Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы:
30 мин.
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру:
- Балалар, бәріміз шаттық
шеңберіне жиналайық. Енді бір-бірімізге бүгінгі күніміздің тамаша
өтуіне арнап жақсы тілектер айтайық. (Оқушылар «Досыммен бірге»
ойыны арқылы бір-біріне бүгінгі күннің көңілді өтуіне арнаған
тілектерін айтады.)
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ.
Қызығушылықты
ояту. Ойтүрткі сұрақтарына
жауап
беріңдер.
1. Өнеркәсіптің қандай
түрлерін білесіңдер?
2. Атом өнеркәсібінің ел
өмірінде алатын орны қандай?
Атом өнеркәсібінің адамзатқа
тигізетін зардабы туралы өзара диалог құрыңдар. Талқылау сұрақтарын
құрастырып, сыни тұрғыда баға
беріңдер.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
мен бағалау критерийлерін
анықтайды.
ІІ. ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Таза ғылыми стильдегі
мәтінді оқып, құрылымын, жанрлық ерекшеліктерін
талдаңдар.
Тапсырма.
1.Мәтіннен тақырыпқа
қатысты терминдер мен ұғымдарды теріп жазыңыз.
__________________________________________________________
2. Мәтінде айтылу
мақсатына қарай сөйлемнің қандай түрлері қолданылған? Мысал
келтіріңіз
__________________________________________________________
3. Етістіктер қай
шақта қолданылған? Мысалдар келтіріңіз.
__________________________________________________________
4. Мәтінде ғылыми
стильге тән қандай шартты белгі кездеседі? Дәлел келтіріңіз.
__________________________________________________________Дескриптор:
-
- мәтіннің стилін
анықтайды;
-
- стильге тән дәлелдер
келтіреді;
-
- мәтіннен тақырыпқа қатысты
терминдер мен ұғымдарды
теріп
-
жазады;
-
- сөйлем түрлерін
ажыратады;
-
- мысал
келтіреді;
-
- етістіктің шақтарын
анықтайды;
-
- мысал
келтіреді;
-
- ғылыми стильге тән шартты
белгілерді табады;
-
- қолданылу мақсатын
түсіндіреді.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
3-тапсырма. Оқылым материалы бойынша
негізгі ақпаратты іріктеп, түртіп жазыңдар
(конспектілеңдер).
1.Мәтіндегі
негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді теріп
жазыңыз. ________________________________________________________________
2. Мәтінде
берілген бірнеше жай сөйлемді бір құрмалас сөйлемге немесе құрмалас
сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдырыңыз.
________________________________________________________________3.
Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды
ықшамдаңыз (50 сөз). ________________________________________________________________
Дескриптор:
-
Мәтіндегі негізгі ойды
білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді теріп
жазады;
-
Мәтінде берілген бірнеше жай
сөйлемді бір құрмалас сөйлемге немесе құрмалас сөйлемдерді жай
сөйлемдерге
айналдырады;
-
Автор ойын, баяндау желісін
сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдап
жазады.
ҚБ
Берілген үлгіні негізге
алып, жұптарыңның үй тапсырмасына – «Дүниежүзілік экологиялық
дағдарыс» тақырыбындағы жазба жұмысына сыни пікір
жазыңдар.
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
назарын сабаққа
аудару.
Оқушылар ойтүрткі сұрақтарына
жауап беріп, өз ойларын
білдіреді.
Диалог құру арқылы бүгінгі
тақырыпты анықтайды.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен
бағалау критерийлерін
анықтайды.
Таза ғылыми стильдегі мәтінді
оқып, құрылымын, жанрлық ерекшеліктерін
талдаңдар.
Мәтіннің стилін
анықтайды;
•стильге тән дәлелдер
келтіреді;
•мәтіннен тақырыпқа қатысты
терминдер мен ұғымдарды
теріп
•жазады;
•сөйлем түрлерін
ажыратады;
•мысал
келтіреді;
•етістіктің шақтарын
анықтайды;
•мысал
келтіреді;
•ғылыми стильге тән шартты
белгілерді табады;
•қолданылу мақсатын
түсіндіреді.
Оқылым материалы бойынша
негізгі ақпаратты іріктеп, түртіп жазыңдар
(конспектілеңдер)•Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді,
сөйлемдерді теріп
жазады;
• Мәтінде берілген бірнеше жай
сөйлемді бір құрмалас сөйлемге немесе құрмалас сөйлемдерді жай
сөйлемдерге
айналдырады;
• Автор ойын, баяндау желісін
сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдап
жазады.
Берілген үлгіні негізге алып,
жұптарыңның үй тапсырмасына – «Дүниежүзілік экологиялық дағдарыс»
тақырыбындағы жазба жұмысына сыни пікір
жазыңдар.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып қазақ
тілі
(«Қазақ энциклопедиясы»,
5-том)
|