2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / № 6-тарау Қазіргі қоғам әлеуметтік теңсіздік

№ 6-тарау Қазіргі қоғам әлеуметтік теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 6-тарау Қазіргі қоғам әлеуметтік теңсіздік. № 1 Қазіргі қоғам және адами құндылықтар № 2 Кедейлік пен байлық № 3 Қайырымдылық – асыл қазына № 4 Үнемділік – сараңдық емес № 5 Қазақстандағы отбасын әлеуметтік қорғау жүйесі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік.

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 10 ҚГБ

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қайырымдылық – асыл қазына

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтіндегі берілген мәліметтермен танысу, стилін анықтау, әдеби тіл нормалары туралы білу;

Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу;

Кейбір оқушылар: сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, өз көзқарасын таныту.

Бағалау критерийі

  • әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін анықтайды;

  • салыстыра талдау жасайды;

  • сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды дұрыс қолданады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
























Сабақтың ортасы









































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал. https://www.youtube.com/watch?v=_hwMcYCy0B8

Бейнеролик тамашалайды.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Ой шақыру». Қайырымдылыққа берілген түсінікпен танысып, ойларыңды ортаға салыңдар.

(оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін,

құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдаңдар. Мәтіндердің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер келтіріңдер.

1-мәтін

2-мәтін

Тапсырма. Мәтінді талдаңдар.

Дескриптор:

  • мәтіндердің тақырыбын анықтайды;

  • мәтіндегі автор көзқарасын анықтайды;

  • мәтіндердің көзделген аудиториясын табады;

  • мәтіндердің құрылымы мен тілдік ерекшелігіне талдау жүргізеді.

ҚБ.

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Тапсырма 4. «Адамның біреуге жақсылық жасағаны дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде ойталқы өткізіңдер.

Дескриптор:

  • берілген тақырып төңірегінде ойталқы өткізеді;

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар тақырыпқа байланысты бейнематериал көреді, өз пікірлерін білдіреді.


Оқушылар қайырымдылыққа берілген түсінікпен танысады, ойларын ортаға салады, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.




Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін,

құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдаңдар. Мәтіндердің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер келтіріңдер.






















Грамматикалық тақырыпқа байланысты білім алады.










«Адамның біреуге жақсылық жасағаны дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде ойталқы өткізіңдер.

ҚБ «Блоб ағашы»



ҚБ














ҚБ «Блоб ағашы»













ҚБ «Блоб ағашы»

10-сынып «Қазақ тілі»

оқулығы







(«Әлеуметтану дың түсіндірме сөздігінен»)

















10-сынып «Қазақ тілі»

оқулығы





























Рефлексия





К ері байланыс: «Менің баспалдағым»




Үй тапсырмасы: 7-тапсырма

































19 Қаңтар 2025
177
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі