№5 С.Ысмайылов атындағы жалпы
орта мектебі
Коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Бекітемін:
Мектеп
директоры
З.Ниеталиева
ТРЕНИНГ
Тақырыбы: « Адами қарым-қатынас»
(7ә-сынып)
Дайындаған: педагог-психолог
Д.Оспанова
2022-2023 оқу
жылы
Тренинг
тақырыбы: « Адами
қарым-қатынас»
Мақсаты: Жеке тұлғаға өзіндік «Менін»
тереңірек таныту, қызығушылығын ояту, өзінің адамгершілік
мінез-құлықтарына баға беру, өзіне деген сенімдік қабілетін дамыту,
сыныптағы қарым-қатынасты нығайту.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелесу,
сұрақ-жауап, ойын
Көрнекілігі: Ойшылдардың
сөздері жазылған плакаттар, сөздер жазылған карточкалар,
стикер.
Мерзімі: 26.01.
2023ж
Тренинг
барысы
Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Алақан
жаттығуы
3. Бұл мен
жаттығуы
4. Аяқталмаған
сөйлем
Сабақ барысы: Сәлеместісіңдер
ме оқушылар! «Адами қарым-қатынас тренингіне қош келдіңдер! Бүгінгі
тренингімізде адамгершілік, сенімділік жөнінде ой толғау. Олай
болса жаттығуымыз:
1. Сәлемдесу.
Мақсаты: Оқушылар арасында
жағымды қарым-қатынас орнату.
Психолог:
Ертеде
бір мемлекетте 3 ұлт өмір сүріпті. Еврапалықтар жапондықтар және
африкандықтар. Европалықтар қол беріп амандасу арқылы көріседі
екен,ал, жапондықтар екі алақанды біріктіріп басты төмен иеді,
африкандықтар алақанмен ауызды жауып уууу деп амандасады
екен.
Қатысушылар үш топқа бөлінеді.
Европалықтар,жапондықтар және африкандықтар болып. Өз ұлтына сай
сәлемдесуді бастайды.
1.
Тақырыбы:“Алақан”
Мақсаты: Топтағы балалардың
бір-бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қарым
–қатынасты орнату.
Уақыты:10-15
минут
Көрнекілігі: ақ парақ,
қарандаш.Жүргізілуі: әр топ мүшесі өзінің алақаның ақ парақты
түсіреді. Алақан бейнесінің ортасына өз аттарын бас әріппен жазады.
Кейін ол өз алақаны бейнеленген қағазды , көршісіне береді,
ол
көршісі парақтағы бейненің бір
саусағына алақан иесіннің жақсы қасиеттерін жазып, суретті әрі
қарай жалғастырады. Парақ қағаз өз иесіннің қолына тигенде тренинг
аяқталады. Тренинг аяқталған соң әр топ мүшесіне өз алақаны
таратылып беріледі.
2. «Бұл
мен...»
Мақсаты: қатысушылардың өздері
туралы айтуына, жақынырақ танысуға
көмектесу.
Әрбір қатысушы 5мин ішінде
өзін мінездейтін 5 сөз жазып, оны кеудесіне тағып қояды. Біршама
уақыт бойы қатысушылар әрі-бері сапырылысып, бір-бірінің
мінездемесін оқуға кіріседі. Барлық жазулар оқылған соң, барлығы
дөңгелене отырады. Сосын пікірталас басталады: әрқайсысының қандай
ерекше мінезі есте қалды, таңқалдырған нәрсе бар ма?, күлкілі нәрсе
ше? т.б айтып шығады.
3. Аяқталмаған
сөйлем.
Ойыншыларға стакандар
ұсынылады. Әр стаканның астында тапсырмалар болады. Оқушылар
өздеріне түскен тапсырмаларға жауап беріп, өз ойымен бөліседі.
Ойлануға бір минут уақыт беріледі.
-Ата-анамнан естігім
келеді....
-Менің ең қуанышты
сәтім.....
-Ата-анаммен
қарым-қатынасым.....
-Сыныптағы жақын
достарым....
-Мен неден
қорқамын.....
-Мен білгім
келеді....
-Менің мұғалімге көңілім
толмайды,өйткені....
-Менің
мақсатым....
4. Ой
қозғау. Ата-ана мен бала арасындағы
қарым-қатынас қандай болу керек? Ата-ана баласынан нені күтеді?
Баласы ата-анадан нені күтеді? 10 мин қорғау. Топтық
жұмыс.
Ватманда жұмыс жасау. Ана мен
бала суретіне талдау жасау, қасиеттерді
жазу.
ҮІ. Кері
байланыс.Күту
ағашы
Не
ұнады?
Қандай қиындық
болды?
Тілегім.