№ 7 Мұхтар Әуезов—көркемсөздің хас шебері.docx ҚГБ. 3-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 7 Мұхтар Әуезов—көркемсөздің хас шебері.docx ҚГБ. 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
11.3.6.1 - әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау.Шешендік

сөздер.

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 11

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Мұхтар Әуезов—көркемсөздің хас шебері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.6.1 - әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолдану;

Көпшілігі: әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар жазу;

Кейбір оқушылар: әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар ұсына білу.

Бағалау критерийі

  • әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданады;

  • шығармашылық жұмыстар жазады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Сабақтың ортасы










































І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ

«Сөзді тап» тәсілі.

Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөз жазылған қағаз салынады (Ғасырлық туынды ). Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, бір минутта ондағы сөздің атын атамай сипаттап түсіндіруі керек.

Кіріспе сұрақтар:

  • Бұл сөздердің біздің сабаққа қандай қатысы бар? Сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін?

(оқушылардың жауабы тыңдалады).

Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқылым мәтінімен танысамыз. Мәтінді оқып, ондағы негізгі

3 дерек, 2 көзқарас, 1 тұжырымды анықтаңдар.

Тапсырма. Мәтіннен негізгі 3 дерек, 2 көзқарас, 1 тұжырымды анықтаңдар. Көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, «Мұхтар Әуезов—көркемсөздің хас шебері» тақырыбында ойтолғау жазыңдар.

Дескриптор:

  1. Мәтіннен негізгі 3 деректі анықтап жазады;

  2. Мәтіннен негізгі 2 көзқарасты анықтайды.

  3. 1 тұжырымды анықтайды;

  4. Көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданады;

  5. Берілген тақырыпта ойтолғау жазады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Тапсырма.

Дескриптор:

  1. Мәтін нормаларын сақтайды;

  2. Сурет бойынша әңгіме құрастырады.

ҚБ

Бекіту. Оқушылар «Топтастыру» әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды.

Shape1

М. Әуезов

Оқушылардың назары сабаққа аударылады.



Оқушылар

ойтүрткі сұрағына жауап береді.



Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады.









Оқылым мәтінімен танысады.







Мәтіннен негізгі 3 деректі анықтап жазады;

Мәтіннен негізгі 2 көзқарасты анықтайды.

1 тұжырымды анықтайды;

Көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданады;

Берілген тақырыпта ойтолғау жазады.



Грамматикалық тақырыпты меңгереді.








Мәтін нормаларын сақтайды;

Сурет бойынша әңгіме құрастырады.







Оқушылар «Топтастыру» әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды.
































ҚБ «Түстер»

























ҚБ «Түстер»







11-сынып «Қазақ тілі»

оқулығы





















Зейнолла Қабдоловтың «Менің Әуезовім»

роман-эссесінен

Сабақтың соңы. Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2025
267
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі