Бекітемін :
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§ 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.10 шежіре сызбасын құру |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
ОДД |
Білу және түсіну Қолдану Талдау Синтез Бағалау |
-
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті «Жүректен жүрекке» оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.
|
Оқушылар жүректі жалғау арқылы бір – біріне тілектерін айтады. Барлық оқушы қатысады.
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Өткен білімді еске түсіру. «Додокаэдр әдісін» қолдану арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойылады. Сұрақтар: 1.Генеологиялық әдіс ? 2.Генеологиялық әдістің кемшілігі ? 3.Цитогенетикалық әдіс ? 4.Егіздік әдіс ? 5.Имунногенетикалық әдіс ? 6.Биологиялық әдіс ? 7.Популяциялық – статистикалық әдіс ? 8.Гибридологиялық әдіс адам генетикасына қолданылама? 9.Генеологиялық шежіре ? 10.Цитогенетикалық зерттеуге үлес қосқан ғалымдар ? 11.Егіздер қандай екі түрге бөлінеді ? 12.Харди – Вайнберг заңы ? |
Оқушылар додокаэдр добын бір – біріне лақтырады. Ұстаған адам өзіне түскен сұраққа жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу. 30 - минут |
«Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеалогиялық шежіре құрастыру.» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.
Тапсырма 1. Educaplay платформасында сұрақтарға жауап беру. Сұрақтарға жауап беру арқылы бақаны суға батырмай өткізу керек.
Топтық жұмыс: «Жарық» әдісі арқылы топқа бөлінеді.
Постер жасау. 1 – топ: Адамға әсер етуші мутагендер. 2 – топ: Тұқым қуалайтын аурулардың алдын – алу жолдары. 3 – топ: Генеологиялық шежіре ағашын құру. 4 – топ: Мутациялық ауру түрлері.
Тапсырма 3. «Түртіп алу» әдісі. Сабақ барысында айтылған мәліметті және терминдерді түртіп, жазып алады.
|
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.
Тапсырма 1. Оқушылар мен дайынмын деген белгіні көтеру арқылы сұрақтарға жауап береді.Сұрақ – жауап ойыны арқылы бақаны судан өткізеді.
Оқушылар таратылған шамдарға жарық түсіру арқылы өздерінің қай топ екенін анықтайтын болады.
Тапсырма 2. Әр топ берілген тақырыптары бойынша қосымша мәліметтерді пайдаланып, постер қорғайды.
Тапсырма 3. Оқушылар сабақта өткен маңызды терминдерді және мәліметтерді дәптерге жазып алады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Тапсырма 1.
Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.
Топ атаулары: 1 – топ 2 – топ 3 – топ 4 – топ
Тапсырма 2.
Тапсырма 3.
Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. |
https://www.educaplay.com/learning-resources/17895499-learning_resource.html
< | |||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
§ 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.
§ 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.
Бекітемін :
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§ 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.10 шежіре сызбасын құру |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
ОДД |
Білу және түсіну Қолдану Талдау Синтез Бағалау |
-
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті «Жүректен жүрекке» оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.
|
Оқушылар жүректі жалғау арқылы бір – біріне тілектерін айтады. Барлық оқушы қатысады.
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Өткен білімді еске түсіру. «Додокаэдр әдісін» қолдану арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойылады. Сұрақтар: 1.Генеологиялық әдіс ? 2.Генеологиялық әдістің кемшілігі ? 3.Цитогенетикалық әдіс ? 4.Егіздік әдіс ? 5.Имунногенетикалық әдіс ? 6.Биологиялық әдіс ? 7.Популяциялық – статистикалық әдіс ? 8.Гибридологиялық әдіс адам генетикасына қолданылама? 9.Генеологиялық шежіре ? 10.Цитогенетикалық зерттеуге үлес қосқан ғалымдар ? 11.Егіздер қандай екі түрге бөлінеді ? 12.Харди – Вайнберг заңы ? |
Оқушылар додокаэдр добын бір – біріне лақтырады. Ұстаған адам өзіне түскен сұраққа жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу. 30 - минут |
«Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеалогиялық шежіре құрастыру.» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.
Тапсырма 1. Educaplay платформасында сұрақтарға жауап беру. Сұрақтарға жауап беру арқылы бақаны суға батырмай өткізу керек.
Топтық жұмыс: «Жарық» әдісі арқылы топқа бөлінеді.
Постер жасау. 1 – топ: Адамға әсер етуші мутагендер. 2 – топ: Тұқым қуалайтын аурулардың алдын – алу жолдары. 3 – топ: Генеологиялық шежіре ағашын құру. 4 – топ: Мутациялық ауру түрлері.
Тапсырма 3. «Түртіп алу» әдісі. Сабақ барысында айтылған мәліметті және терминдерді түртіп, жазып алады.
|
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.
Тапсырма 1. Оқушылар мен дайынмын деген белгіні көтеру арқылы сұрақтарға жауап береді.Сұрақ – жауап ойыны арқылы бақаны судан өткізеді.
Оқушылар таратылған шамдарға жарық түсіру арқылы өздерінің қай топ екенін анықтайтын болады.
Тапсырма 2. Әр топ берілген тақырыптары бойынша қосымша мәліметтерді пайдаланып, постер қорғайды.
Тапсырма 3. Оқушылар сабақта өткен маңызды терминдерді және мәліметтерді дәптерге жазып алады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Тапсырма 1.
Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.
Топ атаулары: 1 – топ 2 – топ 3 – топ 4 – топ
Тапсырма 2.
Тапсырма 3.
Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. |
https://www.educaplay.com/learning-resources/17895499-learning_resource.html
< | |||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз























