Материалдар / № 6 Есіл жағасындағы арман қала.docx9-сынып.2-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

№ 6 Есіл жағасындағы арман қала.docx9-сынып.2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
186
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017.

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 9

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Есіл жағасындағы арман қала

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау;

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу;

Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, жазба жұмыстарын редакциялау.

Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І . Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту. Суреттегі елорданың келбетіне қарап, «арман қала» деп аталу

себептерін түсіндіріңдер.

Тыңдалым мәтінінің мазмұны бойынша берілген сұрақтарға болжаммен жауап беріңдер. Аудио жазбадан (07. mp3) Е.Шаймерденовтің «Арман қала – Астана» өлеңін тыңдап, жауаптарыңды түп нұсқамен салыстырыңдар. (Оқулықтың 218-бетіндегі тыңдалым мәтіні).

1. Ақын ел астанасының ғажайып ғимараттарын неге

теңейді?

2. Туған жердің төріне ту тіккен елдің көңіл күйі қандай?

3. Ақын елордаға байланысты қандай эпитет, теңеулер қолданған?

4. Елорданың ел үшін маңыздылығын қандай сөздер мен

берген? (Оқушылар тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды).

Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.





Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.




Оқушылар тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





«Шапалақ» әдісі

9-сынып қазақ тілі





Сабақтың ортасы





























































































Мағынаны тану кезеңі.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз. Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңдар.

Мәтіннің стилі


Тақырыбы


Түрі


Тілі


Дескриптор:

  1. Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

  2. Стильдерді ажырата алады;

3. Стиль белгілерін таба алады;

4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

5-тапсырма. «Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздерді пайдаланып, «Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазыңдар. Жолдастарыңмен алмасып, бір-біріңнің жұмыстарыңа логикалық түзетулер енгізіңдер. Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдеңдер.

Дескриптор:

  • «Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздердің мағынасын ашады;

  • «Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазады;

  • бір-бірінің жұмысына логикалық түзетулер енгізеді;

  • Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдейді.

ҚБ

«Автор орындығы». Шығармашылық жұмыстарын «Автор орындығында» оқиды.

Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңдар.







































«Ғибратты сөз» айдарымен берілген қанатты сөздерді пайдаланып, «Арман қала» тақырыбында шығармашылық жұмыс жазыңдар. Жолдастарыңмен алмасып, бір-біріңнің жұмыстарыңа логикалық түзетулер енгізіңдер. Азатжолдар мен бөліктерге бөліп, қайта өңдеңдер.

Шығармашылық жұмыстарын «Автор орындығында» оқиды.



































ҚБ «Блум таксономиясы»



























ҚБ «Блум таксономиясы»









9-сынып қазақ тілі





алқаман Сарин)









































Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

7-тапсырма.


Р ефлексия. «Тазалық» ойыны түрінде алу.
Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда суреттер салынған:
Чемодан (суреті) қоқыс жәшігі (суреті) еттартқыш (Суреті)
- Құрметті оқушылар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!