№ 5 Шешендік-ақылмен билеу өнері.docx ҚГБ 11-сынып. 3-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 5 Шешендік-ақылмен билеу өнері.docx ҚГБ 11-сынып. 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 11.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: Табиғат және экология.

Мектеп: Пәні: қазақ тілі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 11

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Шешендік-ақылмен билеу өнері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

11.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.

Сабақтың мақсаты

Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.

Бағалау критерийі

  • әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды;

  • оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеп жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

тарих

Алдыңғы білім

Табиғат және экология.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар «Табиғат және экология» туралы туралы ойларын айтады.

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.

- Балалар, берілген даналық сөздердің мағынасын ашыңдар.

1. Атаның ат тұяғы жеткен жер – балаға мирас.

2. Таза болса табиғат, аман болар адамзат.

3. Шешендік – ақылмен билеу өнері.

Дала философтары – қазақ жырауларының толғауларынан алынған үзінділерді авторларымен сәйкестендіріңдер. «Табиғат және экология» тақырыбымен байланысын анықтаңдар.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.


Оқушылар берілген даналық сөздердің мағынасын ашады.


Дала философтары – қазақ жырауларының толғауларынан алынған үзінділерді авторларымен сәйкестендіріңдер. «Табиғат және экология» тақырыбымен байланысын анықтайды.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау













ҚБ



Сабақтың ортасы






















ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Мәтінді оқыңдар. Сырымның тапқырлығы мен шешендігіне «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы баға беріңдер.



1-мәтін

Дескриптор:

  • Мәтіндегі әсер еткен үзіндіні анықтайды;

  • Сол үзінді туралы пікірін білдіреді.

ҚБ

2-мәтін. Шешендік сөзді түсініп оқыңдар. Негізгі идеяны анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Шешендік сөзді түсініп оқып, негізгі идеяны анықтайды.

ҚБ


3-мәтін. Мәтінді оқыңдар. Өз пікірлеріңді «Үш түрлі күнделік» кестесіне жазыңдар.


Дескриптор:

  • Мәтіндегі үнаған үзіндіні анықтайды;

  • Үзіндіге байланысты өз пікірін білдіреді;

  • Өмірден мысал келтіру арқылы дәлелдейді.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Үш мәтінге салыстырмалы талдау жасайды.

Дескриптор:

  • мәтіннің тақырыбын анықтайды;

  • автор көзқарасын көрсетеді;

  • мәтіннің мақсатын көрсетеді;

  • құрылымы мен тілдік ерекшелігін талдайды.

ҚБ. Бағалау.

Мәтінді оқыңдар. Сырымның тапқырлығы мен шешендігіне «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы баға беріңдер.

























Шешендік сөзді түсініп оқыңдар. Негізгі идеяны анықтаңдар.















Мәтінді оқыңдар. Өз пікірлеріңді «Үш түрлі күнделік» кестесіне жазыңдар.




Мәтіндегі үнаған үзіндіні анықтайды;

Үзіндіге байланысты өз пікірін білдіреді;

Өмірден мысал келтіру арқылы дәлелдейді.

















Мәтіннің тақырыбын анықтайды;

автор көзқарасын көрсетеді;

мәтіннің мақсатын көрсетеді;

құрылымы мен тілдік ерекшелігін талдайды.




























Қалыптастырушы бағалау

«Жұлдызша»














Қалыптастырушы бағалау

«Жұлдызша»






















Қалыптастырушы бағалау

«Жұлдызша»













Қалыптастырушы бағалау

«Жұлдызша»








11-сынып

Қазақ тілі

оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



(«Сөз тапқанға қолқа жоқ» кітабынан)















(«Қазақтың би-шешендері» жинағынан)






















(А.Мырзағұлова)









Сабақтың соңы


2 минут

Кері байланыс

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


Үй жұмысы

8-тапсырма.


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2025
245
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі