Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін :

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    § 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.4.10 шежіре сызбасын құру

    Сабақтың мақсаты:

    • Шежіре сызбасын құру.

    ОДД

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Синтез

    Бағалау

    • Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    Сергіту сәті «Жүректен жүрекке» оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.






    Оқушылар жүректі жалғау арқылы бір – біріне тілектерін айтады.

    Барлық оқушы қатысады.






    Өткен білімді еске түсіру.

    «Додокаэдр әдісін» қолдану арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойылады.

    Сұрақтар:

    1.Генеологиялық әдіс ?

    2.Генеологиялық әдістің кемшілігі ?

    3.Цитогенетикалық әдіс ?

    4.Егіздік әдіс ?

    5.Имунногенетикалық әдіс ?

    6.Биологиялық әдіс ?

    7.Популяциялық – статистикалық әдіс ?

    8.Гибридологиялық әдіс адам генетикасына қолданылама?

    9.Генеологиялық шежіре ?

    10.Цитогенетикалық зерттеуге үлес қосқан ғалымдар ?

    11.Егіздер қандай екі түрге бөлінеді ?

    12.Харди – Вайнберг заңы ?

    Оқушылар додокаэдр добын бір – біріне лақтырады. Ұстаған адам өзіне түскен сұраққа жауап береді.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

    1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

    2.Сұрақтарға жауап береді.



    2





    2













    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.





    Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу.

    30 - минут

    «Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеалогиялық шежіре құрастыру.» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.





    Тапсырма 1.

    Educaplay платформасында сұрақтарға жауап беру.

    Сұрақтарға жауап беру арқылы бақаны суға батырмай өткізу керек.














    Топтық жұмыс: «Жарық» әдісі арқылы топқа бөлінеді.


    Тапсырма 2.

    Постер жасау.

    1 – топ: Адамға әсер етуші мутагендер.

    2 – топ: Тұқым қуалайтын аурулардың алдын – алу жолдары.

    3 – топ: Генеологиялық шежіре ағашын құру.

    4 – топ: Мутациялық ауру түрлері.















    Тапсырма 3.

    «Түртіп алу» әдісі.

    Сабақ барысында айтылған мәліметті және терминдерді түртіп, жазып алады.





    Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.














    Тапсырма 1.

    Оқушылар мен дайынмын деген белгіні көтеру арқылы сұрақтарға жауап береді.Сұрақ – жауап ойыны арқылы бақаны судан өткізеді.











    Оқушылар таратылған шамдарға жарық түсіру арқылы өздерінің қай топ екенін анықтайтын болады.



    Тапсырма 2.

    Әр топ берілген тақырыптары бойынша қосымша мәліметтерді пайдаланып, постер қорғайды.


















    Тапсырма 3.

    Оқушылар сабақта өткен маңызды терминдерді және мәліметтерді дәптерге жазып алады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.






    Тапсырма 1.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Тұқымқуалайтын ауруларды тудырушы факторларды бідеді.

    1. Оқушылар тұқымқуалайтын ауруларды тудырушы факторларды таниды.


    2





    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.






    Топ атаулары:

    1 – топ

    2 – топ

    3 – топ

    4 – топ





    Тапсырма 2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    1.Адамғаәсер етуші мутагендерді біледі.

    2.Тұқымқуалайтын аурулардың алдын – алу жолдарын біледі.

    3.Генеологиялық шежіре ағашын құрады.

    4.Мутациялық ару түрлерін біледі.

    1.Оқушылар адамға әсер етуші мутагендерді біледі.


    2.Тұқымқуалайтын аурулардың алдын – алу жолдарын біледі.


    3.Генеологиялық шежіре құрады.


    4.Мутациялық ауру түрлерін талдайды.



    4





    4






    4




    4


    Тапсырма 3.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Тұқымқуалайтын аурулардың алдын алу және генеологиялық шежірені үғынды.

    Оқушылар жаңа тақырыпты қорытындылайды.


    2

    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

    https://www.canva.com/design/DAF9LK5-yYo/YWlMqCk4SU6kOOuCedILXA/edit?utm_content=DAF9LK5-yYo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton





    https://www.educaplay.com/learning-resources/17895499-learning_resource.html












    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ихсанова Ақбота Куттыбекқызы
    21 Сәуір 2024
    411
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    § 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    § 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9 сынып § 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру. ҚМЖ жұмысында барлық ресурстар қолжетімді. Презентация, Educaplay платформасында тапсырма, Жарық әдісі арқылы топқа бөлу, топтық тапсырмалар берілген,
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін :

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    § 42 Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеологиялық шежіре құрастыру.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.4.10 шежіре сызбасын құру

    Сабақтың мақсаты:

    • Шежіре сызбасын құру.

    ОДД

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Синтез

    Бағалау

    • Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    Сергіту сәті «Жүректен жүрекке» оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.






    Оқушылар жүректі жалғау арқылы бір – біріне тілектерін айтады.

    Барлық оқушы қатысады.






    Өткен білімді еске түсіру.

    «Додокаэдр әдісін» қолдану арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойылады.

    Сұрақтар:

    1.Генеологиялық әдіс ?

    2.Генеологиялық әдістің кемшілігі ?

    3.Цитогенетикалық әдіс ?

    4.Егіздік әдіс ?

    5.Имунногенетикалық әдіс ?

    6.Биологиялық әдіс ?

    7.Популяциялық – статистикалық әдіс ?

    8.Гибридологиялық әдіс адам генетикасына қолданылама?

    9.Генеологиялық шежіре ?

    10.Цитогенетикалық зерттеуге үлес қосқан ғалымдар ?

    11.Егіздер қандай екі түрге бөлінеді ?

    12.Харди – Вайнберг заңы ?

    Оқушылар додокаэдр добын бір – біріне лақтырады. Ұстаған адам өзіне түскен сұраққа жауап береді.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

    1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

    2.Сұрақтарға жауап береді.



    2





    2













    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.





    Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу.

    30 - минут

    «Адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу. Генеалогиялық шежіре құрастыру.» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.





    Тапсырма 1.

    Educaplay платформасында сұрақтарға жауап беру.

    Сұрақтарға жауап беру арқылы бақаны суға батырмай өткізу керек.














    Топтық жұмыс: «Жарық» әдісі арқылы топқа бөлінеді.


    Тапсырма 2.

    Постер жасау.

    1 – топ: Адамға әсер етуші мутагендер.

    2 – топ: Тұқым қуалайтын аурулардың алдын – алу жолдары.

    3 – топ: Генеологиялық шежіре ағашын құру.

    4 – топ: Мутациялық ауру түрлері.















    Тапсырма 3.

    «Түртіп алу» әдісі.

    Сабақ барысында айтылған мәліметті және терминдерді түртіп, жазып алады.





    Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.














    Тапсырма 1.

    Оқушылар мен дайынмын деген белгіні көтеру арқылы сұрақтарға жауап береді.Сұрақ – жауап ойыны арқылы бақаны судан өткізеді.











    Оқушылар таратылған шамдарға жарық түсіру арқылы өздерінің қай топ екенін анықтайтын болады.



    Тапсырма 2.

    Әр топ берілген тақырыптары бойынша қосымша мәліметтерді пайдаланып, постер қорғайды.


















    Тапсырма 3.

    Оқушылар сабақта өткен маңызды терминдерді және мәліметтерді дәптерге жазып алады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.






    Тапсырма 1.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Тұқымқуалайтын ауруларды тудырушы факторларды бідеді.

    1. Оқушылар тұқымқуалайтын ауруларды тудырушы факторларды таниды.


    2





    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.






    Топ атаулары:

    1 – топ

    2 – топ

    3 – топ

    4 – топ





    Тапсырма 2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    1.Адамғаәсер етуші мутагендерді біледі.

    2.Тұқымқуалайтын аурулардың алдын – алу жолдарын біледі.

    3.Генеологиялық шежіре ағашын құрады.

    4.Мутациялық ару түрлерін біледі.

    1.Оқушылар адамға әсер етуші мутагендерді біледі.


    2.Тұқымқуалайтын аурулардың алдын – алу жолдарын біледі.


    3.Генеологиялық шежіре құрады.


    4.Мутациялық ауру түрлерін талдайды.



    4





    4






    4




    4


    Тапсырма 3.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Тұқымқуалайтын аурулардың алдын алу және генеологиялық шежірені үғынды.

    Оқушылар жаңа тақырыпты қорытындылайды.


    2

    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

    https://www.canva.com/design/DAF9LK5-yYo/YWlMqCk4SU6kOOuCedILXA/edit?utm_content=DAF9LK5-yYo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton





    https://www.educaplay.com/learning-resources/17895499-learning_resource.html












    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 9 сынып
    21.04.2024
    411
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ихсанова Ақбота Куттыбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации