Сабақтың
басы
10
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
Сергіту сәті «Cөз тізбегі» кез келген сөздің соңғы
буынынан жаңа сөз құрастырады. Сергіту сәті
арқылы оқушылар жағымды көңіл
күй қалыптастырады.
Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін
игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
үйренеді.
|
Оқушылар кез – келген
сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырып, ойынды
жалғастырады.
|
|
|
Өткен білімді еске
түсіру.
«Попкорн әдісін» қолдану арқылы үй тапсырмасы бойынша
сұрақтар қойылады.
Сұрақтар:
1.Жынысты анықтаудың
қандай 2 әдісі бар?
2.Аутосомалы тұқым қуалау дегеніміз
не?
3.Жыныс хромосомалары дегеніміз
не?
4.Адамда аутосомалық хромосома саны
қанша?
5.Ұрықтанған соң, тууға дейін жыныс
өзгереме?
6.Жыныспен тіркес белгілер дегеніміз
не?
7.Жыныспен тіркес туқымқуалаушы ауруларды
атаңыз?
8.Тасымалдаушы әйел деген терминді қалай
түсінесің?
9.Жыныс бақылауындағы белгілерге мысал
келтір.
10.Неліктен адамдарда
жыныспен тіркес белгілер әкесінен ұлына
берілмейді?
|
Оқушы попкорн қорабынан
попкорн таңдап, онда қойылған сұраққа жауап
береді.
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушылар үй жұмысын
пысықтайды.
|
1.Оқушылар өткен
сабақты пысықтайды
2.Сұрақтарға жауап
береді.
|
1
1
|
Қалыптастырушы
бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.

|

|
P
|
«Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары және
резус - факторы» тақырыбында
бейнеролик және презентация
ұсынылады.

Тапсырма
1.
Жұптық
жұмыс. Карточкада берілген
генетикалық шартты белгілердің атауын жазу, түсіндіріп
беру.

Тапсырма 2.
Әртүрлі қан топтарының тұқымқуалауын сызба түрінде
бейнелеу.
№1.
Р – I
x III
гетерозиготалы;
№2.
P – IV x II гомозиготалы;
№3.
P – IV
x III
гомозиготалы;
№4.
P – I
x II
гетерозиготалы;
№5.
P- IV x III гетерозиготалы
№6.
P – I
x III
гомозиготалы.
Тапсырма
3.
Бинго
ойыны.
Бинго кездейсоқ
нөмір таңдап, сұрақ
ашылады.

|
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен
танысады.
Тапсырма 1.
Оқушылар жанындағы оқушымен жұптасып таратылған
карточкадағы тапсырманы орындайды
Тапсырма 2.
Оқушылар қан топтарының тұқым қуалауын сызба түрінде
бейнелейді.
Тапсырма 3.
Оқушылар бинго ойынын ойнап, кездейсоқ шыққан нөмірдегі
сұраққа жауап береді. Ойын барысында оқушыларға жеңілдік жасалған
бинго нөмірлері шығуы мүмкін.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
қазақша
ынталандыру стикерлері таратылады.

Тапсырма 1.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Адамның қан топтарын бір –
бірінен ажыратады.
|
-
Оқушылар адам қан топтарының
белгіленуін біледі.
|
2
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.

Тапсырма 2.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Әртүрлі қан топтарының тұқым
қуалауын анықтау.
|
1.Оқушылар қан топтарының
тұқым қуалауын анықтайды.
|
3
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.

Тапсырма 3.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Қан топтарының тұқым қуалау
заңдылықтары және резус -
фактор
|
-
Оқушылар жаңа тақырыпты
қорытындылайды
|
3
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
|
https://www.canva.com/design/DAF8g-NoPRw/hMTpZ3Hjd52_jPnfgx6Ttw/edit?utm_content=DAF8g-NoPRw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Оқулық
Алматы: «Атамұра» 2019.
173-174 бет
Н.Г.Асанов
А.Соловьева,Б.Ибраимова
Оқулық
Алматы: «Атамұра» 2019. 175-176
бет
Н.Г. Асанов
А.Соловьева, Б.Ибраимова
|