Материалдар / § 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.

§ 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып § 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру. ҚМЖ жұмысында барлық ресурстар қолжетімді. Презентация, Educaplay платформасында тапсырма, Жарық әдісі арқылы топқа бөлу, топтық тапсырмалар берілген,
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін :

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§ 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.10 шежіре сызбасын құру

Сабақтың мақсаты:

  • Шежіре сызбасын құру.

ОДД

Білу және түсіну

Қолдану

Талдау

Синтез

Бағалау

  • Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Сергіту сәті «Жүректен жүрекке» оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.






Оқушылар жүректі жалғау арқылы бір – біріне тілектерін айтады.

Барлық оқушы қатысады.






Өткен білімді еске түсіру.

«Додокаэдр әдісін» қолдану арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойылады.

Сұрақтар:

1.Генеологиялық әдіс ?

2.Генеологиялық әдістің кемшілігі ?

3.Цитогенетикалық әдіс ?

4.Егіздік әдіс ?

5.Имунногенетикалық әдіс ?

6.Биологиялық әдіс ?

7.Популяциялық – статистикалық әдіс ?

8.Гибридологиялық әдіс адам генетикасына қолданылама?

9.Генеологиялық шежіре ?

10.Цитогенетикалық зерттеуге үлес қосқан ғалымдар ?

11.Егіздер қандай екі түрге бөлінеді ?

12.Харди – Вайнберг заңы ?

Оқушылар додокаэдр добын бір – біріне лақтырады. Ұстаған адам өзіне түскен сұраққа жауап береді.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

2.Сұрақтарға жауап береді.



2





2













Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.





Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу.

30 - минут

«Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеалогиялық шежіре құрастыру.» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.





Тапсырма 1.

Educaplay платформасында сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтарға жауап беру арқылы бақаны суға батырмай өткізу керек.














Топтық жұмыс: «Жарық» әдісі арқылы топқа бөлінеді.


Тапсырма 2.

Постер жасау.

1 – топ: Адамға әсер етуші мутагендер.

2 – топ: Тұқым қуалайтын аурулардың алдын – алу жолдары.

3 – топ: Генеологиялық шежіре ағашын құру.

4 – топ: Мутациялық ауру түрлері.















Тапсырма 3.

«Түртіп алу» әдісі.

Сабақ барысында айтылған мәліметті және терминдерді түртіп, жазып алады.





Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.














Тапсырма 1.

Оқушылар мен дайынмын деген белгіні көтеру арқылы сұрақтарға жауап береді.Сұрақ – жауап ойыны арқылы бақаны судан өткізеді.











Оқушылар таратылған шамдарға жарық түсіру арқылы өздерінің қай топ екенін анықтайтын болады.



Тапсырма 2.

Әр топ берілген тақырыптары бойынша қосымша мәліметтерді пайдаланып, постер қорғайды.


















Тапсырма 3.

Оқушылар сабақта өткен маңызды терминдерді және мәліметтерді дәптерге жазып алады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.






Тапсырма 1.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Тұқымқуалайтын ауруларды тудырушы факторларды бідеді.

  1. Оқушылар тұқымқуалайтын ауруларды тудырушы факторларды таниды.


2





Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.






Топ атаулары:

1 – топ

2 – топ

3 – топ

4 – топ





Тапсырма 2.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

1.Адамғаәсер етуші мутагендерді біледі.

2.Тұқымқуалайтын аурулардың алдын – алу жолдарын біледі.

3.Генеологиялық шежіре ағашын құрады.

4.Мутациялық ару түрлерін біледі.

1.Оқушылар адамға әсер етуші мутагендерді біледі.


2.Тұқымқуалайтын аурулардың алдын – алу жолдарын біледі.


3.Генеологиялық шежіре құрады.


4.Мутациялық ауру түрлерін талдайды.



4





4






4




4


Тапсырма 3.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Тұқымқуалайтын аурулардың алдын алу және генеологиялық шежірені үғынды.

Оқушылар жаңа тақырыпты қорытындылайды.


2

Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

https://www.canva.com/design/DAF9LK5-yYo/YWlMqCk4SU6kOOuCedILXA/edit?utm_content=DAF9LK5-yYo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton





https://www.educaplay.com/learning-resources/17895499-learning_resource.html












<

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі