Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды психологиялық ахуал.
https://www.youtube.com/watch?v=_hwMcYCy0B8
Бейнеролик
тамашалайды.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Ой
шақыру». Қайырымдылыққа берілген түсінікпен танысып, ойларыңды
ортаға салыңдар.

(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны
тану.
Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес
қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдаңдар.
Мәтіндердің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер
келтіріңдер.
1-мәтін

2-мәтін

Тапсырма. Мәтінді
талдаңдар.

Дескриптор:
-
мәтіндердің тақырыбын
анықтайды;
-
мәтіндегі автор
көзқарасын анықтайды;
-
мәтіндердің көзделген
аудиториясын табады;
-
мәтіндердің құрылымы
мен тілдік ерекшелігіне талдау
жүргізеді.
ҚБ.
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН.

Тапсырма 4. «Адамның біреуге
жақсылық жасағаны дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде
ойталқы өткізіңдер.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар тақырыпқа байланысты бейнематериал көреді, өз
пікірлерін білдіреді.
Оқушылар қайырымдылыққа берілген түсінікпен танысады,
ойларын ортаға салады, бүгінгі тақырыппен байланысын
анықтайды.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес
қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдаңдар.
Мәтіндердің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер
келтіріңдер.
Грамматикалық тақырыпқа
байланысты білім алады.
«Адамның біреуге жақсылық
жасағаны дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде ойталқы
өткізіңдер.
|
ҚБ «Блоб ағашы»

ҚБ

ҚБ «Блоб ағашы»

ҚБ «Блоб ағашы»

|
10-сынып «Қазақ
тілі»
оқулығы
(«Әлеуметтану дың
түсіндірме сөздігінен»)
10-сынып «Қазақ
тілі»
оқулығы
|