Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / « Дайындау –пішіп тігу өндірісінің процестері» "Процессы заготовительно-раскройного производства»
« Дайындау –пішіп тігу өндірісінің процестері» "Процессы заготовительно-раскройного производства»
Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге дайындау –пішу өндірісінің процестері, эксперименттік өндіріс, пішу, тігін өндірісінің жұмыстары жөнінде білімдерін жетілдіру.Материалды қабылдап алу, материалды сақтау,модельдеу,материалды жаю конструкциялау және нормалау,пішу,тігу жөнінде білімдерін дамыту.Үнемділікке, ұқыптылық, жауапкершілік,өз бетінше және топтасып еңбектену, бірін бірі сыйлау, бірін бірі тыңдау,сыни тұрғыдан ойлануға дағдырландыру.Совершенствование знаний студентов о процессах подготовительно –раскройного производства, экспериментального производства, раскроя, швейного производства. Развивать знания по приемке материала, хранению материала, моделированию,конструированию и нормированию материала, раскрою, пошиву.
Модуль атауы
/:КМ 03. Жеке тапсырыс
бойынша киім модельдерін тігу.
Пән атауы
:«ОН3.3Әр түрлі
ассортименттегі киім модельдерін жеке тапсырыс бойынша
тігу»
Дайындаған
педагог:Суюнова.Г.С.
1.Жалпы
мәліметтер:
10.05.2023
Курс,оқу жылы: 1курс , топ
№19топ
Сабақ түрі: Аралас
сабақ
2.Сабақ мақсаты, міндеттері
:
Студенттергедайындау –пішу өндірісінің
процестері, эксперименттік өндіріс, пішу, тігін өндірісінің
жұмыстарыжөнінде білімдерін
жетілдіру.Материалды қабылдап алу, материалды
сақтау,модельдеу,материалды
жаюконструкциялау және
нормалау,пішу,тігу жөнінде білімдерін
дамыту.Үнемділікке, ұқыптылық,
жауапкершілік,өз бетінше және топтасып еңбектену, бірін бірі
сыйлау, бірін бірі тыңдау,сыни тұрғыдан ойлануға
дағдырландыру.
3.Күтілетін
нәтижелер:
1. Тігін
өндірісіндедайындау –пішу өндірісінің
процестерітуралы оқып біледі және
меңгереді.
2. Тігін
өндірісіндеэксперименттік өндірісінің
процестерітуралы оқып біледі және
меңгереді.
3.Тігін
өндірісіндегіпішу өндірісінің
процестерітуралы оқып біледі және
меңгереді
4.Тігін
өндірісініңпроцестерітуралы оқып біледі және
меңгереді
4. Қажетті
ресурстар:
Оқу-әдістемелік
құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:1. Киім дайындау технологиясы.
Автор: М. Нуржасарова.К. Кучарбаева.А. Рустемова. 2. Әйел сырт
киімін әзірлеу.Автор: И.Н Литвинова. Я.А. Шахова. 3.Швея портной
верхней женской одежды. Автор: Л .М
.Дашкевич
Техникалық құралдар мен
материалдар :интрактивті тақта,
презентацияҮлгілер, дәптер.плакат,
бағалау парақшалары, карточкалык
тапсырмалар
Сабақтың
барысы
І. Ұйымдастыру бөлімі –
5-6мин
1. Оқушылармен
амандасу.
2. Сабақта жоқ оқушыларды
белгілеу.
3. Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру.
ІІ. Кіріспе
бөлім
С туденттер
түрлі түсті карточкаларға сұрақтарға жауап беру арқылы топқа бөліну
/2-3 мин/
ІІ-Сабақтың тақырыбын
хабарлау:/Карточкадағы сұраққа
жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын өздері
табу/Тігін өндірісінің бастапқы
кезеңдерін ата?/Эксперименттік,дайындау,пішу
цехтары/
ІІІ- Сабақтың мақсатын
айқындау:/Сабақтың мақсаттарын
қандай деп ойлайсыздар,осы сабақта алдымызға қандай мақсат
қоямыз/
- Алған білімдері
мен біліктерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде қолдана
алады,өз ойларын еркін айтуға, өзгелерді тыңдай
білуге, жаңашылдыққа
үйрету
- Білім алу
қабілеті мен құзыреттілігі қалыптасады, білімдері мен біліктілігін
негізге ала отырып, өмірлік проблемаларын шешуге тәжірибе
жинақтайды.
- Ақпаратпен жұмыс істеу
қабілеттері дамиды: іздейді, баға береді, қажеттісін таңдайды және
өңдейді.
- оқушылар
материалды өз бетімен оқу және өз ісінің нәтижесін бағалау
дағдылары, түрлі сұрақтарды дұрыс шешу қабілеттері
дамиды;
- топта жұмыс істеу,
өзінің ойын басқалардың ойымен байланыстыру, үйлестіру дағдылары
қалыптасады, жұмысты бірігіп талдау, синтездеу және қортындысын
жасауды үйренеді
Б ағалау
парағын тақтаға шығарып студенттерге
түсіндіру
Бағалау
парағы
«
Activstudio»-тақтасы арқылы презентациямен
жұмыс.
1-топ Эксперименттік
өндіріс –презентация,бейнетаспа
2-топ Дайындау өндірісі-
презентация,бейнетаспа
3-топ Пішу
өндірісі-презентация,бейнетаспа
4-топ Тігін
өндірісі-презентация,бейнетаспа
Әр топтың бригадирлері
баяндайды.
Практикалық
жұмыс:/
презентация-/
Тапсырыс беруші қабылдау
бөлімге келіп 100дана әйел жадағайы тапсырма бергісі келетінін
айтты.Қабылдау бөлімі,тапсырыс берушіні,эксперименттік цехқа алып
келді.
-Эксперименттік
бөлім:
1.Жаңа модельдердің - Жадағай
эскизін салу құрастырушы суретшілер/презентация-7
Фаврика/
2
.Құжаттолтыру
қабылдаушы
3.Құрастыру,үлгілеу Бөлшек
аттары,негізгі жіп бағыты,қиық
атаулары,қосылатын тігіс
ені
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз