Материалдар / « Еңбек түбі береке » Қауіпсіздік сабағы № 4. «Көшеде қаңғыбас итті кездестіру»

« Еңбек түбі береке » Қауіпсіздік сабағы № 4. «Көшеде қаңғыбас итті кездестіру»

Материал туралы қысқаша түсінік
« Еңбек түбі береке » Қауіпсіздік сабағы № 4. «Көшеде қаңғыбас итті кездестіру»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2024
267
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Іс-шараның тақырыптары

« Еңбек түбі береке »

Қауіпсіздік сабағы № 4. «Көшеде қаңғыбас итті кездестіру»

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:

4 « »

Сабақтың мақсаттары:

-Адал еңбекті бағалау.Оқушылардың еңбек туралы түсініктерін кеңейту.

- көше ит кездескен жағдайда қалай әрекет жасау керектігін үйрету.

Құндылық :

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Сабақтың барысы

Сынып сағатының кезеңі\ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

ресурстар

Ұйымдастыру







35 мин































Сәлемдесу. Шаттық шеңбері.

- Балалар, көңіл – күйіміз қалай? Тәрбие сағатымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберін құрайық.

Гүл өсірсең терлеп,

Мұның аты – еңбек.

Кесте тіксең зерлеп,

Мұның аты – еңбек.

Сабағыңды жөндеп,

Әзірлесең еңбек.

Қиындықтың бәрін,

Еңбек қана жеңбек!


ІІІ «Бейнеролик айдары» Еңбек жайлы түсініктерін кеңейту

Әңгімелесу.

Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?

Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

Қандай адамды еңбекқор дейміз?

Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай?


«Wordwall» әдісі

Жалғасын тап:

Еңбек бейнет емес …(зейнет)

Еңбегінен ел … ( таныр)

Еңбегі аздың өнбегі … ( аз)

Еңбек ер … ( атандырады )

Еңбек ептілікті … ( сүйеді )

Еңбек еткен мұратқа … ( жеткен)

Еңбек адамның екінші… (анасы)

Еңбек ата жер … ( ана)


Сәйкестендіру.

«Wordwall» әдісі


Сергіту сәті.

«Дұрыс па, бұрыс па?»

Қойшы балаларды оқытып жүр.

Жүргізуші машина жүргізеді

Аспазшы үй салып жүр.

Дәрігер адамдарды емдейді.

Жазушы хат, газеттер тасып жүр.

Дәрігер етіктігіп отыр.

Мұғалім балаларды емдеп жүр.

Ұшқыш әдемі киім тігеді.

Өрт сөндіруші өртті сөндіреді.

Суретші сахнада ән айтып тұр.



Шығармашылық жұмыс

Топтық жұмыс


1 топ: Еңбектуралы 3 мақал-мәтел жазып, мағынасын түсіндіру.

2-топ: «Еңбекқор жәндіктер» туралы жазып, айту.


Қорытынды:

Топтастыру. Слайд арқылы «Еңбектің пайдасы» деген сөзге топтастыру жасау. Еңбектің пайдасы – тәрбиелейді, жігерлендіреді, күшбереді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырады.

Адамның өмір сүруіне қажеттінің барлығы еңбекпен келеді.

Ән: « Болайықшы осындай!»


Білім алушылар мұғаліммен сәлемдеседі, бірге шеңбер құрып, өлең шумақтарын қайталайды







Бейнероликті тамашалайды









Оқушылар сұрақтарға жауап береді


Мақалдардың жалғасын табады









Оқушылар дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса көтермейді.








Оқушылар топтық жұмысты орындайды, әр топ өз жұмысын қорғайды





Оқушылар топтастыру тапсырмасын орындайды








Ән шырқайды













https://www.youtube.com/watch?v=wgyEUIN5ePw





https://wordwall.net/ru/resource/52238950/%D0%B5%D2%A3%D0%B1%D0%B5%D0%BA-%D0%BC%D0%B0%D2%9B%D0%B0%D0%BB-%D0%BC%D3%99%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%B6%D0%B0%D0%BB%D2%93%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8B%D1%80


https://wordwall.net/ru/resource/48625947/%D0%B5%D2%A3%D0%B1%D0%B5%D0%BA-%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8B-%D0%BC%D0%B0%D2%9B%D0%B0%D0%BB-%D0%BC%D3%99%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B4%D0%B5%D1%80


Қауіпсіздік сағаты 10 мин


4 САБАҚ. «КӨШЕДЕ ҚАҢҒЫБАС ИТТІ КЕЗДЕСТІРУ»

Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин).

Мақсат қою. Тақырыпты анықтау.

-Жұмбақты шешіп сабақта не туралы айтылатынын анықтайды. Білімді жаңғырту. Өткенді қайталау https://www.youtube.com/watch?v=GggchmwkYFs

Ит – адамның жақын досы. Олар иесіне өте адал қызмет етеді.

Балаларды жақсы көреді. Шаруашылыққа көмектеседі – малды, үйді күзетеді. Өздеріңіз видеодан көргендей, олардың жақсы қасиеттері көп. Алайда, өкінішке қарай, адам өміріне қауіп төндіретін кездері де болады.

Балалар, суретке қараңыздаршы, бұл иттердің біз әңгімелеген иттерден қандайайырмашылығы бар?

Балалардың жауабы. (Көше иттері)

Сабақтың негізгі бөлімі

- Иттер асыранды және тастанды болады. Адамдар итті асырап алады, күтіп баптайды, тамақтандырады, ойнатады. Күндердің бір күнінде одан жалығып, оны бостандыққа, орманға апарып тастайды. Ал ит болса, өздігінен қорек таба алмай, ашығып, ызаланады. Содан өзі сияқты иттерге қосылып, үйірленіп жүреді. Олар аш, әрі ызалы болады. Көше иттері аса қауіпті.

- Есте сақта! Тіпті ең момын жақсы иттің өзі қауіпті.

Ал енді ойлаңыздаршы, көшедегі итті үйдің асыранды итінен қалай ажыратуға болады? (Балалардың жауабы)

Асыранды иттің күтімі бар, тамағы тоқ болады.

Соңғы кезде көше иттер көбейіп кетті. Оған кім кінәлі деп ойлайсыздар? (Балалардың жауаптары)

Топтық жұмыс. «Пікірлер себеті»

- «Ит шабуыл жасағанда не істеу керек? Ит тістеп алса не істеу керек?» деген сұрақтарға жауап бер.

«ЕСТЕ САҚТА!»

Ит (тістеп) алса не істеу керек?

1. Қауып алған (тістеген) жерді сабындап жуу.

2. Қанап жатса, бинт не таза сүлгімен матап тастау.

3. Ең дұрысы жедел жәрдем шақырту, емханаға бару.

4. Құтыруға қарсы иттің екпе алған-алмағаны туралы білу үшін иттің иесін тауып алу. Егер иесі табылмаған жағдайда құтыруға қарсы екпе курсын алу. Бекіту. Өзіндік жұмыс

ЕСТЕ САҚТА!

Ызалы иттен қашуға болмайды. Қатты айқайлауға болмайды.

Ызаланған итке арқаңды беруге болмайды. Шұғыл, тез қимылдауға болмайды.

Көшедегі итті тамақтандыруға болмайды. Көшедегіитті үйге әкелуге болмайды.

Көшедегі итке асырап алатын адамды іздеуге болмайды, себебі ол бостандыққа үйреніп кеткен.

Көше итті қолмен ұстауға болмайды.













Ит туралы ақпарат алады



















Иттің қауіпі туралы ережемен танысады













Сұрақтарға жауап береді














Есте сақта!

Ережені түсінеді


https://www.youtube.com/watch?v=GggchmwkYFs








https://www.youtube.com/watch?v=GggchmwkYFs
















Қорытынды:

Рефлексия

Сөйлемді толықтыр: «Бүгін мен сабақта білдім».

«Менің қуанғаным ».


Бүгінгі сабақ бойынша қорытынды

лайды





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ