Материалдар / « Әлем өзгерді, біз де өзгереміз»

« Әлем өзгерді, біз де өзгереміз»

Материал туралы қысқаша түсінік
« Әлем өзгерді, біз де өзгереміз» коучинг жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
568
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг 4 қаңтар2016 жыл
ДайындағанБірінші деңгей мұғалімі Ерманова Жанна Есқабылқызы
Тақырыбы« Әлем өзгерді, біз де өзгереміз»
МақсатыМұғалімнің ХХІ ғасырда өзгеру керек екендігі туралы ой қозғау,қалай өзгеру керек екендігі туралы және әріптестер тобымен бірлесіп оқыту мен оқуда мұғалімнің қызметінің жауапкершілігі туралы кәсіби пікір алмасу;
Күтілетін нәтиже• Мұғалімдердің кәсіби жұмысқа деген көзқарасы өзгереді. • Мектептегі әдістемелік жұмысқа өзгеріс енгізеді. Әрбір мұғалімнің қызметтегі жауапкершілігі мен мектептің дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсынады.
Негізгі ойӘлем өзгерді, біз де өзгереміз. Кедергілерді жеңу


Мұғалімге арналған нұсқаулық Бірінші (ілгері) деңгей.

Коучинг-сессияның барысы
Коучтің әрекеті/ уақытыМұғалімдердің әрекетіРесурстар
І. Ұйымдасыту бөлімі: СЕРГІТУ СӘТІ. «Шырша» Әр мұғалім өзінің атын, сол әріптен басталатын жеміс-жидектің атын айтады.Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, Осы тапсырманы орындағанда не сезіндіңіздер?Оқушылар осы тапсырманы қалай орындайды деп ойлайсыздар?2. Бейнефильм көрсету «Әлем өзгереді – мен де өзгеремін» 

3.ТОППЕН ЖҰМЫСТОПҚА БӨЛУ . «БАС,ҚОЛ,ЖҮРЕК»Әуен жіберіліп, мұғалімдерге әртүрлі түрлі түсті қағаздар беріледі.Сол суреттер бойынша ұжымды 4 топқа бөлемін.Мұғалімдерге өздерінің таңдаған түстерінің мағанасы қандай екені айтылады.Мақсаты: Әр топқа тапсырма бөліп беру.І топ «ХХІ ғасырдың мұғалімі қандай болу керек?»ІІ топ «ХХІ ғасырда нені оқыту керек?»ІІІ топ «Сындарлы оқытумен дәстүрлі оқытудың айырмашылықтары қандай?»

сұрағына постер құрады

-жеке: - жұппен; - топпен; - ұжыммен. Әр топ жұмыстарын қорғайды – 5 мин.Ортақ шешім қабылданып, ортақ постерге түсіріледі.Мұғалімдердің пікірлерін талқылау және топтағы жұмыстың тиімділігін арттыру. Қатысушылардың белсенділігін арттыра отырып, тақырыпты өздері ашуына мүмкіндік беру.



4.Стратегия «КАСТ » Рефлексиялық кері байланыс 5. Бүгінгі семинар-коучингтен не алдыңыздар? Қортыныдылау. Мақсаттың SWOT талдауы)БҮҮ стратегиясы Мұғалімдердің пікірлерін стикерге жаздырып, арнайы суретке жапсыру және топтағы жұмыстың тиімділігін кері байланыс арқылы білу.ТОПҚА БӨІНУДІҢ МАҚСАТЫН ТҮСІНДІРУ «БАС,ҚОЛ,ЖҮРЕК





- жаттығу жасайды











Таңдаған түстері бойынша топқа бөлінеді;Сөзді топтастырады«ПОПС» формуласы.
  • Бірінші сөйлем «Менің ойымша,...»
  • Екінші сөйлем «Себебі,мен оны былай түсіндіремін...»
  • Үшінші сөйлем « Оны мен мына фактілермен,мысалдармен дәлелдей аламын ...»
  • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»






















  • Мұғалімдер өз ойларын айтадыПостерге жазып, қорғайды Кестеге рефлексиялық кері байланыс жазады.











    «Бейне көрініс»













  • Постерлер; -Түрлі-түсті маркерлер;




  • Постерлер;
  • -Түрлі-түсті маркерлер;































    Кестеге рефлексиялық кері жазу үшін А-4 қағазы таратылады.










    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ