Материалдар / № 4 Қазақ елінің тұңғыш президенті.docx 9-сынып. 2-тоқсан

№ 4 Қазақ елінің тұңғыш президенті.docx 9-сынып. 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу;; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
179
9 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 9

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ елінің тұңғыш президенті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу;;

9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Оқылым стратегияларын қолданып, негізгі ойды анықтайды, құрмалас сөйлем жасалу жолдарымен танысады;

Көпшілігі: Оқылымның: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу стратегияларын қолданады, құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін талдай біледі;

Кейбір оқушылар: белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана біледі, құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын қатыстырып, мысалдар жаза алады.

Бағалау критерийі

  • Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктейді;

  • Зерттеп, пікірін білдіреді;

  • құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін біледі.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






















Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Тұлғаны таны» әдісі.

Өздерің білетін және қосымша мәліметтерді пайдаланып және «Артық болмас білгенің» айдарындағы пікірлерді пайдаланып, «Президент» сөзіне қатысты өзіндік түсініктеріңді «Бестармақ» әдісімен жазыңдар.

Бірінші тармақ (жол) – 1 зат есім.

Екінші тармақ – 2 сын есім.

Үшінші тармақ – 3 етістік.

Төртінші тармақ – кез келген сөз таптарынан тұратын 4 сөз.

Бесінші тармақ (әдетте зат есім) тағы да бір сөзден тұрады.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Оқулықтағы 2-оқылым тапсырмасын оқу.

1-топ. мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.

Екі түрлі түсініктеме күнделігі

Тұжырым

Түсіндірме




2-топ. тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды.

ИНСЕРТ әдісі

V білетін ақпарат

+ Жаңа ақпарат

! Мені таңғалдырды

? Көңілімде сұрақ туындайды





3-топ. тақырып мақсатына сай зерттеп оқиды.

Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты мәтінді комментарий жасап оқиды;

  • мәтінді іріктеп оқиды;

  • мәтінді зерттеп оқиды.

  • Өз жұмыстарын қорғайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

4-тапсырма. Оқылым мәтіні бойынша құрмалас сөйлемнің түрлерін анықтап, кестеге жазыңдар. Олардан аралас сөйлем жасаңдар.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтіні бойынша құрмалас сөйлемнің түрлерін анықтайды;

  • кестеге жазады;

  • Олардан аралас сөйлем жасайды;

  • Жасалу жолын түсіндіреді.

ҚБ

6-тапсырма. Екі топқа бөлініп, тапсырмаларды орындаңдар.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтіні бойынша 3 дәйек сөз анықтайды;

  • кестеге жазады;

  • тақырыпқа байланысты аннотация жазады.

ҚБ

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

1,2,3 сандары бойынша топқа бөлінеді.


«Бестармақ» әдісімен Елбасы туралы өз көқарастарын жазады.





Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.





Оқулықтағы 2-оқылым мәтінін тақырыпқа байланысты мәтінді комментарий жасап оқиды;

мәтінді іріктеп оқиды;

мәтінді зерттеп оқиды.

Өз жұмыстарын қорғайды.













Грамматикалық тақырыпты меңгереді.




Грамматикалық тапсырм а орындайды.


Оқылым мәтіні бойынша құрмалас сөйлемнің түрлерін анықтайды;

кестеге жазады;

Олардан аралас сөйлем жасайды;

Жасалу жолын түсіндіреді.






Оқылым мәтіні бойынша 3 дәйек сөз анықтайды;

кестеге жазады;

тақырыпқа байланысты аннотация жазады.

Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ




























ҚБ
























ҚБ







ҚБ




ОӘК материалдары

Топқа бөліну қағаздары


Ойтүрткі сұрақтар жазылған кеспе қағаздар.











ОӘК материалдары

















Рефлексия


Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?












































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ