Ә дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ә дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ә дыбысы туралы түсінеді, таниды, ажыратады. Көптеген оқушылар: Сөздерді буындап, тұтас оқиды, Ә дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Кейбір оқушылар: Мәтіннің өлең , не мәтін екенін ажыратады, сұрақ қояды, сұраққа жауап береді, мәтіндегі негізгі түйінді таба алады
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: Cауат ашу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Табиғатқа саяхат

Мектеп:Қазақстанның 40 жылдығы

Мұғалімнің аты-жөні: Базаралиева Анар


Күні: 16.06.2017

Сынып:1сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Ә дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату, және дыбыспен сәйкестендіру

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту.


Сабақтың мақсаттары:


Барлық оқушылар:

Ә дыбысы туралы түсінеді, таниды, ажыратады.

Көптеген оқушылар:

Сөздерді буындап, тұтас оқиды, Ә дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

Кейбір оқушылар:

Мәтіннің өлең , не мәтін екенін ажыратады, сұрақ қояды, сұраққа жауап береді, мәтіндегі негізгі түйінді таба алады .


Бағалау критерийлері

Дыбыс пен әріпті ажыратады

Дискриптор:

1.Әріптерді оқиды, ажыратады.

2.Сөздің буыннан тұратынын біледі, буын санын анықтайды.

3.Ә дыбысы бар сөздерге сұрақ қоюға үйренеді.


Тілдік мақсаттар

Мұғалімнің көмегімен берілген тақырып пен тірек сөздерді үш тілде танып білу, үйрету

Әтеш- петух-сһіскеn

Әке-отец-father

Ән-песня-sing

Шана-санка-sky


Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы аясында отбасылық тәрбие құндылықтарын оқушы бойына сіңіру. Адамгершілікке, сыпайылыққа, бір-біріне деген құрмет көрсетуге, ынтымақтастыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек, өзін-өзі тану, дүниетану, математика.

АКТ қолдану дағдылары

Бейнеүнтаспа, интернет .

Аудиожазба, таныстырылым.

Бастапқы білім

Оқушылар табиғат ұғымын біледі.

Табиғат атаулары мен туыстық атаулары.


Сабақ барысы




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут










Топқа бөлу

























Жаңа сабақ



































Тыңдалым және айтылым

Дискриптор:

Әріпті оқиды, ажыратады



Шаттық шебері

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!














Берілген сөздерді табу.











Таныстырылым

Бейнеүнтаспа

Аудиожазбаны тыңдату.












Сабақтың ортасы

8 минут















Сергіту сәті















1 Оқылым

Ән, сән, дән, әке, Сәкен ,тәтті, дәрі, дәрігер, тәулік, сәуір, Дәуір, Әсет.

Дискриптор:

Сөздің буыннан тұратынын біледі, буын санын анықтайды.



«Шөжелерім»


Жазылым

2 Жаңылтпашты оқы және жаңылмай жатқа айтып көр.

Келген малшы

Әрі әнші,

Әрі аңшы.

Дискриптор:

Ә дыбысы бар сөздерге сұрақ қоюға үйренеді.





3 Әріптерден сөз құра. Оларға сәйкес суретті таңда.



«Кезбе тілші» әдісі. Топтық жұмыс.





Оқулықпен жұмыс














Сергіту сәтіне арналған жинақ










«Топтастыру»





















«Кезбе тілші»














«Сәйкестендіру»

Сабақтың соңы

2 минут


«Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны





Бағалау


Оқушылар критерийлерге қарап өзара бағалайды.

  1. Буынға бөліп оқиды.

  2. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды атайды.

  3. Жылдамдық таныта біледі.

  4. Сөздерді буынға бөле біледі.

  5. Дыбыстық талдау жүргізе алады.

Бағалау шкаласы

10 – 9 «5»

8 – 7 «4»

6 – 5 «3»

Критерий арқылы өзара бағалау


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Рефлексия

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?



Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2017
408
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі