Сабақ
жоспары
Оқытушы: Сманова
Раушан
Пән: Практикалық араб
тілі.
Мамандық
топ: Исламтану, 2-курс
112-11-61.
Сабақтың
тақырыбы: العب
( Ойын
)
Күні:
Сабақтың
мақсаты:
Білімділігі: араб тілін үйрену, мәтінді
дұрыс аударуға , түсінуге және амал етуге
дағдылау
Дамытушылығы: тіл үйренуге
қызықтыру.
Тәрбиелігі: имандылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: жаңа білімді,дағдыны бекіту
сабағы.
Сабақтың әдіс
тәсілдері: баяндау,топтық жұмыс,конспект
арқылы.
Сабақтың
көрнектілігі: тақта маркер,стикерлер,
слайд
Пәнаралық
байланыс: Байна ядайһ,
наху.
Негізгі
әдебиет:Мәбдәул-қирағат-2. Сұнғатулла
Бекболат Ниғматулла ұлы.
№
|
Сабақ
кезеңдері
|
Кезең
мазмұны
|
Уақыты
|
1
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Амандасу,
студенттердің қатысуын және аудиторияның дайыдығын тексеру;шеңбер
құрып, жылы лебіз айту
|
5
минут
|
2
|
Білімдерін
тексеру
Білім бағалау
өлшемі
|
тақта алдында сұрау және
жаздыру, жеке сұрақ қою, сұрақтар және жауаптар жазылған
тапсырмалар арқылы сөздерді арапшаға аудару: шақыру, алу, көрсету,
созу, қақсау, қалай, нәрсе, олай болса, балауыз, гүл, ұя, кету,
ысқыру, көргенің сияқты, шіркін, ұмыту, қорқыту, жоқ, ауа, тоқтату,
топырақ, кезде, түк.
2.сөйлемдерді
аудару: Маған Ахмедті шақыр. Мына кісіге бір құрма, болса да бер.
Оны таяқпен ұрған едім, қатты шыңғырды, қатты жылады. Сенің
қинағандарың мнеі айғайлауға мәжбүр етті
|
25
минут
|
3
|
Жаңа тақырыпты жеткізу
әдісі
|
баяндау,топтық жұмыс,конспект
арқылы,сұрақ-жауап
1. Ойын деген тексті оқып
баяндап беру.
2.Жаңа сөздер: қош
келдіңіз, шаттық, көңіл көтеру, міндеттер, қиындық, келтіру,
рахаттандыру, есалаң, ұмтылу, шындығында
|
25
минут
|
4
|
Оқушылардың өздік
жұмысы
|
Тәмриндерді тақтаға
жазып,сөздерді талдау,сөздерден
сөйлемдер құрау.
Жаңа сөздермен таныстыру және оқушының өзіндік жаттығу
жұмыстары.
|
20
минут
|
5
|
Тақырыпты
бекіту
|
Жалпы сұрау,
үлестірмелі жазбаша парақшалар арқылы
|
10
минут
|
6
|
Сабақ
қорытындысы
|
Сандық жүйе арқылы
бағалау
|
3
минут
|
7
|
Үй
тапсырмасы
|
Мәбдәул-қирағат-2.Өтілген сабақты оқып келу және жазбаша
түрде дайындау
|
2
минут
|
Оқытушының
қолы:_______________
Әдіскер:
__________________
اللعب
اهلا و مرحبا هناء طرب واجبت
عناء ايراث كمد
انقباض اراحة بليد روم
كذاك
مرحبا اهلا بوقت اللعب انه وقت
الهناء والطرب
واجبات الدرس لا ننكرها قط لكن
داءما نذكرها
ان لعبنا لم نكن نحقرها غير ان
الوقت وقت اللعب
كثرة الدرس عناء للجسد تورث
النفس انقاضا و كمد
ليس كاللعب دواء للولد لا يريح
النفس غير اللعب
يا رعاه الله من لعب مفيد مذهب
عنا عناء الدرس الشديد
كل من ضيغ ذا الوقت بليد غير
اهل لنشاط اللعب
مع ذاك الدرس اولى ما يرام غير
ان الكل يجري بنطام
انما اللعب بلا درس حرام و كذاك
الدرس دون اللعب
Ойын
Қош келдіңіз шаттық көңіл көтеру міндеттер
машақат келтіру көңілсіздік мұң рахаттандыру есалаң ойлау
осылайша
Қош келдіңіз ойын уақытына, расында ол
шаттық пен көңіл көтеру уақыты
Дәрістің міндеттерін естен еш шығармаймыз,
алайда оны әрдайым есте сақтаймыз
Егер ойнасақ ұмытпаймыз, ойын үшін уақыттан
басқасын
Дәрісің көптігі дене үшін машақат, жанға
торығу мен мұң келтіреді
Бала үшін ойын секілді дауа жоқ, ойыннан
басқасы жанды рахаттандырмайды
Аллах пайдалы ойынға қамқор болғай,
дәрістің қатты машақатын кетіруші
Уақытын босқа кетіруші адамның бәрі ақымақ,
жігерлі ойынның иесінен басқа
Сонымен қатар дәріс ойда жүретіндердің
әуелгісі, расында барлығы тәртіппен
жүреді.
Ақиқатында дәріссіз ойын харам, сол секілді
ойынсыз дәріс