|
Бөлім: |
12-бөлімАбайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Абай- лирик ақын |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Өзін- өзі тексеру 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
«Шаттық шеңбері» Оқушылар шеңберге тұрады, бәрінің арқасына А4 форматты қағаз жапсырылады. Бәрі оңға бұрылады, арқасын беріп тұрған оқушының парағына өзінің тілегін сурет арқылы білдіреді.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Өткен білімді еске түсіру
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
||
|
Мағынаны ашу. 2 Жаңа білім |
Сөздік жұмысы 8-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді, берілген жаттығуларды орындатады. |
Айтылым Өнерпаз-искусный, умелый Суретте-изображать Әділетсіздік-несправедливость Таңырқа-уливляться Талаптан-стремиться Тыңдалым Айтылым Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді.Жаңа сөздерді атайды. Рөлдік ойын. Берілген тапсырма бойынша сұхбат алады. «Жуан, жіңішке» сұрақтарды қолданады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Суретпен жұмыс жасайды. -Сұхбат құрады -Сипаттайды «Жетістік баспалдағы» тәсілі |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Интербелсенді тақта Слайдтар Суреттер топтамасы |
||
|
|
10-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Айтылым 1-топ: Қосымша ақпарат көздерінен Абайдың табиғат лирикасы туралы ақпарат жинайды. Осы тақырып бойынша ой бөлісіп, постер қорғайды.«Оймоншақ» тәсілі арқылы мәтінді баяндайды. 2-топ: «Шындық па, жалған ба» кестесі арқылы тапсырма орындайды. 3-топ: «Төрт сөйлем» тәсілі бойынша тақырыпты талдайды. «Абай- лирик ақны» деген сөйлемнің мәнін ашып, лирикалық шығармаларын топтастырады. |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. -Топтар бір-бірін критерийге сай бағалап, комментарий жазып отырады. «Бағдаршам» тәсілін қолдана отырып, кері байланыс жасап, қалыптастырушы балл қойылады. |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||
|
|
Тілідк бағдар Жеке жұмыс 8-тапсырма: Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 7-тапсырма Жеке жұмыс Ойтаразы Тапсырма Жеке жұмыс |
Жазылым Айтылым Себеп- салдарлық қатынасты білдіретін жалғаулықтар: себебі, өйткені, сол себепті, сондықтан. Оқушылар бір- бір сөйлем жазып шығады. Айтылым Диаграмманы толтырады, диаграмма бойынша сөйлем құрайды. Жазылым «Дербес пікір» жазу тәсілін қолданып, мәтін бойынша пікірлерін жазады.(7-8 минут) Айтылым Мұғалімнің қосымша ұсынған «Аяқталмаған сөйлемін» орындайды. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Сөйлем құрайды - Кестені толытрады. «Бутерброд» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды. Дескриптор 3 балл -Кластерді толтырады -Пікірін айтады Смайликтерді қолданады Дескриптор 3 балл -Сипаттайды -Түсініктеме береді
|
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім оқушылардың көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады. т.б. 9,13- тапсырма |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай- лирик ақын. Қазақ тілі т2
Абай- лирик ақын. Қазақ тілі т2
|
Бөлім: |
12-бөлімАбайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Абай- лирик ақын |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Өзін- өзі тексеру 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
«Шаттық шеңбері» Оқушылар шеңберге тұрады, бәрінің арқасына А4 форматты қағаз жапсырылады. Бәрі оңға бұрылады, арқасын беріп тұрған оқушының парағына өзінің тілегін сурет арқылы білдіреді.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Өткен білімді еске түсіру
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
||
|
Мағынаны ашу. 2 Жаңа білім |
Сөздік жұмысы 8-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді, берілген жаттығуларды орындатады. |
Айтылым Өнерпаз-искусный, умелый Суретте-изображать Әділетсіздік-несправедливость Таңырқа-уливляться Талаптан-стремиться Тыңдалым Айтылым Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді.Жаңа сөздерді атайды. Рөлдік ойын. Берілген тапсырма бойынша сұхбат алады. «Жуан, жіңішке» сұрақтарды қолданады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Суретпен жұмыс жасайды. -Сұхбат құрады -Сипаттайды «Жетістік баспалдағы» тәсілі |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Интербелсенді тақта Слайдтар Суреттер топтамасы |
||
|
|
10-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Айтылым 1-топ: Қосымша ақпарат көздерінен Абайдың табиғат лирикасы туралы ақпарат жинайды. Осы тақырып бойынша ой бөлісіп, постер қорғайды.«Оймоншақ» тәсілі арқылы мәтінді баяндайды. 2-топ: «Шындық па, жалған ба» кестесі арқылы тапсырма орындайды. 3-топ: «Төрт сөйлем» тәсілі бойынша тақырыпты талдайды. «Абай- лирик ақны» деген сөйлемнің мәнін ашып, лирикалық шығармаларын топтастырады. |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. -Топтар бір-бірін критерийге сай бағалап, комментарий жазып отырады. «Бағдаршам» тәсілін қолдана отырып, кері байланыс жасап, қалыптастырушы балл қойылады. |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||
|
|
Тілідк бағдар Жеке жұмыс 8-тапсырма: Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 7-тапсырма Жеке жұмыс Ойтаразы Тапсырма Жеке жұмыс |
Жазылым Айтылым Себеп- салдарлық қатынасты білдіретін жалғаулықтар: себебі, өйткені, сол себепті, сондықтан. Оқушылар бір- бір сөйлем жазып шығады. Айтылым Диаграмманы толтырады, диаграмма бойынша сөйлем құрайды. Жазылым «Дербес пікір» жазу тәсілін қолданып, мәтін бойынша пікірлерін жазады.(7-8 минут) Айтылым Мұғалімнің қосымша ұсынған «Аяқталмаған сөйлемін» орындайды. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Сөйлем құрайды - Кестені толытрады. «Бутерброд» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды. Дескриптор 3 балл -Кластерді толтырады -Пікірін айтады Смайликтерді қолданады Дескриптор 3 балл -Сипаттайды -Түсініктеме береді
|
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім оқушылардың көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады. т.б. 9,13- тапсырма |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
шағым қалдыра аласыз
















