Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Тобы: «Балауса»
Тәрбиешінің аты-жөні: Матнаева Ж.А.
Білім беру саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Мерзімі: 11.09.2017ж
Тақырыбы: « Шұбар тауық» ертегісі.
Мақсаты: Балаларға ертегі мазмұның әңгімелеп беру. Ересектердің айтқаның тыңдап, түсіне білуге, сұрақтарына жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту және сөздік қорларын молайтып, байланыстыра сөйлеге дағдыландыру. Ертегі мазмұны арқылы бір-біріне қамқор болуға, сыйластықа тәрбиелеу.
Билингвалдық компонент: ата – дедушка, әже – бабушка, тауық – курица, жұмыртқа – яйцо, тышқан – мышь.
Көрнекілік: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері.
|
Оқу іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Дәлелдеу - ояту |
Шаттық шеңбері «Армысың алтын күн!» -Балалар қанеки жылы лебіздерімізді білдірейік |
Балалар шаттық шеңберін құрап тұрады -Күніміз ашық болсын -Аспанымыз ашық болсын -Достарымыз аман болсын -Балалабақшамыз жайнай берсін |
|
Ұйымдастыру- іздену
|
Тәрбиеші суреттегі яғни тауық және оның балапандары атты арқылы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін басатйды. Ертегіні оқиды. -Балалар тауық деген қандай екен? -Ол неге ашушаң екен? -Балалар тауықтың адамдарға қандай пайдалары бар екен? Билингвалдық компонент: ата – дедушка, әже – бабушка, тауық – курица, жұмыртқа – яйцо, тышқан – мышь. Сергіту сәті: Мына жерде қант бар Мына жерде жент бар Мына жерде қатық бар Мына жерде қыдық бар |
Балалар сурет арқылы ертегіні толық тыңдайды. -Тауық ақылды -Бидайын жемегесін -Ол өзінің жұмыртқасын береді Жаңа сөздерді барлығы бірдей қайталайды. Балалар қуана сергіту сәтін іс- қимылмен жасайды. |
|
Рефлексивті- түзету |
-Балалар сендерге ертегі ұнады ма? -Ертегі кімдер туралы? |
Балалар алған әсерлерімен бөліседі. -Ата, әже, тышқан, тауық. |
Күтілетін нәтиже:
жасайды: ертегіні тыңдап, мазмұнын айтуды;
түсінеді: «Шұбар тауық» ертегісінің мазмұнын;
қолданады: жаңа сөздерді сөйлемдер құрастыру үшін.
Тексерілді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
« Шұбар тауық» ертегісі.
« Шұбар тауық» ертегісі.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Тобы: «Балауса»
Тәрбиешінің аты-жөні: Матнаева Ж.А.
Білім беру саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Мерзімі: 11.09.2017ж
Тақырыбы: « Шұбар тауық» ертегісі.
Мақсаты: Балаларға ертегі мазмұның әңгімелеп беру. Ересектердің айтқаның тыңдап, түсіне білуге, сұрақтарына жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту және сөздік қорларын молайтып, байланыстыра сөйлеге дағдыландыру. Ертегі мазмұны арқылы бір-біріне қамқор болуға, сыйластықа тәрбиелеу.
Билингвалдық компонент: ата – дедушка, әже – бабушка, тауық – курица, жұмыртқа – яйцо, тышқан – мышь.
Көрнекілік: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері.
|
Оқу іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Дәлелдеу - ояту |
Шаттық шеңбері «Армысың алтын күн!» -Балалар қанеки жылы лебіздерімізді білдірейік |
Балалар шаттық шеңберін құрап тұрады -Күніміз ашық болсын -Аспанымыз ашық болсын -Достарымыз аман болсын -Балалабақшамыз жайнай берсін |
|
Ұйымдастыру- іздену
|
Тәрбиеші суреттегі яғни тауық және оның балапандары атты арқылы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін басатйды. Ертегіні оқиды. -Балалар тауық деген қандай екен? -Ол неге ашушаң екен? -Балалар тауықтың адамдарға қандай пайдалары бар екен? Билингвалдық компонент: ата – дедушка, әже – бабушка, тауық – курица, жұмыртқа – яйцо, тышқан – мышь. Сергіту сәті: Мына жерде қант бар Мына жерде жент бар Мына жерде қатық бар Мына жерде қыдық бар |
Балалар сурет арқылы ертегіні толық тыңдайды. -Тауық ақылды -Бидайын жемегесін -Ол өзінің жұмыртқасын береді Жаңа сөздерді барлығы бірдей қайталайды. Балалар қуана сергіту сәтін іс- қимылмен жасайды. |
|
Рефлексивті- түзету |
-Балалар сендерге ертегі ұнады ма? -Ертегі кімдер туралы? |
Балалар алған әсерлерімен бөліседі. -Ата, әже, тышқан, тауық. |
Күтілетін нәтиже:
жасайды: ертегіні тыңдап, мазмұнын айтуды;
түсінеді: «Шұбар тауық» ертегісінің мазмұнын;
қолданады: жаңа сөздерді сөйлемдер құрастыру үшін.
Тексерілді
шағым қалдыра аласыз













