Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
11.3.3.1 - қажетті
ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі);
11.4.3.1 - белгілі
бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды
пайдалану:көркемдеу, айшықтау, дəлелдеу, сөздерді сұрыптай
білу(образды - эстетикалық).
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: тақырыпқа байланысты
мәліметтерді түсіну, көтерілген мәселе бойынша эссе
жазу, белгілі бір тақырып аясында
тілдегі көркемдік құралдарды орынды
пайдалану;
Көпшілігі: қажетті ақпараттарды орынды
қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе
жазу, көркемдеу, айшықтау, дəлелдеу
сөздерді орынды қолдана
білу;
Кейбір
оқушылар:
қажетті ақпараттарды орынды
қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу,
көркемдеу, айшықтау, дəлелдеу, сөздерді орынды қолдана
білу.
|
Сабақтың
басы
|
І
Ұйымдастыру:
Оқушылардың сабаққа қатысуы
тексеріледі.
Жағымды психологиялық
ахуал. «Мен саған сенемін»
жаттығуы.
Жұпқа бірігеміз. Бір-біріңізге
қарама қарсы орналасыңыз. Азғантай уақыт бір-біріңіздің
көздеріңізге тіке қарап, тыныш отырыңыз. Енді бір-біріңізге «Мен
саған сенемін, өйткені…» деп сөйлемді жалғастырыңыз. Мысалы: «Мен
саған сенемін, өйткені сен ешқашан маған жаман сөз
айтпайсың».
1 сөйлемнен
айтылады.
Жазылым алды
тапсырма.
Қызығушылықты
ояту. Ойтүрткі сұрақтарына жауап
беріңдер.
1. Қалдық, соның ішінде
өнеркәсіп қалдықтары дегеніміз
не?
2. Өнеркәсіп қалдықтарының
адам денсаулығы мен табиғатқа зияны
қандай?
(оқушылар пікірі
тыңдалады)
https://www.youtube.com/watch?v=gxGVeoR9zQM
бейнероликті тыңдап, өз
ойларыңды
білідіріңдер.
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін
анықтайды.
|
Балалар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Оқушылар жаңа тақырыпты
анықтау мақсатында өз ойларын білдіріп, сұрақтарға жауап
береді.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
|
11-сынып
«Қазақ тілі»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=gxGVeoR9zQM
|
Сабақтың
ортасы
|
Жазылым
тапсырмасы. ІІ. Мағынаны
тану. Мәтінді мұқият
оқыңыз.
3-тапсырма. Көркемдегіш құралдарды ұтымды
қолданып, «Өнеркәсіп қалдықтарының көбеюі экологиялық апат па?»
тақырыбында келісу/келіспеу эссесін
жазыңдар.
Дескриптор:
-
Көркемдегіш құралдарды ұтымды
қолданады;
-
келісу/келіспеу эссесін
жазады;
-
эссе құрылымын
сақтайды;
-
дәлелді аргументтер
келтіреді.
ҚБ
Жазылымнан
кейін.
Оқушылар жазған эсселерін
«Автор орындығында»
оқиды.
|
Мәтінді мұқият
оқыңыз.
Көркемдегіш құралдарды ұтымды
қолданып, «Өнеркәсіп қалдықтарының көбеюі экологиялық апат па?»
тақырыбында келісу/келіспеу эссесін
жазыңдар.
• Көркемдегіш құралдарды ұтымды
қолданады;
• келісу/келіспеу эссесін
жазады;
• эссе құрылымын
сақтайды;
• дәлелді аргументтер
келтіреді.
Оқушылар жазған
эсселерін «Автор орындығында»
оқиды.
|
ҚБ
ҚБ
|
(«Қазақ тілі терминдерінің
салалық
ғылыми түсіндірме
сөздігінен»)
|