А а дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

А а дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пән: Сауат ашу Мектеп: №10 мектеп-лицей


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім.


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Смағұлова Эльвира


Сынып: 1 «Г» Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы


32- сабақ. А а дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

1.1.4.1 Мәтін мазмұнын тақырыбына немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау

1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау

1.3. 8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындайды :

  • Сөздегі дыбыстың түрлерін (дауысты, дауыссыз,

жуан, жіңішке) анықтайды;

  • Тыңдау барысында сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін түрлерін ажыратады;

  • Жазу жолын, жоларалық кеңістікті сызықтарын сақтап жазады;

Көптеген оқушылар орындайды:

  • Тақырыпты түсініп тыңдапжетекші сұрақтарға жауап бере алады;

Кейбір оқушылар орындайды:

  • Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

Бағалау критерийі



  • А а әрпіне байланысты сөздерден сөйлем құрастырады;

  • Нақты сөйлеу арқылы ,мәселені түсінгенін көрсете алады;

Тілдік мақсаттар








  • А а дыбысы бар сөздерге мысалдар келтіреді.

  • Сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- А а дыбысы қандай дыбыс?

- А а әрпі буын құрай алады ма?

- А а дыбысы сөздің қай тұсында кездеседі?

- Неліктен?

- Не себепті?

Құндылықтарды дарыту

Топтық, ұжымдық,жеке тапсырмалар орындау барысында ынтымақтастық орнату.

Пәнаралық байланыстар

АКТ, математика,көркем еңбек

Интербелсенді тақтамен жұмыс


Бастапқы білім




  • А а дыбысын біледі.

  • А а дыбысы бар сөздерге мысалдар келтіреді.

  • Сөздерге дыбыстық талдау жасайды.





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


35мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар




Сабақтың басы 5 мин










1 мин








2 мин















2 мин










Психологиялық дайындық

  • Сәлемдесу.

Ұзын мұртты құмырсқа

Келе жатты жұмысқа

Допты алып қолына

Қоя салды жолына

Оң жағына қарады,

Сол жағына қарады

Допты көрген құмырсқа

Тау екен деп қалады

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Топқа бөліну 4 топ ( 1,2,3,4 сандары арқылы 4 топқа бөліну)

Топ ережесін құру.







Өтілген тапсырманы еске түсіру.

- Балалар кеше біз қандай дыбыспен таныстық?

- А а дыбысы.

А а дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі.Дауысты дыбыс.Қызыл текшемен белгілейміз.


Кері байланыс

- А а дыбысы қандай дыбыс?

- А а дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі?


Бағалау: Топтар бірін- бірі «Қол белгісі» әдісімен бағалайды.





































Сабақтың ортасы 24

мин





















1 мин



10 мин
















4 мин












1 мин










3 мин














5 мин




























  • Электронды оқулық (Әли мен Мерейдің мектепке саяхаты)


Топтық жұмыс

4 топқа суретті қима қағаздарды құрастыру және желімдеу.Сурет бойынша сөйлем құрастыру.


Кері байланыс

- Суретте нелер бейнеленген?

- Сурет бойынша айтылған жерлерге барып көрдіңдер ма?


Бағалау: Топтар бірін- бірі «Бағдаршам» әдісімен бағалайды.


Ұжымдық жұмыс


Артикуляциялық жаттығу

А – а - а ана,ата,ақ,ат,аң,апа.....

А – дауысты дыбыс. Демек, ол буын құрайды.

Ал –ма , аң ...


Дыбыстық талдау

АShape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 лма

АShape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 йран

Арқан

Асық

Нан


А а дыбысы сөздің басында да, ортасында да кездеседі және дауысты дыбыстар қызыл ал дауыссыз дыбыстар көк текшемен белгіленеді деген қорытынды жасалады.


Сергіту сәті

Алфавиттің «А» тұрады басында

Әрқашанда «Ә» тұрады қасында

Байқадың ба «Б» тұрады үшінші

Ал осының сыры неде түсіңші

«А» деген ол аналар ғой ардақты

«Ә» деген ол әкелерғой салмақты

«Б» деген ол балаларғой әдемі

Біздің үйде үшеуі де кәделі


Жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс.


1 тапсырма.

Үлкен А әрпі мен кіші а әрпін көркем жазу.

А а____________________


2 тапсырма.

Суреттерді талқылау.


Кері байланыс

  • Баспа және жазба түрлерін қайда кездестіреміз?

  • Дыбыстар мен әріптер дегеніміз не?


Бағалау: «Қол белгісі» әдісімен бағалайды.


Топтық жұмыс.

Қима әріпті суреттерді құрастыр және сөз құра.

Ана

Ата

Апа

Ара


Кері байланыс

  • Суретте не бейнеленген?

  • Қандай сөз шықты мағынасы қандай?


Бағалау: «Жұлдызша» әдісімен бағалайды.
























































Shape12







Сабақтың соңы

6 мин












6 мин









Рефлексия

Балалар, бүгінгі сабақта не үйрендік?

А а дыбысы мен әрпін

-Қандай жұмыстар орындадық?

-Қандай тапсырма қиын болды?

Үнтаспаға қыстырғыштарды қыстыру арқылы А дыбысы кездесетін сөздерді айту.

1 топ. Создің басында

2 топ Сөздің ортасында

3 топ Сөздің соңында

4 топ Кісі, жер – су аттары

Көңіл – күй смайлигіне қыстырғыштарды қыстыру арқылы сабақты қорытыңдылау.


Саралау


Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасы

ның сақталуы

Қабілеті жоғары оқушылар:

Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап жазады.

Қабілеті төмен оқушылар:

О әрпі кездесетін сөздерді табады

«Бағдаршам» арқылы бағалауды қолданған себебім оқушылар өз ойын ашық айта білуге үйренеді.

«Басбармақ» арқылы бағалау:бір-бірінің түсіндірген деңгейін білемін.

Смайлик арқылы бағалау: қызығушылығы артады.

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау:Топтар бір-бірін тыңдауға,құрметтеуге және берілген тапсырмаларды басқа топтарда түсінгендерін білемін.


бояу карандашта

рын, қаламдарын дұрыс ұстау, партада дұрыс отыру,жолда жүру ережесін білу

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл ашық сабақта оқушылармен топқа бөліп, ұжымдық , жеке,топтық жұмыстар жүргіздім. Оқушылар бір-бірімен тығыз байланыста бола отырып, жаңа тақырыпты жақсы меңгерді, қызығушылығы артты. Әрбір тапсырмадан кейін бірін-бірі бағалау арқылы ынталанды, сыни көзқараспен қарауға үйренді. Оқушының өз білімін өмірде қолдануы үшін сабағымды әлі де түрлендіріп ұйымдастырып, қызықты мәліметтер қосып, жүйелеп отырамын.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
627
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі