«№ ___ ЖБМ» КММ ОТП БОЙЫНША 3-ші ТОҚСАНДЫ ТАЛДАУЫ
(дайын үлгі)
Талдау жасау мақсаты: 20__/20__ оқу жылының 3-ші тоқсанындағы оқу үлгерімі деңгейі мен білім сапасына мониторинг.
Мектеп мына тәртіппен жұмыс істеді:
-
мектепалды, 1–4 және 5–7 жалпы білім беру сыныптары – 5 күндік жұмыс аптасы;
-
5–7 гимназиялық, 8–11 сыныптар – 6 күндік жұмыс аптасы.
Оқу жылында мектепті кезекші сыныптар жұмыс істеді.
Сабақтың басталуы:
-
1-ші ауысым – 08:00-ден бастап;
-
2-ші ауысым – 14:00-ден бастап.
Сабақтың ұзақтығы – 45 минут.
Бір күндік және апталық күн тәртіпі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен айқындалды.
20__/20__ оқу жылындағы 3-ші тоқсанның басында ____ білім алушы, оның ___ қыз және ___ ұл бала.
20__/20__ оқу жылындағы 3-ші тоқсанның соңында ____ білім алушы, оның ___ қыз және ___ ұл бала.
-
1–4 сыныптар – ___ оқушы;
-
5–9 сыныптар – ___ оқушы;
-
10–11 сыныптар __ оқушы;
-
үйден оқитын ___ оқушы, обучающихся на дому;
Оқушылар контингенті
Оқу жылының басында мектепте 84 жинақ сынып бар:
-
1–4 сыныптар – 43;
-
5–9 сыныптар – 35;
-
10–11 сыныптар – 6.
Жинақ сыныптар саны
-
1–4 сыныптар
5–9 сыныптар
10–11 сыныптар
1 сыныптар – 12
5 сыныптар – 7
10 сыныптар – 3
2 сыныптар – 10
6 сыныптар – 7
10 сыныптар – 3
3 сыныптар – 11
7 сыныптар – 7
4 сыныптар – 10
8 сыныптар – 7
9 сыныптар – 7
Барлығы – 43
Барлығы – 35
Барлығы – 6
Оқу деңгейлері бойынша білім алушылар қозғалысы
3-ші тоқсан
|
Оқу деңгейлері |
3-ші тоқсанның басындағы білім алушы саны |
Келді |
Кетті |
3-ші тоқсанның соңындағы білім алушы саны |
|
Жалпы бастауыш білім беру 1-4 сыныптар |
|
|
|
|
|
Негізгі орта білім беру 5-9 сыныптар |
|
|
|
|
|
Жалпы орта білім беру 10-11 сыныптар |
|
|
|
|
|
ЖИЫНЫ |
|
|
|
|
3
жылдағы білім алушылар контингентінің динамикасы
(3-ші
тоқсандағы)
|
Оқу сатылары |
20__/20__ оқу жылы |
20__/20__ оқу жылы |
20__/20__ оқу жылы |
||||||
|
саны |
орташа толымдылық |
саны |
орташа толымдылық |
саны |
орташа толымдылық |
||||
|
оқушы |
сыныптар |
оқушы |
сыныптар |
оқушы |
сыныптар |
||||
|
Мектепалды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастауыш мектеп |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы буын |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ересек буын |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп бойынша барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БДМ тексеру нәтижесі бойынша ОТП талдау
Оқушылардың БДМ тексеру нәтижелері бойынша оқу-тәрбие процесін талдау мына нысанда жүргізілді: әкімшілік бақылау жұмыстары; мектеп оқушыларының мемлекеттік стандарттарды меңгеру сапасын анықтау мақсатында барлық пән бойынша білім срездері.
Жалпы білім беретін пәндер бойынша білім сапасы
|
Қазақ тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптар |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орыс тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптар |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әдебиет |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Сыныптар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Сыныптар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Сыныптар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
И др. предметы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар ________________________________________
20__/20__ оқу жылының 3-ші тоқсанындағы
оқу үлгерімі мен білім сапасының
қорытындылары
|
№ |
Сынып |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Бір «4» бар |
Үлгерушілер |
Бір «3» бар |
Үлгермеушілер |
сапа % |
Оқу үлгерімі % |
|
2 «А» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 «Б» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 «В» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп бойынша жиыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жиыны:
-
үздіктер– __ оқушы;
-
екпінділер– __ оқушы;
-
үлгерушілер – __ оқушы;
-
үлгермеушілер– __ оқушы;
-
сапа – __ %;
-
оқу үлгерімі – __ %.
Тұжырымдар _____________________________________________
Ұсынымдар __________________________________________
Тоқсандар бойынша оқу үлгерімі мен білім сапасының динамикасы
|
1-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
2-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
3-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
Динамикасы |
1-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
2-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
3-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
Динамикасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар ___________________________________________
Бастауыш мектеп оқушыларының білім, машық және дағды сапасының жай-күйі
|
№ |
Сыныптар |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Бір «4» бар |
Үлгерушілер |
Бір «3» бар |
Үлгермеушілер |
сапа % |
Оқу үлгерімі % |
|
1 |
2-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
3-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
4-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жиыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастауыш мектептегі оқу үлгерімі мен білім сапасының динамикасы
(1-ші, 2-ші, 3-ші тоқсан аралығында)
|
Сыныптар |
1-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
2-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
3-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
Дина-микасы |
1-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
2-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
3-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
Дина-микасы |
|
2-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар _____________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Ортаңғы буын оқушыларының білім, машық және дағды сапасының жай-күйі
|
№ |
Сыныптар |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Бір «4» бар |
Үлгерушілер |
Бір «3» бар |
Үлгермеушілер |
сапа % |
Оқу үлгерімі % |
|
1 |
5-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
6-шы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
7-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
8-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
9-шы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жиыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы буындағы оқу үлгерімі мен білім сапасының динамикасы
(1-ші, 2-ші, 3-ші тоқсан аралығында)
|
Сыныптар |
1-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
2-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
3-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
Дина-микасы |
1-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
2-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
3-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
Дина-микасы |
|
5-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-шы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-шы |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Ересек буын оқушыларының білім, машық және дағды сапасының жай-күйі
|
№ |
Сыныптар |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Бір «4» бар |
Үлгерушілер |
Бір «3» бар |
Үлгермеушілер |
сапа % |
Оқу үлгерімі % |
|
1 |
10-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
11-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жиыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ересек буындағы оқу үлгерімі мен білім сапасының динамикасы
(1-ші, 2-ші, 3-ші тоқсан аралығында)
|
Сыныптар |
1-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
2-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
3-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
Дина-микасы |
1-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
2-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
3-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
Дина-микасы |
|
10-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Үздік оқушы санының динамикасы
|
№ |
Сынып |
1-ші тоқсан |
2-ші тоқсан |
3-ші тоқсан |
Динамикасы |
|
1 |
2 «А» |
|
|
|
|
|
2 |
2 «Б» |
|
|
|
|
|
3 |
2 «В» |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп бойынша жиыны |
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Сыныптар бойынша бір «4» бар оқушы санының динамикасы
|
Тоқсан |
Оқушы саны |
2-ші сыныптар |
3-ші сыныптар |
4-ші сыныптар |
5-ші сыныптар |
6-шы сыныптар |
7-ші сыныптар |
8-ші сыныптар |
9-шы сыныптар |
10-шы сыныптар |
11-ші сыныптар |
|
1-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пәндер бойынша бір «4» бар оқушы санының динамикасы
|
Тоқсан |
Оқушы саны |
Орыс тілі |
Математика |
Қазақ тілі |
Ағылшын тілі |
Физика |
Химия |
Биология |
Басқа пәндер |
|
1-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Сыныптар бойынша бір «3» бар оқушы санының динамикасы
|
Тоқсан |
Оқушы саны |
2-ші сыныптар |
3-ші сыныптар |
4-ші сыныптар |
5-ші сыныптар |
6-шы сыныптар |
7-ші сыныптар |
8-ші сыныптар |
9-шы сыныптар |
10-шы сыныптар |
11-ші сыныптар |
|
1-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пәндер бойынша бір «3» бар оқушы санының динамикасы
|
Тоқсан |
Оқушы саны |
Орыс тілі |
Математика |
Қазақ тілі |
Ағылшын тілі |
Физика |
Химия |
Биология |
Өзге пәндер |
|
1-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар _______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Тұжырымдар мен ұсынымдар
Сынып жетекшілері
-
үшінші тоқсанның қорытындысы бойынша үлгере алмаған білім алушылары барлар алған қанағаттанарлықсыз бағалар туралы ақпаратты ата-аналардың (заңды өкілдердің) назарына жеткізсін (хабарламаны _______ ж. дейін директордың орынбасарына тапсыру);
-
төрттен бір «4» және «3» бар білім алушылардың үлгерімін ерекше бақылауға алу;
-
сынып сағаттарында және ата-аналар жиналыстарында оқу үлгерімінің нәтижелерін талқылап, білім сапасын арттыру жолдарын белгілеу;
-
оқуда проблемалары бар білім алушылардың тізімін бақылау;
-
«тәуекел тобындағы» білім алушылардың сабаққа қатысуын күнделікті бақылауды жүзеге асыруға міндетті.
Пән мұғалімдері
-
үшінші тоқсанда үлгерімі төмен білім алушыларды жеке сүйемелдеуді ұйымдастыру, білім алушылардың қанағаттанғысыз нәтижелерін жою жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу;
-
төрттен бір «4» және «3» бар білім алушылардың үлгерімін ерекше бақылауға алу;
-
9, 11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға дайындау бойынша жұмысты жандандыру.
Мектеп психологы үлгерімі төмен білім алушылармен және «тәуекел тобының» білім алушыларының үлгермеушілік себептерін анықтау және оларды еңсеру жолдарын анықтау бойынша жеке жұмыс жүргізсін. 9 сынып және «тәуекел тобының» үлгерімі нашар оқушыларын шақыру арқылы алдын алу кеңесін өткізу.
Мектеп әкімшілігі
-
9, 11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға дайындау бойынша жұмысты жандандыру;
-
үлгерімі төмен білім алушылардан сауалнама жүргізуді, баға қоюдың объективтілігін бақылау мақсатында журналдарды тексеруді жүзеге асыруға міндетті.;
-
үлгерімі төмен білім алушылармен сабақта жеке жұмысты тексеру мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысуға міндетті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«№ ___ ЖБМ» КММ ОТП БОЙЫНША 3-ші ТОҚСАНДЫ ТАЛДАУЫ (дайын үлгі)
«№ ___ ЖБМ» КММ ОТП БОЙЫНША 3-ші ТОҚСАНДЫ ТАЛДАУЫ (дайын үлгі)
«№ ___ ЖБМ» КММ ОТП БОЙЫНША 3-ші ТОҚСАНДЫ ТАЛДАУЫ
(дайын үлгі)
Талдау жасау мақсаты: 20__/20__ оқу жылының 3-ші тоқсанындағы оқу үлгерімі деңгейі мен білім сапасына мониторинг.
Мектеп мына тәртіппен жұмыс істеді:
-
мектепалды, 1–4 және 5–7 жалпы білім беру сыныптары – 5 күндік жұмыс аптасы;
-
5–7 гимназиялық, 8–11 сыныптар – 6 күндік жұмыс аптасы.
Оқу жылында мектепті кезекші сыныптар жұмыс істеді.
Сабақтың басталуы:
-
1-ші ауысым – 08:00-ден бастап;
-
2-ші ауысым – 14:00-ден бастап.
Сабақтың ұзақтығы – 45 минут.
Бір күндік және апталық күн тәртіпі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен айқындалды.
20__/20__ оқу жылындағы 3-ші тоқсанның басында ____ білім алушы, оның ___ қыз және ___ ұл бала.
20__/20__ оқу жылындағы 3-ші тоқсанның соңында ____ білім алушы, оның ___ қыз және ___ ұл бала.
-
1–4 сыныптар – ___ оқушы;
-
5–9 сыныптар – ___ оқушы;
-
10–11 сыныптар __ оқушы;
-
үйден оқитын ___ оқушы, обучающихся на дому;
Оқушылар контингенті
Оқу жылының басында мектепте 84 жинақ сынып бар:
-
1–4 сыныптар – 43;
-
5–9 сыныптар – 35;
-
10–11 сыныптар – 6.
Жинақ сыныптар саны
-
1–4 сыныптар
5–9 сыныптар
10–11 сыныптар
1 сыныптар – 12
5 сыныптар – 7
10 сыныптар – 3
2 сыныптар – 10
6 сыныптар – 7
10 сыныптар – 3
3 сыныптар – 11
7 сыныптар – 7
4 сыныптар – 10
8 сыныптар – 7
9 сыныптар – 7
Барлығы – 43
Барлығы – 35
Барлығы – 6
Оқу деңгейлері бойынша білім алушылар қозғалысы
3-ші тоқсан
|
Оқу деңгейлері |
3-ші тоқсанның басындағы білім алушы саны |
Келді |
Кетті |
3-ші тоқсанның соңындағы білім алушы саны |
|
Жалпы бастауыш білім беру 1-4 сыныптар |
|
|
|
|
|
Негізгі орта білім беру 5-9 сыныптар |
|
|
|
|
|
Жалпы орта білім беру 10-11 сыныптар |
|
|
|
|
|
ЖИЫНЫ |
|
|
|
|
3
жылдағы білім алушылар контингентінің динамикасы
(3-ші
тоқсандағы)
|
Оқу сатылары |
20__/20__ оқу жылы |
20__/20__ оқу жылы |
20__/20__ оқу жылы |
||||||
|
саны |
орташа толымдылық |
саны |
орташа толымдылық |
саны |
орташа толымдылық |
||||
|
оқушы |
сыныптар |
оқушы |
сыныптар |
оқушы |
сыныптар |
||||
|
Мектепалды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастауыш мектеп |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы буын |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ересек буын |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп бойынша барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БДМ тексеру нәтижесі бойынша ОТП талдау
Оқушылардың БДМ тексеру нәтижелері бойынша оқу-тәрбие процесін талдау мына нысанда жүргізілді: әкімшілік бақылау жұмыстары; мектеп оқушыларының мемлекеттік стандарттарды меңгеру сапасын анықтау мақсатында барлық пән бойынша білім срездері.
Жалпы білім беретін пәндер бойынша білім сапасы
|
Қазақ тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптар |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орыс тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптар |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әдебиет |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Сыныптар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Сыныптар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Сыныптар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«4» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«2» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сапа % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу үлгерімі % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
И др. предметы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар ________________________________________
20__/20__ оқу жылының 3-ші тоқсанындағы
оқу үлгерімі мен білім сапасының
қорытындылары
|
№ |
Сынып |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Бір «4» бар |
Үлгерушілер |
Бір «3» бар |
Үлгермеушілер |
сапа % |
Оқу үлгерімі % |
|
2 «А» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 «Б» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 «В» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп бойынша жиыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жиыны:
-
үздіктер– __ оқушы;
-
екпінділер– __ оқушы;
-
үлгерушілер – __ оқушы;
-
үлгермеушілер– __ оқушы;
-
сапа – __ %;
-
оқу үлгерімі – __ %.
Тұжырымдар _____________________________________________
Ұсынымдар __________________________________________
Тоқсандар бойынша оқу үлгерімі мен білім сапасының динамикасы
|
1-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
2-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
3-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
Динамикасы |
1-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
2-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
3-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
Динамикасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар ___________________________________________
Бастауыш мектеп оқушыларының білім, машық және дағды сапасының жай-күйі
|
№ |
Сыныптар |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Бір «4» бар |
Үлгерушілер |
Бір «3» бар |
Үлгермеушілер |
сапа % |
Оқу үлгерімі % |
|
1 |
2-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
3-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
4-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жиыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастауыш мектептегі оқу үлгерімі мен білім сапасының динамикасы
(1-ші, 2-ші, 3-ші тоқсан аралығында)
|
Сыныптар |
1-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
2-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
3-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
Дина-микасы |
1-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
2-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
3-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
Дина-микасы |
|
2-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар _____________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Ортаңғы буын оқушыларының білім, машық және дағды сапасының жай-күйі
|
№ |
Сыныптар |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Бір «4» бар |
Үлгерушілер |
Бір «3» бар |
Үлгермеушілер |
сапа % |
Оқу үлгерімі % |
|
1 |
5-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
6-шы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
7-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
8-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
9-шы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жиыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы буындағы оқу үлгерімі мен білім сапасының динамикасы
(1-ші, 2-ші, 3-ші тоқсан аралығында)
|
Сыныптар |
1-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
2-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
3-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
Дина-микасы |
1-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
2-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
3-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
Дина-микасы |
|
5-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-шы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-шы |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Ересек буын оқушыларының білім, машық және дағды сапасының жай-күйі
|
№ |
Сыныптар |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Бір «4» бар |
Үлгерушілер |
Бір «3» бар |
Үлгермеушілер |
сапа % |
Оқу үлгерімі % |
|
1 |
10-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
11-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жиыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ересек буындағы оқу үлгерімі мен білім сапасының динамикасы
(1-ші, 2-ші, 3-ші тоқсан аралығында)
|
Сыныптар |
1-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
2-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
3-ші тоқсандағы оқу үлгерімі % |
Дина-микасы |
1-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
2-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
3-ші тоқсандағы оқу сапасының % |
Дина-микасы |
|
10-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-ші |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Үздік оқушы санының динамикасы
|
№ |
Сынып |
1-ші тоқсан |
2-ші тоқсан |
3-ші тоқсан |
Динамикасы |
|
1 |
2 «А» |
|
|
|
|
|
2 |
2 «Б» |
|
|
|
|
|
3 |
2 «В» |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп бойынша жиыны |
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Сыныптар бойынша бір «4» бар оқушы санының динамикасы
|
Тоқсан |
Оқушы саны |
2-ші сыныптар |
3-ші сыныптар |
4-ші сыныптар |
5-ші сыныптар |
6-шы сыныптар |
7-ші сыныптар |
8-ші сыныптар |
9-шы сыныптар |
10-шы сыныптар |
11-ші сыныптар |
|
1-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пәндер бойынша бір «4» бар оқушы санының динамикасы
|
Тоқсан |
Оқушы саны |
Орыс тілі |
Математика |
Қазақ тілі |
Ағылшын тілі |
Физика |
Химия |
Биология |
Басқа пәндер |
|
1-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар ______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Сыныптар бойынша бір «3» бар оқушы санының динамикасы
|
Тоқсан |
Оқушы саны |
2-ші сыныптар |
3-ші сыныптар |
4-ші сыныптар |
5-ші сыныптар |
6-шы сыныптар |
7-ші сыныптар |
8-ші сыныптар |
9-шы сыныптар |
10-шы сыныптар |
11-ші сыныптар |
|
1-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пәндер бойынша бір «3» бар оқушы санының динамикасы
|
Тоқсан |
Оқушы саны |
Орыс тілі |
Математика |
Қазақ тілі |
Ағылшын тілі |
Физика |
Химия |
Биология |
Өзге пәндер |
|
1-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ші тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тұжырымдар _______________________________________________
Ұсынымдар _________________________________________
Тұжырымдар мен ұсынымдар
Сынып жетекшілері
-
үшінші тоқсанның қорытындысы бойынша үлгере алмаған білім алушылары барлар алған қанағаттанарлықсыз бағалар туралы ақпаратты ата-аналардың (заңды өкілдердің) назарына жеткізсін (хабарламаны _______ ж. дейін директордың орынбасарына тапсыру);
-
төрттен бір «4» және «3» бар білім алушылардың үлгерімін ерекше бақылауға алу;
-
сынып сағаттарында және ата-аналар жиналыстарында оқу үлгерімінің нәтижелерін талқылап, білім сапасын арттыру жолдарын белгілеу;
-
оқуда проблемалары бар білім алушылардың тізімін бақылау;
-
«тәуекел тобындағы» білім алушылардың сабаққа қатысуын күнделікті бақылауды жүзеге асыруға міндетті.
Пән мұғалімдері
-
үшінші тоқсанда үлгерімі төмен білім алушыларды жеке сүйемелдеуді ұйымдастыру, білім алушылардың қанағаттанғысыз нәтижелерін жою жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу;
-
төрттен бір «4» және «3» бар білім алушылардың үлгерімін ерекше бақылауға алу;
-
9, 11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға дайындау бойынша жұмысты жандандыру.
Мектеп психологы үлгерімі төмен білім алушылармен және «тәуекел тобының» білім алушыларының үлгермеушілік себептерін анықтау және оларды еңсеру жолдарын анықтау бойынша жеке жұмыс жүргізсін. 9 сынып және «тәуекел тобының» үлгерімі нашар оқушыларын шақыру арқылы алдын алу кеңесін өткізу.
Мектеп әкімшілігі
-
9, 11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға дайындау бойынша жұмысты жандандыру;
-
үлгерімі төмен білім алушылардан сауалнама жүргізуді, баға қоюдың объективтілігін бақылау мақсатында журналдарды тексеруді жүзеге асыруға міндетті.;
-
үлгерімі төмен білім алушылармен сабақта жеке жұмысты тексеру мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысуға міндетті.
шағым қалдыра аласыз













