Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
А әрпі мен дыбысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Әліппе |
|||||
Бөлім: |
Әліппе кезеңі |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Атаева А.А |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
1 сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№22 сабақ. Нн дыбысы және әрпі |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс айту 1.2.8.3 дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсіну; 1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру; 1.4.1.1* айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазу; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Нн дыбысы және әрпін меңгерту |
|||||
Құндылықтар |
Талап: ізденімпаз, жасампаз тұлға |
|||||
|
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту «Ауа райы» әдісі Көңіл күйлерін табиғат құбылыстарына (бұлт, жарқырап тұрған күн, жаңбыр) сәйкес таңдайды Өткенді пысықтау «Нн дыбысы мен әрпі» тақырыбын пысықтау Оқылым Нан нар ну Ана анар науа Алан,нан ал. Аруна, анар ал. Тақырыпты ашу Оқылым 1-тапсырма Сызба арқылы сөздерді оқу. Жаңа тақырып 2-тапсырма Сөздікпен жұмыс ұйымдастыру. Нану –сену,илану Науа-мал су ішетін ағаштан жасалған ыдыс Алан- жолбарыстың төлі 3-тапсырма Заттың беретін көптік мағынасын тәжірибе жүзінде айтып көр. Сөйлемді буындап, тұтастай оқы. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, сөйлемді оқы. 4-тапсырма Жазылым 1.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. 2.Сөйлемдерді дәптерге көшіріп жазу. Анар-анарлар Анау-алан Анау-науа Анау-шана Анау-орындық. Саралау тапсырмасы 1-деңгей: Сурет қай әріптен басталатынын анықта. Лимон, уық, арба, радио, нар. 2-деңгей: Сөздегі «Н» дыбысының орнын анықтау (сөздің басында, ортасында, соңында). 3-деңгей: Сөздерді қолданып сөйлем құрау. ЕБҚ Н әрпінен басталатын сөздерді айтып шық. Оларды буынға бөл. Науа, нан, Нұрлан, Нағима, нар. ҚЖ: «Топтастыру» әдісі Н әрпінен басталатын заттардың суреттерін таңдап алып, жапсыр. ФС тапсырмасы «Анар» тақырыбына әңгіме айтып көр. Үлгі: Менің бақшамда анар өседі. Анар-қышөыл дәмі бар жеміс. Мен анар жегенді ұнатамын. |
Оқушылар суреттердің ішінен көңіл күйлеріне сәйкес сурет таңдап алады Өткен тақырыпты пысықтайды Буындар мен сөйлемдаерді тұтас оқиды. Буындардан сөз құрайды Жаңа сөздермен танысады «Анар – анарлар» сөздеріне берілген суреттерді салыстыру арқылы заттың көптік мағынасын меңгереді. Сөйлемдерді буындап, тұтас оқиды. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, сөйлемді оқиды: Анау – шана. Анау – орындық. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар ды орындайды Көп нүктенің орнына тиісті әріпті жазады. Оқулықта берілген сөйлемдерді дәптерге көшіріп жазады Қимыл-қозғалыс жасайды Саралау тапсырмасын орындайды Тапсырманы орындайды Топтастыру жасайды Әңгіме айтуға үйренеді Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Көңіл күйіміз тамаша екен! Дескриптор: Нн дыбысы мен әрпін біледі Буындар мен сөйлемді тұтас оқи алды Дескриптор: Сызбамен жұмыс жасауды біледі Буындардан сөз жасады Дескриптор: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |