№ 8 Ғажайып ағаштар.docx

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 8 Ғажайып ағаштар.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; 5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 5

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Ғажайып ағаштар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау;

5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтіндегі орфографиялық қателерді анықтау, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану;

Көпшілігі: мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзету, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану;

Кейбір оқушылар: мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Бағалау критерийі

  • мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзетеді;

  • сөйлемдерді редакциялайды;

  • тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Алдыңғы білім

Өсімдік және музыка

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

























Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Білезік» әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал тудырамыз.Оқушылар бірінің қолына бірі «Әрқашан…., ешқашан…..» деген тілек айтып білезік тағады.

Қызығушылықты ояту. Тақтаға ілінген түрлі ағаштардың суреттеріне назарларын аударып, қандай ой келгенін, не түйгендерін ортаға салып талқылау.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

Міне қызық!

Әлемдегі ерекше ағаштармен танысыңдар.

Мәліметтерге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Тапсырма. Көп нүктенің орнына қосымшаларды орфографиялық заңдылықтарды сақтап жазып, себебін түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Көп нүктенің орнына қосымшаларды қойып жазады;

  • орфографиялық заңдылықтарды сақтайды;

  • себебін түсіндіреді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

2-тапсырма. Берілген сөздердің синонимдерін оқылым мәтінінен тауып жазып, сөйлемдер құрау

Тәрізді, тұрғындар, салқын, ұқсас, пісірді, халық, тағам, зерттеп, аздап,айынымай қалады.

Дескриптор:

  • Берілген сөздердің синонимдерін оқылым мәтінінен анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

  • сөйлемдер құрайды.

ҚБ

«Алматының қақ ортасында ғажайып ағаш өсуде» бейнежазбасын (https://www. youtube.com/watch?v=32g6bmZL4R4) тамашалап, ой бөлісіңдер.

1-топ. Қолдаңыз. Бейнежазбадағы қала тұрғындарының пікіріне қатысты осындай ағаштарды кие тұтып сыйыну дұрыс.

2-топ. Қарсы шығыңыз. Бейнежазбадағы қала тұрғындарының пікіріне қатысты осындай ағаштарды кие тұтып сыйыну дұрыс емес.

3-топ. Зерттеңіз. Бұл ағаш қалай пайда болды?

Дескрипторлар:

  • бейнежазбаға қатысты пікірлерін айтады;

  • ойларын жүйелі жеткізеді.

  • Тақырып бойынша ойларын қорытындылайды.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

Жағымды ахуал қалыптастыру.


Оқушылар тақтаға ілінген түрлі ағаштардың суреттеріне назарларын аударып, қандай ой келгенін, не түйгендерін ортаға салып талқылайды.


Мәліметтерге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауп береді.



Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.




Көп нүктенің орнына қосымшаларды орфографиялық заңдылықтарды сақтап жазып, себебін түсіндіреді.







Берілген сөздердің синонимдерін оқылым мәтінінен анықтайды;

Ойларын дәлелдейді.

сөйлемдер құрайды.




Бейнежазбаға қатысты пікірлерін айтады;

ойларын жүйелі жеткізеді.

Тақырып бойынша ойларын қорытындылайды.











«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа

















Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!







Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!

5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы












(«Генетикалық материалдар ресурстары» аппаратты
желісінен)






































https://www.youtube.com/watch?v=32g6bmZL4R4






Рефлексия

Кері байланыс: Мен үшін түсінікті Мен үшін түсініксіз Менің көңіл күйім

Үй тапсырмасы: 5-тапсырма




































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2024
291
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі