Тексерілді:____________Оқу ісінің орынбасарыКүні: Сыныбы:6Пәні: БиологияСабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің жынысты көбеюі. Тозаңдану және ұрықтануСабақтың мақсаты:1. Тозаңдану мен ұрықтанудың өсімдік тіршілігіндегі маңызын ұғыну.Гүл – тұқыммен көбею мүшесі екендігі туралы қорытынды пікірге негіз қалау.2. Гүл, гүлдің құрылысы, көбею жөніндегі білімдерін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.3. Әсемдікті сезіне білуге, табиғатты сүюге тәрбиелеу.Пәнаралық байланысы: экологиямен, әдебиетпен, тілмен, халық педагогикасымен.Сабақтың көрнекілігі: Гүлдің моделі, «Гүлдің құрылысы», «Тозаңдану», «Ұрықтану», Гүлшоғырлар сызбалары. Сөзжұмбақтар, Венн диаграммасы, вагон суреттері, т. б.Сабақты өткізу әдісі: Аралас, ойын сабақ. Оқушыларды түгендеп, үй тапсырмасын анықтап болған соң сабақты мынадай өлең жолдарымен бастадым.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.Кел, балалар, ойлайық,Ойнайық та ойлайық.Қандай жұмбақ болса да,Шешпей оны қоймайық.Оқушылар ойын сабақ екенін бірден сезеді. Оқушыларға ойын шарты түсіндіріліп, тапсырманың ұраны мен мақсаты хормен плакаттан оқылады.Сабақтың ұраны: Тіршіліктің тірегі өсімдікті қорғайық.Тұқымдарын молайтып өсіруді ойлайық!Сабақтың мақсаты:Білген сайын келеді біле бергімБіле беру емес пе тілегі елдің?!Ойын шарты:Пойызда 4 вагон бар, әр вагон тапсырмамен келген, сол тапсырманы орындап болған соң «белгісіз әлемге» саяхатқа аттану.(вагон суреттері жапсырылған)№1 вагон тапсырмасы – сұрақтар.1. Мүше деген не? Өсімдік мүшелері нешеге бөлінеді?2. Көбею мүшелеріне нелер жатады?3. Гүл деген не? Гүлдің бөлімдері қандай? Аталықтың, аналықтың бөлімдері қандай?№2 вагон тапсырмасы тест.1. Гүл шығаратын өркенде белгілі бір ретпен орналасқан ұсақ гүлдер тобы.А) гүлшоғырӘ) гүлсағақБ) гүлтабан2. Бидай мен қарабидайдағы гүлшоғыр түрі.А) собықӘ) шашақБ) күрделі масақ3. Аналығы да, аталығы да бар гүлА. Дара жыныстыӘ) қос жыныстыБ) екеуі де4. Аталық гүлі бір өсімдікте, аналық гүлі бір өсімдікте болсаА) бір үйліӘ) дара жыныстыБ) қос үйлі.№3 вагон тапсырмасы гүлге қатысты сөз.1. Жайгүл сағақ есуге келгенде бір тостаған шай мен май ала келген, майын аузыма, мойныма жақтым. (гүлсағақ, тостағанша, аузы, мойны)2. Майгүл Серікке: «Тозаң толып тұрған қаптың аузындағы жіп шешіліп кетпесін»- деді. (гүлсерік, тозаңқап, аузы, жіпше)№4 вагон тапсырмасы – формула, жұмбақ.1. Картоп гүлі. ♂ Т (5) К(5) А 5 Ж(2)2. Қызғалдақ. ♂ К 3+3 А 3+3 Ж(3)3. Асбұршақ ♂ Т (5) К1+2+(2) А(9)+1 Ж14. Іші жұмсақ, сырты қатты.Еті қызыл, сүті тәтті.Соғым сайлап қойдымКіндігінен байлап қойдым. (қарбыз)5. Аласа ғана бойы бар, қабат - қабат тоны бар. (орамжапырақ)6. Бір анадан жүз балаЖүзі де боз бала. (жүзім)ІІІ. Жаңа сабақ – белгісіз әлемге саяхат.Ұраны:Білгенің тоғыз, білмегенің тоқсан тоғыз.Мақсаты: Гүлдің тұқыммен көбею мүшесі екендігін ұрықтану мен тозаңданудың көбеюдегі м