Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Рисунок 13

    Тегі, аты, әкесінің аты: Курманбаева Алия Акынкожаевна

    Педагогикалық өтілімім: 20 жыл

    Пәні: математика

    Біліктілік: Педагог – зерттеуші

    Алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Тексерілді:

    Бөлім:

    1-бөлім. 10.1А Функция, оның қасиеттері және графигі (14 сағат)

    Педагогтің аты-жөні

    Курманбаева Алия Акынкожаевна

    Сынып: 10 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Функцияның қасиеттері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.2.1.3 - функция қасиеттерін анықтай алу;


    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар функцияның қасиеттерін қарастырады. Есептерді шығару барысында функцияның қасиеттерін тани біледі..

    Бағалау критерийлері



    Функцияның қасиеттерін біледі:

    • функцияның анықталу/мәндер облысын атай алады;

    • функцияның нөлдерін табады;

    • функция үзіліссіздігін анықтайды;

    • функцияның таңбатұрақтылық аралықтарын табады;

    • функцияның жұп/тақтылығын анықтай алады;

    • функцияның экстремумдарын таба алады;

    • функцияның қасиеттерін қолданып графигін салады.

    Тілдік мақсат

    Осы тақырыпқа қатысты терминдерді меңгереді. Мысалы: функция, симметриялы, период, экстремум

    Құндылыққа баулу

    Қалыптастырушы бағалау сәтінде бір-бірінің жұмысын тексеруде оқушыларды шыншылдыққа тәрбиелеймін

    АКТ қолдану дағдылары

    Ноутбук, интернет ресурстары (сайттар, графиктер, есептер) ютуб.

    Алдыңғы білім

    Қарапайым функциялар және олардың графиктері

    Пән аралық байланыс

    Физика




    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    0,5 мин

    - сәлемдесу;

    - келмеген оқушыларды анықтау;

    -оқушылардың назарын сабаққа аудару;

    - жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    - оқушылар сабаққа дайындалады;

    -бағалау парақшасын алады;

    Әр кезең бойынша бағалау парағын толырып отырады.

    Слайд 1

    Үй тапсырмасын тексеру

    2 мин

    Үйге 1.44; 1.48 есептер.

    Слайд арқылы тексеріледі.

    • «Өзіңді тексер» әдісі

    Мақсаты: Қатемен жұмыс жасау.

    Нәтижесі: Слайд бойынша үй жұмысын тексереді, қатесі болса түзетеді.

    Өзін-өзі бағалайды.

    Слайд 2

    Алгебра және анализ бастамалары

    Шыныбеков Ә.Н. 10 с

    Дағдыландырушы тапсырма


    5 мин



    • «Қайталау- оқу айнасы»

    «Жылдам есепте» әдісі

    5- есеп беріледі.

    Мақсаты: Өткен тақырып бойынша дағды қалыптастыру.

    Функцияның анықталу облысын тап:

    №1.

    №2.

    №3.

    Функцияның мәндерін облысын тап:

    №1.

    №2.


    Нәтижесі: Алған білімдерін қайта жаңғыртады.


    Формативті бағалау жүреді.

    Дескриптор:

    • Берілген функцияның анықталу облысын дұрыс табады [1];

    • Берілген функцияның мәндерін облысын дұрыс табады [1];

    Слайд 3

    Олқылықпен жұмыс


    6 мин

    • «Мағынаны тану» әдісі

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Функцияның мәндерінің жиынын табу тәсілдері:1) Параметр енгізу арқылы

    ; 2) Берілген функцияның Е(у) мәндер облысын кері функцияның D(х) анықталу облысымен алмастыру; 3) Квадраттық функцияның қасиеттерін пайдалану; 4) Графиктік әдіс; 5) Сыртқы функцияның монотондылық қасиетін пайдалану; 6) Туынды көмегімен; 7) Бағалау әдісі; 8) Тікелей есептеу арқылы; 9) Ақиқат теңсіздіктер көмегімен (Коши теңсіздігі арқылы)

    №1.

    №2.


    Нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойланып, зерттеу жұмысын жасайды.

    Формативті бағалау жүргізіледі.

    Дескриптор:

    • Функцияның мәндерінің облысын табады [1];

    Слайд 4

    https://www.youtube.com/watch?v=eDLjCm-7nQk



    Зерттеу тапсырмасы


    Топтық жұмыс


    22 мин

    • «Серіктесті оқыту» әдісі.

    3- есеп беріледі, соның бірін таңдау арқылы 3-топқа бөлінеді.

    №1. Хевисайда функциясы

    №2. Бөлшек-сызықтық функция

    №3. Түбір астындағы функция

    Әр топқа график салу беріледі.

    Мақсаты: Бірлескен жұмысты ұйымдастыру

    №1. f(t )

    №2. №1.80. (3)

    №3. +2


    Дарынды оқушыларға:

    ;

    ;

    ;

    Сигнум функциясын,

    х санының бүтін және бөлшек бөлігін, Хевисайда функцияларын, бөлшек-сызықтық функцияны, түбір астындағы функцияны зерттеу (пән аралық байланысты ашу), графигін сызу берілген, әр топтағы оқушылар өз бетімен меңгерген тапсырманы басқа оқушыларға түсіндіреді.


    Нәтижесі: Оқушының танымдық дағдысы артады, негізгі ойды түйіндейді.


    Топтар бірін-бірі бағалайды.

    Дескриптор:

    • Функцияның қасиетін қолданады [1];

    • График салады [1];


    Слайд 5, Слайд 6,

    Слайд 7

    Графики функций

    Р.Б. Райхмист

    90 бет

    Видео

    https://www.youtube.com/watch?v=pRJwXZ0yP8Q

    Миға шабуыл

    7 мин

    • « Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі

    Мақсаты: Шығармашылық деңгейін арттыру.

    Графиктің салынуын талдау:

    №1. ;

    Picture 2




    №Picture 2 2.


    Нәтижесі: Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, қорытынды жасайды

    Шығармашылығы артады.

    Формативті бағалау жүргізіледі.

    Дескриптор: .

    • Берілген фукцияның қосымша нүктелерін табады [1];

    • Толыққанды ой тұжырымдайды [1].

    Слайд 8

    График



    Топтық жұмыс

    Жалпылау

    6 мин

    • «Графикалық органайзер» әдісі

    суреттер бойынша функцияның графигін сипаттайды.

    Мақсаты:Алған білімдерін есеп шығаруда қолдану және математикалық тілде сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

    1 топ: 2 топ:

    3 топ:


    Нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойланып, өз пікірін білдіреді.

    Бірін-бірі бағалайды.

    Дескриптор:

    • Графикті қолданып функцияның қасиеттерін атайды. Әр қасиетке [1] ұпай;


    Слайд 9

    Графики функций

    Р.Б. Райхмист

    30 бет


    Үйге тапсырма

    0,5 мин

    № 1.79-№ 1.80.

    Бағыт-бағдар береді

    Түсінбеген жерлерін сұрайды

    Үлгімен жұмыс жасайды

    Слайд 10

    Оқулық

    Рефлексия

    1 мин

    Сабақ соңында жүргізілетін рефлексия:

    1. Сабақта не сәтті болды?

    2.Тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындық туындады?

    Рефлексия жасайды

    Оқушылар қорытынды ұпайлары бойынша өзін-өзі формативті бағалайды

    Слайд 11


    Сабақтың құрылымы

    Пәні: Алгебра және анализ бастамалары Сыныбы: 10 «А» Пән мұғалімі: Курманбаева Алия Акынкожаевна Сабақтың тақырыбы: Функция қасиеттері

    Сабақ кезеңі

    Таным деңгейлерінің

    критерийлері

    Сабақ барысы

    Дескриптор

    Оқу жетістіктерінің деңгейлері

    (Тақырыпты меңгеру критерийі)

    Балл


    І


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Курманбаева Алия Акынкожаевна
    25 Қырқүйек 2023
    432
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

     Функцияның қасиеттерін қолданып графигін салу 10-сынып.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

     Функцияның қасиеттерін қолданып графигін салу 10-сынып.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар жас мамандарға көмекші құрал
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Рисунок 13

    Тегі, аты, әкесінің аты: Курманбаева Алия Акынкожаевна

    Педагогикалық өтілімім: 20 жыл

    Пәні: математика

    Біліктілік: Педагог – зерттеуші

    Алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Тексерілді:

    Бөлім:

    1-бөлім. 10.1А Функция, оның қасиеттері және графигі (14 сағат)

    Педагогтің аты-жөні

    Курманбаева Алия Акынкожаевна

    Сынып: 10 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Функцияның қасиеттері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.2.1.3 - функция қасиеттерін анықтай алу;


    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар функцияның қасиеттерін қарастырады. Есептерді шығару барысында функцияның қасиеттерін тани біледі..

    Бағалау критерийлері



    Функцияның қасиеттерін біледі:

    • функцияның анықталу/мәндер облысын атай алады;

    • функцияның нөлдерін табады;

    • функция үзіліссіздігін анықтайды;

    • функцияның таңбатұрақтылық аралықтарын табады;

    • функцияның жұп/тақтылығын анықтай алады;

    • функцияның экстремумдарын таба алады;

    • функцияның қасиеттерін қолданып графигін салады.

    Тілдік мақсат

    Осы тақырыпқа қатысты терминдерді меңгереді. Мысалы: функция, симметриялы, период, экстремум

    Құндылыққа баулу

    Қалыптастырушы бағалау сәтінде бір-бірінің жұмысын тексеруде оқушыларды шыншылдыққа тәрбиелеймін

    АКТ қолдану дағдылары

    Ноутбук, интернет ресурстары (сайттар, графиктер, есептер) ютуб.

    Алдыңғы білім

    Қарапайым функциялар және олардың графиктері

    Пән аралық байланыс

    Физика




    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    0,5 мин

    - сәлемдесу;

    - келмеген оқушыларды анықтау;

    -оқушылардың назарын сабаққа аудару;

    - жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    - оқушылар сабаққа дайындалады;

    -бағалау парақшасын алады;

    Әр кезең бойынша бағалау парағын толырып отырады.

    Слайд 1

    Үй тапсырмасын тексеру

    2 мин

    Үйге 1.44; 1.48 есептер.

    Слайд арқылы тексеріледі.

    • «Өзіңді тексер» әдісі

    Мақсаты: Қатемен жұмыс жасау.

    Нәтижесі: Слайд бойынша үй жұмысын тексереді, қатесі болса түзетеді.

    Өзін-өзі бағалайды.

    Слайд 2

    Алгебра және анализ бастамалары

    Шыныбеков Ә.Н. 10 с

    Дағдыландырушы тапсырма


    5 мин



    • «Қайталау- оқу айнасы»

    «Жылдам есепте» әдісі

    5- есеп беріледі.

    Мақсаты: Өткен тақырып бойынша дағды қалыптастыру.

    Функцияның анықталу облысын тап:

    №1.

    №2.

    №3.

    Функцияның мәндерін облысын тап:

    №1.

    №2.


    Нәтижесі: Алған білімдерін қайта жаңғыртады.


    Формативті бағалау жүреді.

    Дескриптор:

    • Берілген функцияның анықталу облысын дұрыс табады [1];

    • Берілген функцияның мәндерін облысын дұрыс табады [1];

    Слайд 3

    Олқылықпен жұмыс


    6 мин

    • «Мағынаны тану» әдісі

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Функцияның мәндерінің жиынын табу тәсілдері:1) Параметр енгізу арқылы

    ; 2) Берілген функцияның Е(у) мәндер облысын кері функцияның D(х) анықталу облысымен алмастыру; 3) Квадраттық функцияның қасиеттерін пайдалану; 4) Графиктік әдіс; 5) Сыртқы функцияның монотондылық қасиетін пайдалану; 6) Туынды көмегімен; 7) Бағалау әдісі; 8) Тікелей есептеу арқылы; 9) Ақиқат теңсіздіктер көмегімен (Коши теңсіздігі арқылы)

    №1.

    №2.


    Нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойланып, зерттеу жұмысын жасайды.

    Формативті бағалау жүргізіледі.

    Дескриптор:

    • Функцияның мәндерінің облысын табады [1];

    Слайд 4

    https://www.youtube.com/watch?v=eDLjCm-7nQk



    Зерттеу тапсырмасы


    Топтық жұмыс


    22 мин

    • «Серіктесті оқыту» әдісі.

    3- есеп беріледі, соның бірін таңдау арқылы 3-топқа бөлінеді.

    №1. Хевисайда функциясы

    №2. Бөлшек-сызықтық функция

    №3. Түбір астындағы функция

    Әр топқа график салу беріледі.

    Мақсаты: Бірлескен жұмысты ұйымдастыру

    №1. f(t )

    №2. №1.80. (3)

    №3. +2


    Дарынды оқушыларға:

    ;

    ;

    ;

    Сигнум функциясын,

    х санының бүтін және бөлшек бөлігін, Хевисайда функцияларын, бөлшек-сызықтық функцияны, түбір астындағы функцияны зерттеу (пән аралық байланысты ашу), графигін сызу берілген, әр топтағы оқушылар өз бетімен меңгерген тапсырманы басқа оқушыларға түсіндіреді.


    Нәтижесі: Оқушының танымдық дағдысы артады, негізгі ойды түйіндейді.


    Топтар бірін-бірі бағалайды.

    Дескриптор:

    • Функцияның қасиетін қолданады [1];

    • График салады [1];


    Слайд 5, Слайд 6,

    Слайд 7

    Графики функций

    Р.Б. Райхмист

    90 бет

    Видео

    https://www.youtube.com/watch?v=pRJwXZ0yP8Q

    Миға шабуыл

    7 мин

    • « Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі

    Мақсаты: Шығармашылық деңгейін арттыру.

    Графиктің салынуын талдау:

    №1. ;

    Picture 2




    №Picture 2 2.


    Нәтижесі: Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, қорытынды жасайды

    Шығармашылығы артады.

    Формативті бағалау жүргізіледі.

    Дескриптор: .

    • Берілген фукцияның қосымша нүктелерін табады [1];

    • Толыққанды ой тұжырымдайды [1].

    Слайд 8

    График



    Топтық жұмыс

    Жалпылау

    6 мин

    • «Графикалық органайзер» әдісі

    суреттер бойынша функцияның графигін сипаттайды.

    Мақсаты:Алған білімдерін есеп шығаруда қолдану және математикалық тілде сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

    1 топ: 2 топ:

    3 топ:


    Нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойланып, өз пікірін білдіреді.

    Бірін-бірі бағалайды.

    Дескриптор:

    • Графикті қолданып функцияның қасиеттерін атайды. Әр қасиетке [1] ұпай;


    Слайд 9

    Графики функций

    Р.Б. Райхмист

    30 бет


    Үйге тапсырма

    0,5 мин

    № 1.79-№ 1.80.

    Бағыт-бағдар береді

    Түсінбеген жерлерін сұрайды

    Үлгімен жұмыс жасайды

    Слайд 10

    Оқулық

    Рефлексия

    1 мин

    Сабақ соңында жүргізілетін рефлексия:

    1. Сабақта не сәтті болды?

    2.Тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындық туындады?

    Рефлексия жасайды

    Оқушылар қорытынды ұпайлары бойынша өзін-өзі формативті бағалайды

    Слайд 11


    Сабақтың құрылымы

    Пәні: Алгебра және анализ бастамалары Сыныбы: 10 «А» Пән мұғалімі: Курманбаева Алия Акынкожаевна Сабақтың тақырыбы: Функция қасиеттері

    Сабақ кезеңі

    Таным деңгейлерінің

    критерийлері

    Сабақ барысы

    Дескриптор

    Оқу жетістіктерінің деңгейлері

    (Тақырыпты меңгеру критерийі)

    Балл


    І


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 10 сынып
    25.00.2023
    432
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Курманбаева Алия Акынкожаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации