Білім беру саласы:Қатынас
Бөлімі:Сауат ашу
Тақырыбы: Қорытынды сабақ
Мақсаты:
-
Дыбыс, сөз, сөйлем туралы жыл бойы алған білімдерін қорыту;
-
Кеспе әріптерден сөз құрап, қосып оқу дағдыларын жетілдіру; сөйлем құрап, сөйлемді модельдеуге жаттықтыру;
-
Білім алуға, оқуға ынталарын арттыру.
Қажетті құрал – жабдықтар, көрнекіліктер: интерактивті тақтадан көрсетуге арналған суреттер, кітап, ара, маса, ит, әр – түрлі дыбытарды айтып тұрған алалар, ірңптерден жазылған түссіз доптар, қызыл. Көк түсті себеттер, ара, шар, нан, лақ және сәйкес сүреттер, «ата, ауа, ана, ала, аша» сөздері. Алдарындағы жеке қорапшада кеспе әріптер, сөз белгілері, әріптер жазылған доптар, қызыл, көк конверттер.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
|
1.Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық шеңбері Күн жылуын жинаймыз, Достарыма сыйлаймын. Қайталау Сырт жағына әріптер жазылған сүретті көрсетеді:
|
Жылулық жеңберіне тұрады. Суреттегі әріптерді атап шығады. |
|
2. Ұйымдастыру - іздестіру |
Қолына кітап ұстаған Біліп ханшасының тақтадағы сүретін көрсетеді.
Білім ханшасының тапсырмалары кезегімен интерактивті тақтадан көрініп тұрады. 1 – тапсырма: «Дыбыстар» Тақтадан араның, масаның, иттің суреттері көрінеді.
2 – тапсырма: «Дыбысты таны» дидактикалық ойыны Тақтадан балалардың (а) (у) (м) (о) дыбыстарын бейнеленген суреттер көрінеді.
Сұрақтар қоя отырып, балалардың қандай дыбыстарды айтып тұрғандарын, ол дыбысты айтқандағы тіл мен еріннің, жақтын қалпын анықтатады. 3 – тапсырма: «Доптарды өз себетіне сал» дидактикалық ойыны Тақтадан өткен әріптер жазылған түссіз доптар көрінеді. Бір шетке қызыл, екінші шетке көк себет қойылған. Мұндай доптар әр баланың алдындағы қорапшада да бар. Себеттің орнына көнверттер беріледі.
Сергіту жаттығу 4- тапсырма: «Сөздер» Тақтадан ара, шар, нан, лақтың суреттері мен жазылған сөздер көрінеді. Әр сөзді балаға оқытады, сәйкес суретті тауып, сөзге жақындату керек екенің түсіндіреді. 5- тапсырма: «Сөзді өзгерт» дидактикалық ойыны Балаларға алдындағы кеспе әріптермен АТА сөзін жазуға тапсырма беріледі, жазып болған соң ол сөз тақтадан көрінеді. Осы ретпен бір әріпті өзгерте отырып, АНА, АША, АЛА сөздерін жаздырады. Балалар жазып болған соң әр сөз тақтадан көрініп тұрады. 6- тапсырма: «Сөйлем» Тақтадан күннің сүреті көрінеді. |
Білім ханшасының суретін тамашалайды Сұрақтарға жауап береді. Жәндіктер мен иттың дауысын естеріне түсіреді:
Тапсыпманы бір бала тақтада, қалған балалар орындарында отырып орындайды. Әр бала әр сөзді оқып, сәйкес сүретті сол сөздің жанына алып келеді. Алдарындағы кеспе әріптердін АТА сөзін жазады, тақтадан көрінген жазу бойынша тексереді. Сурет бойынша сөйлем құрайды. Қолдарымен күн – көжек жасайды, |
|
3. Рефлексивті - түзетушілік |
Қорыту
|
Білім ханшасына рақмет айтады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
• Дыбыс, сөз, сөйлем туралы жыл бойы алған білімдерін қорыту;
• Дыбыс, сөз, сөйлем туралы жыл бойы алған білімдерін қорыту;
Білім беру саласы:Қатынас
Бөлімі:Сауат ашу
Тақырыбы: Қорытынды сабақ
Мақсаты:
-
Дыбыс, сөз, сөйлем туралы жыл бойы алған білімдерін қорыту;
-
Кеспе әріптерден сөз құрап, қосып оқу дағдыларын жетілдіру; сөйлем құрап, сөйлемді модельдеуге жаттықтыру;
-
Білім алуға, оқуға ынталарын арттыру.
Қажетті құрал – жабдықтар, көрнекіліктер: интерактивті тақтадан көрсетуге арналған суреттер, кітап, ара, маса, ит, әр – түрлі дыбытарды айтып тұрған алалар, ірңптерден жазылған түссіз доптар, қызыл. Көк түсті себеттер, ара, шар, нан, лақ және сәйкес сүреттер, «ата, ауа, ана, ала, аша» сөздері. Алдарындағы жеке қорапшада кеспе әріптер, сөз белгілері, әріптер жазылған доптар, қызыл, көк конверттер.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
|
1.Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық шеңбері Күн жылуын жинаймыз, Достарыма сыйлаймын. Қайталау Сырт жағына әріптер жазылған сүретті көрсетеді:
|
Жылулық жеңберіне тұрады. Суреттегі әріптерді атап шығады. |
|
2. Ұйымдастыру - іздестіру |
Қолына кітап ұстаған Біліп ханшасының тақтадағы сүретін көрсетеді.
Білім ханшасының тапсырмалары кезегімен интерактивті тақтадан көрініп тұрады. 1 – тапсырма: «Дыбыстар» Тақтадан араның, масаның, иттің суреттері көрінеді.
2 – тапсырма: «Дыбысты таны» дидактикалық ойыны Тақтадан балалардың (а) (у) (м) (о) дыбыстарын бейнеленген суреттер көрінеді.
Сұрақтар қоя отырып, балалардың қандай дыбыстарды айтып тұрғандарын, ол дыбысты айтқандағы тіл мен еріннің, жақтын қалпын анықтатады. 3 – тапсырма: «Доптарды өз себетіне сал» дидактикалық ойыны Тақтадан өткен әріптер жазылған түссіз доптар көрінеді. Бір шетке қызыл, екінші шетке көк себет қойылған. Мұндай доптар әр баланың алдындағы қорапшада да бар. Себеттің орнына көнверттер беріледі.
Сергіту жаттығу 4- тапсырма: «Сөздер» Тақтадан ара, шар, нан, лақтың суреттері мен жазылған сөздер көрінеді. Әр сөзді балаға оқытады, сәйкес суретті тауып, сөзге жақындату керек екенің түсіндіреді. 5- тапсырма: «Сөзді өзгерт» дидактикалық ойыны Балаларға алдындағы кеспе әріптермен АТА сөзін жазуға тапсырма беріледі, жазып болған соң ол сөз тақтадан көрінеді. Осы ретпен бір әріпті өзгерте отырып, АНА, АША, АЛА сөздерін жаздырады. Балалар жазып болған соң әр сөз тақтадан көрініп тұрады. 6- тапсырма: «Сөйлем» Тақтадан күннің сүреті көрінеді. |
Білім ханшасының суретін тамашалайды Сұрақтарға жауап береді. Жәндіктер мен иттың дауысын естеріне түсіреді:
Тапсыпманы бір бала тақтада, қалған балалар орындарында отырып орындайды. Әр бала әр сөзді оқып, сәйкес сүретті сол сөздің жанына алып келеді. Алдарындағы кеспе әріптердін АТА сөзін жазады, тақтадан көрінген жазу бойынша тексереді. Сурет бойынша сөйлем құрайды. Қолдарымен күн – көжек жасайды, |
|
3. Рефлексивті - түзетушілік |
Қорыту
|
Білім ханшасына рақмет айтады. |
шағым қалдыра аласыз













