Маңғыстау
облысы
Мұнайлы
ауданы
«№11 жалпы білім беру
орта
мектебі» КММ-сінің
педагог-психологы
Байнекова Меруерт
Узаковна
Тақырыбы:
« Мамандық таңдау - ертеңді
ойлау»
Мақсаты:
-
оқушылар бойындағы
қобалжуларды басу;
-
оқушыға мамандық таңдауға
бағыт – бағдар беру;
-
оқушы бойындағы түпкі эмоцияға
әсер ету;
Тренингтер
атауы:
-
«Комплимент» - оқушылар ішкі және сыртқы
шеңбер құрып ортаға орналасады. Жүргізушінің белгісі бойынша ішкі
шеңберді сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып, алдындағы тұрған
адамға шын жүректен тілектер айтады;
-
«Айзберг» ортаға үлкен шеңбер сызылады,
жүргізушінің белгісі бойынша шеңбер жайлап тарыла бастайды, ал
шеңбер ішіндегі оқушылар бір-біріне жақындасып шеңберден шығып
кетпеуге тырысады; (4 минут)
-
«Қарым -
қатынас» оқушыға парақшада берілген
тапсырма бойынша ортаға шығып, үнсіз ым ишара арқылы, берілген
тапсырманы оқушыларға жеткізу қажет. (2
минут)
-
«Досыма
хат» топты 3 бөлу қажет, әрбір топ
өз алдына дөңгеленіп отырда, әрбір топқа жүргізуші ситуациялық
сұрақ береді, топ ақылдаса келе бір ортақ қолдау хат жазады. Қолдау
хаттың мағынасына қарай топ жеңімпаздары анықталады. (5
мин)
-
«Визитка» әрбір оқушы өзі туралы визитка
жасап, безендірі болашақ мамандығы туары жарнамалайды, ал
көрермендер ду қол шапалақпен сүйемелдеп
отырады.
2
мин.
-
Мамандықтар туралы
жұмбақтар; (3 мин)
-
«Миға
шабуыл» оқушылар дөңгеленіп отырады,
жүргізушінің белгісімен оқушылар отырған орындарында қайталаулары
тиіс. Мысалы: оң қол сол көтереміз, жайлап темпти жылдамдата
береді. 5 минут.
-
Релаксация; 5
минут
-
Мотивациялық би; 5
минут
-
Кері байланыс – оқушылар
өздерінің ой пікірлерін қағаз бетіне
түсірту;
№2. Мектепте жүргенде ұшқыш
болуды армандайтынмын. Өкінішке орай арманыма қол жеткізе алмадым.
Отбасымның айтуы бойынша экономика саласын таңдадым. Енді күнде
таңертіңгілкте барғым келмейді сабаққа. Болашқата бұл мамандық мен
үшін қандай болары, не болары жұмбақ
...
№3 Ата – анам дәрігер бол
дейді, досым өзі секілді тілмаш бол деп үгіттеп жүр, ал мен нақты
өзіме не ұнайтынын алі білмеймін. Мектептегі мұғалімдерден көмек
сұрсам оларда бірауыздан «сенің химияға қабілетің бар, техник бол»
дейді. Не істейім ...
Бүгінгі кештен алған
әсерің _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсынысың
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рахмет!!!
Бүгінгі кештен алған
әсерің _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсынысың
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рахмет!!!
№1
жағдаят
Астана қаласының бас
архитекторы, арнайы шақыртумен келіп біздің лицейге жаңа ғимарта
салмақшы.
2
жағдаят
Балабақшаға өте әдемі, жас
жаңа тәрбиеші жұмысқа орналасты.
3
жағдаят
Хабарландыру – әншілер,
бишілер арасында байқау өткелі тұр, қатысам деушілерге мүмкіндік
бар.