Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
5.2.5.1 мәтін мазмұнын
түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру;
5.3.2.1жанрлық ерекшеліктері
не сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру
құрастырып жазу;
5.4.3.1. Тура және
ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним,
синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану.
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: мәтін мазмұнын сұрақтар қою
арқылы түсіну, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік
ерекшеліктеріне сай қолданып, жарнама
жазу;
Көпшілігі: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты
ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, тура және
ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданып,
сай ресімделуі мен құрылымын сақтап жарнама
жазу;
Кейбір
оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге,
нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру, жанрлық ерекшеліктері не сай
ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу,
сұрақтарға сыни тұрғыда жауап беру, тура және ауыспалы мағыналы
сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеп, зейінін
сабаққа
Сынып оқушылары түгенделеді.
Сабақ мақсаты хабарланады.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру: «Сен де емдік ағаштай......»
әдісі. Оқушылар шеңберде тұрып, табиғаттың ғажайыбына өз үлестерін
қосуы жайында бір-біріне тілектер
айтады
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту.
Миуа -
парсы тілінен қазақ тіліне енген сөз!
Мағынасы жеміс дегенді
білдіреді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны
тану.
Мәтінге тақырып қойып, себебін
түсіндіріңдер. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды
анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.
«Конверттегі сұрақ»
әдісі. Оқушылар 3 топқа бөлініп,
мәтінді өз бетінше оқиды, мәтін мазмұны бойынша топтық талқылау
жүргізіп, бір нақтылау сұрағын құрастырады. Сұрақтарын жазып,
конвертке салып, келесі топқа береді. Конверт алған топ сұрақты
оқып, оған жауап жазады да өздері бір нақтылау сұрағын құрастырып,
келесі топқа береді.
Болжам
сұрақтар:
- Автор неліктен әңгімені
«Миуалы ағаш» деп атады
?
- Долананың адам ағзасына
тигізер пайдасы қандай?
- Миуалы ағашты қорғауының
себебі неде ?
- Үлкендердің табиғатты
қорғауға деген көзқарас
қандай?
-«Қасиетті орын», «қасиетті
ағаш» деген сөз тіркестерін қалай
түсінесіңдер?
- Үлкенді сыйлау,
қүрметтеу, ұлттық мұра, құндылықтың әңгімедегі алар орны
қандай?
- Ағаштың сол таңдағы
(қазіргі кезде) қандай пайдасы
болған?
- Басты кейіпкерлерінің
атын атамай, басқаша қалай атар
едің?
Дескриптор:
-
Мәтінге тақырып қойып, себебін
түсіндіреді;
-
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты
ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастырады;
-
Сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
2-тапсырма. Берілген сөз тіркестерінің
мағыналарын түсіндіріңдер. Оларды қатыстырып, сөйлем
құраңдар.
Сабасына түсу. Қисық мінез.
Мерт болу. Жеңді білектей. Төрт құбылаға жайылу. Балта шабу.
Тәрбиеге көнбеу.
3-тапсырма. Оқылым мәтініндегі қою
қаріппен берілген сөздердің антонимдерін тауып
жазыңдар.
Дескриптор:
-
Берілген сөз тіркестерінің мағыналарын
түсіндіреді;
-
Оларды қатыстырып, сөйлем
құрайды;
-
Оқылым мәтініндегі қою қаріппен берілген
сөздердің антонимдерін тауып
жазады.
ҚБ
Елімізде дәстүрге айналған ағаш егу күніне
байланысты бейнежазбамен
(https://www.youtube.com/watch?v=PXD6oNgpmIU) танысып, оқушыларды
ағаш егуге шақыратын жарнама
жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары
аударылады.
Жағымды ахуал
қалыптастыру.
Жаңа тақырыпқа байланысты тірек сөздің
мағынасын ашады, бүгінгі тақырыппен байланысын
анықтайды.
Мәтінді оқып, мәтінге тақырып қойып, себебін
түсіндіреді;
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды
анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастырады;
Сұрақтарға жауап
береді.
Грамматикалық тапсырмалар
орындайды.
Берілген сөз тіркестерінің мағыналарын
түсіндіреді;
Оларды қатыстырып, сөйлем
құрайды;
Оқылым мәтініндегі қою қаріппен берілген
сөздердің антонимдерін тауып
жазады.
Бейнежазбамен
танысады;
оқушыларды ағаш егуге шақыратын жарнама
жазады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(М.Етекбаев)
https://www.youtube.com/watch?v=PXD6oNgpmIU
|