|
Бөлім: Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. |
МЕКТЕП: |
||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||
|
СЫНЫП: 10 ҚГБ |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қайырымдылық – асыл қазына |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндегі берілген мәліметтермен танысу, стилін анықтау, әдеби тіл нормалары туралы білу; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу; Кейбір оқушылар: сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, өз көзқарасын таныту. |
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Жоспар: |
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал. https://www.youtube.com/watch?v=_hwMcYCy0B8 Бейнеролик тамашалайды.
(оқушылар жауабы тыңдалады). Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдаңдар. Мәтіндердің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер келтіріңдер. 1-мәтін
2-мәтін
Тапсырма. Мәтінді талдаңдар.
Дескриптор:
ҚБ.
Тапсырма 4. «Адамның біреуге жақсылық жасағаны дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде ойталқы өткізіңдер. Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар тақырыпқа байланысты бейнематериал көреді, өз пікірлерін білдіреді. Оқушылар қайырымдылыққа берілген түсінікпен танысады, ойларын ортаға салады, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды. Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдаңдар. Мәтіндердің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер келтіріңдер. Грамматикалық тақырыпқа байланысты білім алады. «Адамның біреуге жақсылық жасағаны дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде ойталқы өткізіңдер. |
ҚБ «Блоб ағашы»
ҚБ
ҚБ «Блоб ағашы»
ҚБ «Блоб ағашы»
|
10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы («Әлеуметтану дың түсіндірме сөздігінен») 10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
|
Рефлексия |
К Үй тапсырмасы: 7-тапсырма |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№ 6-тарау Қазіргі қоғам әлеуметтік теңсіздік
№ 6-тарау Қазіргі қоғам әлеуметтік теңсіздік
|
Бөлім: Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. |
МЕКТЕП: |
||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||
|
СЫНЫП: 10 ҚГБ |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қайырымдылық – асыл қазына |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндегі берілген мәліметтермен танысу, стилін анықтау, әдеби тіл нормалары туралы білу; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу; Кейбір оқушылар: сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, өз көзқарасын таныту. |
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Жоспар: |
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал. https://www.youtube.com/watch?v=_hwMcYCy0B8 Бейнеролик тамашалайды.
(оқушылар жауабы тыңдалады). Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдаңдар. Мәтіндердің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер келтіріңдер. 1-мәтін
2-мәтін
Тапсырма. Мәтінді талдаңдар.
Дескриптор:
ҚБ.
Тапсырма 4. «Адамның біреуге жақсылық жасағаны дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде ойталқы өткізіңдер. Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар тақырыпқа байланысты бейнематериал көреді, өз пікірлерін білдіреді. Оқушылар қайырымдылыққа берілген түсінікпен танысады, ойларын ортаға салады, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды. Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдаңдар. Мәтіндердің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер келтіріңдер. Грамматикалық тақырыпқа байланысты білім алады. «Адамның біреуге жақсылық жасағаны дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде ойталқы өткізіңдер. |
ҚБ «Блоб ағашы»
ҚБ
ҚБ «Блоб ағашы»
ҚБ «Блоб ағашы»
|
10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы («Әлеуметтану дың түсіндірме сөздігінен») 10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
|
Рефлексия |
К Үй тапсырмасы: 7-тапсырма |
|
|||
шағым қалдыра аласыз







ері байланыс: «Менің
баспалдағым»












