« Мамандық таңдау - ертеңді ойлау» 9-11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

« Мамандық таңдау - ертеңді ойлау» 9-11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
a) оқушылар бойындағы қобалжуларды басу; b) оқушыға мамандық таңдауға бағыт – бағдар беру; c) оқушы бойындағы түпкі эмоцияға әсер ету;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Маңғыстау облысы

Мұнайлы ауданы

«№11 жалпы білім беру орта

мектебі» КММ-сінің педагог-психологы

Байнекова Меруерт Узаковна



Тақырыбы: « Мамандық таңдау - ертеңді ойлау»

Мақсаты:

  1. оқушылар бойындағы қобалжуларды басу;

  2. оқушыға мамандық таңдауға бағыт – бағдар беру;

  3. оқушы бойындағы түпкі эмоцияға әсер ету;

Тренингтер атауы:

  • «Комплимент» - оқушылар ішкі және сыртқы шеңбер құрып ортаға орналасады. Жүргізушінің белгісі бойынша ішкі шеңберді сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып, алдындағы тұрған адамға шын жүректен тілектер айтады;

  • «Айзберг» ортаға үлкен шеңбер сызылады, жүргізушінің белгісі бойынша шеңбер жайлап тарыла бастайды, ал шеңбер ішіндегі оқушылар бір-біріне жақындасып шеңберден шығып кетпеуге тырысады; (4 минут)

  • «Қарым - қатынас» оқушыға парақшада берілген тапсырма бойынша ортаға шығып, үнсіз ым ишара арқылы, берілген тапсырманы оқушыларға жеткізу қажет. (2 минут)

  • «Досыма хат» топты 3 бөлу қажет, әрбір топ өз алдына дөңгеленіп отырда, әрбір топқа жүргізуші ситуациялық сұрақ береді, топ ақылдаса келе бір ортақ қолдау хат жазады. Қолдау хаттың мағынасына қарай топ жеңімпаздары анықталады. (5 мин)

  • «Визитка» әрбір оқушы өзі туралы визитка жасап, безендірі болашақ мамандығы туары жарнамалайды, ал көрермендер ду қол шапалақпен сүйемелдеп отырады.

2 мин.

  • Мамандықтар туралы жұмбақтар; (3 мин)

  • «Миға шабуыл» оқушылар дөңгеленіп отырады, жүргізушінің белгісімен оқушылар отырған орындарында қайталаулары тиіс. Мысалы: оң қол сол көтереміз, жайлап темпти жылдамдата береді. 5 минут.

  • Релаксация; 5 минут

  • Мотивациялық би; 5 минут

  • Кері байланыс – оқушылар өздерінің ой пікірлерін қағаз бетіне түсірту;





Shape2 Shape1

2. Мектепте жүргенде ұшқыш болуды армандайтынмын. Өкінішке орай арманыма қол жеткізе алмадым. Отбасымның айтуы бойынша экономика саласын таңдадым. Енді күнде таңертіңгілкте барғым келмейді сабаққа. Болашқата бұл мамандық мен үшін қандай болары, не болары жұмбақ ...

3 Ата – анам дәрігер бол дейді, досым өзі секілді тілмаш бол деп үгіттеп жүр, ал мен нақты өзіме не ұнайтынын алі білмеймін. Мектептегі мұғалімдерден көмек сұрсам оларда бірауыздан «сенің химияға қабілетің бар, техник бол» дейді. Не істейім ...















Бүгінгі кештен алған әсерің _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсынысың

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рахмет!!!





Бүгінгі кештен алған әсерің _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсынысың

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рахмет!!!





















1 жағдаят

Астана қаласының бас архитекторы, арнайы шақыртумен келіп біздің лицейге жаңа ғимарта салмақшы.



2 жағдаят

Балабақшаға өте әдемі, жас жаңа тәрбиеші жұмысқа орналасты.



3 жағдаят

Хабарландыру – әншілер, бишілер арасында байқау өткелі тұр, қатысам деушілерге мүмкіндік бар.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2020
618
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі