|
Бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017. |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Есіл жағасындағы арман қала |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, жазба жұмыстарын редакциялау. Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
І
себептерін түсіндіріңдер.
Тыңдалым мәтінінің мазмұны бойынша берілген сұрақтарға болжаммен жауап беріңдер. Аудио жазбадан (07. mp3) Е.Шаймерденовтің «Арман қала – Астана» өлеңін тыңдап, жауаптарыңды түп нұсқамен салыстырыңдар. (Оқулықтың 218-бетіндегі тыңдалым мәтіні). 1. Ақын ел астанасының ғажайып ғимараттарын неге теңейді? 2. Туған жердің төріне ту тіккен елдің көңіл күйі қандай? 3. Ақын елордаға байланысты қандай эпитет, теңеулер қолданған? 4. Елорданың ел үшін маңыздылығын қандай сөздер мен берген? (Оқушылар тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды). Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады. |
Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді. Оқушылар тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
«Шапалақ»
әдісі |
9-сынып қазақ тілі
|
|||
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану кезеңі.
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді
оқыңыз. Мәтінді оқып, рәсімделуі
арқылы жанрлық ерекшеліктерін
ажыратыңдар.

|
Мәтіннің стилі |
|
|
|
Тақырыбы |
|
|
|
Түрі |
|
|
|
Тілі |
|
|
Дескриптор:
-
Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.
-
Стильдерді ажырата алады;
3. Стиль белгілерін таба алады;
4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
5-тапсырма. «Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздерді пайдаланып, «Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазыңдар. Жолдастарыңмен алмасып, бір-біріңнің жұмыстарыңа логикалық түзетулер енгізіңдер. Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдеңдер.

Дескриптор:
-
«Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздердің мағынасын ашады;
-
«Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазады;
-
бір-бірінің жұмысына логикалық түзетулер енгізеді;
-
Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдейді.
ҚБ
«Автор орындығы». Шығармашылық жұмыстарын «Автор орындығында» оқиды.
Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңдар.
«Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздерді пайдаланып, «Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазыңдар. Жолдастарыңмен алмасып, бір-біріңнің жұмыстарыңа логикалық түзетулер енгізіңдер. Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдеңдер.
Шығармашылық жұмыстарын «Автор орындығында» оқиды.
ҚБ «Блум таксономиясы»

ҚБ «Блум таксономиясы»

9-сынып қазақ тілі
(Қ
алқаман Сарин)
|
|
||
|
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: 7-тапсырма.
|
Р |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№ 6 Есіл жағасындағы арман қала.docx9-сынып.2-тоқсан
№ 6 Есіл жағасындағы арман қала.docx9-сынып.2-тоқсан
|
Бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017. |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Есіл жағасындағы арман қала |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, жазба жұмыстарын редакциялау. Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
І
себептерін түсіндіріңдер.
Тыңдалым мәтінінің мазмұны бойынша берілген сұрақтарға болжаммен жауап беріңдер. Аудио жазбадан (07. mp3) Е.Шаймерденовтің «Арман қала – Астана» өлеңін тыңдап, жауаптарыңды түп нұсқамен салыстырыңдар. (Оқулықтың 218-бетіндегі тыңдалым мәтіні). 1. Ақын ел астанасының ғажайып ғимараттарын неге теңейді? 2. Туған жердің төріне ту тіккен елдің көңіл күйі қандай? 3. Ақын елордаға байланысты қандай эпитет, теңеулер қолданған? 4. Елорданың ел үшін маңыздылығын қандай сөздер мен берген? (Оқушылар тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды). Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады. |
Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді. Оқушылар тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
«Шапалақ»
әдісі |
9-сынып қазақ тілі
|
|||
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану кезеңі.
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді
оқыңыз. Мәтінді оқып, рәсімделуі
арқылы жанрлық ерекшеліктерін
ажыратыңдар.

|
Мәтіннің стилі |
|
|
|
Тақырыбы |
|
|
|
Түрі |
|
|
|
Тілі |
|
|
Дескриптор:
-
Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.
-
Стильдерді ажырата алады;
3. Стиль белгілерін таба алады;
4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
5-тапсырма. «Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздерді пайдаланып, «Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазыңдар. Жолдастарыңмен алмасып, бір-біріңнің жұмыстарыңа логикалық түзетулер енгізіңдер. Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдеңдер.

Дескриптор:
-
«Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздердің мағынасын ашады;
-
«Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазады;
-
бір-бірінің жұмысына логикалық түзетулер енгізеді;
-
Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдейді.
ҚБ
«Автор орындығы». Шығармашылық жұмыстарын «Автор орындығында» оқиды.
Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңдар.
«Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздерді пайдаланып, «Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазыңдар. Жолдастарыңмен алмасып, бір-біріңнің жұмыстарыңа логикалық түзетулер енгізіңдер. Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдеңдер.
Шығармашылық жұмыстарын «Автор орындығында» оқиды.
ҚБ «Блум таксономиясы»

ҚБ «Блум таксономиясы»

9-сынып қазақ тілі
(Қ
алқаман Сарин)
|
|
||
|
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: 7-тапсырма.
|
Р |
|
шағым қалдыра аласыз


ефлексия












