Ұйымдастырушылық ізденіс
кезеңі
|
Тақтаға алма, ана, алмұрт, ананас суреттерін іліп
қоямын.
-
Балалар, қазір біз сендермен «Мына суреттерді дыбыста» ойынын
ойнаймыз.
Суреттерді біртіндеп дыбыстап атап шығуды
ұсынамын
-
Алма
«Алма» сөзінің басында қандай дыбыс естіліп тұр?
А-А
Балаларға А дыбысының қалай дыбысталатыны жөнінде, дауысты
дыбыс екені жөнінде түсіндіремін. Дауысты дыбыстар қызыл түспен
белгіленетінін айтамын.
Дыбысты біз есту арқылы ажыратамыз.
Мысалы, ав-ав-ав. Бұл ненің дыбысы? Сендер бірден иттің
солай үретінін ажыраттыңдар.
А
дыбысын естиміз, айтамыз А-А біз көріп тұрмыз ба?
Ал
енді Алма сөзін буынға бөліп көрейік?
Неше буыннан құралып тұр алма сөзі?
д/о: «Санағыштан А дыбысының таңбасын
құрастыр»
|
Балалар қызығушылық танытады.
Балалар бірден келіседі.
Балалар дыбыстап атайды.
Балалар 3-4 рет қайталайды
Балалар жауап беруге тырысады.
Балалар А дыбысын дыбыстайды.
Балалар мұқият тыңдайды.
«Иттің үргені» деп жауап айтады
Балалар дыбыстап, жауап қайырады.
Балалар тәрбиешінің көмегімен шапалақтап буынға бөледі.
Ал-ма
2
буыннан
Балалар суретіне қарап құрастырады.
Жаңа сөздің мағынасын түсініп, жадында сақтау
|
|
Сөздік жұмыс
Сергіту сәті «Допты дұрыс қағып ал»
Осылай біртіндеп суреттерді көрсетіп, А дыбыс қай бөлігінде
естіліп тұрғанын талдаймыз, сол сөзді буынға бөлуді
ұсынамын
«Сиқырлы таңбалар»
ойыны
|
Балалар А дыбысынан басталатын сөздерге ғана допты қағып
алады.
Балалар жауап беруге тырысады.
Буынға бөледі
Балалар бөтен таңбалардың
ішінен А таңбасын тауып көрсетеді.
|