Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
А дыбысы мен әріпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:Сауат ашу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым. |
Мектеп |
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні:
|
Сынып: 1 |
Қатысқандарсаны: Қатыспағандарсаны: |
Сабақтақырыбы |
Мектебіме саяхат. А дыбысы мен әрпі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
Сабақмақсаттары |
Барлық оқушылар:А а дыбысы мен әрпін таниды және ажыратады. Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.
Көптеген оқушылар: Берілген әріппен сөздер құрайды және дыбыстық талдау жасайды. Жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтайды.
Кейбір оқушылар: Сызбамен берілген сөйлемдерді оқиды.
|
Бағалаукритерийлері |
|
Тілдікмақсаттар |
|
Құндылықтардыдарыту |
|
Пәнаралық байланыстар |
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
Бастапқы білім |
Оқушылар мектептің бір күнін сипаттау үшін және айтып беру үшін мектеп туралы әңгімелермен, балаларға арналған өлеңдермен және сөздермен таныс болуы керек. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал. Көршіңді оң жақта құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір қара, Сол жақтағы көршіңе бір қара. Бүгін сабақтың барысы, Біз үлкен отбасы. Бүгінгі көңіл-күйді сұрау басбармақ арқылы Өткен сабақты қайталау «А дыбысы мен әрпі» Кері байланыс: «Сұрақ-жауап» тәсілі Дыбыс дегеніміз не? -Дыбысты біз айтамыз,естиміз Әріп дегеніміз не? -Әріпті біз жазамыз,көреміз -Дыбыстар нешеге бөлінеді? 2-ге -Дауысты дыбыс,дауыссыз дыбыс Дауысты дыбыстарды қандай дөңгелекшемен белгілейміз? -Қызыл -Дауыссыз дыбыстарды ше? -Көк -Буын дегеніміз не? -Сөзде қанша дауысты дыбыс болса,сонша буын болады. -А дыбысы қандай дыбыс? -Дауысты дыбыс |
|
Сабақтың ортасы Саралау Сергіту сәті: Сабақтың соңы
Рефлексия.
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Қабілеті жоғары оқушылар сұрақтарға еркін жауап бере алады. Сурет бойынша заттардың атауын жаза алады. Сызба бойынша сөйлем құрайды.Берілген тапсырмаларды толықтай орындай алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар берілген әріптен сөз құрайды. |
«А» әрпінің баспа және жазба түрімен таныстыру.
А әрпін енді кәне мен тақтаға
салып көрсетемін сендер соны мұқият қараңдар:
А-бас әрпімен сөйлемнің
басында, адамның аты, қаланың аты келеді, кіші әрпімен сөйлемнің
соңында, ортасында жазамыз.
Тапсырма №1 (Ж)«Суретпен жұмыс» тәсілі Суреттегі заттар ата. Алма,айран,асық,кітап,арқан,нан Осы сөздерде а әрпі қай жерде тұр? -Ендеше өзіміз осыған байланысты мысал келтіре аламыз ба? Бағалау: «Шапалақ» тәсілі 6 сөздегі «А» әрпінің орнын дұрыс тапса 3 шапалақ. 5-4 сөздегі «А» әрпін дұрыс тапса 2 шапалақ 3-2 сөздегі «А» әрпін дұрыс тапса 1шапалақ Тапсырма №2. (Ж)Бұл заттардың қайсысын асханадан көресің? Алма,айран,нан Бағалау: «Жұдырық» тәсілі Асханада көретін тағамдарды дұрыс тапса жұдырық толық ашылады. Қате болса жартысы ашылады. Тапсырма 3
(Ж)Дәптермен
жұмыс
Бағалау:
«Мадақтау» -Айдана,Айдос,Аяулым Музыкалық видео ролик Тапсырма 4 (Ж)«Құрастыру»тәсілі Бағалау критерий: Суреттерді пайдаланып, сызба бойынша сөздер мен сөйлемдер құрастыр.
Дескриптор Білім алушы: -1 сызбаға сәйкес сөздер айтады; - 2-3 сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырып, оқиды. -3-4сызбаға сәйкес сөйлем құрайды. Бағалау: «Жапондық» тәсіл -дұрыс келісемін -толықтырамын, басқа көзқарасым бар. Тапсырма №5 (ЖЖ)«Жазу» тәсілі 1-тапсырма Суреттердің атауын жаз.
Дескриптор: Білім алушы - әріп элементтерін дұрыс байланыстырады; - жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды; - сөздерді сауатты әрі көркем жазады. Бағалау: «Графикалық» тәсіл +,- Суреттің атауын толық жазса «+» Суреттің атауын жазғанда қате жіберсе «-» Сабақты қорытынды «Ойда аяқта» тәсілі -Бүгін мен не білдім? -Мен не үйрендім? -Нені білгім келеді?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді жоспарлап отырсыз?
«Отшашу» тәсілін пайдаланып, суреттегі заттардың дұрыс атауын бағалаймын. «Жұдырық» тәсілін қолданып, асханадағы көретін тағамдарды дұрыс табуын бағалаймын. «Мадақтау»тәсілін пайдаланып, оқушылардың «А» әрпінің жазылуын бағалаймын. «Жапондық» тәсіл арқылы, суреттерді пайдаланып, сызба бойынша сөз бен сөйлемді дұрыс құрастыруын бағалаймын. «Графикалық» тәсілді пайдаланып, суреттегі атаулардың дұрыс жазылуын бағалаймын.
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |