Бөлімі:
|
1С. Шамалар мен өлшем
бірліктері
|
Педагогтің аты-жөні:
Сейлханова Мейрамкул
|
|
Күні:18.10.2021
ж
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар
саны:24
|
Қатыспағандар
саны:23
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ұзын, қысқа, кең, тар /
Мектеп формасын өлшеймін
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
1.5.1.2 ** сандарды,
заттарды,тауардың құнын салыстыру кезіндеқолданылатын ұғымдарды
пайдалану/заттар арасындағы арақашықтықты,бағытты, орналасуын
анықтайтынтерминдерді пайдалану.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Шамалар арасындағы қатынасты
анықтайсың.
|
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Қызығушылықты
ояту
0-3
|
Ынталандыру
Сіздергеұзындығыбойыншазаттардысалыстыру қажет болдыма?
Заттардың ішіндегі ең ұзынын қалайанықтауға
болады?
|
|
|
|
4-6
|
Өзектендіру.
Оқулықтағы №1 тапсырма бойынша
жұмыс жасау.
Біз дүкендегі мектеп формасы
бөліміндеміз.
Суретке мұқият
қара.
Мағынасы бойынша қарама-қарсы
сөздерді атайды.
үлкен – кіші жоғары –
төмен
ұзын – қысқа кең –
тар
алыс – жақын биік –
аласа
қалың –
жұқа
Мұғалім сыныптағы
ұқсас заттарға назар аударады (жоғары – төмен,
ұзын – қысқа, жақын –
алыс).
|
Мағынасы бойынша қарама-қарсы
сөздерді атайды.
|
|
Оқулық,
дәптер.
|
7-10
|
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Әрбір жұптағы заттардың
қайсысы қысқа?
Оны қалай анықтағаныңды
түсіндір.
Егер оларды бірінің үстіне
бірін қоюға болмайтын болса, онда заттардың ұзындығын қалай
салыстыруға болады?
Біз бүгін сабақта
түрлі тәсілдермен заттардың ұзындығын салыстыруды
үйренеміз.
|
Мәселелік жағдаятты
түсінеді.
|
|
|
Мағынаны
тану
10-15
|
Жаңаны
ашу.
Оқулықтағы №2
тапсырмамен жұмыс жасау. Заттарды ұзындығы және ені бойынша қалай
салыстыруға болады? Мұғалім ол үшін геометриялық фигураларды
дайындайды. Оқушыларға оларды қатар қою және беттестіру арқылы
салыстыруды көрсетеді.
|
Заттарды салыстырудың екі
тәсілін қолданады.
|
Оқушылардың
жұмысы «Шапалақтау»
әдісі бойынша
бағаланады.
|
Оқулық,
дәптер.
|
15-20
|
Жаңаны
қолдану
Дәптердегі №1 тапсырманы орындауға
ұсынады.Қарама-қарсы мағынадағы
суреттерді анықтайды.
Үлкен сөмке - кіші
сөмке
Жас адам - Кәрі
адам
Жіңішке қарындаш - Жуан
қарындаш
Кіші форма - Үлкен
форма
Жұқа дәптер - Қалың
кітап
Дәптердегі №2 тапсырманы орындауға
ұсынады.
|
Қарама-қарсы мағынадағы
суреттерді анықтайды және сызып
қосады.
Әр топтағы ең ұзын затты
анықтап,оны бояйды.
|
Өз білімін бағалау үшін
дәптердің жиегіндегі бағдаршамды бояйды.
|
Баспа негіздегі жұмыс
дәптері
|
20-25
|
Оқып-үйренгенді меңгергенін
тексеру
Оқулықтағы №3 тапсырмамен
практикалық жұмыс.
Әрбір жұп кесіндіде неше өлшем
барын сана. Ұзындықтары бірдей кесінділер бар
ма?
Өлшеуішті қалай қолдануға
болады?
Өлшеуішті кесіндінің бірінші
ұшымен сәйкес келетіндей орналастыру
керек.
Өлшеуішке кесіндінің екінші
ұшын белгілеп алу керек.
Осы аралықта орналасқан өлшем
бірліктер санын санау қажет.
Бірінші жұп кесіндіде неше
өлшем бар? (төрт)
Оларды ұзындықтары бірдей
кесінділер деп айтуға бола ма? (жоқ)
Мұғалім оқушыларға өлшеуіштер
таратады. Әрбір оқушы өлшеу нәтижесін мұғалімге
айтады.
|
Өлшеуіштермен өлшеу
жұмыстарын жүргізеді.
|
Оқушылардың жұмысы смайл беру
арқылы бағаланады.
|
Оқулық,
дәптер.
Өлшеуіш
тер.
|
25-32
|
Осығандейінөтілгенматериалменжұмыс.
Оқулықтағы зерттеушілік
тұрғыдағы №4 тапсырманы орындауға
ұсынылады.
Берілген фигураларды пайдаланып, дәптеріңе
аппликация сал. Әр түрінен неше фигура пайдаланғаныңды сана.
Олардың санын салыстыр.
|
Оқушылар осындай аппликация
құрастырады. Оларда берілген әрбір фигураны қанша рет қолданын
анықтайды.
|
|
Оқулық,
дәптер.
|
Рефлексия
32-35
|
«Бағдаршам»
әдісі.
Қызыл түс – сабақта көп
нәрсені түсінбедім, сабақтағы мәліметтер саған керек емес, сабақта
белсенді бола алмадым, жауап берген
жоқпын.
Сары түс – сабақ қызықты
болды, белсенді болдым, сабақта пайдалы мәліметтер алдым, орнымнан
жауап бердім, бірнеше тапсырманы өзім орындадым, сабақта мен өзімді
жақсы сезінемін.
Жасыл түс – сабақта
белсенді болдым, сабақта көп пайдалы мәліметтер алдым, көп жұмыс
жасадым, өзіме тиісті баға алдым, маған бәрі түсінікті
болды.
|
Сабақ аяқталған соң балалар
бағдаршамға сары, қызыл, жасыл түсті стикерлер
жабыстырады.
|
|
«Бағдар
шам» әдісі.
|