Сабақтың мақсаты мен
күтілетін нәтиже талқыланады.
Тыңдалымалды тапсырмасы.
А) берілген
сұрақтарға жауап береді, өз ойларны айтады;
В) үлгі
арқылы сөйлемді толық айтуға дағдыланады.
Әдептілікке байланысты қандай
сөздерді білесіңдер?
Әдепті балалар қандай
болады?
Әдептілік дегенді қалай
түсінесіңдер?
Тыңдалым
мәтіні.
Арман мен Аян қаланың
ортасындағы бес қабатты үйде тұрады. Екеуі де екінші сыныпта оқиды.
Бір мектепте оқитындықтан жолдары да бір. Бүгін автобустың алдыңғы
орындығына жайғасқан екеуі мектепке келе жатты. Бір аялдамадан соң,
алдынғы есіктен қолындағы сөмкесін әзер көтеріп бір әжей
кірді.
Аян әжейдің қасына
келіп:
-Әже, мына орынға
отырыңыз,-деді
Арман болса қарт адамды
көрмегенсіп, автобус терезесін өрнектеген қырауды саусағымен
шимайлап, теріс қараған күйі отыра
берді.
Екі аялдамадан кейін әжей
орнынан тұрып, түсуге ыңғайланды да, сөмкесінен екі алма алып,
Аянға ұсынды.
-
Мә,
қалқам, ала ғой.
-
О не
дегеніңіз,
рақмет, әже
!
-
Алманы
орының үшін беріп тұрғаным жоқ . Әдептілігіне сүйсінген алғысым ғой,-деді әжей Аянға
күлімдей қарап.
Аян мен Арман автобустан
түсіп,
мектепке бет алды. Аян алманы жеп келе жатып,
төңірегіне көңілдене қарайды. Арман қолындағы алманы бірер
тістегені болмаса, тұтас жеп қоюға қысылып
келеді.
Тыңдалым тапсырмасы.
Жеке жұмыс.
А) Мәтінді
тыңдап отырып, кейіпкерді, оқиғаны, оқиға орнын
анықтайды;
В) жұбына
жұмысты оқып, өз жұмысын толықтырады.
-
кейіпкерлер
|
|
оқиға
|
|
оқиға
орны
|
|
құндылық
|
|
Кері
байланыс. «Мадақтау
сэндвичі»
1-бөлік- не
ұнады? 2-бөлік не нәрсені жақсарту
керек?
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Жұптық
жұмыс.
А) ақпаратты
қолданып, мәтіндегі басты кейіпкерге мінездеме
береді.
В) сынып
алдында оқиды, жұмыстарын бағалайды.
-
КЕЙІПКЕРЛЕР
|
ІС-ӘРЕКЕТІ
|
МІНЕЗДЕМЕ
|
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
кейіпкерді анықтау,
мінездеме беру;
|
мәтін мазмұнын
түсінеді;
|
іс-әрекетті
анықтайды;
|
мінездеме бере
алады.
|
ойларын дәлелдеп
айтады.
|
Топтық
жұмыс. Берілген сөздермен сөйлем құрастыру.
А) шеңбердің
ортасында құндылық деген сөз болады;
В) оқушылар
дастарқанның әр бөлігіне әдептілікке байланысты сөйлемдерді
жазады.
С ) Жұлдызды айналдырып,
көрші оқушының сөйлемін бағалайды.
Кері
байланыс.
Қиындық туғызды
......
Өзімнің жетістігім
............................. деп санаймын.
|