№ | Сабақ кезеңдері | Кезең мазмұны | Уақыты |
1 | Ұйымдастыру кезеңі | Амандасу, студенттердің қатысуын және аудиторияның дайыдығын тексеру;шеңбер құрып, жылы лебіз айту | 5минут |
2 |
Білімдерін тексеру Білім бағалау өлшемі | тақта алдында сұрау және жаздыру, жеке сұрақ қою, сұрақтар және жауаптар жазылған тапсырмалар арқылы сөздерді арапшаға аудару: шақыру, алу, көрсету, созу, қақсау, қалай, нәрсе, олай болса, балауыз, гүл, ұя, кету, ысқыру, көргенің сияқты, шіркін, ұмыту, қорқыту, жоқ, ауа, тоқтату, топырақ, кезде, түк.2.сөйлемдерді аудару: Маған Ахмедті шақыр. Мына кісіге бір құрма, болса да бер. Оны таяқпен ұрған едім, қатты шыңғырды, қатты жылады. Сенің қинағандарың мнеі айғайлауға мәжбүр етті |
25 минут |
3 | Жаңа тақырыпты жеткізу әдісі
| баяндау,топтық жұмыс,конспект арқылы,сұрақ-жауап 1. Ойын деген тексті оқып баяндап беру.2.Жаңа сөздер: қош келдіңіз, шаттық, көңіл көтеру, міндеттер, қиындық, келтіру, рахаттандыру, есалаң, ұмтылу, шындығында | 25 минут |
4 | Оқушылардың өздік жұмысы | Тәмриндерді тақтаға жазып,сөздерді талдау,сөздерденсөйлемдер құрау. Жаңа сөздермен таныстыру және оқушының өзіндік жаттығу жұмыстары. | 20минут |
5 | Тақырыпты бекіту | Жалпы сұрау, үлестірмелі жазбаша парақшалар арқылы | 10минут |
6 | Сабақ қорытындысы | Сандық жүйе арқылы бағалау | 3минут |
7 | Үй тапсырмасы | Мәбдәул-қирағат-2.Өтілген сабақты оқып келу және жазбаша түрде дайындау | 2минут |