Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
. Перспективалық жоспар. Қыркүйек айы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР
Өтпелі тақырып « Балабақшада»
Мақсаты: Инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану негізінде балалардың ауызша қарым-қатынас жасау дағдыларын, танымдық ой-өрістерін, шығармашылық, эстетикалық талғамдарын және жеке тұлғаның әлеуметтік білім, біліктерін жетілдіру.
Міндеттері:
1. Қимыл әрекеттерін ұйымдастырудың түрлі нысандарында қимылдарды дұрыс орындау, негізгі қимыл түрлерін және денсаулықты сақтау негіздерін жетілдіру;
2. Ересектермен және балалармен еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту;
3. Сенсорлық қабілеттерін, танымдық қызғушылықтары мен шығармашылық қиялдарын жетілдіру;
4. Сезімдік қасиеттері, эстетикалық талғамдары және бейнелеу дағдылары мен музыкалық білімдерін кеңейту;
5. Отансүйгіштік сезімдерін күшейту және өзіне қызмет ету дағдыларын дамыту.
«Денсаулық»-3 Дене шынықтыру – 2,5 Қауіпсіз мінез-құлық негіздері-0,5 |
Коммуникация-6,5 Сөйлеуді дамыту - 1 Көркем әдебиет - 0,5 Сауат ашу негіздері-1,5 Орыс тілі - 2 Ағылшын - 1 Драма - 0,5 |
Таным- 3,5 ҚМҰҚ - 2 Құрастыру - 0,5 Жаратылыстану - 1 |
Шығармашылық- 5 Сурет салу -1 Мүсіндеу- 1 Аппликация - 1 Музыка – 2 |
Әлеумет-2 Өзін – өзі тану-1 Қоршаған орта - 0,5 Экология - 0,5 |
І апта «Менің балабақшам»
|
Дене шынықтыру Спорт залымен, ҰОҚ-дағы қауіпсіздік техникасымен танысу Дене шынықтыру Менің топтағы достарым Мақсаты: жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру қарапайым дене жаттығуларын алмастыру Дене шынықтыру Менің дене құрылысым Мақсаты: бір орнында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін сапта түзу жүру түрлерін орындау |
Сөйлеуді дамыту Кел, танысайық Мақсаты: Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындау Сауат ашу Кел,танысайық! Сөйлеу Мақсаты: тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу. Сауат ашу Біздің ойындарымыз. Сөйлем Мақсаты: сөйлемді ажыратып, оның мағынасын түсіну, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу. Драма Театрға саяхат Мақсаты: Тірі организм мен заттардың бейнелерін ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау. Орыс тілі Я – это кто? Цель: Произносить и различать звуки в словах и фразах. Орыс тілі Мой автопортрет Цель: Внимательно слушать речь и правильно реагировать на нее (использование мимики и жестов, выполнение действий). Ағылшын тілі All about me 0.L3begin to recognize with the considerable support simple greetings. 0.S6 exchange short simple greetings. 0.S1 begin to make basic personal statements. |
Математика Танысу . Не қайда орналасқан? Мақсаты: Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. Математика Менің бөлмем.Қағаз бетінде бағдарлаймын Мақсаты: қағаз бетінде бағдарлану, карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау. Жаратылыстану Мен табиғатты бақылай аламын ба? Мақсаты: «бақылау» ұғымын және оны өткізу кезеңдерін түсіну. |
Сурет салу Мен сурет саламын Мақсаты: түрлі сызықтарды, сұлбаларды салу Мүсіндеу Ермексаз әлемі Мақсаты: Затқа қарап және елестету арқылы, ермексаздың, және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, жеміс- жидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндеу. Аппликация Менің көңіл күйім Мақсаты: көңіл – күйді беру арқылы, сюжеттті аппликация құрастыру. Музыка «Менің музыкалық әлемім» Мақсаты: қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеу мен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. Тыңдау: (муз. Е.Ташев, Т.Қажыбаев«Балалығым балғын шағым») Ән айту. «Мен өнерлі баламын» (М.Омаров, Г.Жотаева) Музыка «Менің музыкалық әлемім» Мақсаты: қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеу мен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу Ән тыңдау (муз. Е.Ташев, Т.Қажыбаев«Балалығым балғын шағым») |
Өзін өзі тану Мақсаты: адам деген ардақты есімді аялап,құрметтеп, адами құндылықтарға тәрбиелеу. Қоршаған орта Менің отбасым Мақсаты: отбасындағы өзара тату қарым – қатынастың маңызын түсініп, отбасы мүшелерімен бірлесе жұмыс жасау. |
ІІ апта «Менің достарым»
|
Дене шынықтыру Мен күштімін, ептімін және іскермін Мақсаты: организмнің төзімділігі мен жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау. Дене шынықтыру Мен осындаймын, біз осындаймыз Мақсаты: ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту. Қауіпсіз мінез құлық Адам денесі Мақсаты: адамның дене құрылысын білу
|
Сөйлеуді дамыту Мен үлгілі баламын. Мақсаты: Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану Сауат ашу Біз-өнерлі баламыз. Сөйлем түрлері Мақсаты: Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы, сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолдану. Көркем әдебиет Кім болғым келеді? Мақсаты: шағын мәтіндер, балалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру. Орыс тілі Я расту Цель: Ориентироваться на странице прописи, различать рабочую строку и межстрочное пространство, рисовать узоры. Орыс тілі Учимся приветствовать. Цель: Создавать высказывания из не менее 2-3 простых предложе- ний (с помощью учителя). Ағылшын тілі All about me 0.L3 begin to recognize with the considerable support simple greetings. 0.L2 begin to recognize with the considerable support a few basic personal questions spoken slowly and distinctly. 0.S4 respond to the very basic supported personal questions using short answers.
|
Математика Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан? Мақсаты: Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. Математика Менің аулам.Не қайда орналасқсан? Мақсаты: кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. Жаратылыстану Табиғат құбылыстарын қалай бақылауға болады? Мақсаты: табиғат нысандары мен құбылыстарына қысқа уақыт аралығын- да бақылау жүргізу. Құрастыру Біз қандай балалармыз? Мақсаты: Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. |
Сурет салу Кемпірқосаққа «қонаққа келдім» Мақсаты: жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіру, материалдарды үнемдеп жұмсау. Мүсіндеу Кірпілер жанұясы күні бойы жеміс – жидек жинады. Мақсаты: Басқа балалармен топтасып немесе жекелей біртекті заттардан образдар мен сюжеттік компо- зициялар жасау (мысалы, ертегі, әңгіме, балаларға арналған халық әндері, санамақ, мазақтамалар, аңыздар желісімен). Аппликация Менің аулам Мақсаты: Жапсыруға арналған материалдарды тиімдіжұмсау(тығыздығы,түсі жағынан әртүрлі қағаздар). Музыка «Мен өнерлі баламын» .Мақсаты. Таныс әннің, музыкалық шығарманың күшті және әлсіз бөліктерін ажырату. Тыңдау: «Күзгі вальс» (муз. А. Досмағамбет) Ән айту: «Мен өнерлі баламын» (М. Омаров, Г. Жотаева) Музыка «Мен өнерлі баламын» Мақсаты. Таныс әннің, музыкалық шығарманың күшті және әлсіз бөліктерін ажырату. Тыңдау: «Күзгі вальс» (муз. А. Досмағамбет) Ән айту: «Мен өнерлі баламын» (М. Омаров, Г. Жотаева) «Мен өнерлі баламын»
|
Өзін – өзі тану «Мен ерекше адаммын» Мақсаты: Балалардың өзіндік «Менін» ұғындыру. Өздерін тануға, өз ерекшеліктерін білуге үйрету Экология Бөлме өсімдіктерін күту Мақсаты: Табиғат бұрышындағы өсімдіктерге күтім жасау . |
ІІІ апта «Менің сүйікті ойыншықтарым» |
Дене шынықтыру Мен болашақ спортшымын Мақсаты: командалық ойын түрлері мен тәсілдерін қолдану. Дене шынықтыру Менің сүйікті жануарларым Мақсаты: дене қуаты қасиеттерін көрсету, әртүрлі дене әрекет түрлеріндегі ептілік, жылдамдық пен реакция. Дене шынықтыру Менің сүйікті ойындарым Мақсаты: алуан түрлі ойын түрлерінде әртүрлі дене жаттығуларын орындау барысында қатысушыларға тактикалық көмек көрсету.
|
Сөйлеуді дамыту Өскенде мен кім баламын? Мақсаты: Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру Сауат ашу Мен білетін жақсы сөздер. Сөз Мақсаты: Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу. Сауат ашу Бәріміз тақпақ айтамыз. Буын Мақсаты: Буын. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау Драма Дұрыс сөйлеу мәнері Масқаты: Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау. Орыс тілі Учимся приветствовать Цель: Находить информацию в картинках, иллюстрациях и соотно- сить их. Орыс тілі Мои любимые игрушки Цель: Передавать информацию из прослушанных текстов при помо- щи рисунка, схемы, знаков. Ағылшын тілі All about me begin to recognize simple short instructions for the basic classroom routines spoken slowly and distinctly. 0.S1 begin to make the basic personal statements. 0.S3 pronounce the basic words and expressions with some mistakes. |
Математика Менің мерекем. Заттардың өлшемі Мақсаты: заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырып, көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табу, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастыру. Математика Менің ойыншықтарым. Заттарды салыстыру Мақсаты: заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырып, көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табу, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастыру. Жаратылыстану Бақылау кезіндегі әсерің қандай? Мақсаты: Алынған ақпаратты ұсыну және қорытынды жасау |
Сурет салу Мен сиқыршымын! Мақсаты: Жапырақтарды, гүлдерді, т.б. салғанда қылқаламды қағаз бетіне сипай жанастыру әдісін қолдану. Мүсіндеу Сазбалшықтан мүсінделіп, бояулармен сәнделген ғажап ойыншықтар әлемі Мақсаты: Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштер- ді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ жасау. Аппликация Камзол мен шапанды безендіреміз .Мақсаты: Табиғи және қолдан жасалғандардан ,екіге ,қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу. Музыка «Мен Отанымды сүйемін» Мақсаты: Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбысы жоғры айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнау Музыка «Мен Отанымды сүйемін» Тыңдау: «Керуен». (муз. К. Дүйсекеев) Ән айту. «Отаным» (муз.мен өзі Д.Қиқымов) «Мен бақытты баламын» Тыңдау: «Ақ көгершін». (Қ.алұатаев, Е.Баят) Ән айту. «Біз бақытты баламыз» (Ә.Қонысбеков Ұ.Қонысбекова) |
Өзін өзі тану «Менің балабақшам» Мақсаты: Сүйіспеншілік, сыйластық құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.отбасы сүйіспеншілігі, сыйластығы туралы түсінік қалыптастыру; - отбасындағы өзара сыйластық, қарым-қатынас дағдыларын дамыту; отбасына сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Қоршаған орта Отбасымның міндеттері мен қызметтері Мақсаты: Отбасы мүшелерін атап, міндеті мен өзіне тағылған жауапкершілікті білу. |
ІVапта «ЖиҺаздар» |
Дене шынықтыру Бірінші бол! Мақсаты: дербес түрде таныс қимыл-қозғалыс ойындарды және жаттығуларды өткізу. Дене шынықтыру Өз мінез-құлқымызды басқарып үйренеміз Мақсаты: командалық ойындар рөлдері мен тәсілдерін қолдану. Қауіпсіз мінез құлық Сезім мүшелері Мақсаты: дұрыс дене бітімін сақтаудың негізгі ережелерін білу және қолдану. |
Сөйлеуді дамыту Отан деп соғады жүрегім. Мақсаты: Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу. Сауат ашу Айналамдағы дыбыстар. Дыбыс Мақсаты: Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу Көркем әдебиет Алтын бала Мақсаты: Тыңдалған материалды иллюстрация бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау. Орыс тілі Мое любимое занятие Цель: Отвечать на элементарные вопросы жестами (например, ука- зав на предмет или картинку), словами и короткими фразами. Орыс тілі Что я узнал? Цель: Понимать значение часто повторяющихся слов по лексиче- ским темам. Ағылшын тілі All about me 0.L1 begin to recognize simple short instructions for basic classroom routines spoken slowly and distinctly. 0.L2 begin to recognize with considerable support a few basic personal questions spoken slowly and distinctly. 0.L3 begin to recognize with considerable support simple greetings. 0.L5 begin to recognize simple sounds of phonemes. |
Математика Анама көмектесемін.5-ке дейін санаймын Математика Айналамдағы заттарды санаймын. 1-ден 5-ке дейінгі сандар Мақсаты: Тыңдалған материалды иллюстрация бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау. Жаратылыстану Тәжірибені қалай жасауға болады? Мақсаты: Педагогтің көмегімен болжам- дар жасау және оларды өздігінен топта шешу. Құрастыру Көңілді қуыршақтар Мақсаты: материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Сурет салу Менің арманым(түпкі оймен сурет салу) Мақсаты: Суреттегі бейненің көңіл күйін беру үшін қағаз реңі мен түс үйлесімділігін таңдау Мүсіндеу Түйе(қазақтың «Түйе су ішкенде неге артына бұрылып қарайды?» ертегісінің желісімен)» Мақсаты: Дененің қарапайым пропорцияларын есепке ала отырып, қозғалыстағы адамның не- месе жануардың қарапайым фигурасын мүсіндеу, фигураны тік немесе көлденең орналастыру, фи- гура бөліктерін өзара қосып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш көмегімен тегістеп, жымдастыру. Аппликация Ертегілер елінде Мақсаты: Симмметриялы емес заттарды бейнелеу үшін салынған немесе қиялдағы контур бойынша сұлбаларды қию. Музыка «Мен бақытты баламын» Мақсаты:Музыка жанрларын (күй, ән, би, марш) ажырату. Тыңдау: «Ақ көгершін» (Қ. Қалқатаев, Е. Баят) Ән айту: «Біз бақытты баламыз» (Ә. Қонысбеков, Ұ. Қонысбекова) Музыка «Мен бақытты баламын» Мақсаты:Музыка жанрларын (күй, ән, би, марш) ажырату. Тыңдау: «Ақ көгершін» (Қ. Қалқатаев, Е. Баят) Ән айту: «Біз бақытты баламыз» (Ә. Қонысбеков, Ұ. Қонысбекова) |
Өзін – өзі тану «Менің тәрбиешім» Мақсаты: «Достық» құндылы туралы түсініктерін одан әрі жетілдіру. Экология Қызыл кітаптағы өсімдіктер әлемі Мақсаты: Қызыл кітапқа енгізілген өсімдіктерді атау |