« Шұбар тауық» ертегісі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

« Шұбар тауық» ертегісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға ертегі мазмұның әңгімелеп беру. Ересектердің айтқаның тыңдап, түсіне білуге, сұрақтарына жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту және сөздік қорларын молайтып, байланыстыра сөйлеге дағдыландыру. Ертегі мазмұны арқылы бір-біріне қамқор болуға, сыйластықа тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы

Тобы: «Балауса»

Тәрбиешінің аты-жөні: Матнаева Ж.А.

Білім беру саласы: Коммуникация.

Бөлімі: Сөйлеуді дамыту

Мерзімі: 11.09.2017ж

Тақырыбы: « Шұбар тауық» ертегісі.

Мақсаты: Балаларға ертегі мазмұның әңгімелеп беру. Ересектердің айтқаның тыңдап, түсіне білуге, сұрақтарына жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту және сөздік қорларын молайтып, байланыстыра сөйлеге дағдыландыру. Ертегі мазмұны арқылы бір-біріне қамқор болуға, сыйластықа тәрбиелеу.

Билингвалдық компонент: ата – дедушка, әже – бабушка, тауық – курица, жұмыртқа – яйцо, тышқан – мышь.

Көрнекілік: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері.



Оқу іс – әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс -әрекеті

Балалардың іс -әрекеті

Дәлелдеу - ояту

Шаттық шеңбері

«Армысың алтын күн!»

-Балалар қанеки жылы лебіздерімізді білдірейік


Балалар шаттық шеңберін құрап тұрады

-Күніміз ашық болсын

-Аспанымыз ашық болсын

-Достарымыз аман болсын

-Балалабақшамыз жайнай берсін

Ұйымдастыру-

іздену



















Тәрбиеші суреттегі яғни тауық және оның балапандары атты арқылы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін басатйды. Ертегіні оқиды.


-Балалар тауық деген қандай екен?


-Ол неге ашушаң екен?


-Балалар тауықтың адамдарға қандай пайдалары бар екен?




Билингвалдық компонент: ата – дедушка, әже – бабушка, тауық – курица, жұмыртқа – яйцо, тышқан – мышь.







Сергіту сәті:

Мына жерде қант бар

Мына жерде жент бар

Мына жерде қатық бар

Мына жерде қыдық бар

Балалар сурет арқылы ертегіні толық тыңдайды.




-Тауық ақылды


-Бидайын жемегесін



-Ол өзінің жұмыртқасын береді




Жаңа сөздерді барлығы бірдей қайталайды.









Балалар қуана сергіту сәтін іс- қимылмен жасайды.




Рефлексивті-

түзету



-Балалар сендерге ертегі ұнады ма?

-Ертегі кімдер туралы?


Балалар алған әсерлерімен бөліседі.


-Ата, әже, тышқан, тауық.



Күтілетін нәтиже:

жасайды: ертегіні тыңдап, мазмұнын айтуды;

түсінеді: «Шұбар тауық» ертегісінің мазмұнын;

қолданады: жаңа сөздерді сөйлемдер құрастыру үшін.





Тексерілді















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1920
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі