Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.5.1.7.Екі амалмен шешілетін
есептерді модельдеу және
шығару.
2.5.1.8 Құрама есептердің
шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде
модельдеу.
2.1.2.8 Мынадай жағдайларда:
34+ 23, 57-23, 47+33, 80-47,100-35 екі таңбалы сандарды қосу және
азайту алгоритмдерін қолдану
2.4.3.1 100-ге
дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын
анықтау
|
Сабақтың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
10минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Ұйымдастыру
Сыныпты
түгелдеу
Сәлемдесу
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
6-тапсырма
Құрама есепті әртүрлі тәсілмен
шығар
Ұ
л-7
Қ
ыз-8
Д
омбырамен-6
Жетігенмен-?
7+8-6=15-6=9
Жауабы: Жетігенде 9 оқушы
ойнады
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Есепті қысқаша түрде модельде
және оны шығар
Ф утбол-22
оқушы
В
олейбол-?,10-ы
кем
22-10=12
Жауабы: Волейболды 12 оқушы
ойнады
2
-тапсырма
Есептің сызбасын сал және оны
шығар.
12 5-еуі
артық
?
ою
Ж
ұлдыз-12
М ақпал-?,5-еуі артық
Барлығы-?
ою
(12+5)+12=17+12=29
Жауабы: Барлығы 29 ою
ойды
3-тапсырма
Есепті
шығар
Барлығы-16
бала
Қобызда-2
бала
Сырнайда-4
бала
Домбырада-
?бала
16-(2+4)=16-6=10
Жауабы: Домбырада 10 бала
ойнайды
4-тапсырма
Есепті
шығар
Барлығы-32
Келді-10+20
Келмеді-?
32-(10+20)=32-30=2
Жауабы:
Дайындыққа 2
бала
келмеді
5-тапсырма
Есепті
шығар
Шешуі:
(13+18)-7=31-7=24
Жауабы: Шаруашылықта 24
трактор бар
6-тапсырма
Сурет бойынша есеп құрастыр
және оны шығар
Бағбан бау-бақшадан барлығы
27кг болатын жемістер мен көкөніс терді. Оның 21кг-ы өрік, алманың
салмағы қанша болса, одан 2 кг-ы артық дарбыз алды. Бағбан қанша кг
дарбыз алды?
Ө рік-21кг
27кг
А
лма-?кг
Дарбыз-? кг, 2кг
артық
27кг-21кг=6кг(алма)
6кг+2кг=8кг
Жауабы: Дарбыз
8кг
Үй
тапсырмасы
Өз ойыңнан есеп құрастыр және
оны шығар
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын оқып
береді
Есепті
шығарады
Есептің сызбасын салады және
шығарады
Тапсырманы
орындайды
Есепті
шығарады
Жаттығу
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Есеп
құрастырады
Есепті
шығарады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Есептің шартын
құрады-1б
Шешуін тауып,жауабын
жазады-1
ҚБ:
«Өзін өзі бағалау»
әдісі
Дескриптор:
Есепті қысқаша жазба түрінде
шығарады-1б
Дескриптор:
Екі амалмен шешілетін
есептерді сызба түрінде модельдейді және
шығарады-1б
Дескриптор:
Есептің шартын құрып,шешуін
табады-1б
Жарайсың!
Дескриптор:
Дайыңдыққа келмеген балалар
санын анықтайды-1б
Дескриптор:
Шаруашылықтағы трактор санын
табады-1б
Есептің қысқаша жазуын оқи
алады
Дескриптор:
Сурет бойынша есеп құрастырады
және оны шығарады -1б
Дескриптор:
Есеп құрастырып, шартын
құрады-1б
Шешуін тауып,жауабын
жазады-1б
«Білім шыңы»
әдісі
|
Суреттер
оқулық
Жұмыс
дәптері
Кеспе
сандар
Суреттер
оқулық
Жұмыс
дәптері
Тақта, жұмыс
дәптері
оқулық
Қимылдар
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|