Материалдар / А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: шығарма мазмұнын еске түсіру, шығармадағы кейіпкерлер бейнесін талдау; Көпшілігі:көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; Кейбір оқушылар:шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2023
1153
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 10

Бөлім: Парасат пайымы

Пән мұғалімі Калибекова Меруерт Сатибалдыевна

Сабақтың тақырыбы

А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау.

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар: шығарма мазмұнын еске түсіру, шығармадағы кейіпкерлер бейнесін талдау;

Көпшілігі:көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

Кейбір оқушылар:шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

Сабақбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Тренинг «Мен досымды....теңеймін. Себебі....»

Не үшін қолдандың ? Несімен ұқсаттың

Шығармадан өзіңне қандай әсер алдың?

Қызығушылықты ояту кезеңі. М. Шоқайдың оныншы атасыШашты туралы интернет ресурстарынан мәлімет іздестіріңдер. Жазушы не себепті ол кісі туралы әңгіме жазды деп ойлайсыздар?

Дескриптор:

  • Шашты туралы мәлімет іздейді;

  • Интернет ресурстарынан мәлімет іздестіреді;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.

Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.


Сынып оқушылары Шашты туралы мәлімет іздейді;

Интернет ресурстарынан мәлімет іздестіреді;


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.







Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!



10-сынып қазақәдебиеті



Сабақтың ортасы






















Мағынаны тану

1-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.

Кейіпкерлер

Шығармадан дәлел

Өмір шындығы







Дескриптор:

  • Кейіпкер бейнесін анықтайды;

  • Шығармадан дәлел келтіреді;

  • Өмір шындығын көрсетеді.

ҚБ

2-тапсырма. «Шашты» әңгімесіндегі басты кейіпкерлерді даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.

1-топ. Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар.

SWOT талдау әдісі.

Дескриптор:

  • Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын анықтайды;

  • Мүмкіндіктерді анықтайды;

  • Қауіп-қатерді ашады.

ҚБ

2-топ. Кенжебектің образына талдау жасайды.

FILA әдісі

Дескриптор:

  • Кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинайды;

  • Кейіпкер туралы ой-пікірді білдіреді;

  • Кейіпкердің образдық бейнесін ашатын сұрақтар дайындайды;

  • Автордың кейіпкерді суреттеуде қолданған тәсілін анықтайды.

ҚБ

3-топ. Атажан байдың образына өз көзқарасыңды жаз.

ПОПС формуласы

Дескриптор:

  • Кейіпкердің іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіреді;

  • Өз көзқарасына дәлел келтіреді;

  • Осыған байланысты қорытынды жасайды.

ҚБ

2-тапсырма. Қорытынды. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындап, ойыңызды қорытындылаңыз.

Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.






Образ – көркем бейне туралы әдеби теориялық білім алады.






«Шашты» әңгімесіндегі басты кейіпкерлерді даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.

SWOT талдау әдісімен Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар.



FILA әдісімен Кенжебектің образына талдау жасайды.











ПОПС формуласы арқылы Атажан байдың образына өз көзқарасыңды жаз.












«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындап, ойыңызды қорытындылаңыз..















Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!






Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!




А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»

Сабақтың соңы Рефлексия


Кері байланыс.

Сабақта не қиын болды? Не оңай болды?

Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады.

Мен үшін маңызды бір ақпарат...

Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...

Мен үйрендім не білдім...




Үйге тапсырма:

Кейіпкерлерге мінездеме


































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!