: ТүрікқағанатыИстемиге 568жылы Византия неліктенелшіжіберді?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

: ТүрікқағанатыИстемиге 568жылы Византия неліктенелшіжіберді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанда орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберіндегі білім беру үдерісінің құрылымы мен мазмұнына елеулі өзгерістер енгізілуде. Жаһандану заманында жас ұрпақтың жаңаша ойлау қабілеті мен белсенділігін арттыру, білімге деген құштарлығын ояту, өмірде оны қолдана білуге бағыттау – ұстаздың басты міндеті болуымен қатар, оларға жүктелер жауапкершілік жүгін де еселейді. Өйткені, сапалы білім мен кәсіби білікті мамансыз бәсекеге қабілетті өскелең ұрпақты тәрбиелеу мүмкін емес. Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша өткізіліп жатқан барлық курстарда сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың тәсілдері, сыни ойлауды оқу және жазу арқылы дамытудың стратегиялары, жобалау әдісі, өз пікірін жазбаша рәсімдеу (мақала, эссе, комментарий беру және т.б.) әдіс-тәсілдері кеңінен қолданылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:1А Рим империясының құрылуы

Күні : 15.06.2018 жыл

Сынып : 6

Мектеп :

Мұғалімнің аты-жөні:


Сабақтың тақырыбы: ТүрікқағанатыИстемиге 568жылы Византия неліктенелшіжіберді?

Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары

6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым – қатынасының мысалында қарастырып,сипаттау

Сабақтың мақсаты :


Барлық оқушылар: Византияның дипломатиялық саясаты және көршілес елдермен қарым-қатынасын сипаттайды.

Оқушылардың басым бөлігі: Византияның көршілес елдермен қарым-қатынасы және дипломатиялық саясатын көрсетеді.

Кейбір оқушылар: Византияның дипломатиялық саясатын, оның көршілес елдермен қарым – қатынасының ерекшеліктерін анықтайды

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну,қолдану

Бағалау критерийі

  • Византияның дипломатиялық саясатын сипаттайды көршілес елдермен қарым – қатынасына мысал келтіреді.

  • I Юстиниан тұсындағы Византияның мемлекеттік саяси жүйесі мен жаулаушылық жорықтары кезінде бағындырылған аумақтарды атайды.

  • Түрік қағанаты мен Византия арасында болған келісімшарттың Иранға қарсы одақ екенін сипаттайды

Тілдік мақсаттар

Мәтінді оқиды.

Кестемен жұмыс жасайды

Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: Византия империясы,василевс,патриарх, «Азаматтық құқықтар жинағы»

Тақырыптың арнайы лексикасы мен терминалогиясы:

Шығыс Рим империясы, Киев Русі, сыртқы саясат, дипломатия, елшілік, себептері

Жазылым мен диалогқа қажетті сөйлем құрылымдары:

Шығыс Рим империясы Батыс Рим империясынан ұзақ өмір сүрді, себебі ...

Х себептер/факторлар ұзақ мерзімді/қысқа мерзімді болып табылады ....

Х себептер/факторлар Ү себептер/факторларға әсер етті, мысалы,

Х факторлар/себептер ең негізгі болып табылады, себебі ...

Х факторлар/себептер алғышарттар туындатса, Ү факторлар/себептер катализаторлар болып табылады

Талқылауға арналған сұрақтар:

1) Рим империясы ресми түрде Батыс және Шығыс болып бөлініп,қай бөлігі Византия империясы деп аталды?

2) Византия шіркеуінің ең жоғарғы басшы патриархы кім болды?

3) I Юстиниан билігі кезінде қандай заңдар жинағы шықты?

Құндылықтарға баулу

  • қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілікпен келісім,ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы- 5 сынып 48-49 тақырып

Алдыңғы білім

Византия империясы туралы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

2-минут






5-минут


Ұйымдастыру кезеңі.«Жүректен жүрекке» әдісі арқылы шеңбер болып тұрады және бір-бірлеріне жылы тілектерін айтады.

«Санамақ» әдісі арқылы шағын топтарға бірігеді.

1-лер бір топ,

2-лер бір топ

3-тер бір топ болып бірігеді.


Өткенді қайталау«Сұрақты қағып ал» әдісі

  1. Рим империясы қашан ресми түрде Батыс және Шығыс империясы болып бөлінді?

  2. сұрақ:Шығыс Рим империясы қалай аталды?

  3. Византияның құрамына енген территорияны атаңыз?

  4. Константин қай жылы астанасын Византийге көшірді?

  5. Византияның алтын ақшасы қалай аталды?

  6. Ірі сауда орталықтарына айналған қалаларды атаңыз.

Қ:Ауызша кері байланыс.


-Сурет. ІV ғасырдың соңы – VІІ ғасырдың басындағы Шығыс Рим империясының картасы

Сабақтың ортасы:

3 минут



7 минут














5 минут




8 минут






























































5 минут




Мұғалімнің түсіндірмесі:

Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру


БТ: 1 тапсырма – РАФТ әдісі

  1. Земарх атынан ІІ Юстинианға есеп жазу


рөл

автор

форма

тақырып

Зе

марх

ІІ Юстиниан

есеп

Земархтың елшіліктегі есебі

Дескриптор:

---Византияның қандай елдермен саяси қақтығыста болғандығын атайды.

---Византияның билеушілерін атын біледі

---Византияның елшілік жіберудегі мақсатын біледі


Таныстырылым

Қ: «Күлегештер»әдісімен бағалау

Саралау түрі:Диалог және қолдау көрсету


БТ. 2-тапсырма.

1 топ. «Ойлан – жұптас-бөліс»әдісі

Тапсырма: Не үшін ІІ Юстиниан Земархты Иштеми қағанға жіберді?


Дескриптор:

---Византия мен Түрік қағанатының қарым – қатынасын анықтайды;

Сасанидтік Иранға қарсы келіссөз жүргізілгенін біледі;


2 топ. «Айырмашылығы неде?» әдісі

Тапсырма: Қаған мен император сарайының ұқсас жақтары мен айырмашылығын суреттерге қарай отырып ажырату, сипаттау


Дескриптор:

-Қаған мен император сарайының ұқсас жақтары мен айырмашылығын салыстырады, сипаттайды

-Екі өркениеттің айырмашылығын көрсетеді

Бағалау: «Мадақтау сэндвичі» әдісі

Саралау түрі:дереккөздермен жұмыс


3 топ.2- тапсырма. «Ақпаратты сүзу» әдісі

Мәтіндегі тірек сөздерді анықтап, ең маңызды сөздерді

« тұғырыққа» орналастыру қажет. Маңызы азырақ сөздер құбырда сүзіліп қалуы тиіс.

Дескриптор:

---Мәтіндегі тірек сөздерді анықтайды;

Маңыздылығына қарай сөздерді тұғырыққа орналастырады.


Ж.1-тапсырма «20 сұрақ ия -жоқ»әдісі

Әр оқушы мәтіннен 20сұрақтан дайындап, сағат тілімен ауысады және жауабын А4 қағазына түсіреді және осы сұрақтарды келесі сабақтың басында талдайды,


Тарихи дерекпен өз біліміне сүйеніп, төмендегі сұраққа жауап беріңіз. Ольга грек жеріндегі Царьградқа келді. Ол кезде патша Левтың ұлы Константин еді. Княгиня Ольганың сұлулығын көрген патша оны осы қалада бірге патшалық құруға шақырады. Ольга: «Мен өзге дін өкілімін, егер мені христиан дініне еңгізіп, шоқындырғың келсе өзің шоқындыр»,-дейді. Константин патша оны шоқындырған соң, оны әйелдікке алмақ болады. Сол кезде Княгиня Ольга былай дейді: «Сен мені қалайша әйелдікке алмақсын, мені шоқындырған кезде қызым деп айтқан болатынсын. Ал, христиандарда бұған рұқсат жоқ екенін өзіңіз де жақсы білесіз»,-деп қулықпен жауап береді. Патша: «Қулығыңды асырдың Ольга»,- деп риза болып алтын мен күмістен, сыйлықтар беріп Киевке шығарып салады. Жылнамалар жинағы (О.В. Творогова аудармасы)

1. Княгиня Ольганың Византияға барудағы мақсаты қандай болды

2. Княгиня Ольганың христиан дінінің қабылдауының себебі неде? 1_______________________________________________________________________________ 2.______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________


Дескриптор :-

1.Сұрақтарды нақты қоя білу;

2. Мәтіннен сұрақ құрастыра білу;


Таныстырылым


Қ: «Екі жұлдыз, бір тілек »әдісімен бағалау

Саралау түрі:қарқын


2-Сурет. VI ғасырдың ортасындағы Византия.

ДТ_4к_2YМ_Орт.мер.жос._каз.doc







Сабақтың соңы:

4 минут




1 минут


Оқушы рефлексиясы

-

+

керемет





Үйге тапсырма:Оқулықтағы мәтін бойынша жылнамалық кесте жасау.


Қосымша ақпарат:

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Барлық оқушылар: Византияның дипломатиялық саясаты және көршілес елдермен қарым-қатынасын сипаттайды

Оқушылардың басым бөлігі: Византияның көршілес елдермен қарым-қатынасы және дипломатиялық саясатын көрсетеді

Кейбір оқушылар: Византияның дипломатиялық саясатын, оның көршілес елдермен қарым – қатынасының ерекшеліктерін анықтайды

-саралауда диалог және қолдау көрсету, қарқын,дереккөздермен жұмыс






Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?



Бақылау, қадағалау, дер кезінде түзету, қолдау, Өзара бағалау

Өзін өзі бағалау, «жұлдызшалар», «күлегештер», «ауызша кері байланыс» әдістерімен бағаланады

«Бағдаршам» әдісі


Қызыл түс-түсінген жоқпын

Овал 1



Сары түс- енді түсініп келемін

Овал 2



Жасыл түс-түсіндім

Овал 3




Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.




Указканы дұрыспайдалану;

жұмыс барысында оқушылардың денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерімен таныстыру ;

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен ?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1:


2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
998
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі