Материалдар / № 5 Атом өнеркәсібі.docx
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

№ 5 Атом өнеркәсібі.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.3.4.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
132
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Экология: ядролық және мұнай өндірістері. Шешендік сөздер

Мектеп:

Сыныбы: 11

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Атом өнеркәсібі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

11.3.4.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: ғылыми стильдің ерекшеліктерін білу, алынған ақпаратты конспектілей білу;

Көпшілігі: таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру;

Кейбір оқушылар: таза ғылыми стильдегі дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.

Бағалау критерийлері:

  • таза ғылыми стильді тілдік құралдары арқылы дәлелдейді;

  • оқылым және тыңдалым материалдарын меңгереді;

  • алынған ақпараттар бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгереді;

  • негізгі ақпаратты іріктейді.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



























Сабақтың ортасы:

30 мин.



















І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру:

- Балалар, бәріміз шаттық шеңберіне жиналайық. Енді бір-бірімізге бүгінгі күніміздің тамаша өтуіне арнап жақсы тілектер айтайық. (Оқушылар «Досыммен бірге» ойыны арқылы бір-біріне бүгінгі күннің көңілді өтуіне арнаған тілектерін айтады.)

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту. Ойтүрткі сұрақтарына жауап

беріңдер.

1. Өнеркәсіптің қандай түрлерін білесіңдер?

2. Атом өнеркәсібінің ел өмірінде алатын орны қандай?

Атом өнеркәсібінің адамзатқа тигізетін зардабы туралы өзара диалог құрыңдар. Талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда баға беріңдер.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Таза ғылыми стильдегі мәтінді оқып, құрылымын, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар.

Тапсырма.

1.Мәтіннен тақырыпқа қатысты терминдер мен ұғымдарды теріп жазыңыз. __________________________________________________________

2. Мәтінде айтылу мақсатына қарай сөйлемнің қандай түрлері қолданылған? Мысал келтіріңіз __________________________________________________________

3. Етістіктер қай шақта қолданылған? Мысалдар келтіріңіз. __________________________________________________________

4. Мәтінде ғылыми стильге тән қандай шартты белгі кездеседі? Дәлел келтіріңіз. __________________________________________________________Дескриптор:

  • - мәтіннің стилін анықтайды;

  • - стильге тән дәлелдер келтіреді;

  • - мәтіннен тақырыпқа қатысты терминдер мен ұғымдарды теріп

  • жазады;

  • - сөйлем түрлерін ажыратады;

  • - мысал келтіреді;

  • - етістіктің шақтарын анықтайды;

  • - мысал келтіреді;

  • - ғылыми стильге тән шартты белгілерді табады;

  • - қолданылу мақсатын түсіндіреді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-тапсырма. Оқылым материалы бойынша негізгі ақпаратты іріктеп, түртіп жазыңдар (конспектілеңдер).

1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді теріп жазыңыз. ________________________________________________________________

2. Мәтінде берілген бірнеше жай сөйлемді бір құрмалас сөйлемге немесе құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдырыңыз. ________________________________________________________________3. Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдаңыз (50 сөз). ________________________________________________________________

Дескриптор:

  • Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді теріп жазады;

  • Мәтінде берілген бірнеше жай сөйлемді бір құрмалас сөйлемге немесе құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдырады;

  • Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдап жазады.

ҚБ

Берілген үлгіні негізге алып, жұптарыңның үй тапсырмасына – «Дүниежүзілік экологиялық дағдарыс» тақырыбындағы жазба жұмысына сыни пікір жазыңдар.

Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.





Оқушылар ойтүрткі сұрақтарына жауап беріп, өз ойларын білдіреді.


Диалог құру арқылы бүгінгі тақырыпты анықтайды.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.




Таза ғылыми стильдегі мәтінді оқып, құрылымын, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар.


Мәтіннің стилін анықтайды;

стильге тән дәлелдер келтіреді;

мәтіннен тақырыпқа қатысты терминдер мен ұғымдарды теріп

жазады;

сөйлем түрлерін ажыратады;

мысал келтіреді;

етістіктің шақтарын анықтайды;

мысал келтіреді;

ғылыми стильге тән шартты белгілерді табады;

қолданылу мақсатын түсіндіреді.







Оқылым материалы бойынша негізгі ақпаратты іріктеп, түртіп жазыңдар (конспектілеңдер)•Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді теріп жазады;

Мәтінде берілген бірнеше жай сөйлемді бір құрмалас сөйлемге немесе құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдырады;

Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдап жазады.


Берілген үлгіні негізге алып, жұптарыңның үй тапсырмасына – «Дүниежүзілік экологиялық дағдарыс» тақырыбындағы жазба жұмысына сыни пікір жазыңдар.

Қалыптастырушы бағалау













ҚБ







































ҚБ























ҚБ






11-сынып қазақ тілі


























(«Қазақ энциклопедиясы», 5-том)































































Сабақтың соңы:

3 мин.


«Бәрі сенің қолыңда»

Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты

Сұқ саусақ – мына сұрақ бойынша мен нақты жауап алдым

Ортаңғы саусақ – мен үшін қиын болғаны (маған ұнамады)

Аты жоқ саусақ – мен психологиялық ортаны қалай бағалаймын

Шынашақ – мен үшін жеткіліксіз болды










































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!