Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Үй тапсырмасы:
Индустрияландыру- техникамен жабдықтау арқылы
халық шаруашылығының барлық салаларын
дамыту.
Бірінші
бесжылдық- 1928-1932жж
«Жеделдету»
- екпінді
арттыру
Ф.И.Голощекин- Қазақ өлкелік партия
комитетінің І-хатшысы
Ой
шақыру. Тақырыпқа
шығу.
Не
көрдіңіз?
Қандай ойға
келдіңіз?
Неліктен Қазақстанда осындай
темір жолдар салынды деп
ойлайсыз?
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты
таныстырылады.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ Мадақ
тау
|
Таратпа
суреттер
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
Зерттеу сұрағын
ұсыну:
Қазақстандағы индустрияландыру
саясатының қарама –кайшылығы
неде?
1 тапсырма. Зерттеу және
талдау
(жұптық жұмыс)
Қазақстанның индустрияландыру
кезіндегі карта ұсынылып, оқушылар келесі сұрақтарға жауап
береді.
Картада не
бейнеленген?
Қазақстандағы негізгі қазба
байлық пен кен орындары қай аймақта
орналасқан?
Теміржолдың салынуында қандай
мақсат көзделді?
Оқушыларға «Егер сені
танымайтын бір елді басқаруға жіберсе, басқара алар ма
едіңіз?
Қандай қиындықтар кездеседі?»
деген сұрақ қойылады.
2-тапсырма.
Пікірталас.( 7
минут)
Индустрияландырудың
жүргізілуі жұрыс Қазақстан үшін дұрыс болды
(жақтаушылар)
Индустрияландырудың
жүргізілуі Қазақстан үшін қате болды
(даттаушылар)
3 тапсырма. Картамен
жұмыс. (Индустрияландыру жылдары
салынған өндіріс орындарын картада көрсет)
(3 минут)
|
Оқушылардың болжам жауаптары:
алдымен, сол Ел туралы және сол танымайтын Елдің халқының
шаруашылығы, тұрмысы, дәстүрі, жалпы болмысы туралы алдын-ала біліп
алар едім.
Бағалау
критерийі:
Білу мен
түсіну-
Индустрияландырудың жүру
барысы мен ерекшеліктерін
түсіндіреді
Дескриптор:
индустрияландырудың
ерекшіліктерін сипаттау (кем дегенде
3-еу);
-Тарихи кезеңдегі басты тарихи
процестерді түсіндіруде фактілер арқылы дәлелдеу (кем дегенде
3-еу)
Қазақстандағы
индустрияландырудың жетістіктеріне талдау
жасайды
Қазақстандағы
индустрияландырудың кемшіліктеріне талдау
жасайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Кері
байланыс. Топтардың бірін-бірі
бағалауы.«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Өзін-өзі
бағалау
|
Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д.
А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет,
2010
http://www.youtube.com/watch?v=yTNb2cj7Zgw
Қазақстанның қазіргі заман
тарихы.Хрестоматия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына
арналған оқу құралдары.Б.Аяған.-Алматы:Атамұра,
2005ж
http://history.voxpopuli.kz/post/1313/kak-stroilas-zheleznaya-doroga
темір жол салу туралы
деректер, фото суреттер
|
Кері
байланыс
|
-Мен барлығын
түсіндім, тапсырмаларды ..... ....
орындадым
-Мен орташа
түсіндім,тапсырмаларды орындауда
......... қиналдым
-Ешнәрсе
түсінбедім,тапсырмаларды орындауда ...
қиналдым
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|