалас құрмалас

Сабақтас құрмалас

Аралас құрмалас

















Дескриптор: Білім алушы

Салалас құрмалас сөйлемдерді ажыратады;

Сабақтас құрмалас сөйлемдерді ажыратады;

Аралас құрмалас сөйлемдерді ажыратады;

ТЫҢДАЛЫМАНА КЕЙІН.

Топтық жұмыс

2-тапсырма. Үш топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ. Б. Жақыптың «Қазақстаным» өлеңінен алған түсініктеріңді «5-5-1» әдісімен тұжырымдайды. Өлең мазмұны бойынша бес сөйлем жазып, одан кейін бес сөйлемді бес сөзге дейін қысқартады. Соңында бес сөзді бір сөзбен түйіндейді.

2-топ. «Блум түймедағы» әдісімен алты сұрақ құрастырып, жауап береді. Жауаптарын салыстырады.

3-топ. «Президент» сөзіне қатысты өзіндік түсініктеріңді «Бестармақ» әдісімен жазыңдар.

Дескриптор:

  • өлеңінен алған түсініктеріңді «5-5-1» әдісімен тұжырымдайды;

  • Б. Жақыптың «Қазақстан» өлеңін тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге жазады;

  • «Блум түймедағы» әдісімен алты сұрақ құрастырып, жауап береді;

  • Жауаптарын салыстырады.

  • «Президент» сөзіне қатысты өзіндік түсініктеріңді «Бестармақ» әдісімен жазады.

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

1,2,3 сандары бойынша топқа бөлінеді.

















Оқулықтағы Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласын тыңдап, ассоциация жасайды.


















Жұптық жұмыс.

Б. Жақыптың «Қазақстан» өлеңін тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге жазады.




















Топтық жұмыс.

Өлеңінен алған түсініктеріңді «5-5-1» әдісімен тұжырымдайды;

Б. Жақыптың «Қазақстан» өлеңін тыңдап, ұлы тұлғалар туралы деректерді кестеге жазады;

«Блум түймедағы» әдісімен алты сұрақ құрастырып, жауап береді;

Жауаптарын салыстырады.

«Президент» сөзіне қатысты өзіндік түсініктеріңді «Бестармақ» әдісімен жазады.


Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ





























ҚБ


























ҚБ















ҚБ







ОӘК материалдары

Топқа бөліну қағаздары


Ойтүрткі сұрақтар жазылған кеспе қағаздар.











ОӘК материалдары

















Рефлексия


Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?
















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ