Сабақтыңмақсаты
|
Барлық
оқушылар: шығарма мазмұнын еске
түсіру, шығармадағы кейіпкерлер бейнесін
талдау;
Көпшілігі:көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен
даралау;
Кейбір
оқушылар:шығармадағы авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысын
айқындау.
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Тренинг «Мен досымды....теңеймін.
Себебі....»
Не үшін қолдандың ? Несімен
ұқсаттың
Шығармадан өзіңне қандай әсер
алдың?
Қызығушылықты
ояту кезеңі. М. Шоқайдың оныншы
атасыШашты туралы
интернет ресурстарынан мәлімет іздестіріңдер. Жазушы не себепті ол
кісі туралы әңгіме жазды деп
ойлайсыздар?
Дескриптор:
ҚБ
Оқушылар сабақтың
мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже
түсіндіріледі.
|
Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа
аудару.
Сынып оқушылары Шашты туралы мәлімет
іздейді;
Интернет ресурстарынан мәлімет
іздестіреді;
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
|
Қалыптастырушы бағалау
-керемет
жауап!
|
10-сынып
қазақәдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану
1-тапсырма. Шығармадағы
кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын
көрсетіңіз.
Кейіпкерлер
|
Шығармадан
дәлел
|
Өмір
шындығы
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. «Шашты» әңгімесіндегі басты кейіпкерлерді
даралайтын қасиеттерді
анықтаңыз.
1-топ. Тасқұл қарттың даралық образына талдау
жасаңыздар.
SWOT талдау
әдісі.
Дескриптор:
ҚБ
2-топ. Кенжебектің образына талдау
жасайды.
FILA әдісі
Дескриптор:
-
Кейіпкер бейнесін ашатын деректер
жинайды;
-
Кейіпкер туралы ой-пікірді
білдіреді;
-
Кейіпкердің образдық бейнесін ашатын сұрақтар
дайындайды;
-
Автордың кейіпкерді суреттеуде қолданған тәсілін
анықтайды.
ҚБ
3-топ. Атажан байдың образына өз көзқарасыңды
жаз.
ПОПС
формуласы
Дескриптор:
-
Кейіпкердің іс-әрекетіне өз көзқарасын
білдіреді;
-
Өз көзқарасына дәлел
келтіреді;
-
Осыған байланысты қорытынды
жасайды.
ҚБ
2-тапсырма. Қорытынды. «Соңғы
сөзді мен айтайын...» әдісімен шығармадағы
авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындап, ойыңызды
қорытындылаңыз.
|
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын
көрсетіңіз.
Образ – көркем бейне туралы әдеби теориялық білім
алады.
«Шашты» әңгімесіндегі басты кейіпкерлерді даралайтын
қасиеттерді анықтаңыз.
SWOT талдау әдісімен Тасқұл қарттың даралық образына талдау
жасаңыздар.
FILA әдісімен Кенжебектің образына талдау
жасайды.
ПОПС формуласы арқылы Атажан байдың образына өз
көзқарасыңды жаз.
«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен шығармадағы авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысын айқындап, ойыңызды
қорытындылаңыз..
|
Қалыптастырушы бағалау
-керемет
жауап!
Қалыптастырушы бағалау
-керемет
жауап!
Қалыптастырушы бағалау
-керемет
жауап!
|
А. Кемелбаева «Шашты
әңгімесі»
|