• Дыбыс, сөз, сөйлем туралы жыл бойы алған білімдерін қорыту;

Тақырып бойынша 11 материал табылды

• Дыбыс, сөз, сөйлем туралы жыл бойы алған білімдерін қорыту;

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы:Қатынас Бөлімі:Сауат ашу Тақырыбы: Қорытынды сабақ Мақсаты: • Дыбыс, сөз, сөйлем туралы жыл бойы алған білімдерін қорыту; • Кеспе әріптерден сөз құрап, қосып оқу дағдыларын жетілдіру; сөйлем құрап, сөйлемді модельдеуге жаттықтыру; • Білім алуға, оқуға ынталарын арттыру. Қажетті құрал – жабдықтар, көрнекіліктер: интерактивті тақтадан көрсетуге арналған суреттер, кітап, ара, маса, ит, әр – түрлі дыбытарды айтып тұрған алалар, ірңптерден жазылған түссіз доптар, қызыл. Көк түсті себеттер, ара, шар, нан, лақ және сәйкес сүреттер, «ата, ауа, ана, ала, аша» сөздері. Алдарындағы жеке қорапшада кеспе әріптер, сөз белгілері, әріптер жазылған доптар, қызыл, көк конверттер.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы:Қатынас

Бөлімі:Сауат ашу

Тақырыбы: Қорытынды сабақ

Мақсаты:

  • Дыбыс, сөз, сөйлем туралы жыл бойы алған білімдерін қорыту;

  • Кеспе әріптерден сөз құрап, қосып оқу дағдыларын жетілдіру; сөйлем құрап, сөйлемді модельдеуге жаттықтыру;

  • Білім алуға, оқуға ынталарын арттыру.

Қажетті құрал – жабдықтар, көрнекіліктер: интерактивті тақтадан көрсетуге арналған суреттер, кітап, ара, маса, ит, әр – түрлі дыбытарды айтып тұрған алалар, ірңптерден жазылған түссіз доптар, қызыл. Көк түсті себеттер, ара, шар, нан, лақ және сәйкес сүреттер, «ата, ауа, ана, ала, аша» сөздері. Алдарындағы жеке қорапшада кеспе әріптер, сөз белгілері, әріптер жазылған доптар, қызыл, көк конверттер.

Іс-әрекет

Тәрбиеші әрекеті

Бала әрекеті

1.Мотивациялық қозғаушылық

Жылулық шеңбері

Күн жылуын жинаймыз,

Достарыма сыйлаймын.

Қайталау

Сырт жағына әріптер жазылған сүретті көрсетеді:

  • Егер мына әріптерді атап шықсаңдыр, сүретті айналдырып, біздің сабағығымызға кім қонаққа келгенін көреміз. Балалар әріптерді атап шыққан соң суретті бері қаратады

Жылулық жеңберіне тұрады.





Суреттегі әріптерді атап шығады.

2. Ұйымдастыру - іздестіру

Қолына кітап ұстаған Біліп ханшасының тақтадағы сүретін көрсетеді.

  • Балалар, бүгін бізге Білім ханшасы қонаққа келді. Ол біздің жыл бойы не үйреніп, не білгенімізді тексеремін дейді. Білімдеріңді көрсетуге дайыңсындар ма?

Білім ханшасының тапсырмалары кезегімен интерактивті тақтадан көрініп тұрады.

1 – тапсырма: «Дыбыстар»

Тақтадан араның, масаның, иттің суреттері көрінеді.

  • Ара қандай дыбыс шығарады?

  • Маса қандай дыбыс шығарады?

  • Ашулы иттер қандай дыбыс шығарады?

2 – тапсырма: «Дыбысты таны» дидактикалық ойыны

Тақтадан балалардың (а) (у) (м) (о) дыбыстарын бейнеленген суреттер көрінеді.

  • Қалай ойлайсындар, мына қыз бала қандай дыбысты айтып тұр? Ал, мына ұл ала ше?

Сұрақтар қоя отырып, балалардың қандай дыбыстарды айтып тұрғандарын, ол дыбысты айтқандағы тіл мен еріннің, жақтын қалпын анықтатады.

3 – тапсырма: «Доптарды өз себетіне сал» дидактикалық ойыны

Тақтадан өткен әріптер жазылған түссіз доптар көрінеді.

Бір шетке қызыл, екінші шетке көк себет қойылған.

Мұндай доптар әр баланың алдындағы қорапшада да бар. Себеттің орнына көнверттер беріледі.

  • А әрпі жазылған допты қай себетке салу керек?

Сергіту жаттығу

4- тапсырма: «Сөздер»

Тақтадан ара, шар, нан, лақтың суреттері мен жазылған сөздер көрінеді. Әр сөзді балаға оқытады, сәйкес суретті тауып, сөзге жақындату керек екенің түсіндіреді.

5- тапсырма: «Сөзді өзгерт» дидактикалық ойыны

Балаларға алдындағы кеспе әріптермен АТА сөзін жазуға тапсырма беріледі, жазып болған соң ол сөз тақтадан көрінеді.

Осы ретпен бір әріпті өзгерте отырып, АНА, АША, АЛА сөздерін жаздырады. Балалар жазып болған соң әр сөз тақтадан көрініп тұрады.

6- тапсырма: «Сөйлем»

Тақтадан күннің сүреті көрінеді.



Білім ханшасының суретін тамашалайды





Сұрақтарға жауап береді.



Жәндіктер мен иттың дауысын естеріне түсіреді:

  • З-з-з-з-з-з-з

  • С-с-с-с-с-с

  • Р-р-р-р-р-р


Тапсыпманы бір бала тақтада, қалған балалар орындарында отырып орындайды.


Әр бала әр сөзді оқып, сәйкес сүретті сол сөздің жанына алып келеді.


Алдарындағы кеспе әріптердін АТА сөзін жазады, тақтадан көрінген жазу бойынша тексереді.


Сурет бойынша сөйлем құрайды.


Қолдарымен күн – көжек жасайды,


3. Рефлексивті - түзетушілік

Қорыту

  • Білім ханшасы сендердің білімді, ақылды екендеріңді түсініп, сендерге қатты риза болды.

Білім ханшасына рақмет айтады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.05.2018
620
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі