|
Бөлім: Табиғат және экология. |
Мектеп: Пәні: қазақ тілі |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шешендік-ақылмен билеу өнері. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 11.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
тарих |
|||||
|
Алдыңғы білім |
Табиғат және экология. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар «Табиғат және экология» туралы туралы ойларын айтады.
Қызығушылықты ояту. Ой шақыру. - Балалар, берілген даналық сөздердің мағынасын ашыңдар. 1. Атаның ат тұяғы жеткен жер – балаға мирас. 2. Таза болса табиғат, аман болар адамзат. 3. Шешендік – ақылмен билеу өнері. Дала философтары – қазақ жырауларының толғауларынан алынған үзінділерді авторларымен сәйкестендіріңдер. «Табиғат және экология» тақырыбымен байланысын анықтаңдар.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар берілген даналық сөздердің мағынасын ашады. Дала философтары – қазақ жырауларының толғауларынан алынған үзінділерді авторларымен сәйкестендіріңдер. «Табиғат және экология» тақырыбымен байланысын анықтайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінді оқыңдар. Сырымның тапқырлығы мен шешендігіне «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы баға беріңдер.
1-мәтін
Дескриптор:
ҚБ 2-мәтін. Шешендік сөзді түсініп оқыңдар. Негізгі идеяны анықтаңдар.
Дескриптор:
ҚБ
3-мәтін. Мәтінді оқыңдар. Өз пікірлеріңді «Үш түрлі күнделік» кестесіне жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
Үш мәтінге салыстырмалы талдау жасайды.
Дескриптор:
ҚБ. Бағалау. |
Мәтінді оқыңдар. Сырымның тапқырлығы мен шешендігіне «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы баға беріңдер. Шешендік сөзді түсініп оқыңдар. Негізгі идеяны анықтаңдар. Мәтінді оқыңдар. Өз пікірлеріңді «Үш түрлі күнделік» кестесіне жазыңдар. Мәтіндегі үнаған үзіндіні анықтайды; Үзіндіге байланысты өз пікірін білдіреді; Өмірден мысал келтіру арқылы дәлелдейді. Мәтіннің тақырыбын анықтайды; автор көзқарасын көрсетеді; мәтіннің мақсатын көрсетеді; құрылымы мен тілдік ерекшелігін талдайды. |
Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша»
Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша»
Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша»
Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша»
|
11-сынып Қазақ тілі оқулығы Оқулықпен жұмыс А3 парағы,оқулық, маркер («Сөз тапқанға қолқа жоқ» кітабынан) («Қазақтың би-шешендері» жинағынан) (А.Мырзағұлова) |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
||||
|
Үй жұмысы |
8-тапсырма. |
|
||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
|
|
|
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
|||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№ 5 Шешендік-ақылмен билеу өнері.docx ҚГБ 11-сынып. 3-тоқсан
№ 5 Шешендік-ақылмен билеу өнері.docx ҚГБ 11-сынып. 3-тоқсан
|
Бөлім: Табиғат және экология. |
Мектеп: Пәні: қазақ тілі |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шешендік-ақылмен билеу өнері. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 11.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
тарих |
|||||
|
Алдыңғы білім |
Табиғат және экология. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар «Табиғат және экология» туралы туралы ойларын айтады.
Қызығушылықты ояту. Ой шақыру. - Балалар, берілген даналық сөздердің мағынасын ашыңдар. 1. Атаның ат тұяғы жеткен жер – балаға мирас. 2. Таза болса табиғат, аман болар адамзат. 3. Шешендік – ақылмен билеу өнері. Дала философтары – қазақ жырауларының толғауларынан алынған үзінділерді авторларымен сәйкестендіріңдер. «Табиғат және экология» тақырыбымен байланысын анықтаңдар.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар берілген даналық сөздердің мағынасын ашады. Дала философтары – қазақ жырауларының толғауларынан алынған үзінділерді авторларымен сәйкестендіріңдер. «Табиғат және экология» тақырыбымен байланысын анықтайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінді оқыңдар. Сырымның тапқырлығы мен шешендігіне «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы баға беріңдер.
1-мәтін
Дескриптор:
ҚБ 2-мәтін. Шешендік сөзді түсініп оқыңдар. Негізгі идеяны анықтаңдар.
Дескриптор:
ҚБ
3-мәтін. Мәтінді оқыңдар. Өз пікірлеріңді «Үш түрлі күнделік» кестесіне жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
Үш мәтінге салыстырмалы талдау жасайды.
Дескриптор:
ҚБ. Бағалау. |
Мәтінді оқыңдар. Сырымның тапқырлығы мен шешендігіне «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы баға беріңдер. Шешендік сөзді түсініп оқыңдар. Негізгі идеяны анықтаңдар. Мәтінді оқыңдар. Өз пікірлеріңді «Үш түрлі күнделік» кестесіне жазыңдар. Мәтіндегі үнаған үзіндіні анықтайды; Үзіндіге байланысты өз пікірін білдіреді; Өмірден мысал келтіру арқылы дәлелдейді. Мәтіннің тақырыбын анықтайды; автор көзқарасын көрсетеді; мәтіннің мақсатын көрсетеді; құрылымы мен тілдік ерекшелігін талдайды. |
Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша»
Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша»
Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша»
Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша»
|
11-сынып Қазақ тілі оқулығы Оқулықпен жұмыс А3 парағы,оқулық, маркер («Сөз тапқанға қолқа жоқ» кітабынан) («Қазақтың би-шешендері» жинағынан) (А.Мырзағұлова) |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
||||
|
Үй жұмысы |
8-тапсырма. |
|
||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
|
|
|
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
|||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
||||||
шағым қалдыра аласыз






















