Материалдар / § 40 Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары және резус – факторы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

§ 40 Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары және резус – факторы.

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып § 40 Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары және резус – факторы. ҚМЖ жұмысындағы барлық ресурстар қолдануға қолжетімді. Презентация, Wordwall платформасында тапсырма, кейс тапсрыма, кері байланыс алу үлгісі берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
36
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін :

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§ 40 Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары және резус – факторы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.4 – адамның қан тобының тұқымқуалауын және қан топтарын анықтау механизмін түсіндіру.

Сабақтың мақсаты:

  • Адамның қан тобының тұқымқуалауын және қан топтарын анықтау механизмін түсіндіру.

ОДД

Білу және түсіну

Қолдану

Талдау

Синтез

Бағалау

  • Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Сергіту сәті «Cөз тізбегі» кез келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырады. Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.






Оқушылар кез – келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырып, ойынды жалғастырады.












Өткен білімді еске түсіру.

«Попкорн әдісін» қолдану арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойылады.

Сұрақтар:

1.Жынысты анықтаудың қандай 2 әдісі бар?

2.Аутосомалы тұқым қуалау дегеніміз не?

3.Жыныс хромосомалары дегеніміз не?

4.Адамда аутосомалық хромосома саны қанша?

5.Ұрықтанған соң, тууға дейін жыныс өзгереме?

6.Жыныспен тіркес белгілер дегеніміз не?

7.Жыныспен тіркес туқымқуалаушы ауруларды атаңыз?

8.Тасымалдаушы әйел деген терминді қалай түсінесің?

9.Жыныс бақылауындағы белгілерге мысал келтір.

10.Неліктен адамдарда жыныспен тіркес белгілер әкесінен ұлына берілмейді?

Оқушы попкорн қорабынан попкорн таңдап, онда қойылған сұраққа жауап береді.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

2.Сұрақтарға жауап береді.



1





1













Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.


P

«Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары және резус - факторы» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.







Тапсырма 1.

Жұптық жұмыс. Карточкада берілген генетикалық шартты белгілердің атауын жазу, түсіндіріп беру.











Тапсырма 2.

Әртүрлі қан топтарының тұқымқуалауын сызба түрінде бейнелеу.

1.

Р – I x III гетерозиготалы;

2.

P – IV x II гомозиготалы;

3.

P IV x III гомозиготалы;

4.

P I x II гетерозиготалы;

5.

P- IV x III гетерозиготалы

6.

P I x III гомозиготалы.







Тапсырма 3.

Бинго ойыны.

Бинго кездейсоқ нөмір таңдап, сұрақ ашылады.



Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.
















Тапсырма 1.

Оқушылар жанындағы оқушымен жұптасып таратылған карточкадағы тапсырманы орындайды

















Тапсырма 2.

Оқушылар қан топтарының тұқым қуалауын сызба түрінде бейнелейді.


















Тапсырма 3.

Оқушылар бинго ойынын ойнап, кездейсоқ шыққан нөмірдегі сұраққа жауап береді. Ойын барысында оқушыларға жеңілдік жасалған бинго нөмірлері шығуы мүмкін.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.







Тапсырма 1.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Адамның қан топтарын бір – бірінен ажыратады.

  1. Оқушылар адам қан топтарының белгіленуін біледі.

2






Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.




Тапсырма 2.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Әртүрлі қан топтарының тұқым қуалауын анықтау.

1.Оқушылар қан топтарының тұқым қуалауын анықтайды.



3



Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

Тапсырма 3.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары және резус - фактор

  1. Оқушылар жаңа тақырыпты қорытындылайды


3

Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

https://www.canva.com/design/DAF8g-NoPRw/hMTpZ3Hjd52_jPnfgx6Ttw/edit?utm_content=DAF8g-NoPRw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton





Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019.

173-174 бет

Н.Г.Асанов А.Соловьева,Б.Ибраимова














Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019. 175-176 бет

Н.Г. Асанов

А.Соловьева, Б.Ибраимова

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Үй тапсырмасы

  1. §40 Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары және резус – факторы тақырыбын мазмұндап келу;

  2. Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы.



188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!