Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Оқылым стратегияларын
қолданып, негізгі ойды анықтайды, құрмалас сөйлем жасалу жолдарымен
танысады;
Көпшілігі: Оқылымның: комментарий жасау,
іріктеп оқу, зерттеп оқу стратегияларын
қолданады, құрмалас сөйлем жасалу
жолдарын, түрлерін талдай
біледі;
Кейбір
оқушылар: белгілі бір мақсат үшін
оқылым стратегияларын тиімді қолдана біледі, құрмалас сөйлемнің
жасалу жолдарын қатыстырып, мысалдар жаза
алады.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
Қызығушылықты
ояту.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Тұлғаны таны»
әдісі.
Өздерің білетін және қосымша
мәліметтерді пайдаланып және «Артық болмас білгенің» айдарындағы
пікірлерді пайдаланып, «Президент» сөзіне қатысты өзіндік
түсініктеріңді «Бестармақ» әдісімен
жазыңдар.
Бірінші тармақ (жол)
– 1 зат есім.
Екінші тармақ – 2
сын есім.
Үшінші тармақ – 3
етістік.
Төртінші тармақ –
кез келген сөз таптарынан тұратын 4
сөз.
Бесінші тармақ
(әдетте зат есім) тағы да бір сөзден
тұрады.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Оқулықтағы 2-оқылым
тапсырмасын оқу.
1-топ. мәтіннен алынған
тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып
оқиды.
Екі түрлі түсініктеме
күнделігі
2-топ. тақырыпқа
қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп
оқиды.
ИНСЕРТ
әдісі
V білетін
ақпарат
|
+ Жаңа
ақпарат
|
! Мені
таңғалдырды
|
? Көңілімде сұрақ
туындайды
|
|
|
|
|
3-топ. тақырып
мақсатына сай зерттеп
оқиды.
Дескриптор:
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН. ӘТН.
4-тапсырма.
Оқылым мәтіні бойынша құрмалас сөйлемнің түрлерін анықтап, кестеге
жазыңдар. Олардан аралас сөйлем
жасаңдар.
Дескриптор:
-
Оқылым мәтіні
бойынша құрмалас сөйлемнің түрлерін
анықтайды;
-
кестеге
жазады;
-
Олардан аралас
сөйлем жасайды;
-
Жасалу жолын
түсіндіреді.
ҚБ
6-тапсырма. Екі
топқа бөлініп, тапсырмаларды
орындаңдар.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар назарын
сабаққа аударады.
1,2,3 сандары
бойынша топқа бөлінеді.
«Бестармақ» әдісімен
Елбасы туралы өз көқарастарын
жазады.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын анықтайды.
Оқулықтағы 2-оқылым
мәтінін тақырыпқа байланысты мәтінді комментарий жасап
оқиды;
мәтінді іріктеп
оқиды;
мәтінді зерттеп
оқиды.
Өз жұмыстарын
қорғайды.
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық
тапсырм а орындайды.
Оқылым мәтіні
бойынша құрмалас сөйлемнің түрлерін
анықтайды;
кестеге
жазады;
Олардан аралас
сөйлем жасайды;
Жасалу жолын
түсіндіреді.
Оқылым мәтіні
бойынша 3 дәйек сөз
анықтайды;
кестеге
жазады;
тақырыпқа байланысты
аннотация жазады.
|
Қалыптастырушы
бағалаулар
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
ОӘК
материалдары
Топқа бөліну
қағаздары
Ойтүрткі сұрақтар
жазылған кеспе қағаздар.
ОӘК
материалдары
|