Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі
(ғылыми, ресми іс - қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет,
ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын,
мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін
салыстыра талдау;
11.3.4.1 - оқылым және
тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің)
әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты
іріктеу;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
«Мұнай өнеркәсібі және
қоршаған орта» туралы әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын,
автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,
тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі
жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты
іріктеу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сынып оқушыларының назарын
сабаққа аудару.
1,2,3 деп санау арқылы топқа
бөлу.
Қызығушылықты
ояту.
Мұнай туралы 7 факт
келтіріледі.
Мұнай - көмірсутектер қоспасы;
жанатын майлы
сұйықтық;
судан
жеңіл;
қызыл-қоңыр, кейде қара түске
жақын немесе әлсіз жасыл-сары, тіпті түссіз түрі де
кездеседі;
өзіндік иісі
бар;
жерде тұнбалық қабатында
орналасады;
пайдалы қазбалардың ең
маңызды түрі.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ.
Тақырыпқа байланысты
бейнематериал тыңдайды.
«Мұнай дегеніміз
не?»
https://www.youtube.com/watch?v=nveEOflmq6U
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ
Тапсырма. Әртүрлі стильдегі мәтіндердің
тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау
жасаңыз.
1-мәтін
2-мәтін.
Топтық жұмыс. Оқушылар екі
мәтін үзіндісін салыстыра
талдайды.
Мәтіндердің
тақырыбы
|
|
Мәтіндердің
мақсаты
|
|
Мақсатты
аудиториясы
|
|
Мәтін
құрылымы
|
|
Стилі мен
жанры
|
|
Мәтіннің тілдік
ерекшелігі
|
|
Дескриптор:
-
Мәтіннің тақырыбын
анықтайды;
-
Мәтіндердің мақсатын
анықтайды;
-
Мақсатты аудиториясын
анықтайды;
-
Мәтін құрылымын
талдайды;
-
Стилі мен жанрын
талдайды;
-
Мәтіндегі тілдік құралдарды
анықтайды;
ҚБ
ІІІ. ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
Тапсырма.
Дескриптор:
-
Көркемдегіш құралдарды ұтымды
қолданады;
-
Шығармашылық жұмыс
орындайды;
-
Жұбының шығармашылық жұмысына
сын айтады.
ҚБ
|
Сынып оқушыларының назарын
сабаққа аудару.
Оқушылар
сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Оқушылар ой
тұжырымдайды.
.
Топтық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Оқушылар жеке жұмыс
орындайды.
|
ҚБ
«Жүрек»
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
https://www.youtube.com/watch?v=nveEOflmq6U
(«Қазақстанның
пайдалы
қазбалары»
кітабынан)
(Айтуар
Өтегенов)
|